15.10.12

Υπάρχουν όρια στη τέχνη; ...


Κανονικά η ερώτηση θα έπρεπε να είναι ρητορική! Μα έλα που σε περιόδους ταραγμένες, πεινασμένες, φοβισμένες, ανασφαλείς, αγωνιώδεις το αφήνουμε το κακό παρέα με την...

ηλιθιότητα να μπουν απ το παράθυρο στα σαλόνια μας, στις τηλεοράσεις μας, στις καρδιές μας, στο μυαλό μας.
Πολλά γραφτήκαν για τους μεσαιωνικά φανατισμένους «χριστιανούς» που συνεπικουρούμενοι από θιγμένους Χρυσαυγές βρέθηκαν έξω από το Χυτήριο να αναγάγουν το μισός και την αμάθεια και την τάση του για παραβατικότητα σε πίστη, ιδανικά και βεβαιότητες. Και λέξεις να χαραμίσεις για αυτό τον συρφετό ασχήμιας είναι κρέμας για την πολύτιμη ιστορία της γλώσσας μας. Μη χαλαλίζουμε το πραγματικό μας πλούτο μας για αυτά τα αχρεία όσο και αν είναι επικίνδυνα υποκείμενα!
Άκουσα όμως συζητήσεις, ειδικά στα social media για τα «όρια της τέχνης». Όρια η τέχνη μπορεί να έχει μόνο στα πλαίσια του ορισμού της ως τέτοια και δη του αυτοορισμού της. Τα όρια είναι σύνορα που περιγράφουν ιδιοκτησίες. Η τέχνη είναι το μονό ελεύθερο όσο η ψυχή των ανθρώπων πράγμα. Είναι σα να ζητάς να φυλακίσεις τη φαντασία, ή να επιβάλλεις στον ερώτα να σε πληγώνει από 5 το απόγευμα μέχρι 7.30 και μετά να υποχωρεί μέχρι την άλλη μέρα, ή να ζητάς απ τα όνειρα να εξηγούνται και να τους κάνεις καλλιστεία για να τα ονειρευτείς. Πώς να υπάρχει τέχνη με όρια; Και ποιος να της τα βάλει; Πως;
Αν είχε η τέχνη όρια, δε θα τολμούσε ο Αισχύλος τις καινοτομίες του, ο Σοφοκλής τις νέες θεματολογίες του και ο Ευριπίδης τις ακραίες προτάσεις του, ούτε ο Πικάσο θα φτάνε να ζωγραφίζει τη Γκουέρνικα, ούτε ο Μουνγκ την κραυγή. Δεν θα τολμούσαν οι ποιητές να γράψουν χωρίς ομοιοκαταληξία, οι ζωγράφοι να ζωγραφίζουν συναισθήματα και όχι σα φωτογράφοι μούρες, οι αρχιτέκτονες να δοκιμάσουν νέες φόρμες και οι κινηματογραφιστές να υπάρξουν καν. Τα όρια είναι περιορισμοί και αυτοί από φύση, από γέννηση, από ιδοσυστασία της τέχνης δεν μπορεί να υπάρξει. Είναι να ζητάμε να περιοριστεί το χαμόγελο, τα χρώματα στην ίδια την φύση, η νύχτα και η μέρα να έρχονται δυο φόρες η καθεμία μέσα στο 24ωρο.
Η τέχνη είναι από φύση της βλάσφημη, ανοσία, καινοτόμα, σεβαστή, εκτονωτική, φοβική, αλλοπρόσαλλη, πειραματική, ανιχνευτική, γιατί αλλιώς, πολύ απλά δεν είναι ανθρωπινή. Οι θρησκείες παντού, στις ακραίες τους εκφράσεις μισούν την τέχνη. Οι Ταλιμπάν απαγόρευαν κάθε της μορφή ακόμα και τα τραγούδια στα παιδιά. Ότι δίνει χαρά είναι εχθρός. Ότι είναι ευχαρίστηση, ομορφιά, ή αισθήσεις καταδικαστέο. Ότι δεν αφορά σε νου και απαγορεύσεις, κολασμένο.
