Το "κάτι ψήνεται" απεδείχθη ανώτερο από τις αναπαραστάσεις.
Χτύπησε την πρώτη θέση, ισοψηφώντας με το MEGA. Ο Χατζηνικολάου ήρθε τρίτος, και το "Κοντσέρτο για πολυβόλα" (Καραϊβάζ ΑΝΤ-1) στο πάτο. Τα....
νούμερα της χθεσινής μάχης στα δελτία έχουν ως εξής:
MEGA 21.4
ALPHA, "Κάτι ψήνεται"(εκτός ανταγωνισμού) 21,4
ALTER 18,9
ANT-1 10,1
STAR 9,2
Ο Σόμπολος ήταν μέσα στο πνεύμα του ανταγωνισμού.
Μας ξεκαθάρισε πως "κάτι ψήνεται" με την τρομοκρατία...
30.10.09
Ο Ιωάννης Μελισσανίδης στο remake του Καλλιγούλα...
Από www.gossip-tv.gr
Ότι ο Ιωάννης Μελισσανίδης εδώ και μερικά χρόνια βρίσκεται μόνιμα εγκατεστημένος στην Αμερική κάνοντας μια προσπάθεια να μπει στον χόρο της showbiz είναι σε γενικές γραμμές γνωστό. Αυτό που δεν είναι γνωστό, είναι πως ο πρώην Ολυμπιονίκης συμμετέχει στο remake της πασίγνωστης ταινίας του Gore Vidal, "Καλλιγούλας".
Η ταινία που το 1979 προκάλεσε πάταγο και θεωρήθηκε μια από τις πιο προκλητικές ταινίες όλων των εποχών, μαζί με το "120 μέρες στα Σόδομα" επέστρεψε με λαμπερά ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Ο αμφιλεγόμενος δημιουργός και ...
καλλιτέχνης Goral Vidal επέλεξε πασίγνωστα ονόματα για το remake της ταινίας του, όπως την βραβευμένη με Oscar, Helen Mirren -που έπαιζε και στην πρώτη ταινία-, την Milla Jovovich, τον Benicio Del Toro, τον Gerald Buttler και πολλούς πολλούς άλλους. Και το remake της ταινίας είναι σαφώς άκρως προκλητικό και προφανώς ακατάλληλο για ανηλίκους. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που παρά το γεγονός ότι η ταινία έχει τελειώσει εδώ και μερικά χρόνια ακόμα δεν έχει ακουστεί κάτι για την...τύχη της. Σε αυτήν συμμετέχει και ο Ιωάννης Μελισσανίδης ως το πρόσκαιρο αντικείμενο του πόθου της Milla Jovovich που ερμηνεύει την αδερφή του Καλλιγούλα.
Ότι ο Ιωάννης Μελισσανίδης εδώ και μερικά χρόνια βρίσκεται μόνιμα εγκατεστημένος στην Αμερική κάνοντας μια προσπάθεια να μπει στον χόρο της showbiz είναι σε γενικές γραμμές γνωστό. Αυτό που δεν είναι γνωστό, είναι πως ο πρώην Ολυμπιονίκης συμμετέχει στο remake της πασίγνωστης ταινίας του Gore Vidal, "Καλλιγούλας".
Η ταινία που το 1979 προκάλεσε πάταγο και θεωρήθηκε μια από τις πιο προκλητικές ταινίες όλων των εποχών, μαζί με το "120 μέρες στα Σόδομα" επέστρεψε με λαμπερά ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Ο αμφιλεγόμενος δημιουργός και ...
καλλιτέχνης Goral Vidal επέλεξε πασίγνωστα ονόματα για το remake της ταινίας του, όπως την βραβευμένη με Oscar, Helen Mirren -που έπαιζε και στην πρώτη ταινία-, την Milla Jovovich, τον Benicio Del Toro, τον Gerald Buttler και πολλούς πολλούς άλλους. Και το remake της ταινίας είναι σαφώς άκρως προκλητικό και προφανώς ακατάλληλο για ανηλίκους. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που παρά το γεγονός ότι η ταινία έχει τελειώσει εδώ και μερικά χρόνια ακόμα δεν έχει ακουστεί κάτι για την...τύχη της. Σε αυτήν συμμετέχει και ο Ιωάννης Μελισσανίδης ως το πρόσκαιρο αντικείμενο του πόθου της Milla Jovovich που ερμηνεύει την αδερφή του Καλλιγούλα.
