Καλά, συμβαίνουν κι αυτά, όσο κι αν ακούγονται περίεργα. "Ο μέχρι τώρα αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Μαζιώτης" , είπε για το συλληφθέντα. Και...
δεν ήταν ο μόνος που ξέφυγε λεκτικά. Μόλις τέλειωσε το πακέτο της τρομοκρατίας, η Όλγα Τρέμη, θέλοντας να πει ότι θα αλλάξουν θέμα και θα μπουν στα της Οικονομίας, είπε "ας περάσουμε τώρα στο μέτωπο της τρομοκρατίας" ...
Τους έκανε βουντού ο Τζουν-Πουν, γιατί τον βγάλαν τελευταίο...
12.4.10
Χρώσταγαν δυο νοίκια της "γιάφκας" ...
Φοβερό. Σύμφωνα με την έγκυρη πληροφόρηση του Σόμπολου, οι τρομοκράτες χρώσταγαν δυο νοίκια. Κι όχι μόνο. Είναι πιθανόν να...
είχαν όπλα μέσα και να πρόλαβαν να τα βγάλουν από το σπίτι.
Οι αστυνομικοί βρήκαν μηχάνημα αλλοίωσης φωνής και χειρόγραφη προκήρυξη για το χτύπημα του "ΕΑ" στο υπουργείο Πολιτισμού. Είχαν βέβαια γράψει τις λέξεις "νεκρός αστυνομικός" , αλλά ο Ματζούνης κατάφερε να ξεπεράσει τον κίνδυνο από το βαρύ τραυματισμό του και να επιζήσει...
είχαν όπλα μέσα και να πρόλαβαν να τα βγάλουν από το σπίτι.
Οι αστυνομικοί βρήκαν μηχάνημα αλλοίωσης φωνής και χειρόγραφη προκήρυξη για το χτύπημα του "ΕΑ" στο υπουργείο Πολιτισμού. Είχαν βέβαια γράψει τις λέξεις "νεκρός αστυνομικός" , αλλά ο Ματζούνης κατάφερε να ξεπεράσει τον κίνδυνο από το βαρύ τραυματισμό του και να επιζήσει...
Πεδίο βολής...
Από την Πρωτομαγιά θα κόβουν αποδείξεις τα βενζινάδικα...
Με ένα μήνα καθυστέρηση θα ξεκινήσει τελικώς η έκδοση αποδείξεων από τα πρατήρια καυσίμων, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου.
Η ένταξη των πρατηριούχων υγρών καυσίμων για την εμπορία βενζίνης και πετρελαίου και των...
πολιτών πετρελαίου θέρμανσης στη Β' κατηγορία τήρησης βιβλίων μετατίθεται για την 1η Μαΐου, αντί της 1ης Απριλίου...
Ξανα στο ΑΝΤ1 ο Ευαγγελάτος...
Μαζί δεν ...τους αφήνουνε, και χώρια δεν μπορούνε...
Για άλλη μια φόρα ο Νίκος Ευαγγελάτος στην εκπομπή τις Τατιάνας Στεφανίδου "Αξίζει να το δεις".
Η Τατιάνα για να λέμε και του στραβού το δίκαιο ξέρει...
πολύ καλά να εκμεταλλεύεται τον Ευαγγελάτο...
Από tvnea.blogspot
Για άλλη μια φόρα ο Νίκος Ευαγγελάτος στην εκπομπή τις Τατιάνας Στεφανίδου "Αξίζει να το δεις".
Η Τατιάνα για να λέμε και του στραβού το δίκαιο ξέρει...
πολύ καλά να εκμεταλλεύεται τον Ευαγγελάτο...
Από tvnea.blogspot
Όταν οι άπιστοι Θωμάδες δεν εμπιστεύονται το Υπουργείο Ανάπτυξης και παρ-Εμπορίου!...
Από adena-gr.blogspot
Οι Έλληνες ηλεκτρολόγοι προειδοποιούν ότι: Tα Κινέζικα πολύμπριζα της φωτογραφίας που έχουν κατακλύσει (εδώ και χρόνια) την αγορά, είναι θανάσιμα επικίνδυνα.
Οι αρμόδιοι φωστήρες της Κα Κατσέλη στην Κάνιγγος, τα θεωρούν νόμιμα και ασφαλή, όχι μόνο για την Ελληνικά αγορά, αλλά για την Ευρωπαική. Εφόσον έχουν "αποβιβαστεί"μέσω της χώρας μας, μπορούν να κάψουν...
νομότυπα καθε νοικοκυριό στην Ε.Ε.
