3.5.11
Ξεκινά τη διερεύνηση της υπόθεσης των υποβρυχίων η Επιτροπή Εξοπλισμών...
Από την περίοδο υπουργίας του νυν υπουργού Αμυνας και τους χειρισμούς που ο ίδιος έκανε τα τελευταία δύο χρόνια θα ξεκινήσει η διερεύνηση της υπόθεσης των υποβρυχίων από την ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή αμυντικών εξοπλισμών και συμβάσεων, η οποία θα... προχωρήσει την έρευνα προς τα πίσω για να «συναντηθεί» με την έρευνα που θα διενεργεί η προκαταρκτική επιτροπή.
Την πρόταση κατέθεσε ο ίδιος ο κ. Βενιζέλος στη σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής, για την οποία θα πρέπει να προηγηθεί αλλαγή του Κανονισμού της Βουλής, ώστε να αποκτήσει τις οιονεί ανακριτικές αρμοδιότητες που έχει και η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, δηλαδή τη μετατροπή σε άτυπη εξεταστική επιτροπή.
Όπως γνωστοποίησε ακόμη ο κ.Βενιζέλος, με δεδομένο ότι η γερμανική εταιρεία Ferrostaal που συμπράττει στην κατασκευή των υποβρυχίων από το 2000 (και έχει καταδικαστεί ήδη στη Γερμανία) ανήκει σε μεγάλο βαθμό σε ένα fund του Αμπου Ντάμπι, θα ζητηθεί από τον εκεί Ελληνα πρέσβη να ασκηθεί η μεγαλύτερη δυνατή πίεση, ώστε να γερμανική εταιρεία να καταθέσει στις ελληνικές αρχές και επιτροπές όσα περισσότερα γνωρίζει για την εξεταζόμενη υπόθεση.
Η κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε σε έντονο κλίμα, με την πτέρυγα της ΝΔ και ειδικά τον πρώην υπουργό Ευάγγελο Μεϊμαράκη να ζητεί μετ΄ επιτάσεως να προσλάβει η επιτροπή χαρακτήρα εξεταστικής και να εκδώσει και πόρισμα.
Το ρεσιτάλ του Βέγγου σε έναν από τους τελευταίους του ρόλους...
Ο Θανάσης Βέγγος είναι ένας ηθοποιός που όλοι λατρέψαμε και που σίγουρα όλοι έχουμε γελάσει με τις ατάκες του μέχρι δακρύων. Ένας τόσο μεγάλος ηθοποιός, όμως, αν και του έχει αποδοθεί ο τίτλος του «κωμικού», δε θα μπορούσε να μη συγκινήσει με την... παρουσία του και να μην ανταποκριθεί δεόντως στις απαιτήσεις ενός κόντρα ρόλου, εκείνου του δράματος.
Στην ταινία «Ψυχή Βαθιά» του Παντελή Βούλγαρη, αφιερωμένη στα σπαρακτικά χρόνια του εμφυλίου πολέμου, ο Θανάσης Βέγγος έκανε μια πολύ μικρή εμφάνιση, αλλά ήταν από τις πιο δυνατές στιγμές της ταινίας που ακόμη και ο πιο «σκληρός» λύγισε. Φυσικά, όταν το θέμα της ταινίας είναι ο εμφύλιος, δεν αναμένει κανείς να ευφρανθεί η ψυχή του. Όταν, όμως, ξέρεις ότι στην ταινία θα είναι και ο «καλός μας άνθρωπος» ίσως διατηρείς έναν ενδοιασμό. Και όμως, ο Θανάσης Βέγγος, εξέπληξε το κοινό για ακόμη μια φορά με την ερμηνεία του και φανέρωσε και άλλες πτυχές του αστείρευτου υποκριτικού του ταλέντου. Δείτε το βίντεο:
ην ιστορία, η τελευταία κινηματογραφική ταινία στην οποία συμμετείχε ο Θανάσης Βέγγος είναι «Το πέταγμα του κύκνου», η οποία βγήκε στη μεγάλη οθόνη στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου και ενώ εκείνος νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ερυθρού Σταυρού. Δείτε εδώ το βίντεο...
protothema
Συνάντηση Κουρή με τραπεζίτες πριν το Alter πάρει το δρόμο για το άρθρο 99...
Συνάντηση με τραπεζίτες είχε νωρίτερα ο Γιώργος Κουρής, επικεφαλής κλιμακίου στελεχών του Alter σε μια ύστατη προσπάθεια να πιέσει προκειμένου να σωθεί ο σταθμός. Λέγεται ότι ο... επιχειρηματίας και εκδότης καταβάλει προσπάθεια να εξευρεθούν χρήματα για να καταβάλει έστω έναν μισθό από τα χρωστούμενα των εργαζομένων που παραμένουν απλήρωτοι από τα Χριστούγεννα για να μην χαθεί η συχνότητα. Δυστυχώς όμως όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι το κανάλι οδεύει με μαθηματική ακρίβεια στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους!
enimerosi24
Σε λαϊκό προσκύνημα η σορός του Λάκη Σάντα...
Σε λαϊκό προσκύνημα θα εκτεθεί η σορός του Λάκη Σάντα, στο παρεκκλήσι του Αγίου Ελευθερίου, στην ιερά Μητρόπολη Αθηνών, από τις 11 το πρωί της Πέμπτης μέχρι την ώρα της κηδείας του στις πέντε το απόγευμα. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί στις... 5 το απόγευμα στον ιερό ναό Αγίων Θεοδώρων, στο Α’ νεκροταφείο Αθηνών.
Η οικογένεια του αγωνιστή της εθνικής αντίστασης παρακαλεί όσους το επιθυμούν, αντί στεφάνων, να ενισχύσουν τη Unicef και το «Χαμόγελο του Παιδιού».
enet.gr
«Έφυγε» ο καλός μας άνθρωπος-Δηλώσεις αγαπημένων φίλων και συναδέλφων...
Ο μεγάλος μας ηθοποιός έφυγε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όπου νοσηλευόταν. Ο «καλός μας άνθρωπος» αντιμετώπιζε επί μακρό χρονικό διάστημα σοβαρά προβλήματα με την υγεία του.
Ο ίδιος έλεγε "Στη γαλέρα της ζωής μου τράβηξα πολύ κουπί".
Πέθανε σε ηλικία 84 ετών, ο "καλός άνθρωπος" του ελληνικού κινηματογράφου Θανάσης Βέγγος, ο οποίος το ... τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στο νοσοκομείο "Ερυθρός Σταυρός".
Έφυγε από τη ζωή διακριτικά, έτσι όπως έζησε, παρά την φήμη του και το γεγονός ότι δημοσιογράφοι και κάμερες τον πολιορκούσαν στενά τα τελευταία χρόνια.