Βρήκαν γιάφκα στο Παγκράτι?...
Τεράστια κινητοποίηση αυτή την ώρα στο Παγκράτι.
Αστυνομικές κλούβες, και άντρες των Ειδικών δυνάμεων με εξαρτήσεις μάχης, είναι ανεπτυγμένοι σε μεγάλη ακτίνα από την οδό Ευτυχίδου μέχρι...
Λεωφόρο Βουλιαγμένης, Ηλιουπόλεως, και στα ενδιάμεσα στενά.
Τι ακριβώς συμβαίνει?. Η ανάπτυξη των αστυνομικών δυνάμεων θυμίζει την εποχή που είχαν εντοπίσει την γιάφκα της 17 Νοέμβρη στην οδό Δαμάρεως, στην ίδια περιοχή.
Παρακολουθούμε το θέμα και θα σας ενημερώσουμε...
"ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ!! ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Ή ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ"...
Από το NoName
Τα ονόματα των μοντέλων και οι ταρίφες...
Οι φωτογραφίες στέλνονται υπό την επιμέλεια του Τάκη στους διάφορους πελάτες. Στο e-mail υπάρχει κι ένα ιδαιτέρως κατατοπιστικό κείμενο με τα ονόματα των μοντέλων και την ταρίφα της κάθε μιας. Διαβάστε το:
"ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΑ E.MAIL!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ 100% ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ CALL GIRLS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ,ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΛΙΖΕΤΑ, Η...
EYH, Η ΝΙΚΟΛ, Η ΝΑΓΙΑ, H ΚΕΛΥ
ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ 18-22 ΕΤΩΝ ΕΤΩΝ,ΜΕΛΑΧΡΙΝΕΣ (1,70 ΥΨΟΣ ΛΙΖΕΤΑ-1.65 ΥΨΟΣ EYH)
ΝΙΚΟΛ ΞΑΝΘΙΑ 1.78 ΥΨΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΣΣΑΡΕΛΑΣ,ΝΑΓΙΑ,KEλΥ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ.1.75 ΥΨΟΣ
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ!!!!!
ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Η ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ
EYH (18 ΕΤΩΝ)
ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ
1 ΩΡΑ 350Ε- 2 ΩΡΕΣ 600Ε- 3 ΩΡΕΣ 800Ε ΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΙΔΙΑ ΕΞΤΡΑ ΜΕ LIZETA
ΛΙΖΕΤΑ 18 ΚΕΛΥ 20
ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ
1 ΩΡΑ 400 ΕΥΡΩ
2 ΩΡΕΣ 700 ΕΥΡΩ
3 ΩΡΕΣ 950 ΕΥΡΩ
(ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ-ΣΕΞ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ-ΦΙΛΙ ΜΕ ΓΛΩΣΣΑ-ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ)
ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΜΑΣ
ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ + 50 Ε,
ΠΡΩΚΤΙΚΟ OXI
ΝΙΚΟΛ 18 ΝΑΓΙΑ 22
ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ
1 ΩΡΑ 450 Ε
2 ΩΡΕΣ 800 Ε
3 ΩΡΕΣ 1100Ε
ΕΞΤΡΑ= ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ +50Ε
ΠΡΩΚΤΙΚΟ oxi
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ S.M.S ΣΤΟ 6940-...... ΚΑΙ ΩΡΕΣ 10.00 ΜΕ 22.00
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΚΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 23.ΟΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΣΥΝΟΔΕΙΕΣ,ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΤΛ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗΣ
ΑΝ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ,ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ
ΦΙΛΑΚΙΑ"
Έπεται η συνέχεια...
Επανεντάχθηκαν στη δύναμη του στόλου δυο πυραυλάκατοι...