Οι ακραίες προτεστάντες στην Αμερική, όπως οι Αμεις απαγορεύουν τα χρωματιστά ρούχα, το θέατρο, τους πινάκες στα σπίτια τους τα ίδια. Ότι μπορεί να σου απελευθερώσει την ψυχή δένεται στο όνομα μιας πίστης που ορίζεται επιθετικά και καταπιεστικά. Πότε χάρηκαν οι Χριστιανοί με την ύπαρξη του θεάτρου την ιδία; Τότε που το απαγόρευσαν; Η μετά που έγινε το μίμος και το θεατρίνος συνώνυμο των χαλαρών ηθών, της ιεροδουλίας, της ανυποληψίας; Και μη μου πιείτε πως αυτοί οι αποκρουστικοί άνθρωποι έξω από το Χυτήριο αντιδρούν μόνο στο συγκείμενο έργο που δεν έχουν καν δει! Δηλαδή Ευριπίδη έχουν δει και ο αναρχισμός του τους βρίσκει σύμφωνους;
Καμία εξουσία, όχι μόνο η θρησκευτική, δεν αγαπά την τέχνη για αυτό και βάλει κατά των καλλιτεχνών με κάθε ευκαιρία, όπως πρόσφατα συνέβηκε με το να θεωρηθούν πλούσιοι οι μεγάλοι τραγουδιστές της χώρας ώστε να στραφεί εναντίον τους το κοινό τους, μιας και το να σαι όχι πλούσιος αλλά και απλά ευκατάστατος στις μέρες μας είναι κατηγόρια. Ο φασισμός, ο ναζισμός, ο υπαρκτός σοσιαλισμός καταδίκασαν καλλιτεχνικά ρεύματα, σκότωσαν καλλιτέχνες και ανεχτήκαν μόνο τους στρατυεμένους στην ιδεολογία τους ως υπηρέτες.
Ο σύγχρονος και πολύπλοκος κόσμος μας δεν ευνοεί το εύπεπτο μόνο και ανώδυνο καλλιτεχνικό κατσάρωσα και όχι οτιδήποτε είναι σε θέση να αφυπνίσει νοημοσύνη; Και πώς να μην είναι η τέχνη εχθρός τους; Αφού είναι καταφύγιο και παρηγοριά; Απευθύνεται στην ψυχή και αυτή είναι όπως η ίδια η τέχνη απλωμένη στο άπειρο και χωρίς όρια. Οι εξουσίες μπορούν να χειραγωγήσουν την σκέψη, να ενεργοποιήσουν μηχανισμούς φόβου, άγχους, να εκβιάσουν πρακτικές.
Δεν μπορούν όμως να ξεκλειδώσουν ψυχές. Και για αυτό φοβούνται τη τέχνη. Και της αναζητούν όρια. Μήπως και με ηλεκτροφόρα σύρματα γύρω της πέψη να η αταβιστική υπερδύναμη της ψυχής μας. Η υπερβατικότητά της είναι αυτή που βοήθα να ξεραστούν οι ίδιες οι εξουσίες, να αποκαλυφθούν και να πάψουν φοβικά να είναι κυρίαρχες. Για αυτό λοιπόν και τόσες λέξεις μετά, καταλήγω πως το «υπάρχουν όρια στη τέχνη;» δεν είναι καν ρητορική ερώτηση. Είναι ηλίθια ερώτηση.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΟΛΚΑ

Μη σκέφτεστε, μη χαμογελάτε...


... εμπιστευτείτε τα Μέσα Ενημέρωσης (ΒΙΝΤΕΟ) ...

Στους δρόμους της Αθήνας: όλα είναι μια χαρά.
ΜΜΕ, τηλεόραση, εφημερίδες, αλήθεια...

everything is ok, athens, greece, TRUST THE MEDIA, consume, buy, money...





lifo.gr

Να 'τανε το '90...


Θα επιστρέψουμε στην τηλεόραση της δεκαετίας του '90, προβλέπει ο Νίκος Μάνεσης.
"Οι καναλάρχες - επιχειρηματίες προσπαθούν να συρρικνώσουν το πρόγραμμα, για γλιτώσουν το κόστος. Δεν...

γίνεται τίποτα καινούριο πια στην τηλεόραση" , λέει στην Πολυξένη Καραμίχα (REAL NEWS) .
"Εννοείτε κακή τηλεόραση; " , τον ρωτάει διευκρινιστικά η δημοσιογράφος.
"Δεν ξέρω. Υπήρξαν πολλά σκουπίδια και πολλά αριστουργήματα" .
Άραγε, η άρτι αφιχθείσα, στο κανάλι που εργάζεται, Αννίτα Πάνια, σε ποια από τις δύο κατηγορίες ανήκει;
Της διέφυγε της Πολυξένης να τον ρωτήσει...

14.10.12

Ο αυστριακός που καθήλωσε τον πλανήτη (ΒΙΝΤΕΟ)...


Εκατομμύρια τηλεθεατές σ' όλο τον κόσμο παρακολούθησαν καθηλωμένοι στους δέκτες τους το απίστευτο άλμα του 43χρονου αυστριακού από την στρατόσφαιρα.
Στα...

τηλεοπτικά χρονικά -η ζωντανή αυτή μετάδοση- ήταν ένα γεγονός σπάνιο, αν όχι μοναδικό, όπως και το άλμα του Felix Baumgartner...



Ήθελε να πικάρει τον Αχμέτ...


Γκάφα ολκής από τον κ. Ευ. Μεϊμαράκη. Ο Πρόεδρος της Βουλής είπε περίπου ότι στο Αιγαίο πρέπει να πλέουν ελεύθερα τα πλοία σε μια προσπάθεια να...

«πικάρει» τον κ. Αχμέτ Νταβούτογλου. Ο Τούρκος δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό και αμέσως υπερθεμάτισε αφού ακόμα και τα ψάρια του Αιγαίου γνωρίζουν ότι η Τουρκία και όχι η Ελλάδα είναι εκείνη που αξιώνει τις ελεύθερες διελεύσεις χωρίς χωρικά ύδατα και άλλα ενοχλητικά. Υπενθυμίσω ότι ο κατά τα άλλα συμπαθής Βαγγέλης ήταν υπουργός Αμυνας στην ούτως ή άλλως ανεκδιήγητη κυβέρνηση Καραμανλή.

ΒΗΜΑτοδοτης



Στην εντατική ο Τραγάκης...


Υπέστη εγκεφαλικό στην Κύπρο...

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νοσομείου της Κύπρου εισήχθη αργά το απόγευμα ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γιάννης Τραγάκης. Σύμφωνα με...

πληροφορίες του parapolitika.gr, ο Πειραιώτης βουλευτής, ένιωσε ενοχλήσεις στο κεφάλι. Όταν, πήγε στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε ότι είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο. Πριν από λίγη ώρα επικοινώνησε με τους γιατρούς που παρακολουθούν τον Γιάννη Τραγάκη, ο πρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Μεϊμαράκης.

Break για την ενημέρωση Κουβέλη...


Δε σημαίνει παραίτηση το «προτιμώ να κάνω αυτό που πρέπει» ...

Δεν υπάρχει θέμα παραίτησης του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη, που αποχώρησε από τη σύσκεψη με την τρόικα, κάνοντας μία...

σιβυλλική δήλωση.

Ο κ. Μανιτάκης σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν προτιμάει απολύσεις ή μειώσεις στους μισθούς, είχε αινιγματικά απαντήσει «προτιμώ να κάνω αυτό που πρέπει», δημιουργώντας την αίσθηση, ότι όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά.

Άλλωστε, είχε δηλώσει ξεκάθαρα στο παρελθόν ότι δεν πρόκειται να υπογράψει απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.