Αθόρυβος, σχεδόν ανθρωποφοβικός, ο Θανάσης Βέγγος ανήκει στους τελευταίους της γενιάς που χάρισε στη μεταπολεμική Ελλάδα άφθονο γέλιο.
Απέφευγε τις συνεντεύξεις και στις λιγοστές δημόσιες εμφανίσεις του οι δημοσιογράφοι κρέμονταν από τα χείλη του κυριολεκτικά.
Καλός οικογενειάρχης, καλός επαγγελματίας, καλός συνάδελφος αφοσιώθηκε με λατρεία στον κινηματογράφο αγνοώντας σχεδόν τη μικρή οθόνη, την οποία τίμησε με την παρουσία του ελάχιστες φορές.
Συνάδελφοί του, αγαπημένοι φίλοι, μόλις πληροφορήθηκαν την είδηση του θανάτου μίλησν με τα ομορφότερα λόγια για τον αείμνηστο ηθοποιό.
Νίκος Κούνδουρος: "Τον Βέγγο τον γνώρισα στο Μακρονήσι, το καταραμένο νησί, και μείναμε σ' όλη μας τη ζωή φίλοι (...)Τον λατρέψαμε, ταυτίστηκαμε. Ημουν κι εγώ Βέγγος όπως όλοι οι Ελληνες."
Κώστας Βουτσάς: "Ο Θανάσης Βέγγος ήταν μεγάλος ηθοποιός. Το τελευταίο διάστημα δεν μπορούσα να πηγαίνω στο νοσοκομείο να τον βλέπω(...) Στενοχωριόμουν."
"Στη ζωή του ήταν πολύ συγκρατημένος άνθρωπος, καλός οικογενειάρχης. Μεγάλη απώλεια ο θάνατος του Θανάση Βέγγου(...) Ηταν ένας άνθρωπος γεμάτος."
Βάσια Τριφύλλη: "Ηταν πολύ δυνατός άνθρωπος, δεν είχε ίχνος λιποψυχίας.
Κουράστηκε όμως. (...) Ηταν η χαρά ζωής να δουλεύεις μαζί του, δεν το 'παιζε κωμικός, ήταν η φύση του."
"Η λέξη ήθος είχε δίπλα το όνομά του (...) Χρωστάω την καριέρα μου στον Θανάση. Δεν έκανε τίποτα για να τον αγαπήσει ο άλλος, απλά συνέβαινε ".
Κώστας Καρράς: "Μην ψάχνετε για δεύτερο Βέγγο. Ο Βέγγος ήταν μοναδικός.
(...) Το παράπονό του ήταν, όταν είχε πρωτοξεκινήσει ξόδευε για να κάνει καλές δουλειές, και στο τέλος χρεώθηκε."
Αννα Φόνσου: " Ο Θανάσης ήταν πάνω απ' όλα φίλος μου (...) Πιστεύω ότι σαν τον Θανάση δεν έχουμε άλλο τέτοιο άνθρωπο της Τέχνης με τέτοιο ήθος, με τέτοια τιμιότητα. Είναι αναντικατάστατος. Ολο το χιούμορ του το κράτησε για την τέχνη του γιατί στη ζωή του ήταν πολύ σοβαρός άνθρωπος. (...) Ο Θανάσης έδωσε μαθήματα αντι-βεντετισμού".
Τέρενς Κουίκ: "Ο Θανάσης είχε όλη τη διάθεση να μιλήσει για αυτά που ζούσε τη συγκεκριμένη περίοδο που του πήρα τη συνέντευξη και όχι για άλλα πράγματα όπως η Μακρόνησος ή η καριέρα του."
Νίκος Γαλανός: "Με τον Θανάση συναντηθήκαμε πριν από λίγα χρόνια στο έργο Λασκαρίνα (...).Ηταν ένας άνθρωπος γλυκός, που αγαπούσε τον συνάδελφο, τον άνθρωπο, φοβερός επαγγελματίας."
Αννα Βαγενά: "Ενας απλός καθημερινός άνθρωπος. Αυτούς αγαπάει ο κόσμος, που είναι ένας μέρος από αυτούς. Ηταν σχολαστικός, τυπικός πολύ οργανωμένος. Είχε μεγάλη τρέλα με την καθαριότητα."
Γεννήθηκε στον Πειραιά, στο Νέο Φάληρο, στις 29 Μαΐου του 1927 από το Βασίλη και την Ευδοκία Βέγγου, των οποίων ήταν και το μοναδικό παιδί. Ο πατέρας του ήταν δημόσιος υπάλληλος, συγκεκριμένα εργαζόταν στην Εταιρεία Ηλεκτρισμού, και ήρωας της αντίστασης. Μετά τον πόλεμο, εκδιώχθηκε από τη δουλειά του εξαιτίας των πολιτικών του φρονημάτων. Η απόλυση του πατέρα του προκάλεσε, όπως ήταν αναμενόμενο, σοβαρό οικονομικό πρόβλημα στην οικογένεια του Θανάση, κάτι που τον αναγκάζει να ριχτεί στον αγώνα για το μεροκάματο. Κυριότερη μεταξύ των επαγγελμάτων με τα οποία ασχολήθηκε ήταν η απασχόληση σε επεξεργασίες δερμάτων.
Παράλληλα έκανε διάφορα μικροθελήματα στη γειτονιά του. Τα χρόνια 1948-1950 εξορίστηκε στη Μακρόνησο, όπου γνωρίστηκε με τον μετέπειτα γνωστό σκηνοθέτη Νίκο Κούνδουρο. Αυτή η γνωριμία οδήγησε στην πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο, το 1954 στην ταινία Μαγική Πόλις του Κούνδουρου.
Για τα επόμενα πέντε χρόνια έπαιξε σε μικρούς ρόλους, εργαζόμενος παράλληλα και ως φροντιστής στα πλατό. Την περίοδο αυτή εμφανίστηκε σε μερικές από τις πιο ιστορικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, όπως Ο δράκος, Διακοπές στην Αίγινα, Μανταλένα, Συννεφιασμένη Κυριακή, Ο Ηλίας του 16ου, Ποτέ την Κυριακή. Ο πρώτος του μεγάλος ρόλος είναι μαζί με τον Νίκο Σταυρίδη στην ταινία Οι δοσατζήδες του 1960. Τον ίδιο καιρό, το 1959 πήρε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού όχι από Σχολή αλλά ως εξαιρετικό ταλέντο με εξετάσεις σε ειδική επιτροπή. Η πρώτη του θεατρική παράσταση ήταν στην επιθεώρηση «Ομόνοια πλατς πλουτς», δίπλα στους Νίκο Ρίζο και Γιάννη Γκιωνάκη, επίσης το 1959.