Δυο πυραυλάκατοι επανεντάχθηκαν σήμερα στη δύναμη του στόλου κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής, που πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία Ελευσίνας.
Πρόκειται για τις πυραυλακάτους «Μπλέσας» και «Μυκόνιος», στις οποίες έγιναν εργασίες εκσυγχρονισμού.
Στην τελετή παρέστησαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θόδωρος Πάγκαλος, εκπρόσωποι του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, ο αρχηγός στόλου αντιναύαρχος Ιωάννης Καραΐσκος, εκπρόσωποι κομμάτων και άλλοι επίσημοι.
Η πυραυλάκατος "Μπλέσας" φέρει...
το όνομα του πλωτάρχη Γ. Μπλέσα, κυβερνήτη του αντιτορπιλικού "Βασίλισσα Ολγα" που χάθηκε κατά τη βύθιση του σκάφους μετά από γερμανική αεροπορική επίθεση στις 26.9.1943 στο Λακκί Λέρου.
Η πυραυλάκατος "Μυκόνιος" φέρει το όνομα του υποπλοιάρχου Σ. Μυκόνιου που χάθηκε κατά τη βύθιση του υποβρυχίου "Κατσώνης" στη Σκιάθο, στις 14.9.1943.
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ.
Στα 112 του παντρεύτηκε 17χρονη!...
Ηταν όλοι τους εκεί! Εκατοντάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας παρακολούθησαν στη Σομαλία τον -έκτο- γάμο ενός άντρα μόλις... 112 ετών με μία πιτσιρίκα 17 ετών!
Ο γαμπρός που ακούει (;) στο όνομα Αχμέντ Μουχάμεντ Ντορ αντάλλαξε όρκους αιώνιας πίστης με τη Σάφια Αμπντουλέχ, ενώ στη συνέχεια δήλωσε πως ο Θεός τον βοήθησε να πραγματοποιήσει το όνειρό του, προσθέτοντας ακόμη πως θα ήθελε να κάνει σύντομα με τη νέα του γυναίκα ένα παιδί.
Κι αν νομίζετε πως η μικρή εξαναγκάστηκε να...
τον παντρευτεί, απατάστε! «Δεν την εξανάγκασα, αλλά όσο μπορούσα χρησιμοποίησα την εμπειρία μου για να την πείσω για το πόσο την αγαπάω» εξήγησε τρισευτυχισμένος ο γαμπρός! Να σημειωθεί πάντως πως ο Αχμέντ Μουχάμεντ Ντορ από τις άλλες πέντε γυναίκες του έχει ήδη δεκαοκτώ παιδιά.
Από το Τεφτέρι.
Νέα συνέλευση των συμβασιούχων Τετάρτη 4 /11 στις 14.00...
''Νέα συνέλευση των 1.100 συμβασιούχων δημοσιογράφων, διοικητικών και τεχνικών της ΕΡΤ με αποφάσεις για απεργία την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου στις 14.00 στο στούντιο Ε της ραδιοφωνίας στην Αγία Παρασκευή.''
Πανελλήνιος σύλλογος μηχανικών & τεχνικών ΕΡΤ
Πανελλήνιος σύλλογος...
παραγωγής τεχνικού & καλλιτεχνικού προσωπικού Κ/Φ, Ρ/Φ & Τ/Ο ΕΡΤ
Πανελλήνιος σύλλογος οδηγών αυτοκινήτων ΕΡΤ
Διοικούσα επιτροπή σωματείου εργαζομένων ΕΡΤ...
"Ο κύριος Χρυσοχοΐδης να διαλαλεί ολιγώτερον"...
Χαστουκάκι. Απαλό σαν χάδι, στην αριστερή παρειά του Μιχαλάκη που, ούτε καν υποερυθρίασε.
Φώτης Κουβέλης, το μεσημέρι, στην πρασινοσκουφίτσα Κάτια και την γαλάζια ξανθιά Μαριάννα: "Ο κύριος Χρυσοχοΐδης, καλόν θα ήτο να πράττει περισσότερα και...
...να διαλαλεί ολιγώτερον".