Ωστόσο, σύμφωνα με ρεπορτάζ του crime.gr ο υπουργός ήθελε πρώτα να ενημερώσει σχετικά τη ΔΗΜΑΡ και μάλιστα είπε πως αύριο που θα υπάρξει νέα συνάντηση με την τρόικα, το πακέτο θα κλείσει θετικά. Δηλαδή βάσει του πλάνου που έχει προτείνει η κυβέρνηση και όχι με απολύσεις που ζητάει η τρόικα.

crime.gr

Υπουργός παντρεμένος και... ερωτευμένος! ...



Εκείνος κορυφαίος υπουργός σε νευραλγικό υπουργείο και "πρωταγωνιστής" της επικαιρότητας το τελευταίο διάστημα. Εκείνη...

νεαρή συνεργάτης του.

Ο έρωτας όπως μαθαίνω είναι κεραυνοβόλος και δεν αποκλείεται να έχουμε εξελίξεις....

Αφού ο υπουργός είναι παντρεμένος και με παιδιά.


lykavitos.gr

Τα κρυφά κίνητρα της Μέρκελ...




Γράφει η ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μαριλένα Κοππά


Για τον ευρωπαϊκό κίτρινο Τύπο, η επίσκεψη Μέρκελ στην Αθήνα ήταν μάλλον η αφορμή.

Η Coulisses de Bruxelles, για παράδειγμα, ανακάλυψε ξανά την ελληνική ιδιαιτερότητα, επισημαίνοντας ότι μόνο στην Ελλάδα έχουμε τόσο εμφατικά αντιγερμανική ανάκληση του ναζιστικού παρελθόντος: Ούτε στην Ιρλανδία, ούτε στην Πορτογαλία, ούτε στην...

Ισπανία είχαμε παρόμοιες εκδηλώσεις.

Φυσικά, η επισήμανση δεν είναι ιδιαίτερα εύστοχη: Οι συγκεκριμένες χώρες δεν είχαν ποτέ εμπειρία γερμανικής κατοχής, άρα είναι λογικό να έχουν διαφορετικά στερεότυπα για τη Γερμανία. Όσο για τον «κίτρινο Τύπο»της Γερμανίας, όπως το Focus και τη Bild, με τοποθετήσεις του τύπου «δεν μας αξίζει κάτι τέτοιο», θα ήταν χρήσιμο να θυμηθούμε ότι το υπόβαθρο της συμβολικής αυτής σύγκρουσης είναι η μονότονη αντιμετώπιση των Ελλήνων από την γερμανική πολιτική ηγεσία ως τζίτζικες της Ευρώπης.

Φυσικά, η πολιτική δεν είναι μόνο διαχείριση συμβόλων και συμβολισμών. Αλλά πριν πάει ο νους μας στην επίκληση του τετριμμένου πλέον όρου «ρεαλισμός», ας θυμηθούμε ότι δεν υπάρχει αντικειμενικά αποδεκτός ορισμός του ρεαλισμού. Υπό ένα πρίσμα, ο λαϊκισμός είναι ένα είδος ρεαλισμού, αν λάβουμε υπόψη μας την περίφημη ρήση του προκατόχου της κ. Μέρκελ, Χέλμουτ Σμιτ, ότι «όποιος έχει οράματα, πρέπει να επισκεφτεί το γιατρό».

Πράγματι, η κ. Μέρκελ ήλθε στην Αθήνα προκειμένου να απευθυνθεί σε γερμανικό ακροατήριο, με αποκλειστικό στόχο να κερδίσει μερικές ψήφους στις επερχόμενες εκλογές. Το ακροατήριο που ενδιαφέρει την κ. Μέρκελ, αφού τους αναγνώστες της Bild και του Focus τους έχει μάλλον δεδομένους, είναι εκείνο των αναγνωστών της Frankfurter Allgemeine Zeitung. Την μέρα που η κ. Μέρκελ ήταν στην Αθήνα, η εφημερίδα εξέφραζε ανοικτά τον προβληματισμό της σχετικά με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM).