Τα επόμενα χρόνια, συνεργαζόμενος κυρίως με τον σκηνοθέτη Πάνο Γλυκοφρύδη, αναπτύσσει τον τύπο του νευρικού, αεικίνητου τύπου, που τον καθιέρωσε και αρχίζει να γίνεται δημοφιλής. Με ταινίες όπως Ψηλά τα χέρια, Χίτλερ, Μην είδατε τον Παναή, Ζήτω η τρέλα, Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης καθιερώνεται στη συνείδηση του κοινού. Το 1964, σε αναζήτηση καλλιτεχνικής ελευθερίας, ίδρυσε τη δική του εταιρία παραγωγής ΘΒ - Ταινίες Γέλιου.
Την περίοδο 1965-1969, συνεργαζόμενος με τον Πάνο Γλυκοφρύδη και τον Ερρίκο Θαλασσινό, αλλά και σκηνοθετώντας ο ίδιος κάποιες φορές, γύρισε τις καλύτερες κατά γενική ομολογία ταινίες του, όπως τις Φανερός πράκτωρ 000, Τρελός, παλαβός και Βέγγος, Ποιος Θανάσης;, που τις χαρακτηρίζουν το σουρεαλιστικό χιούμορ, ο αυτοσχεδιασμός και η πηγαία ερμηνεία. Παρά την εμπορική και καλλιτεχνική τους επιτυχία, οι ταινίες αυτές οδηγούν την εταιρία του Βέγγου σε κλείσιμο και τον ίδιο σε οικονομική καταστροφή, από την οποία θα συνέλθει μόνο μετά από πολλά χρόνια.
Η καριέρα του συνεχίστηκε με τον σκηνοθέτη Ντίνο Κατσουρίδη, ενώ η δημοτικότητά του παρέμεινει σταθερή κι οδήγησε στην αποθέωσή του από τον κόσμο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης του 1971, όπου η ταινία Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση; αποσπά τα βραβεία κριτικών και κοινού. Άλλη σημαντική ταινία αυτής της περιόδου είναι Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας του 1976. Η θεματολογία των ταινιών του μετατοπίζεται προς την κοινωνική κριτική, ενώ το 1983 σταματά για λίγα χρόνια να κάνει κινηματογράφο.
Τη δεκαετία του '80 ασχολείται με το γύρισμα έξι βιντεοταινιών και της τηλεοπτικής σειράς Βεγγαλικά που, μετά από προσπάθειες πολλών ετών, προβλήθηκε τελικά στην τηλεόραση το 1988. Το 1990 εμφανίστηκε στη σειρά του ΑΝΤ1 Αστυνόμος Θανάσης Παπαθανάσης.
Η επιστροφή του στον κινηματογράφο γίνεται με την ταινία Ήσυχες μέρες του Αυγούστου του Παντελή Βούλγαρη. Η ερμηνεία του έχει πια διαφοροποιηθεί, είναι χαμηλών τόνων αλλά μεγάλης εκφραστικότητας, με κορυφαία στιγμή το ρόλο του στην ταινία Όλα είναι δρόμος του 1998. Την περίοδο αυτή εμφανίστηκε επίσης στην Επίδαυρο, το 1997 στο ρόλο του Δικαιόπολι στους Αχαρνής και το 2001 στην Ειρήνη του Αριστοφάνη με μεγάλη επιτυχία.
Το 2002, σχεδόν πενήντα χρόνια μετά την πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση, ο Θανάσης Βέγγος κράτησε έναν από τους βασικούς ρόλους στην τηλεοπτική σειρά Περί ανέμων και υδάτων. Συνεχίζει μέχρι σήμερα να είναι από τους πιο αγαπημένους και δημοφιλείς κωμικούς του ελληνικού κινηματογράφου.
Ήταν μόνιμος κάτοικος της Αθήνας. Την εποχή που γυριζόταν Ο δράκος παντρεύτηκε την Ασημίνα Βέγγου, με την οποία ήταν μαζί μέχρι και σήμερα. Είχε δύο γιους.
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο.1)
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο.2)
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο.3)
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο.4)
real.gr
Αντε και γαμ..., ρε μαλ...
... που θα μου πεις και καλημέρα ...
Αυτό που διαβάσατε στο τίτλο, ήταν το πιο ανώδυνο. Και τι δεν του πε του Κυπατζή Κοραντή , ο μουστακαλής Ευάγγελος στην ... Επιτροπή Εξοπλισμών της βούλης όταν από το πίσω κάθισμα που βρισκόταν ο βουλευτής του ΛΑΟΣ τόλμησε να του πει "καλημέρα".
Ο Μεϊμαράκης τον θεωρεί βαθύ λαρύγγι του Καρατζαφέρη. "Πληροφοριοδότη" που εκμεταλλευόμενος τη θέση που στο παρελθόν κατείχε , δίνει στοιχεία στο πρόεδρο του.
Ο Κυπατζής έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στο πρόεδρο της Βουλής. Με όλα τα κοσμητικά που του ρίξε στα μούτρα ο Βαγγέλας...
ΚΑΤΑΡαμένος...
Επιμένει ο Τσίτσας , διαψεύδει ο Παπακωνσταντίνου...
Ο ανταποκριτής της Ελευθεροτυπίας στη Νέα Υόρκη , Θανάσης Τσίτσας, μιλώντας στον Χατζηνικολάου (REAL FM) επανέλαβε τα όσα γράφει σήμερα στην εφημερίδα του." Χάλασε η δουλειά - η πολυδιαφημισμένη επένδυση στο Ελληνικό- με το Κατάρ" .
Δυο ώρες νωρίτερα στη πρωινή εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης ο υπουργός Οικονομικών Παπακωνσταντίνου , κατηγόρησε την Ελευθεροτυπία για αβάσταχτη ελαφρότητα. "Οι... διαπραγματεύσεις συνεχίζονται με διάφορους ενδιαφερόμενους και με το Κατάρ", είπε.
Ο Θανάσης Τσίτσας πάντως είπε στον Χατζηνικολάου πως τη δουλειά με το Κατάρ την χάλασαν οι Γερμανοί που θέλουν να ελέγχουν τις επενδύσεις της χώρας...
Η δεσποινίς Διευθυντής...
noname-gr.blogspot
Χαμός. Στο ίσιωμα . Αλλά και τις ατραπούς. Στα πέριξ του καναλιού .
Η κοπέλα, νέα, ωραία και μοντέλα (με όλα τα καλά και τις κακίες - η λέξη αρχίζει από βι - που συνάδουν προς το επάγγελμα ).