Η άλλη, εξ απαλών ονύχων, κριτική του κυρίου Κουβέλη ήταν για το πρόσωπο του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. "Αντικαταστάθηκε, αλλά πως λειτουργεί η Αστυνομία τόσες μέρες χωρίς νέο αρχηγό;".
Αλήθεια, γιατί αργεί ν' αναλάβει (και επίσημα) ο κύριος Οικονόμου;...
Φώτης Κουβέλης, το μεσημέρι, στην πρασινοσκουφίτσα Κάτια και την γαλάζια ξανθιά Μαριάννα: "Ο κύριος Χρυσοχοΐδης, καλόν θα ήτο να πράττει περισσότερα και...
...να διαλαλεί ολιγώτερον".
Η άλλη, εξ απαλών ονύχων, κριτική του κυρίου Κουβέλη ήταν για το πρόσωπο του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. "Αντικαταστάθηκε, αλλά πως λειτουργεί η Αστυνομία τόσες μέρες χωρίς νέο αρχηγό;".
Αλήθεια, γιατί αργεί ν' αναλάβει (και επίσημα) ο κύριος Οικονόμου;...
Κρυάδες...
Μας αρέσουν οι πλάκες του Λάλα και του Μπογδάνου στον Flash. Όχι πάντα. Όπως σήμερα. Πήραν τηλέφωνο έναν περιπτερά κι έναν υπάλληλο των Metropolis στην Ομόνοια τάχα μου ως επαρχιώτες που ήθελαν ν' αγοράσουν Καλάσνικοφ.
Πρώτα απ' όλα, πλάκα με τα όπλα δεν γίνεται. Δεύτερον, ο...
...τρόπος της πλάκας ήταν εξαιρετικά άνοστος. Ο περιπτεράς τους είπε "μαλάκες".
Και δεν θα διαφωνούσαμε μαζί του...
Πρώτα απ' όλα, πλάκα με τα όπλα δεν γίνεται. Δεύτερον, ο...
...τρόπος της πλάκας ήταν εξαιρετικά άνοστος. Ο περιπτεράς τους είπε "μαλάκες".
Και δεν θα διαφωνούσαμε μαζί του...
Δεν πάνε οι δουλειές (οι κρατικές) καλά...
Ελάχιστες κρατικές δουλειές, λέει ο πρόεδρος της V+O Θωμάς Βαρβιτσιώτης, έχει η εταιρία του.
Επειδή δεν δίνει λεπτομέρειες και ιδιαίτερες διευκρινήσεις, όπως...
...διαβάζουμε στο fimotro, να τον ρωτήσουμε εμείς πόσα εκατομμύρια προμήθεια πήρε η εταιρία του από την διαφήμιση με τα κανάλια της NOVA. Μπορεί να θυμηθεί; Για να μην προχωρήσουμε σε άλλες ερωτήσεις σχετικά με το πλιάτσικο του ΟΠΑΠ και άλλων κρατικών εταιριών.
Αλλά ας μας πει για την προμήθεια της NOVA που έγινε μέσω του Κωστάκου, του άλλοτε συνεργάτη και "συμπολεμιστή" στην Πολιτική Άνοιξη, του συνεταίρου του κυρίου Ολύμπιου...
Επειδή δεν δίνει λεπτομέρειες και ιδιαίτερες διευκρινήσεις, όπως...
...διαβάζουμε στο fimotro, να τον ρωτήσουμε εμείς πόσα εκατομμύρια προμήθεια πήρε η εταιρία του από την διαφήμιση με τα κανάλια της NOVA. Μπορεί να θυμηθεί; Για να μην προχωρήσουμε σε άλλες ερωτήσεις σχετικά με το πλιάτσικο του ΟΠΑΠ και άλλων κρατικών εταιριών.
Αλλά ας μας πει για την προμήθεια της NOVA που έγινε μέσω του Κωστάκου, του άλλοτε συνεργάτη και "συμπολεμιστή" στην Πολιτική Άνοιξη, του συνεταίρου του κυρίου Ολύμπιου...