Το επιχείρημα είναι απλό: Ο νότος έχει στα χέρια του ένα χρέος, που μπορεί να αποτελέσει μηχανισμό εκβιασμού. Μια παύση πληρωμών από μια χώρα όπως η Ισπανία -ούτε λόγος για την Ιταλία- θα προκαλούσε κλυδωνισμούς στην παγκόσμια οικονομία, που θα έκαναν την Lehman Brothers να φαντάζει ως πταίσμα. Και υπό αυτό το πρίσμα, ο ESM μπορεί να φουσκώσει αυτό το χρέος, εκθέτοντας μάλιστα άμεσα τα κράτη-μέλη, διευρύνοντας έτσι τα περιθώρια εκβιασμού. Με άλλα λόγια, ούτε ο νότος, ούτε η Γερμανία, μπορούν να αρνηθούν«ένα ακόμα Μνημόνιο».

Τούτων δοθέντων, η επίσκεψη Μέρκελ στην Αθήνα ήταν καθησυ-χαστική: «ο νότος ακόμα κινείται στο ρυθμό μας και όλα θα πάνε καλά». Αυτό ήταν το μήνυμα. Και ίσως το επιχείρημα αυτό να ήταν πειστικό, εάν η έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου δεν επισήμαινε ακριβώς την επομένη της επίσκεψης ότι η «συνολική λύση»της κρίσηςστην Ευρωζώνη δεν μπορεί να περιμένει το τέλος των γερμανικών εκλογών. Εάν δεν υπάρξει άμεση απάντηση, ο κίνδυνος πανικού και φυγής κεφαλαίων από την Ευρώπη είναι άμεσος.

Με άλλα λόγια, η Γερμανία δεν είναι ασφαλής. Και αυτό μας φέρνει σ' ένα δεύτερο είδος ρεαλισμού, που χαρακτηρίζεται από ιστορική συνείδηση, δηλαδή ηγέτες που όχι μόνο ξέρουν ότιθέλουν την εξουσία, αλλά και γιατί την θέλουν. Ο Κολ υποστήριζε ότι η Ευρώπη και η Γερμανία είναι δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος -ενδιαφέρουσα μεταφορά,δεδομένων των συνθηκών- αφού η ενοποίηση της Ευρώπης ήταν στόχος ταυτόσημος με την ενοποίηση της Γερμανίας.

Ομως,όπως επισημαίνει το Spiegel, η ενοποίηση της Γερμανίας επέτρεψε στο Βερολίνο να αναπτύξει μια κουλτούρα εξωτερικής πολιτικής που προσομοιάζει περισσότερο με αυτή της Μόσχας παρά με την πραγματικότητα των Βρυξελλών. Η Γερμανία όμως δεν ήταν έτοιμη ούτε για την δική της ενοποίηση, ούτε για την Ευρωπαϊκή. Σήμερα, όλοι ζητούν περισσότερη Ευρώπη, αλλά ποια Ευρώπη οραματίζεται η Γερμανία; Εάν σύντομα η Γερμανία δεν αποσαφηνίσει τι θέλει από την Ευρώπη, τα μελλοντικά βιβλία ιστορίας δεν θα ξεκινούν την αφήγησητης αποδόμησης της Ευρώπης από την Αθήνα του 2009.

Η αφήγηση θα ξεκινά πολύ νωρίτερα: Το Βερολίνο του 1989.


ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Είμαι το μαύρο πρόβατο στην ΕΡΤ...


... θα με διώξουν στα τέλη Γενάρη...

«Eίμαι το μαύρο πρόβατο στην ΕΡΤ. Παρά τα υψηλά νούμερα της Πρωινής Ενημέρωσης, το περίμενα αυτό. Μας είχαν απειλήσει ουσιαστικά μέχρι και μέσω Twitter στελέχη της...