Αλλά , τι τον πειράζει τον διευθυντή, τον κοντό, τον κακάσχημο, τη δημοσιογραφάρα?
Στα... δεξιά (και αριστερά και πάνω και κάτω ) του , την έχει.
Πήρε θάρρος το κορίτσι, ΣΤΑΡ άλλωστε, και παριστάνει μέχρι και τη διευθύντρια...
Χαμός. Στο ίσιωμα . Αλλά και τις ατραπούς. Στα πέριξ του καναλιού .
Η κοπέλα, νέα, ωραία και μοντέλα (με όλα τα καλά και τις κακίες - η λέξη αρχίζει από βι - που συνάδουν προς το επάγγελμα ).
Αλλά , τι τον πειράζει τον διευθυντή, τον κοντό, τον κακάσχημο, τη δημοσιογραφάρα?
Στα... δεξιά (και αριστερά και πάνω και κάτω ) του , την έχει.
Πήρε θάρρος το κορίτσι, ΣΤΑΡ άλλωστε, και παριστάνει μέχρι και τη διευθύντρια...
Του κουλουρτζή ο ταβλάς...
Γράφει o Δ. Ρίζος (Αδέσμευτος), πως ένα κουλούρι σήμερα στοιχίζει 5 ευρώ (1.750 παλιές δραχμούλες). Και ο... Χατζηνικολάου σχολίασε "θα ΄χει καιρό να αγοράσει κουλούρι ο Ρίζος".
Και επειδή στον REAL FM κάνουν ρεπορτάζ έδωσε την ακριβή τιμή (ρεπόρτερ-κουλουρτζής, Χουδαλάκης): 60 λεπτά.
Τι μαθαίνεις (εμείς, γι' αυτό τον ακούμε)!...
Νέα επίθεση στο on line δίκτυο της Sony ...
Η εταιρεία Sony ανακοίνωσε ότι το δίκτυο on line παιχνιδιών Sony Entertainment (SOE) παραβιάστηκε εκ νέου, με συνέπεια να κλαπούν τραπεζικά δεδομένα χιλιάδων χρηστών.
Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, «τα ... προσωπικά δεδομένα που συνδέονται με 24,6 εκατομμύρια λογαριασμούς SOE είναι πιθανόν να έχουν κλαπεί, καθώς και ορισμένες πληροφορίες της παλαιάς βάσης δεδομένων του 2007».
«Οι πληροφορίες της παλιάς βάσης δεδομένων που είναι πιθανόν να έχουν κλαπεί περιλαμβάνουν αριθμούς καρτών και ημερομηνίες λήξης ισχύος (αλλά όχι και κωδικούς) 12.700 πιστωτικών ή χρεωστικών μη αμερικανικών καρτών και περίπου 10.700 στοιχεία παγίων εντολών ορισμένων χρηστών στην Αυστρία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία και στην Ισπανία», διευκρίνισε η Sony.
Ο ιαπωνικός όμιλος, ο οποίος ζήτησε την Κυριακή συγγνώμη και ανακοίνωσε τη λήψη νέων μέτρων ασφαλείας για την προστασία των δεκάδων εκατομμυρίων πελατών της του δικτύου Playstation , διευκρίνισε ότι οι ειδικοί της επιθεώρησαν το σύστημα SOE με αφορμή την έρευνα για το πρώτο συμβάν κλοπής δεδομένων.
«Μετά την διαπίστωση του πρώτου περιστατικού , ο όμιλος έθεσε γρήγορα εκτός λειτουργίας όλους τους servers που συνδέονται με το σύστημα SOE, ενώ συνεχίζει να εξετάζει και να ενισχύει τα συστήματα ασφαλείας απέναντι στις άνευ προηγουμένου κυβερνοεπιθέσεις», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Sony.
Ο όμιλος βρίσκεται επί ποδός πολέμου μετά την επίθεση που δέχθηκε μεταξύ 17 και 19 Απριλίου μέσω της πύλης πολυμέσων που συνδέει το Playstation 3 με on line παιγνίδια και ταινίες, ένα σύστημα που αριθμεί 77 εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο.
voria.gr
Ξερόλας...
Και φυσικά βερμπάλα μεγάλη και νάρκισσος. Το τι ανοησίες, μεγαλοστομίες και εξυπνάδες του συρμού έλεγε, δεν περιγράφεται.
Και άσχετος. Μας είπε να θυμηθούμε τον Θανάση Βέγγο στη ταινία οι "Γερμανοί Ξανάρχονται" (το έχει μπερδέψει ο... μπουχ... ας, μάλλον με το ψηλά τα χέρια Χίτλερ) .
Απέδωσε τη φοβερή ταινία του Βέγγου "Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης" στο σκηνοθέτη Πανο Γλυκοφρύδη και όχι στον Αλέκο Σακελλάριο , που στη πραγματικότητα ανέδειξε τη ποιότητα του Βέγγου ως κωμικού.
Ξερόλας..
Θύµα των γκλαµουροπροτύπων ...
Της Πόπης ∆ιαµαντάκου
Εύκολο θύµα του υποκριτικού, τηλεοπτικού µικροαστισµού µια 19χρονη που ονειροφαντάστηκε ότι το τάλεντ σόου είναι ευκαιρία; Αναζητούσε µια ευκαιρία. Την είχε. Οχι όµως όπως τη φανταζόταν. Αντί για µια θέση στις πίστες που ονειρευόταν, η ... 19χρονη Κατερίνα συνειδητοποίησε µε τον πιο σκληρό τρόπο ότι τα περίφηµα τάλεντ σόου δεν είναι παρά κρεατοµηχανές για να τροφοδοτούν µε «φρέσκια» σάρκα µια τηλεόραση σε κανιβαλική υστερία. Εγινε στόχος µιας άγριας κριτικής για την εµφάνισή της στο Greek Idol και µετά για τη συµπεριφορά της που θεωρήθηκε ανάγωγη και αλαζονική απέναντι στα µέλη της οµάδας, µε την οποία διαγωνίστηκε.
Στήθηκε γύρω της ένα πανηγύρινουθεσιών από τους «ώριµους» και «φτασµένους» τηλεαστέρες καιδιάφορες πανελικές διασηµότητες, οι οποίοι διέκριναν χαρακτήρα ανάρµοστο και ενδυµατολογική κακογουστιά.
Η Κατερίνα έγινε απλώς ο καθρέφτης της τηλεοπτικής υποκρισίας. Γιατί τα νιάτα αν χαρακτηρίζονται από κάτι είναι ο µιµητισµός. Ξεπατικώνουν τις γκριµάτσες, τις επιφανειακές συµπεριφορές και αλίµονο,συνήθως θαυµάζονται από τους µεγαλύτερους ακριβώς γι’ αυτό, γιατί µαϊµουδίζουν τα δικά τους σουσούµια.