Ε, όχι και υποκινητής των τρομοκρατών ο Λαζόπουλος...
Δεν συμφωνεί με τις μπούρδες του Μπουμπούκου ο Χατζηνικολάου (αυτό δα του έλλειπε), αλλά του έχει παραχωρήσει στασίδι στο δελτίο και την εκπομπή του.
Όσον αφορά το τελευταίο του "ανδραγάθημα" την...
επίθεση κατά του Λαζόπουλου (τον σκιαγράφησε ως υποκινητή των τρομοκρατών), ο Χατζηνικολάου ήγειρε αντιρρήσεις.
"Ε, όχι και υποκινητής ο Λάκης", είπε στην εκπομπή του. Ταυτόχρονα όμως διάβαζε απόψεις ακροατών που μαστίγωναν τον Λάκη.
Τεχνίτης στο "ναι μεν , αλλά"...
Ωραία τα λές...
Ολα καλώς καμωμένα στην ΕΡΤ επί ημερών του «ανταγωνιστικούλη» προέδρου της ΕΡΤ. ΖΑΠ Αυτό είναι το νόημα του δελτίου Τύπου, που έστειλε χθες η διοίκηση της ΕΡΤ ως απάντηση στα κακοήθη σχόλια για τις συσσωρευμένες ζημιές της δημόσιας τηλεόρασης, τις υπέρογκες αμοιβές τόσο του ίδιου του «ανταγωνιστικούλη» όσο και των δεκάδων συμβούλων κι εκλεκτών του, για το κόστος των εξωτερικών παραγωγών κ.ά.
ΖΑΠ Πού οι εποχές που απαντούσε προσωπικά το γραφείο του «ανταγωνιστικούλη» με περισσό τσαμπουκά, απειλώντας μας, μάλιστα, με εξώδικες προσκλήσεις. ΖΑΠ Τι έγινε και...
μαλάκωσε ο «ανταγωνιστικούλης»; Εχασε τα στηρίγματά του... ΖΑΠ Αντιγράφω από το Χ-press της Lifo: «Ο κύριος Παναγόπουλος αρνείται να παραιτηθεί. Ούτε η Μάγια η μέλισσα παραιτήθηκε ποτέ από τη φύση της, που ήταν ν' αρμέγει μέλι...». ΖΑΠ
Από την Ελευθεροτυπία.
Πειστήρια κεκλεισμένων των θυρών...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μίνα Μουστάκα
Ζητούν να μην εμφανιστούν σε κοινή θέα προσωπικά αντικείμενα του Σεργιανόπουλου
Στο δικαστήριο όπου εκδικάζεται η υπόθεση της δολοφονίας του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου (κάτω) από τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτζικνέλι (αριστερά) μεταφέρονται σήμερα τα πειστήρια του εγκλήματος. Πρόκειται για αντικείμενα που αγγίζουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του θύματος, λόγος για τον οποίο οι δικηγόροι της οικογένειάς του θα ζητήσουν η επίδειξη των πειστηρίων να γίνει κεκλεισμένων των θυρών για να προστατεύσουν τη μνήμη του
Σε πειστήρια που φέρουν την...
ανεξίτηλη «σφραγίδα» θύτη και θύματος και αποτελούν κομμάτια από το σκηνικό του εγκλήματος στρέφονται σήμερα οι προβολείς της δίκης για τη δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου με κατηγορούμενο τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτζικνέλι.
Η επίδειξη προσωπικών αντικειμένων, που αποτελούν- όπως εύστοχα παρατηρήθηκε- «σιωπηρούς μάρτυρες» για όσα διαδραματίστηκαν στο διαμέρισμα του ηθοποιού, χώρισε στα δύο για μία ακόμη φορά τους παράγοντες της δίκης. Ο καθένας επιχειρηματολόγησε από τη δική του πλευρά για την ανασύσταση ενός θρυμματισμένου σκηνικού και κυρίως για την αναγκαιότητα που εξυπηρετεί η- έστω στιγμιαία- μεταμόρφωση του δικαστηρίου σε... σκηνή ενός εγκλήματος, που ο ίδιος ο δράστης δεν αρνείται ότι διέπραξε.