Μέχρι που οι εταίροι μας θα μας κάψουν η θα μας κόψουν το πισινό, ζητώντας αποζημιώσεις για απόκρυψη από το σύστημα RAPEX των "δολοφονικών" αυτών πολύμπριζων. Κι εσείς νομίζατε ότι είναι μόνο οι αναπτήρες "Γίγας"...
Οι Έλληνες ηλεκτρολόγοι προειδοποιούν ότι: Tα Κινέζικα πολύμπριζα της φωτογραφίας που έχουν κατακλύσει (εδώ και χρόνια) την αγορά, είναι θανάσιμα επικίνδυνα.
Οι αρμόδιοι φωστήρες της Κα Κατσέλη στην Κάνιγγος, τα θεωρούν νόμιμα και ασφαλή, όχι μόνο για την Ελληνικά αγορά, αλλά για την Ευρωπαική. Εφόσον έχουν "αποβιβαστεί"μέσω της χώρας μας, μπορούν να κάψουν...
νομότυπα καθε νοικοκυριό στην Ε.Ε.
Μέχρι που οι εταίροι μας θα μας κάψουν η θα μας κόψουν το πισινό, ζητώντας αποζημιώσεις για απόκρυψη από το σύστημα RAPEX των "δολοφονικών" αυτών πολύμπριζων. Κι εσείς νομίζατε ότι είναι μόνο οι αναπτήρες "Γίγας"...
Βουτιά στα spread - Άλμα στο Χρηματιστήριο...
Χαμόγελα στις αγορές μετά τη συμφωνία.Υποχωρεί το κόστος δανεισμού...
Ραγδαία πτώση άνω των 70 μονάδων βάσης σημειώνει σήμερα το spread στο 10ετές ομόλογο, μετά το «κλείδωμα» των όρων του μηχανισμού στήριξης της Ελλάδας. Αντίστοιχα, άλμα άνω του 5% πραγματοποιεί το χρηματιστήριο, με «αιχμή του δόρατος» τις τραπεζικές μετοχές, οι οποίες ανεβαίνουν σε ποσοστό άνω του 8%.
Συγκεκριμένα, η διαφορά απόδοσης (επιτοκίου) του 10ετούς κρατικού ομολόγου αναφοράς με τον αντίστοιχο γερμανικό τίτλο υποχώρησε μέχρι τις 332,30 μονάδες περίπου, από 409 στο κλείσιμο της περασμένης Παρασκευής. Αντίστοιχα, άλμα...
άνω του 4% πραγματοποιεί το χρηματιστήριο, με «αιχμή του δόρατος» τις τραπεζικές μετοχές, οι οποίες ανεβαίνουν σε ποσοστό άνω του 8%.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Πέμπτη το spread του 10ετούς ομολόγου είχε εκτοξευθεί μέχρι τις 456 μονάδες, υψηλότερο επίπεδο από το Νοέμβριο του 1998, δηλαδή πριν την ένταξη της χώρας στο ευρώ. Την πενταετία μέχρι το Νοέμβριο του 2009, το μέσο spread ήταν 65 μονάδες βάσης.
NEA.
Ραγδαία πτώση άνω των 70 μονάδων βάσης σημειώνει σήμερα το spread στο 10ετές ομόλογο, μετά το «κλείδωμα» των όρων του μηχανισμού στήριξης της Ελλάδας. Αντίστοιχα, άλμα άνω του 5% πραγματοποιεί το χρηματιστήριο, με «αιχμή του δόρατος» τις τραπεζικές μετοχές, οι οποίες ανεβαίνουν σε ποσοστό άνω του 8%.
Συγκεκριμένα, η διαφορά απόδοσης (επιτοκίου) του 10ετούς κρατικού ομολόγου αναφοράς με τον αντίστοιχο γερμανικό τίτλο υποχώρησε μέχρι τις 332,30 μονάδες περίπου, από 409 στο κλείσιμο της περασμένης Παρασκευής. Αντίστοιχα, άλμα...
άνω του 4% πραγματοποιεί το χρηματιστήριο, με «αιχμή του δόρατος» τις τραπεζικές μετοχές, οι οποίες ανεβαίνουν σε ποσοστό άνω του 8%.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Πέμπτη το spread του 10ετούς ομολόγου είχε εκτοξευθεί μέχρι τις 456 μονάδες, υψηλότερο επίπεδο από το Νοέμβριο του 1998, δηλαδή πριν την ένταξη της χώρας στο ευρώ. Την πενταετία μέχρι το Νοέμβριο του 2009, το μέσο spread ήταν 65 μονάδες βάσης.
NEA.
ΕΕΘ: Σοβαρές ελλείψεις και ατολμία στο φορολογικό ν/σχ
Επικρίσεις σχετικά με το νέο φορο λογικό νομοσχέδιο διατυπώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), υποστηρίζοντας ότι χαρακτηρίζεται από ατολμία και σοβαρές ελλείψεις.