Σε ποιους απέναντι βρέθηκε η 19χρονη, αλήθεια; Ποια είναι τα πρότυπά της και από ποια «µοντέλα» συµπεριφοράς έχει βοµβαρδιστεί; Βλέπει δίπλα της µια παλιά δόξα της παρουσίασης να προσπαθεί να κάνει σόου µε τις καρναβαλικές της εµφανίσεις. Εβαλε κιαυτή φτερά στην πρώτη τηςεµφάνιση στη σκηνή και βγήκε. Γιατίνα µη σκεφτεί ότι η ενδυµατολογική πρόκληση αν µη τι άλλο είναι ένας δρόµοςπρος τη διασηµότητα!
Βλέπει πλήθος από «νούµερα» να κάνουν τηλεοπτικό σουξέ επιδεικνύοντας έναν αλαζονικό και κακοµαθηµένο χαρακτήρα. Βλέπει µια τηλεόραση να αποθεώνει το χειρότερο, να δίνει «ευκαιρίες» στους τσαµπουκάδες, να υποκλίνεται στην κακογουστιά.
∆έχθηκε την σκληρή κριτική για την «αλαζονική» συµπεριφορά της από τη Ναταλία Γερµανού που έσπευσεαπό την εκποµπή της να τη στηλιτεύσει, γιατί λέει θέλησε να επιδειχθεί παραµερίζοντας τις συναγωνίστριές της και κάνοντας σόου για να εντυπωσιάσει. Θεωρεί εαυτόν κατάλληλο για νουθεσίες νεαρών κορασίδων µια κυρία που αποδέχεται µε ενθουσιώδεις ακκισµούς τον χαρακτηρισµό «εθνική τεκνατζού»; (εκποµπή Κωστόπουλου). Ποιος είναι αυτός αλήθεια που θα καταγγείλει µια 19χρονη επειδή βιάζεται να µπει σε αυτόν τον κόσµο της λαµπερής ανοησίας; Προσγειώθηκε ανώµαλα στον σκληρό κόσµο του οποίου ονειρεύτηκε να αποτελέσει µέρος η νεαρή Κατερίνα. Εδειξε µάλιστα, να ‘χει µάθει άριστα τα «µαθήµατα» που της έχει δώσει. «∆εν είµαι αυτό που έδειξε η τηλεόραση. Εφταιγε το µοντάζ», δικαιολογήθηκε καλεσµένη της Ναταλίας Γερµανού την εποµένη της αποχώρησής της.
Αντί ναχειροκροτηθείγια τηνεπιµέλειά της στο τηλεοπτικό «σχολείο», έγινε αφορµή να αναδειχθεί και δυστυχώς να ξεσπάσει επάνωτης ο υποκριτικός πουριτανισµός µιας µικροαστικής τηλεόρασης, εγκλωβισµένης στο τελετουργικό θεαµάτων κόντρας και καταγγελίας. Της τηλεόρασης που χρειάζεται θύµατα και θύτες για να αναπαράγει σε τηλεδικαστήρια συµπεριφορών τη µικροαστική ψευδαίσθηση ενός κόσµου µε κανόνες. Ποιοι τους τηρούν αλήθεια, για να αποτελέσουν πρότυπα αυτών των νιάτων, που κυνηγούν τη χρυσόσκονη και δενβλέπουν το βουρκώδες έδαφος από κάτω;
Ο συγκλονισµός δεν είναι αρκετός
Ενας κόσµος που αγωνίζεται να ανασάνει µετά την τραγωδία στη Marfin αναδύθηκε από τους «Πρωταγωνιστές». Μια εκποµπή που επιχείρησε να συνθέσει το «τοπίο» εκείνων των άγριων στιγµών, αλλά και αυτό που διαµορφώθηκε στη συνέχεια σε έναν τόπο µε λαβωµένο τον ορίζοντα του µέλλοντός του από τον παραλογισµό µιας τυφλής, δολοφονικής οργής.
Για πρώτη φορά βρέθηκαν δίπλα δίπλα τα συναισθήµατα εκείνων που θρηνούν την απώλεια τωνδικών τους ανθρώπων µε συγκλονιστικές µαρτυρίες, περιγραφές από αυτόπτες µάρτυρες της ατµόσφαιρας µιας άγριας απειλήςπου ξέσπαγε µέσα από το πλήθος των διαδηλωτών, αλλά και µαρτυρίες που έµοιαζαν µε δικαιολογίες του τυφλούµίσους που ξέσπασε µε πετροβολισµούς στον Ιανό και µε αδελφοκτόνο µένος στη Marfin, όλα µαζί να συνθέτουν την εικόνα ενός κόσµου σε επικίνδυνη σύγχυση. Απαντήσεις δεν είχε η εκποµπή. Πώς θα µπορούσε!
Είχε όµως το υλικό που χρειάζεται η συνείδηση για να ξεµουδιάσει και να µην αρκείται στον συγκλονισµό.
Οι αναµνήσεις, οι αφηγήσεις των συγγενών, οι φωτογραφίες από παλιές ευτυχισµένες στιγµές, οι µόνες που πια κρατούν το ίχνος από ζωές που χάθηκαν σε µια στιγµή από δολοφονικό µίσος, ήταν το κοµµάτι µιας συγκλονιστικής εκποµπής που καταργούσε µε τον πιο ανθρώπινο τρόπο κάθε δικαιολογία και κάθε υποτιθέµενη «ιδεολογική» οµπρέλα στο έγκληµα.
TANEA
Οδός Λάκη Σάντα κοντά στην Ακρόπολη...
Το όνομα του Λάκη Σάντα θα δοθεί σε δρόμο γύρω από την Ακρόπολη, όπως αποφάσισε με ψήφισμα του το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας. Το ψήφισμα εγκρίθηκε ομόφωνα ενώ η ... παράταξη ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρότεινε «να κηρυχθεί η 30η Μαΐου μέρα μνήμης για τον μεγάλο αγωνιστή με αντιναζιστική, αντιφασιστική εκδήλωση στην Ακρόπολη».
Στάση εργασίας στον ΗΣΑΠ...
Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν από τις 12:00 έως τις 16:00 οι συρμοί του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, καθώς οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν στάση εργασίας.
Τα τελευταία δρομολόγια πριν από τη... στάση έχουν ως εξής:
* Από ΠΕΙΡΑΙΑ προς ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ:11:40
* Από ΑΤΤΙΚΗ προς ΚΗΦΙΣΙΑ: 11:45
* Από ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ προς ΠΕΙΡΑΙΑ:11:58
* Από ΚΗΦΙΣΙΑ προς ΑΤΤΙΚΗ: 11:40
Αντίο, καλέ μας άνθρωπε!...