«Ζητάμε να έρθουν τα πειστήρια του εγκλήματος στο δικαστήριο για να έρθουμε πιο κοντά στη σκηνή του εγκλήματος. Να δούμε ότι ο λαμπερός ηθοποιός χρησιμοποιούσε ανθρώπους ως σκεύη ηδονής», είπαν απευθυνόμενοι προς τους δικαστές οι συνήγοροι υπεράσπισης του κατηγορουμένου κ.κ. Δημ. Γκαβέλας και Ν. Καραδήμας.
«Η προσκόμιση και επίδειξη των πειστηρίων να γίνει κεκλεισμένων των θυρών. Φθάσαμε στο σημείο να δικάζουμε έναν νεκρό που κατά τεκμήριο έχει δικαιωθεί», αντέτειναν οι πληρεξούσιοι δικηγόροι της οικογένειας του ηθοποιού κ.κ. Αλ. Στεφανάκης και Ν. Εμμανουηλίδης, προαναγγέλλοντας την πρόθεσή τους να επαναφέρουν το αίτημα της πρώτης μέρας το κομμάτι αυτό της δίκης να διεξαχθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς εφάπτεται αυστηρών προσωπικών επιλογών του θύματος και η παρουσίαση των επίμαχων πειστηρίων μόνο και άλλα τραύματα στη μνήμη του μπορεί να επιφέρει.
Όλα αυτά πιθανώς συνεκτίμησε η εισαγγελέας της έδρας κ. Ιφιγένεια Γάκη, κατά την εκτίμηση της οποίας η προσκόμιση τέτοιων αντικειμένων που- κατά την κοινή πείραείναι γνωστά σε όλους δεν έχουν να εισφέρουν περισσότερα στον σχηματισμό ασφαλούς δικανικής κρίσης για την ποινική αντιμετώπιση του κατηγορουμένου.
«Δείχνουν υπερδιέγερση»
«Τα πειστήρια υποδεικνύουν ότι υπήρχε σεξουαλικό υπόστρωμα στη σκηνή του θανάτου», κατέθεσε ο ιατροδικαστής κ. Νίκος Αϊβατίδης, ο οποίος εξετάστηκε ως μάρτυρας ειδικών γνώσεων που κλήθηκε από την υπεράσπιση και σε πολλά σημεία διατύπωσε διαφορετικές απόψεις από τον προϊστάμενο της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας κ. Φίλιππο Κουτσάφτη, που είχε διενεργήσει και τη νεκροψία.
Ο κ. Αϊβατίδης αξιολογώντας τα ιατροδικαστικά ευρήματα είπε πως «τα πολλαπλά χτυπήματα δείχνουν υπερδιέγερση του δράστη» και ότι «τα τραύματα αμύνης δείχνουν πως δεν υπήρξε απόλυτος αιφνιδιασμός του θύματος», ενώ τοποθέτησε τελευταίο χρονικά το χτύπημα (σ.σ.: ο Ν. Σεργιανόπουλος έφερε 21 μαχαιριές) στον τράχηλο του ηθοποιού. Απαντώντας μάλιστα σε ερώτηση της υπεράσπισης, είπε χαρακτηριστικά: «Μπορεί ο ιατροδικαστής να κράτησε στάση... αποστασιοποίησης από την ουσία της υπόθεσης».
Η διαφορετική ερμηνεία για τα ίχνη του ίδιου εγκλήματος οδήγησε τους δικηγόρους του κατηγορουμένου στο αίτημα να εξεταστούν κατ΄ αντιπαράσταση οι δύο ιατροδικαστές, αλλά τόσο η εισαγγελέας όσο και τον δικαστήριο έκριναν ότι δεν είναι αναγκαίο κάτι τέτοιο.