Σημειώνει δε ότι το νομοσχέδιο όχι απλά δεν λύνει προβλήματα διαφθοράς, αλλά ευνοεί όσους θέλουν να παρανομήσουν.
Σύμφωνα με το ΕΕΘ, στα αρνητικά σημεία του νομοσχεδίου συγκαταλέγονται τα εξής: απουσία αναπτυξιακών μέτρων, κατάργηση του αφορολογήτου των 12.000 ευρώ και...
φορολόγηση των διανεμόμενων κερδών των επιχειρήσεων με συντελεστή 40% για τυχόν δικαιούχα νομικά πρόσωπα.
Κάνει επίσης λόγο για «φορολογική επιδρομή στην οικοδομή», η οποία, όπως αναφέρει, «δίνει την χαριστική βολή στον κατασκευαστικό κλάδο και τα 80 επαγγέλματα γύρω από αυτόν». Αρνητικό στοιχείο θεωρείται και η αύξηση καταβαλλομένου ποσού φόρου για προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια, στο 25% από 10% σήμερα.
Στα θετικά στοιχεία, κατά το ΕΕΘ, περιλαμβάνονται οι ρυθμίσεις που αφορούν, μεταξύ άλλων, τα εξής: πιστοποίηση φορολογικών υποχρεώσεων μικρών επιχειρήσεων από πιστοποιημένα γραφεία λογιστών, κοινή και ενιαία προοδευτική φορολογική κλίμακα χωρίς διακρίσεις ως προς την πηγή προέλευσης των εισοδημάτων, μέτρα για επαναπατρισμό κεφαλαίων, πιστοποίηση ηλεκτρονικής υπογραφής και δημιουργία περιουσιολογίου.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Σημειώνει δε ότι το νομοσχέδιο όχι απλά δεν λύνει προβλήματα διαφθοράς, αλλά ευνοεί όσους θέλουν να παρανομήσουν.
Σύμφωνα με το ΕΕΘ, στα αρνητικά σημεία του νομοσχεδίου συγκαταλέγονται τα εξής: απουσία αναπτυξιακών μέτρων, κατάργηση του αφορολογήτου των 12.000 ευρώ και...
φορολόγηση των διανεμόμενων κερδών των επιχειρήσεων με συντελεστή 40% για τυχόν δικαιούχα νομικά πρόσωπα.
Κάνει επίσης λόγο για «φορολογική επιδρομή στην οικοδομή», η οποία, όπως αναφέρει, «δίνει την χαριστική βολή στον κατασκευαστικό κλάδο και τα 80 επαγγέλματα γύρω από αυτόν». Αρνητικό στοιχείο θεωρείται και η αύξηση καταβαλλομένου ποσού φόρου για προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια, στο 25% από 10% σήμερα.
Στα θετικά στοιχεία, κατά το ΕΕΘ, περιλαμβάνονται οι ρυθμίσεις που αφορούν, μεταξύ άλλων, τα εξής: πιστοποίηση φορολογικών υποχρεώσεων μικρών επιχειρήσεων από πιστοποιημένα γραφεία λογιστών, κοινή και ενιαία προοδευτική φορολογική κλίμακα χωρίς διακρίσεις ως προς την πηγή προέλευσης των εισοδημάτων, μέτρα για επαναπατρισμό κεφαλαίων, πιστοποίηση ηλεκτρονικής υπογραφής και δημιουργία περιουσιολογίου.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Οι συνομιλίες Φούντα - Μαζιώτη, οδήγησαν την Αστυνομία στα Καλύβια...
Σπάζοντας το απόρρητο των τηλεφωνικών επικοινωνιών, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι ο Λάμπρος Φούντας που έπεσε νεκρός στην συμπλοκή της Δάφνης, μιλούσε συνεχώς με κάποιον από τα Καλύβια.
Αυτός ο "κάποιος" ήταν ο Νίκος Μαζιώτης. Ένας από τους ανθρώπους που είχε πάντα η αστυνομία στο τεφτέρι των υπόπτων.
Εδώ...
βέβαια προκύπτει πάλι η απορία.
Χρειαζόταν να δουν το κινητό του Φούντα για να εντοπίσουν τις κινήσεις ενός υπόπτου που ούτως η άλλος παρακολουθούνταν?...
Αυτός ο "κάποιος" ήταν ο Νίκος Μαζιώτης. Ένας από τους ανθρώπους που είχε πάντα η αστυνομία στο τεφτέρι των υπόπτων.
Εδώ...
βέβαια προκύπτει πάλι η απορία.