Εχασε τη μάχη για τη ζωή ο Θανάσης Βέγγος. Ο αγαπημένος ηθοποιός πέθανε στις 7.10 το πρωί στον Ερυθρό Σταυρό της Αθήνας όπου νοσηλευόταν το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Ο Θανάσης Βέγγος ήταν λατρεμένος κωμικός ηθοποιός που έπαιξε σε... 126 ταινίες, σε 52 από τις οποίες ως πρωταγωνιστής και σκηνοθέτησε (πρωταγωνιστώντας ταυτόχρονα) ακόμη επτά ταινίες. Γεννήθηκε στον Πειραιά, στο Νέο Φάληρο, στις 29 Μαΐου του 1927 από το Βασίλη και την Ευδοκία Βέγγου, των οποίων ήταν και το μοναδικό παιδί. Ο πατέρας του ήταν δημόσιος υπάλληλος, συγκεκριμένα εργαζόταν στην Εταιρεία Ηλεκτρισμού, και ήρωας της αντίστασης. Μετά τον πόλεμο, εκδιώχθηκε από τη δουλειά του εξαιτίας των πολιτικών του φρονημάτων. Η απόλυση του πατέρα του προκάλεσε, όπως ήταν αναμενόμενο, σοβαρό οικονομικό πρόβλημα στην οικογένεια του Θανάση, κάτι που τον αναγκάζει να ριχτεί στον αγώνα για το μεροκάματο. Κυριότερη μεταξύ των επαγγελμάτων με τα οποία ασχολήθηκε ήταν η απασχόληση σε επεξεργασίες δερμάτων. Παράλληλα έκανε διάφορα μικροθελήματα στη γειτονιά του. Τα χρόνια 1948-1950 εξορίστηκε στη Μακρόνησο, όπου γνωρίστηκε με τον μετέπειτα γνωστό σκηνοθέτη Νίκο Κούνδουρο. Αυτή η γνωριμία οδήγησε στην πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο, το 1954 στην ταινία Μαγική Πόλις του Κούνδουρου. Για τα επόμενα πέντε χρόνια έπαιξε σε μικρούς ρόλους, εργαζόμενος παράλληλα και ως φροντιστής στα πλατό. Την περίοδο αυτή εμφανίστηκε σε μερικές από τις πιο ιστορικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, όπως Ο δράκος, Διακοπές στην Αίγινα, Μανταλένα, Συννεφιασμένη Κυριακή, Ο Ηλίας του 16ου, Ποτέ την Κυριακή. Ο πρώτος του μεγάλος ρόλος είναι μαζί με το Νίκο Σταυρίδη στην ταινία Οι δοσατζήδες του 1960. Τον ίδιο καιρό, το 1959 πήρε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού όχι από Σχολή αλλά ως εξαιρετικό ταλέντο με εξετάσεις σε ειδική επιτροπή. Η πρώτη του θεατρική παράσταση ήταν στην επιθεώρηση «Ομόνοια πλατς πλουτς», δίπλα στους Νίκο Ρίζο και Γιάννη Γκιωνάκη, επίσης το 1959.
Τα επόμενα χρόνια, συνεργαζόμενος κυρίως με τον σκηνοθέτη Πάνο Γλυκοφρύδη, αναπτύσσει τον τύπο του νευρικού, αεικίνητου τύπου, που τον καθιέρωσε και αρχίζει να γίνεται δημοφιλής. Με ταινίες όπως Ψηλά τα χέρια, Χίτλερ, Μην είδατε τον Παναή, Ζήτω η τρέλα, Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης καθιερώνεται στη συνείδηση του κοινού. Το 1964, σε αναζήτηση καλλιτεχνικής ελευθερίας, ίδρυσε τη δική του εταιρία παραγωγής ΘΒ - Ταινίες Γέλιου. Την περίοδο 1965-1969, συνεργαζόμενος με τον Πάνο Γλυκοφρύδη και τον Ερρίκο Θαλασσινό, αλλά και σκηνοθετώντας ο ίδιος κάποιες φορές, γύρισε τις καλύτερες κατά γενική ομολογία ταινίες του, όπως τις Φανερός πράκτωρ 000, Τρελός, παλαβός και Βέγγος, Ποιος Θανάσης;, που τις χαρακτηρίζουν το σουρεαλιστικό χιούμορ, ο αυτοσχεδιασμός και η πηγαία ερμηνεία. Παρά την εμπορική και καλλιτεχνική τους επιτυχία, οι ταινίες αυτές οδηγούν την εταιρία του Βέγγου σε κλείσιμο και τον ίδιο σε οικονομική καταστροφή, από την οποία θα συνέλθει μόνο μετά από πολλά χρόνια.
Η καριέρα του συνεχίζεται με τον σκηνοθέτη Ντίνο Κατσουρίδη, ενώ η δημοτικότητά του παραμένει σταθερή κι οδηγεί στην αποθέωσή του από τον κόσμο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης του 1971, όπου η ταινία Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση; αποσπά τα βραβεία κριτικών και κοινού. Άλλη σημαντική ταινία αυτής της περιόδου είναι Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας του 1976. Η θεματολογία των ταινιών του μετατοπίζεται προς την κοινωνική κριτική, ενώ το 1983 σταματά για λίγα χρόνια να κάνει κινηματογράφο. Τη δεκαετία του '80 ασχολείται με το γύρισμα έξι βιντεοταινιών και της τηλεοπτικής σειράς Βεγγαλικά που, μετά από προσπάθειες πολλών ετών, προβλήθηκε τελικά στην τηλεόραση το 1988. Το 1990 εμφανίστηκε στη σειρά του ΑΝΤ1 Αστυνόμος Θανάσης Παπαθανάσης.
Η επιστροφή του στον κινηματογράφο γίνεται με την ταινία Ήσυχες μέρες του Αυγούστου του Παντελή Βούλγαρη. Η ερμηνεία του έχει πια διαφοροποιηθεί, είναι χαμηλών τόνων αλλά μεγάλης εκφραστικότητας, με κορυφαία στιγμή το ρόλο του στην ταινία Όλα είναι δρόμος του 1998. Την περίοδο αυτή εμφανίστηκε επίσης στην Επίδαυρο, το 1997 στο ρόλο του Δικαιόπολι στους Αχαρνής και το 2001 στην Ειρήνη του Αριστοφάνη με μεγάλη επιτυχία. Το 2002, σχεδόν πενήντα χρόνια μετά την πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση, ο Θανάσης Βέγγος κράτησε έναν από τους βασικούς ρόλους στην τηλεοπτική σειρά Περί ανέμων και υδάτων. Συνεχίζει μέχρι σήμερα να είναι από τους πιο αγαπημένους και δημοφιλείς κωμικούς του ελληνικού κινηματογράφου.