«Δεν το είχε προσχεδιάσει»
Είχε προηγηθεί η εξέταση ενός ακόμη μάρτυρα υπεράσπισης, του κ. Γιώργου Ραφτογιάννη, στον οποίο η υπεράσπιση έθεσε υπ΄ όψιν μία σειρά εργαστηριακών ευρημάτων και εκείνος ως ειδικός σε ζητήματα ερευνών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «ο κατηγορούμενος δεν είχε προσχεδιάσει το έγκλημά του». Και εξήγησε ότι: «Πήγε μαζί με τον ηθοποιό χωρίς να έχει μαζί του το όπλο τού εγκλήματος, δεν διασφάλισε τη διαφυγή του και δεν αφαίρεσε ενοχοποιητικά στοιχεία φεύγοντας από το σπίτι τού θύματος, ενώ είχε τον χρόνο να το κάνει».
ΝΕΑ
Ζητούν να μην εμφανιστούν σε κοινή θέα προσωπικά αντικείμενα του Σεργιανόπουλου
Στο δικαστήριο όπου εκδικάζεται η υπόθεση της δολοφονίας του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου (κάτω) από τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτζικνέλι (αριστερά) μεταφέρονται σήμερα τα πειστήρια του εγκλήματος. Πρόκειται για αντικείμενα που αγγίζουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του θύματος, λόγος για τον οποίο οι δικηγόροι της οικογένειάς του θα ζητήσουν η επίδειξη των πειστηρίων να γίνει κεκλεισμένων των θυρών για να προστατεύσουν τη μνήμη του
Σε πειστήρια που φέρουν την...
ανεξίτηλη «σφραγίδα» θύτη και θύματος και αποτελούν κομμάτια από το σκηνικό του εγκλήματος στρέφονται σήμερα οι προβολείς της δίκης για τη δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου με κατηγορούμενο τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτζικνέλι.
Η επίδειξη προσωπικών αντικειμένων, που αποτελούν- όπως εύστοχα παρατηρήθηκε- «σιωπηρούς μάρτυρες» για όσα διαδραματίστηκαν στο διαμέρισμα του ηθοποιού, χώρισε στα δύο για μία ακόμη φορά τους παράγοντες της δίκης. Ο καθένας επιχειρηματολόγησε από τη δική του πλευρά για την ανασύσταση ενός θρυμματισμένου σκηνικού και κυρίως για την αναγκαιότητα που εξυπηρετεί η- έστω στιγμιαία- μεταμόρφωση του δικαστηρίου σε... σκηνή ενός εγκλήματος, που ο ίδιος ο δράστης δεν αρνείται ότι διέπραξε.
«Ζητάμε να έρθουν τα πειστήρια του εγκλήματος στο δικαστήριο για να έρθουμε πιο κοντά στη σκηνή του εγκλήματος. Να δούμε ότι ο λαμπερός ηθοποιός χρησιμοποιούσε ανθρώπους ως σκεύη ηδονής», είπαν απευθυνόμενοι προς τους δικαστές οι συνήγοροι υπεράσπισης του κατηγορουμένου κ.κ. Δημ. Γκαβέλας και Ν. Καραδήμας.
«Η προσκόμιση και επίδειξη των πειστηρίων να γίνει κεκλεισμένων των θυρών. Φθάσαμε στο σημείο να δικάζουμε έναν νεκρό που κατά τεκμήριο έχει δικαιωθεί», αντέτειναν οι πληρεξούσιοι δικηγόροι της οικογένειας του ηθοποιού κ.κ. Αλ. Στεφανάκης και Ν. Εμμανουηλίδης, προαναγγέλλοντας την πρόθεσή τους να επαναφέρουν το αίτημα της πρώτης μέρας το κομμάτι αυτό της δίκης να διεξαχθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς εφάπτεται αυστηρών προσωπικών επιλογών του θύματος και η παρουσίαση των επίμαχων πειστηρίων μόνο και άλλα τραύματα στη μνήμη του μπορεί να επιφέρει.
Όλα αυτά πιθανώς συνεκτίμησε η εισαγγελέας της έδρας κ. Ιφιγένεια Γάκη, κατά την εκτίμηση της οποίας η προσκόμιση τέτοιων αντικειμένων που- κατά την κοινή πείραείναι γνωστά σε όλους δεν έχουν να εισφέρουν περισσότερα στον σχηματισμό ασφαλούς δικανικής κρίσης για την ποινική αντιμετώπιση του κατηγορουμένου.