κυβέρνησης και των κομμάτων».
Ο δημοσιογράφος Κώστας Αρβανίτης μίλησε στο περιοδικό Super TV για το πώς αισθάνεται στην ΕΡΤ, αυτές τις εβδομάδες.
Στην ερώτηση του Γιάννη Βίτσα μήπως φοβάται την απομάκρυνση από την ΕΡΤ, ο Κώστας Αρβανίτης ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής: «Νομίζω ότι αυτό θα το κάνουν. Θα γίνει με το πέρας της σύμβασης το οποίο είναι τέλη Γενάρη. Διότι στην ΕΡΤ πήραν αρκετούς ανθρώπους οι οποίοι είναι προσωπικό ειδικών θέσεων, που καλύπτεται δηλαδή ουσιαστικά για να μην τελειώσουν οι συμβάσεις. Εγώ είμαι με απλή σύμβαση όπως με παράτησε η προηγούμενη διοίκηση. Οπότε περιμένω να τελειώσει η διαδικασία».
Μεταξύ άλλων, ο δημοσιογράφος τόνισε ότι υπήρξαν πάρα πολλοί υπουργοί που ζήτησαν την..
απομάκρυνσή του και μίλησε με αποδείξεις: «Σε τρία υπουργικά συμβούλια στην κυβέρνηση Παπανδρέου είχε μπει θέμα για την "Πρωινή ενημέρωση", και σε άλλα δύο στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Σ’ αυτή δεν χρειάστηκε. Μόλις χτίστηκε η κυβέρνηση είχαν πάρει αποφάσεις. Ήμασταν διακομματικοί πρωταγωνιστές, διότι είχαμε θέμα με όλα τα κόμματα. Τα κόμματα έχουν μάθει στην Ελλάδα, δυστυχώς, ότι θα πρέπει να έχουν μία ενημέρωση που να τους βολεύει. Ή θα συμμαχήσουμε με τα γεγονότα ή μ’ αυτούς. Εμείς έχουμε αποφασίσει ότι θα συμμαχούμε με τα γεγονότα».
Θα στεναχωρηθεί τελικά ο Κώστας Αρβανίτης αν μετά τον Δεκέμβρη, δεν βρίσκεται στην εκπομπή; «Ναι, κάτι τέτοιο θα με στεναχωρήσει. Αγαπάω πολύ και την ΕΡΤ –όχι τα ντουβάρια- αλλά και τους ανθρώπους, που είναι οι καλύτεροι επαγγελματίες με υψηλό φρόνημα και μεγάλη τεχνογνωσία. Όπως ξαναήρθα στην ΕΡΤ με ψηλά το κεφάλι, είμαι πολύ χαρούμενος, που θα φύγω έχοντας ψηλά το κεφάλι. Το θέμα είναι να μην είσαι σκυμμένος. Ηττημένος δεν είσαι πάντα όταν φεύγεις, αλλά όντας σκυμμένος και από την πίσω πόρτα. Εγώ από την κεντρική πόρτα θα βγω, όπως μπήκα»!


zoornalistas.blogspot.gr

Η νύχτα των σαλτιμπάγκων...


crime.gr

Πάθος, οργή, φθόνος, αποτυχίες, αλληλοεξόντωση.

Ταπείνωση.

Ο εξευτελισμός του κλόουν.

Η εφιαλτική διάσταση της...

κατάρρευσης του ΠΑΣΟΚ, σε εξπρεσιονιστική απεικόνιση.

Σκηνή από το έργο (Mega):

Παρουσιαστής -τι λέτε για τον πρόεδρο σας;

Ανδρουλάκης -Εγώ δεν έχω κανένα πρόεδρο.

Παρ. - Τον κύριο Βενιζέλο εννοώ.

Ανδρ. - Εγώ το μόνο Βενιζέλο που ξέρω είναι ο Ελευθέριος.

Η νύχτα των σαλτιμπάγκων...

Ο ΑΛΛΟΣ

Εκτοξεύτηκαν στα 45.000 φύλλα τα "Παραπολιτικά" ...




Σε συνεχή άνοδο η εφημερίδα του Γιάννη Κουρτάκη. Το 4ο φύλλο ξεπέρασε τις 45.000.
Μια...