Χρειαζόταν να δουν το κινητό του Φούντα για να εντοπίσουν τις κινήσεις ενός υπόπτου που ούτως η άλλος παρακολουθούνταν?...
Ιταλία: Στους 11 οι νεκροί από το σιδηροδρομικό δυστύχημα ...
Τους έντεκα έφτασαν οι νεκροί από το σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε το πρωί στην βόρεια Ιταλία, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Ansa, επικαλούμενο ανακοίνωση υπευθύνου της εταιρείας σιδηροδρόμων.
Αξιωματικός των πυροσβεστών δήλωσε σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο ότι εξαιτίας κατολίσθησης του εδάφους το ένα από τα δύο βαγόνια του μικρού τρένου εκτροχιάστηκε.
Το δυστύχημα...
σημειώθηκε στις 09.00 τοπική ώρα (10.00 ώρα Ελλάδας) στην περιοχή Μεράνο, κοντά στα σύνορα με την Αυστρία.
Η σιδηροδρομική γραμμή στην οποία σημειώθηκε το δυστύχημα είχε εγκαινιαστεί το 2005 και θεωρείται μία από τις πιο σύγχρονες της χώρας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Θεωρούν τη δίωξη τους πολιτική...
Διευθύνων νους ο Μαζιώτης...
Αποδοκιμάζει τη Ντόρα...
Ο τομεάρχης Δικαιοσύνης και Δημόσιας Tάξης Νίκος Δένδιας αποδοκίμασε εμμέσως πλην σαφώς τη στάση της Ντόρας.
"Κανείς δεν...
...έχει δικαίωμα αυτή την ώρα να σκέφτεται να φύγει από το κόμμα", δήλωσε στο Real-FM. O Χατζηνικολάου προσπάθησε να τον στριμώξει ζητώντας του ν' αναφέρει τ' όνομα της Ντόρας, αλλά ο Κερκυραίος δεν το έπραξε.
Και χωρίς όνομα ήταν σαφής...
"Κανείς δεν...
...έχει δικαίωμα αυτή την ώρα να σκέφτεται να φύγει από το κόμμα", δήλωσε στο Real-FM. O Χατζηνικολάου προσπάθησε να τον στριμώξει ζητώντας του ν' αναφέρει τ' όνομα της Ντόρας, αλλά ο Κερκυραίος δεν το έπραξε.
Και χωρίς όνομα ήταν σαφής...
Σόου-καρικατούρες ...
Της Πόπης Διαμαντάκου
Στη χώρα μας θεωρούμε επιτυχία μια εκπομπή που τροφοδοτεί με κουτσομπολιά όλες τις υπόλοιπες και όχι εκείνη που υπακούει σε υψηλά στάνταρ
Μάθαμε ότι τηλεόραση είναι προγράμματα που προσφέρουν σατιρικά στιγμιότυπα σε εκπομπές οι οποίες από χιουμοριστικές έχουν εξελιχθεί σε διαμορφωτές της τηλεοπτικής αισθητικής. Εγχώριο παράδοξο και αυτό. Αλλωστε, σε εποχές οικονομικά δύσκολες, είναι πολύ εξυπηρετικό στόχος ενός προγράμματος να είναι η ίντριγκα που θα απασχολήσει τα...
μεσημεριανάδικα πάνελ και όχι η καλή παραγωγή. Το πρώτο φυσικά είναι εύκολο να επιτευχθεί, ενώ το δεύτερο, η καλή παραγωγή, απαιτεί ταλέντα και γνώσεις, που κάθε άλλο παρά βρίθουν στα επιτελεία των καναλιών. Το βλέπουμε να συμβαίνει στο «Dancing with the stars», που επ΄ ουδενί διαθέτει stars με την έννοια που τους δίνουν οι εξελιγμένες αγορές της σοουμπίζνες. Ουδεμία σχέση έχει με το αντίστοιχο αμερικάνικο.
Ελάχιστοι, αν όχι ουδείς, εκ των συμμετεχόντων μπορούν πραγματικά να χορέψουν. Απλώς εκτελούν μερικά βήματα σαν μαθητούδια που παπαγαλίζουν, άτεχνα και μάλλον αστεία σε πολλές περιπτώσεις, καθώς ορισμένοι, κυρίως ορισμένες, μοιάζουν με ψωνισμένους εφήβους οι οποίοι ναρκισσεύονται στον καθρέφτη τους παίρνοντας πόζες που έχουν δει στο σινεμά. Ολο αυτό θα ήταν καλό υλικό για σάτιρα μιας τηλεοπτικής αποτυχίας. Κι όμως, θεωρείται σόου και συζητούνται οι χορευτικές ικανότητες εκείνων ακριβώς που δεν μπορούν να χορέψουν. Ενώ ειδικοί του χορού, μέλη της κριτικής επιτροπής, εφευρίσκουν απίθανα επιχειρήματα προκειμένου να ενθαρρύνουν τους έχοντες «δυο- δεξιάπόδια» να συνεχίσουν.