Ο Θανάσης Βέγγος ήταν μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και του Σωματείου Παραγωγών. Την εποχή που γυριζόταν Ο δράκος παντρεύτηκε την Ασημίνα Βέγγου, με την οποία ήταν μαζί μέχρι και σήμερα, και είχαν δύο γιους.
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο.1)
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο. 2)
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ νο.3)
protothema
Πέθανε ο Θανάσης Βέγγος...
Τίτλοι τέλους για τους Ράδιο Αρβύλα ...
Τελικά για κάποιους το καλοκαίρι έρχεται νωρίτερα και μέσα σε αυτούς είναι και οι Ράδιο Αρβύλα.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που είπε ο Α. Κανάκης στην εκπομπή της Δευτέρας μαζί με τις... ευχές για «καλό μήνα» ήταν και ότι το Ράδιο Αρβύλα έχει μπει στον τελευταίο μήνα!
«Τετάρτη 1 Ιουνίου …φσιτ!», είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής.
star.gr
Καλοκαίρι από τέλος Μαΐου για τα κανάλια!...
Νωρίτερα θα έρθει φέτος το καλοκαίρι για τους τηλεοπτικούς σταθμούς λόγω της οικονομικής κρίσης φέτος .Oι τηλεοπτικοί σταθμοί, Mega, Ant1 και Alpha λέγεται ότι έχουν... συμφωνήσει να τελειώσουν την προβολή των ζωντανών προγραμμάτων τους νωρίτερα από κάθε άλλη φορά. Έτσι η φετινή σεζόν θα ολοκληρωθεί – εκτός απροόπτου, τέλη Μαΐου με μια εξαίρεση για ορισμένους που ίσως αναγκαστούν να ρίξουν αυλαία το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου.
newscode.gr
Αλμα επισκεψιμότητας στο twitter λόγω Μπιν Λάντεν...
Στα ύψη εκτινάχθηκε ο όγκος επισκέψεων σε διαδικτυακούς τόπους, λόγω της είδησης του θανάτου του Οσάμα Μπιν Λάντεν.
Από το Twitter, όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι του κοινωνικού δικτύου, στέλνονταν κατά μέσω όρο τουλάχιστον... 4.000 μηνύματα το δευτερόλεπτο με θέμα τη συγκεκριμένη είδηση. Ο αριθμός αυτός είναι σχεδόν ταυτόσημος με τα 4.064 μηνύματα/δευτερόλεπτο, που στάλθηκαν στη διάρκεια του τελικού του πρωταθλήματος αμερικάνικου ποδοσφαίρου (Super Bowl). Πάντως, το φετινό ρεκόρ στο Twitter διατηρεί η είδηση του σεισμού και του τσουνάμι στην Ιαπωνία, με αφορμή την οποία στάλθηκαν περίπου 6.939 μηνύματα Twitter/δευτερόλεπτο.
Ο θάνατος του Σαουδάραβα τρομοκράτη, εκτόξευσε και τον αριθμό αιτημάτων εύρεσης όρων ή φράσεων στις διάφορες μηχανές αναζήτησης. Στην πλέον δημοφιλή όλων, την Google η φράση «osama bin landen dead» (μετάφραση: νεκρός ο οσάμα μπιν λάντεν) χρίστηκε αυτομάτως ως «ηφαιστειακή», που είναι και ο υψηλότερος βαθμός δημοφιλίας μιας αναζήτησης.
Οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, βέβαια, ήταν εκείνες που είχαν την τιμητική τους. Σύμφωνα με την υπηρεσία παροχής μεταφοράς περιεχομένου Akamai, που εξυπηρετεί περίπου το 20% των site παγκοσμίως, παρατηρήθηκε αύξηση 4,1 εκατομμυρίων αναγνώσεων σελίδων το δευτερόλεπτο. Παρόλα αυτά, το γεγονός δεν κατάφερε να μπει στη λίστα με τις 10 συνολικά πιο δημοφιλείς ειδήσεις στην ιστορία του Διαδικτύου, αναφέρει πάντα η Akamai.
Στις ΗΠΑ τεράστιο ήταν και το ενδιαφέρον για τις έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων. Οι New York Times προκειμένου να καλύψουν τις απαιτήσεις αναγνωστικού κοινού αύξησαν το τιράζ τους κατά 165.000 φύλλα, ενώ 35.000 φύλλα περισσότερα τύπωσε και η Washington Post.
naftemporiki.gr
Υπουργοί σε απόγνωση, καρφιά βουλευτών για Μαξίμου...
Ενώπιον δύσκολων αποφάσεων βρίσκεται η κυβέρνηση καθώς καλείται να ολοκληρώσει το μεσοπρόθεσμο πλαίσιο και να καταλήξει στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων.
Οι υπουργοί δυσφορούν όχι μόνο για τις περικοπές στους προϋπολογισμούς τους αλλά και για τα διορθωτικά μέτρα που καλούνται να λάβουν εξαιτίας της αναθεώρησης του ελλείμματος.
Επιπλέον οι... βουλευτές στις περιοχές των οποίων θα υπάρξουν μεγαλύτερες επιπτώσεις από τις αποφάσεις της κυβέρνησης εκφράζουν ήδη τις αντιρρήσεις τους. Όσο προχωρούν οι ημέρες τόσο αυξάνεται η πίεση από διάφορες πλευρές προς το Μέγαρο Μαξίμου για να ξεκαθαρίσει ο κ. Γ. Παπανδρέου την κατάσταση στην κυβέρνηση και να προχωρήσουν πιο γρήγορα οι αλλαγές.
Χθες, ο κ. Μ. Ανδρουλάκης στη συνέντευξη που έδωσε στο «Βήμα FM» τάραξε τα νερά λέγοντας πράγματα που άλλοι δεν τολμούσαν και ασκώντας κριτική στο στενό περιβάλλον του Πρωθυπουργού.
«Τα προβλήματα τα δημιουργούν οι άνθρωποι του Παπανδρέου στην κυβέρνηση. Δεν είδα εγώ να τα δημιουργούν ούτε ο Βενιζέλος ούτε ο Λοβέρδος ούτε άλλος κανείς. Τα δημιουργούν αυτοί που είναι γενικώς του περιβάλλοντος και μέσα σε ένα βράδυ αναδείχτηκαν από τον Παπανδρέου από του μηδενός.