ολοκληρωμένη εφημερίδα, με ενδιαφέροντα θέματα, αλλά και αποκαλύψεις...

Τι είπε η Κριστίν στον Αντώνη...


Ο κύριος Μιχάλης Ιγνατίου μας είπε πως την περασμένη εβδομάδα υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία Λαγκάρντ - Σαμαρά.
Τι του είπε; Πως...

το ΔΝΤ είναι υπέρ της διετούς επιμήκυνσης, αλλά να δούμε τι θα πει και η Ε.Ε. .
Καλά, αυτό δεν το ξέραμε; ...

Απολύσεις εδώ και τώρα ζητάει η τρόικα...


Διεκόπη η συνάντηση με τον Μανιτάκη...

Μετά τα εργασιακά, εμπλοκή και στις απολύσεις στο Δημόσιο. Η τρόικα αμφισβήτησε το χρονοδιάγραμμα και ζήτησε...

απολύσεις εδώ και τώρα, μετέδωσε η Δήμτσα στο MEGA.
Η ντρίπλα του Σαμαρά με τη διαθεσιμότητα δεν έπιασε τελικά. Η τρόικα, που στο μεταξύ θα μείνει μόνιμα εδώ, δείχνει το πιο σκληρό πρόσωπό της από την ημέρα που έβαλε πόδι στην Ελλάδα.
Κατά τ' άλλα, τα λόγια συμπαράστασης της Άνγκελα, είναι απλώς καλαμπούρια...

Φόρμουλα...


Ακόμη κι αν έκλεινε η συμφωνία απόψε με την τρόικα, πως θα περνούσαν τα μέτρα;
Αυτό φαίνεται να απασχολεί το Σαμαρά, σύμφωνα με...

το ρεπορτάζ της Σπυράκη.
Ακόμη και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, πως μπορεί να δεχτεί τη μείωση των αποζημιώσεων στο 50% , την κατάργηση των 3ετιών και τα υπόλοιπα που ζητάει η τρόικα, είπε η δημοσιογράφος του MEGA.
Και εκτός από το Σαμαρά, υπάρχουν και οι δύο άλλοι συνεταίροι που θέλουν και επιδιώκουν να διασωθούν μέσα από τη θύελλα, αναζητώντας μια φόρμουλα που θα τους αφήσει πολιτικά να επιπλεύσουν.
Εύκολο είναι; ...

Εμπλοκή...


Διεκόπησαν πριν από λίγο οι συνομιλίες τρόικας - Βρούτση, λόγω διαφωνίας στα εργασιακά.
"Αλίμονό μας, αν το πακέτο δεν κλείσει απόψε" , φέρεται να είπε ο...

ένας από τους τρεις υπουργούς (Στουρνάρας, Βρούτσης, Μανιτάκης) που διαπραγματεύονται τα μέτρα με την τρόικα, μετέδωσε η Σοφία Δήμτσα στο MEGA.
Η εμπλοκή που προέκυψε με το Βρούτση αφορούσε κυρίως τη ρύθμιση του κατώτατου μισθού...

Πόσο το πουλάει;...



Εντός δέκα ημερών βγαίνει η αγγελία με το πωλητήριο στο ιστορικό γραφείο στο Κολωνάκι που βάζει ο Κώστας Καραμανλής.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το γραφείο που διατηρούσε ο πατέρας του, Αλέκος, και ... το οποίο τη δεκαετία του '90 στέγαζε και τις πολιτικές δραστηριότητες του νεαρού, τότε, βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με το "Έθνος της Κυριακής" η συνολική του επιφάνεια είναι 215 τ.μ., διαθέτει επτά χώρους, ενώ η αντικειμενική του αξία είναι περίπου 750.000 ευρώ.Μαζί με την αγγελία θα υπάρχει πακέτο και πρόταση αρχιτεκτονικού γραφείου για την ανακαίνισή του καθώς παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

Η αρχική τιμή πώλησης θα είναι στις 950.000 ευρώ.

Στο μικροσκόπιο οι «χρυσές αμοιβές» 100.000 υπαλλήλων...