Ολο αυτό δεν είναι παρά το πρόσχημα για ένα τηλεοπτικό υλικό ίντριγκας που αξιοποιείται σαν παραγέμισμα άλλων τηλεοπτικών εκπομπών. Η παρουσία του Γιάννη Λάτσιου, η πασχαλιάτικη «κοπάνα» της Ματθίλδης Μαγγίρα, η «απιστία» του Σάββα Μπούμπουρα προς τον Αlpha και την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, που κατέληξε σε αποπομπή του από το κανάλι- να μην ξεχάσουμε και τη συμμετοχή της πασίγνωστης ατραξιόν «Ευγενία- Αδωνις»- είναι όλο κι όλο το «θέαμα» που προσφέρει το σόου.
Η συμμετοχή του Αλέξη Κωστάλα στην κριτική επιτροπή, ο οποίος ουδέποτε έχει εκτεθεί σε τηλε-ίντριγκες, έχει μακρά θητεία και εμπειρία στην παρουσίαση θεαμάτων υψηλής αισθητικής και αίφνης, βρίσκεται να ενισχύει με το κύρος και την προσωπική, επαγγελματική του ιστορία ένα είδος τηλεόρασης που αντιστρατεύεται όσα έχει υπηρετήσει μια ολόκληρη ζωή. Να είναι ο φιλανθρωπικός στόχος η αιτία;
Πάντως, το τελευταίο που έχει μέχρι στιγμής τονιστεί είναι η φιλανθρωπική διάσταση του εν λόγω τηλεθεάματος, το οποίο κάθε άλλο παρά υπηρετεί την ιδέα της συμπόνιας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Μέχρι στιγμής αποτελεί μόνο το άλλοθι για να ενισχυθεί το τηλεοπτικό προφίλ (η διασημότητα) όσων παίρνουν μέρος ώστε να την αξιοποιήσουν οι ίδιοι ή και το κανάλι που τους χρησιμοποιεί επαγγελματικώς. Πρακτικές μιας αγοράς που μόνο την κοινωνία των μετριοτήτων και των στεγανών ενισχύει.
Τα φέρνουμε στα μέτρα μας
Αντιθέτως, δεν φαίνεται να κερδίζει ρούμπους μέχρι στιγμής το «Greek Ιdol» του Αlpha. Ίσως γιατί ήδη έχει καταναλώσει ισχυρές δόσεις παρόμοιου προϊόντος το φιλοθέαμον με το «Χ-Factor» του Αnt1, το οποίο είχε να προσφέρει μια πιο έμπειρη κριτική επιτροπή στην τηλεοπτική ίντριγκα με διασημότητες στην εν λόγω κατηγορία «τηλεόρασης», όπως τον Μουρατίδη και τον Θεοφάνους. Ενώ διαμόρφωσε ξεχωριστή «τηλεπερσόνα» με τα φαιδρά ελληνικά του και ο Γιώργος Λεβέντης. Με άλλα λόγια, οι ορδές των παράφωνων και τα παντός είδους «νούμερα» που εκτίθενται κατά τις οντισιόν δεν έχουν πια ενδιαφέρον.
Υπάρχουν, άλλωστε, τόσα «νούμερα» διασημότητες, που οι «κοινοί θνητοί» μόνο σαν μαραμένοι μαϊντανούληδες εξυπηρετούν τα εν λόγω θεάματα. Και για καλές φωνές; Ούτε λόγος. Και να ξεπέσει κανείς, το βέβαιο είναι ότι δεν θα προβληθεί, εκτός αν πλακωθεί στο ξύλο με την κριτική επιτροπή. Ως εκ τούτου, στη χώρα μας, τα ίδια ακριβώς σόου που προβάλλονται στο εξωτερικό καταλήγουν καρικατούρες της καρικατούρας.
Τα φέρνουμε στα μέτρα μας. Διαμορφώνουμε τις διασημότητες που υπηρετούν το εγχώριο είδος της τηλεόρασηςκαρικατούρας, εξωθώντας το καρναβαλικό στοιχείο των σόου στα άκρα. Θα μπορούσε αυτό να αποτελεί και την εξόντωση της τηλεόρασης. Το τέλος της. Τουλάχιστον όπως τη γνωρίζουμε.
Αλλά υπάρχει μια διαφορά. Καταφέρνουμε να εξισώνουμε τα «νούμερα» με τους ικανούς, τα ταλέντα με τους ατάλαντους και να αναγορεύουμε τους καρνάβαλους σε stars.