Δεν ξέρω αν είναι το Μαξίμου, είναι μια νοοτροπία περιβάλλοντος, όπως τη λέμε, ο διαγκωνισμός του περιβάλλοντος. Αυτοί οι διαγκωνισμοί πρέπει να τελειώσουν με το μαχαίρι. Πρέπει όμως η κυβέρνηση να αποκτήσεις συνοχή, διότι έχει έναν κάβο να περάσει και δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις», είπε.
Ο βουλευτής της Β' Αθήνας εξέφρασε επίσης την άποψη ότι η μάχη χάθηκε από την αρχή, «η λανθασμένη αρχική προσέγγιση της κυβέρνησης με φρου φρου και αρώματα, πράσινα ποδήλατα και πράσινες κυριακάτικες εκδρομές έχει αφήσει ίχνη», πρόσθεσε.
«Ο Παπανδρέου είναι ένας άνθρωπος. Ποιοί του εισηγούνταν αυτή την αμεριμνησία, ότι "τα λεφτά υπάρχουν;" Είναι οι ίδιοι άνθρωποι σήμερα. Οι ίδιοι υπουργοί. Άντε και ο Στίγκλιτς, ο οποίος κατά τη γνώμη μου, παραπλάνησε άθελα του τον Παπανδρέου, διότι είναι ένας παλαιού τύπου κεϋνσιανός».
Επίσης είπε ότι για να γίνουν πρόωρες εκλογές θα πρέπει να υπάρξει μια καινούργια ατζέντα «να τη φέρεις στο λαό και να ζητήσεις καινούργια νομιμοποίηση για ένα αποτέλεσμα, όταν θα έχεις εναλλακτική λύση. Να κάνεις εκλογές για να κάνεις ξανά τα ίδια τι νόημα έχει;».
Ο κ. Ανδρουλάκης κράτησε αποστάσεις από το ενδεχόμενο μιας κυβέρνησης προσωπικοτήτων. «Τα κόμματα δεν είναι έτοιμα να στηρίξουν μια κυβέρνηση. Ή αυτά που διαβάζω ότι θα φτιάξουμε την "κυβέρνηση των αρίστων"; Παναγία μου, αυτά μακριά από μας! Τον έρμο τον Παναθηναϊκό σκέφτομαι, ο οποίος έκανε κυβέρνηση των αρίστων". Άριστοι είναι οι άνθρωποι δεν λέω αλλά δεν μπορεί να διοικηθεί η Ελλάδα όπως ο Παναθηναϊκός».
Πολλοί βουλευτές αλλά και κάποιοι υπουργοί σχολίαζαν ότι ο κ. Ανδρουλάκης είχε δίκιο στις επισημάνσεις που έκανε ιδίως στην κριτική που άσκησε στους «ανθρώπους του Παπανδρέου». Περισσότερα ερωτήματα έχει προκαλέσει η στάση που τηρεί η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη, η οποία παραμένει αφοσιωμένη στις απόψεις της ακόμα και αν αυτές έρχονται σε σύγκρουση με συμφωνημένες κυβερνητικές αποφάσεις καθώς η αμέριστη στήριξη που λαμβάνει από το Μέγαρο Μαξίμου.
Ορισμένοι συνάδελφοί της μάλιστα την επικαλούνται ως άλλοθι όταν δεν επιθυμούν να βάλουν το κεφάλι τους στον ντορβά και να επωμιστούν πολιτικό κόστος.
«Ο κόσμος κουράζεται από τις αντιφατικές πολλές φορές προσεγγίσεις που έχουν στελέχη μας και αυτό πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και να το πούμε», επισήμανε ο κ. Π. Μπεγλίτης (Flash). «Πρέπει να εξαλειφθούν αυτές οι αντιφατικές προσεγγίσεις σε ορισμένα επιμέρους θέματα, πλην όμως είναι αυτά τα θέματα που δημιουργούν αυτό το κλίμα και στα Μέσα Ενημέρωσης», είπε και πρόσθεσε ότι η εικόνα αυτή αδικεί την προσπάθεια της κυβέρνησης γιατί παρά τα επικοινωνιακά λάθη «ο στρατηγικός στόχος είναι κοινός και αυτόν υπερασπιζόμαστε».
Την Τετάρτη η υπουργός Περιβάλλοντος θα έχει νέα συνάντηση με τους φορείς της Κερατέας, φαίνεται όμως ότι μάλλον θα υπάρξει εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις καθώς αυτά που ζητούν οι κάτοικοι προσκρούουν ακόμα και σε νομικά θέματα, οπότε αναμένονται και οι απόψεις νομικών και άλλων ειδικών επιστημόνων.
Επιπλέον, στην κυβέρνηση διαμορφώνεται μια νέα γραμμή, ότι μπορεί να γίνει δεκτή η νέα χωροθέτηση του ΧΥΤΥ εφόσον παραμείνει στην Κερατέα και δεν χαθούν κοινοτικά χρήματα. Αυτό το σκεπτικό εξέφρασε η κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου, λέγοντας ότι «το γεγονός ότι δεν γίνεται ΧΥΤΑ αλλά ΧΥΤΥ με συγκεκριμένες προδιαγραφές, δίνει στην περιοχή τη δυνατότητα να ωφεληθεί πολλαπλά. Αυτό έπρεπε να το επικοινωνήσουμε καλύτερα. Θα πρέπει να υπάρχει πολύ σαφής ένδειξη από την Κυβέρνηση, ότι δεν ανεχόμαστε καθεστώτα ανομίας».
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλος, σύμφωνα με πληροφορίες, εκφράζει επιφυλάξεις αν το έργο έτσι όπως το ζητούν οι κάτοικοι μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων που δεν θα θέσουν σε κίνδυνο την χρηματοδότηση του.
Την παραμονή της έναρξης του νέου ελέγχου από την τρόικα, ο κ. Παπανδρέου συγκάλεσε στο Μέγαρο Μαξίμου μια σύσκεψη για την οικονομία αλλά και για την διαχείριση των μεγάλων προκλήσεων που έχει μπροστά της η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. Στη σύσκεψη παρευρέθηκαν ο Γ. Παπακωνσταντίνου, Ι. Ραγκούσης, Δ. Δρούτσας, Δ. Ρέππας, και Π. Γερουλάνος.
Προς το τέλος της σύσκεψης εκλήθη προστέθηκε και ο κ. Β. Ράπανος. Σήμερα, έχει προγραμματιστεί νέα σύσκεψη με τους υπόλοιπους υπουργούς που εμπλέκονται στην προετοιμασία του κειμένου του μεσοπρόθεσμου πλαισίου που θα τεθεί υπόψιν της τρόικας, το οποίο θα εγκριθεί και από το υπουργικό συμβούλιο.
BHMA
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)