Στην διασταύρωση των περιουσιακών στοιχείων περίπου 100.000 υπαλλήλων, διευθυντικών στελεχών και συμβούλων υπουργών και βουλευτών προχωρά η κυβέρνηση.

Με αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση προτίθεται να «απογράψει» τους χρυσούς μισθούς του... δημοσίου καθώς σύμφωνα με το "Βήμα της Κυριακής", το παράδειγμα των ΤΑΙΠΕΔ είναι αποκαλυπτικό.

Τα ποσά που δαπανούν σχεδόν σε όλα τα ΝΠΙΔ σε "χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους" είναι τεράστια και καταβάλλονται με δελτία παροχής υπηρεσιών. Είναι αμφίβολο, βέβαια, αν δηλώνονται στην εφορία.

Ο οικονομικός εισαγελέας Γρηγόρης Πεπόνης ερευνά αν διευθυντικά στελέχη ΔΕΚΟ αύξησαν τις αμοιβές τους - την εποχή που όλα περικόπτονταν - πλαγίως, ήτοι με χορήγηση ειδικών και έκτακτων επιδομάτων ή, πλασματικών υπεωριών και εξόδων κίνησης.

Τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, άλλωστε, δείχνουν ότι στους 11 πιο ζημιογόνους δημόσιους οργανισμούς (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΕΘΕΛ, ΕΑΣ, ΕΑΒ, ΕΤΑ, ΤΕΟ, ΟΔΙΕ) ο μέσος ετήσιος μσθός για το 2009 ανέρχεται σε 40.772 ευρώ και είναι διπλάσιος από τον αντίστοιχο του ιδιωτικού τομέα και κατά 44,1% υψηλότερος από τον μέσο μισθό στον δημόσιο τομέα.


"Νομίζει ότι είμαστε κομπάρσοι;"...

Σε ολόκληρο το κτήριο του ΠΑΣΟΚ ακούγονταν οι φωνές του Βενιζέλου, μόλις έμαθε ότι ο Σαμαράς τον απέκλεισε από την συνάντηση με την Μέρκελ.
"Νομίζει ότι είμαστε κομπάρσοι" ακούστηκε να φωνάζει συνεργάτης του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ στις... σκάλες των γραφείων του κόμματος.

Οπως γράφει ο "Βηματοδότης", ο Αντ. Σαμαράς "έκοψε" τον Βενιζέλο από τη συνάντηση ως εξής: Τηλεφώνησε πρώτα στον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ Φ. Κουβέλη, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι εκείνος θα αρνούνταν. Κι έτσι άδραξε την ευκαιρία να ισχυριστεί ότι δεν είναι δυνατόν να εμφανιστεί ενώπιον της Merkel ...διασπασμένο το κυβερνητικό τρίο...

Καλά κρασιά! ...




Τι κάνει ο πρώην πρωθυπουργός και πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Κώστας Σημίτης στα μεγάλα διαστήματα που μεσολαβούν ανάμεσα στα μικρά όπου λύνει τη σιωπή του και μιλάει για τα ζητήματα της οικονομίας στο εξωτερικό;

Ασχολείται με ... τα κρασιά του. Το αποκάλυψε ο ίδιος στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ της Βουλής, τους οποίους συνάντησε στους διαδρόμους του Κοινοβουλίου.
Ο κ. Σημίτης χωρίς κοστούμι, αλλά με σπορ εμφάνιση και μεγάλα μαύρα γυαλιά, έκανε ένα πέρασμα από το γραφείο του στο Κοινοβούλιο.

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απέφυγε τα σχόλια για την πορεία του κόμματος, παρότι οι δημοσιογράφοι έκαναν σχετικές νύξεις.

Συμφώνησε μαζί τους ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο μεγάλης αναταραχής και τους αποχαιρέτησε λέγοντας πως αυτός ασχολείται με τα αμπέλια που έχει στο εξοχικό του στo Koρακοχώρι...
patrisnews.com