Φαινόμενα από τα ΝΕΑ
Στη χώρα μας θεωρούμε επιτυχία μια εκπομπή που τροφοδοτεί με κουτσομπολιά όλες τις υπόλοιπες και όχι εκείνη που υπακούει σε υψηλά στάνταρ
Μάθαμε ότι τηλεόραση είναι προγράμματα που προσφέρουν σατιρικά στιγμιότυπα σε εκπομπές οι οποίες από χιουμοριστικές έχουν εξελιχθεί σε διαμορφωτές της τηλεοπτικής αισθητικής. Εγχώριο παράδοξο και αυτό. Αλλωστε, σε εποχές οικονομικά δύσκολες, είναι πολύ εξυπηρετικό στόχος ενός προγράμματος να είναι η ίντριγκα που θα απασχολήσει τα...
μεσημεριανάδικα πάνελ και όχι η καλή παραγωγή. Το πρώτο φυσικά είναι εύκολο να επιτευχθεί, ενώ το δεύτερο, η καλή παραγωγή, απαιτεί ταλέντα και γνώσεις, που κάθε άλλο παρά βρίθουν στα επιτελεία των καναλιών. Το βλέπουμε να συμβαίνει στο «Dancing with the stars», που επ΄ ουδενί διαθέτει stars με την έννοια που τους δίνουν οι εξελιγμένες αγορές της σοουμπίζνες. Ουδεμία σχέση έχει με το αντίστοιχο αμερικάνικο.
Ελάχιστοι, αν όχι ουδείς, εκ των συμμετεχόντων μπορούν πραγματικά να χορέψουν. Απλώς εκτελούν μερικά βήματα σαν μαθητούδια που παπαγαλίζουν, άτεχνα και μάλλον αστεία σε πολλές περιπτώσεις, καθώς ορισμένοι, κυρίως ορισμένες, μοιάζουν με ψωνισμένους εφήβους οι οποίοι ναρκισσεύονται στον καθρέφτη τους παίρνοντας πόζες που έχουν δει στο σινεμά. Ολο αυτό θα ήταν καλό υλικό για σάτιρα μιας τηλεοπτικής αποτυχίας. Κι όμως, θεωρείται σόου και συζητούνται οι χορευτικές ικανότητες εκείνων ακριβώς που δεν μπορούν να χορέψουν. Ενώ ειδικοί του χορού, μέλη της κριτικής επιτροπής, εφευρίσκουν απίθανα επιχειρήματα προκειμένου να ενθαρρύνουν τους έχοντες «δυο- δεξιάπόδια» να συνεχίσουν.
Ολο αυτό δεν είναι παρά το πρόσχημα για ένα τηλεοπτικό υλικό ίντριγκας που αξιοποιείται σαν παραγέμισμα άλλων τηλεοπτικών εκπομπών. Η παρουσία του Γιάννη Λάτσιου, η πασχαλιάτικη «κοπάνα» της Ματθίλδης Μαγγίρα, η «απιστία» του Σάββα Μπούμπουρα προς τον Αlpha και την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, που κατέληξε σε αποπομπή του από το κανάλι- να μην ξεχάσουμε και τη συμμετοχή της πασίγνωστης ατραξιόν «Ευγενία- Αδωνις»- είναι όλο κι όλο το «θέαμα» που προσφέρει το σόου.
Η συμμετοχή του Αλέξη Κωστάλα στην κριτική επιτροπή, ο οποίος ουδέποτε έχει εκτεθεί σε τηλε-ίντριγκες, έχει μακρά θητεία και εμπειρία στην παρουσίαση θεαμάτων υψηλής αισθητικής και αίφνης, βρίσκεται να ενισχύει με το κύρος και την προσωπική, επαγγελματική του ιστορία ένα είδος τηλεόρασης που αντιστρατεύεται όσα έχει υπηρετήσει μια ολόκληρη ζωή. Να είναι ο φιλανθρωπικός στόχος η αιτία;
Πάντως, το τελευταίο που έχει μέχρι στιγμής τονιστεί είναι η φιλανθρωπική διάσταση του εν λόγω τηλεθεάματος, το οποίο κάθε άλλο παρά υπηρετεί την ιδέα της συμπόνιας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Μέχρι στιγμής αποτελεί μόνο το άλλοθι για να ενισχυθεί το τηλεοπτικό προφίλ (η διασημότητα) όσων παίρνουν μέρος ώστε να την αξιοποιήσουν οι ίδιοι ή και το κανάλι που τους χρησιμοποιεί επαγγελματικώς. Πρακτικές μιας αγοράς που μόνο την κοινωνία των μετριοτήτων και των στεγανών ενισχύει.
Τα φέρνουμε στα μέτρα μας
Αντιθέτως, δεν φαίνεται να κερδίζει ρούμπους μέχρι στιγμής το «Greek Ιdol» του Αlpha. Ίσως γιατί ήδη έχει καταναλώσει ισχυρές δόσεις παρόμοιου προϊόντος το φιλοθέαμον με το «Χ-Factor» του Αnt1, το οποίο είχε να προσφέρει μια πιο έμπειρη κριτική επιτροπή στην τηλεοπτική ίντριγκα με διασημότητες στην εν λόγω κατηγορία «τηλεόρασης», όπως τον Μουρατίδη και τον Θεοφάνους. Ενώ διαμόρφωσε ξεχωριστή «τηλεπερσόνα» με τα φαιδρά ελληνικά του και ο Γιώργος Λεβέντης. Με άλλα λόγια, οι ορδές των παράφωνων και τα παντός είδους «νούμερα» που εκτίθενται κατά τις οντισιόν δεν έχουν πια ενδιαφέρον.
Υπάρχουν, άλλωστε, τόσα «νούμερα» διασημότητες, που οι «κοινοί θνητοί» μόνο σαν μαραμένοι μαϊντανούληδες εξυπηρετούν τα εν λόγω θεάματα. Και για καλές φωνές; Ούτε λόγος. Και να ξεπέσει κανείς, το βέβαιο είναι ότι δεν θα προβληθεί, εκτός αν πλακωθεί στο ξύλο με την κριτική επιτροπή. Ως εκ τούτου, στη χώρα μας, τα ίδια ακριβώς σόου που προβάλλονται στο εξωτερικό καταλήγουν καρικατούρες της καρικατούρας.
Τα φέρνουμε στα μέτρα μας. Διαμορφώνουμε τις διασημότητες που υπηρετούν το εγχώριο είδος της τηλεόρασηςκαρικατούρας, εξωθώντας το καρναβαλικό στοιχείο των σόου στα άκρα. Θα μπορούσε αυτό να αποτελεί και την εξόντωση της τηλεόρασης. Το τέλος της. Τουλάχιστον όπως τη γνωρίζουμε.
Αλλά υπάρχει μια διαφορά. Καταφέρνουμε να εξισώνουμε τα «νούμερα» με τους ικανούς, τα ταλέντα με τους ατάλαντους και να αναγορεύουμε τους καρνάβαλους σε stars.
Φαινόμενα από τα ΝΕΑ
Άσχετος...
Αφού δεν το κατέχει το ζήτημα, τι θέλει κι ανακατεύεται?
Κοκορευόταν πριν από λίγο, πως η εφημερίδα του έγραψε ότι ...
υπήρχε γυναίκα στον Ε.Α.
Μεγάλη επιτυχία, είπε.
Σιγά τα λάχανα. Δεν του΄πε κανένας παρατρεχάμενος εκεί, πως σ' όλες τις τρομοκρατικές οργανώσεις στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, υπάρχουν πάντα γυναίκες?
Προτιμούμε τον Σόμπολο.
Που τουλάχιστον ξέρει να ξεχωρίζει τα φύλα...
Προσαγωγή στα δικαστήρια αλά 17Ν...
Προσπάθησε να τα μπαλώσει...
Σήμερα το πρωί μας "έλυσε" την απορία ο Σόμπολος.
Αυτός που τον πήρε στο τηλέφωνο στο δελτίο, του είπε ότι στις υποκλοπές των συνομικλιών που είχε κάνει η ΕΥΠ, αποκαλύπτονταν φοβερά πράγματα.
Ο Οικονομέας που τον "έσπρωχνε" να δώσει απάντηση, δεν ζήτησε διευκρινήσεις.
"Δηλαδή, τι εννοούσε ο τύπος (ο αστυνομικός), όταν σου'λεγε πως δεν είπες το σπουδαιότερο?".
Σιγά που θα τους έπιανε πρωί πρωί, κρίση ειλικρίνειας...
Αυτός που τον πήρε στο τηλέφωνο στο δελτίο, του είπε ότι στις υποκλοπές των συνομικλιών που είχε κάνει η ΕΥΠ, αποκαλύπτονταν φοβερά πράγματα.
Ο Οικονομέας που τον "έσπρωχνε" να δώσει απάντηση, δεν ζήτησε διευκρινήσεις.
"Δηλαδή, τι εννοούσε ο τύπος (ο αστυνομικός), όταν σου'λεγε πως δεν είπες το σπουδαιότερο?".
Σιγά που θα τους έπιανε πρωί πρωί, κρίση ειλικρίνειας...
Φιλαδέλφεια. Μια προαναγγελθείσα έρευνα για γιάφκα...
Από την πρώτη μέρα κιόλας η Αστυνομία διέρρευσε μέσω του Σόμπολου, ότι ψάχνει στην Νέα Φιλαδέλφεια, ένα 40χρονο διανοούμενο.
3 μέρες αργότερα μπούκαραν σε...
ένα σπίτι, έχοντας ειδοποιήσει τα κανάλια να βρίσκονται απ' έξω.
Από το πρωί διαρρέουν πληροφορίες ότι βρέθηκαν όπλα και εκρηκτικά, και μέχρι αυτή την ώρα βγάζουν από το σπίτι διάφορα αντικείμενα, και τα φορτώνουν στα τζιπ της Αντιτρομοκρατικής
Τώρα γιατί είχαν υποδείξει πριν από την έρευνα την περιοχή, αυτοί ξέρουν.
Ίσως για να ξετρυπώσουν το λαγό...
ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ!…
Δημοσιογραφική ασχετοσύνη ή κουτοπονηριά για κλάματα; Αφού διάβαζε και μετέφερε όλες τις ειδήσεις και τα ρεπορτάζ των blogs (χωρίς να τα κατονομάζει) για τις συλλήψεις μελών του Επαναστατικού Αγώνα βρήκε ευκαιρία για να βγάλει την... χολή του. "Εγώ δεν διαβάζω ούτε συμφωνώ με τα ανώνυμα blogs" έλεγε ο Αρβανίτης. Τον κοίταζε και χασκογελούσε η...
άσχετη Μπιζόγλη. Εμείς πάντως σε παρακολουθούμε κύριε Αρβανίτη. Φαίνεται όμως ότι είμαστε μόνοι μας. Οι περισσότεροι βλέπουν ΑΝΤ1, MEGA, ΑLTER και ΣΚΑΪ! Μια ματιά στην τηλεθέαση της άθλιας εκπομπής της κρατικής τηλεόρασης μας επιβεβαιώνει απόλυτα... Από www.onlinepress.gr
άσχετη Μπιζόγλη. Εμείς πάντως σε παρακολουθούμε κύριε Αρβανίτη. Φαίνεται όμως ότι είμαστε μόνοι μας. Οι περισσότεροι βλέπουν ΑΝΤ1, MEGA, ΑLTER και ΣΚΑΪ! Μια ματιά στην τηλεθέαση της άθλιας εκπομπής της κρατικής τηλεόρασης μας επιβεβαιώνει απόλυτα... Από www.onlinepress.gr
Ενα «φαράγγι» στο νεφέλωμα του Ωρίωνα...
Είκοσι χρόνια συμπληρώθηκαν από τη δημιουργία του διαστημικού τηλεσκόπιου Ηubble και η ΝΑSΑ έδωσε στη δημοσιότητα μερικές εντυπωσιακές φωτογραφίες που δεν είχαμε δει μέχρι σήμερα: τη γέννηση νέων αστεριών, το φως που εκλύεται όταν κάποια αστέρια πεθαίνουν, καθώς και το πώς είναι πλανήτες που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα. Αυτή η φωτογραφία δείχνει ένα τεράστιο «φαράγγι» σκόνης και αερίων στο νεφέλωμα του Ωρίωνα, έτσι όπως φτιάχτηκε τρισδιάστατα σε κομπιούτερ βάσει των παρατηρήσεων του Ηubble. Το...
νεφέλωμα του Ωρίωνα βρίσκεται σε απόσταση 1.500 ετών φωτός από τη Γη και σε αυτό δημιουργούνται διαρκώς νέα αστέρια. Λαμβάνοντας υπ΄ όψιν όλες τις εικόνες που έχει στείλει το τηλεσκόπιο, οι επιστήμονες της ΝΑSΑ δημιούργησαν ένα βίντεο διάρκειας 4 λεπτών μέσω του οποίου μπορεί κανείς να επισκεφθεί το νεφέλωμα και να παρακολουθήσει όλες τις διεργασίες της συμπαντικής ενέργειας.
Κλικ από τα ΝΕΑ.
νεφέλωμα του Ωρίωνα βρίσκεται σε απόσταση 1.500 ετών φωτός από τη Γη και σε αυτό δημιουργούνται διαρκώς νέα αστέρια. Λαμβάνοντας υπ΄ όψιν όλες τις εικόνες που έχει στείλει το τηλεσκόπιο, οι επιστήμονες της ΝΑSΑ δημιούργησαν ένα βίντεο διάρκειας 4 λεπτών μέσω του οποίου μπορεί κανείς να επισκεφθεί το νεφέλωμα και να παρακολουθήσει όλες τις διεργασίες της συμπαντικής ενέργειας.
Κλικ από τα ΝΕΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)