«Δείχνουν υπερδιέγερση»
«Τα πειστήρια υποδεικνύουν ότι υπήρχε σεξουαλικό υπόστρωμα στη σκηνή του θανάτου», κατέθεσε ο ιατροδικαστής κ. Νίκος Αϊβατίδης, ο οποίος εξετάστηκε ως μάρτυρας ειδικών γνώσεων που κλήθηκε από την υπεράσπιση και σε πολλά σημεία διατύπωσε διαφορετικές απόψεις από τον προϊστάμενο της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας κ. Φίλιππο Κουτσάφτη, που είχε διενεργήσει και τη νεκροψία.
Ο κ. Αϊβατίδης αξιολογώντας τα ιατροδικαστικά ευρήματα είπε πως «τα πολλαπλά χτυπήματα δείχνουν υπερδιέγερση του δράστη» και ότι «τα τραύματα αμύνης δείχνουν πως δεν υπήρξε απόλυτος αιφνιδιασμός του θύματος», ενώ τοποθέτησε τελευταίο χρονικά το χτύπημα (σ.σ.: ο Ν. Σεργιανόπουλος έφερε 21 μαχαιριές) στον τράχηλο του ηθοποιού. Απαντώντας μάλιστα σε ερώτηση της υπεράσπισης, είπε χαρακτηριστικά: «Μπορεί ο ιατροδικαστής να κράτησε στάση... αποστασιοποίησης από την ουσία της υπόθεσης».
Η διαφορετική ερμηνεία για τα ίχνη του ίδιου εγκλήματος οδήγησε τους δικηγόρους του κατηγορουμένου στο αίτημα να εξεταστούν κατ΄ αντιπαράσταση οι δύο ιατροδικαστές, αλλά τόσο η εισαγγελέας όσο και τον δικαστήριο έκριναν ότι δεν είναι αναγκαίο κάτι τέτοιο.
«Δεν το είχε προσχεδιάσει»
Είχε προηγηθεί η εξέταση ενός ακόμη μάρτυρα υπεράσπισης, του κ. Γιώργου Ραφτογιάννη, στον οποίο η υπεράσπιση έθεσε υπ΄ όψιν μία σειρά εργαστηριακών ευρημάτων και εκείνος ως ειδικός σε ζητήματα ερευνών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «ο κατηγορούμενος δεν είχε προσχεδιάσει το έγκλημά του». Και εξήγησε ότι: «Πήγε μαζί με τον ηθοποιό χωρίς να έχει μαζί του το όπλο τού εγκλήματος, δεν διασφάλισε τη διαφυγή του και δεν αφαίρεσε ενοχοποιητικά στοιχεία φεύγοντας από το σπίτι τού θύματος, ενώ είχε τον χρόνο να το κάνει».
ΝΕΑ
Μια Εθνική ιστορία...
Η ιστορία της Εθνικής Ελλάδος ποδοσφαίρου από το 1934-1980 ξετυλίγεται στην πρεμιέρα της νέας σειράς ντοκιμαντέρ της τηλεόρασης του Σκάι «Για πάντα Πρωταθλητές», που κάνει πρεμιέρα απόψε στις 23.00.
Στο πρώτο μέρος (του διπλού επεισοδίου) ο μύθος της ιστορίας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου ξεκινάει από το 1934 και καταλήγει στο τέλος της πρώτης περιόδου Αλκέτα Παναγούλια, λίγο μετά τη συμμετοχή στο Euro 1980.
«Μέσα από...
κινηματογραφικό, ηχητικό και φωτογραφικό αρχείο με μαρτυρίες, ξετυλίγεται η ιστορία της εθνικής ομάδας στα δύσκολα χρόνια. Εκτός από την ιστορική καταγραφή, επιχειρείται ουσιαστικά ένα "ψυχογράφημα" του Ελληνα μέσα από την αντιφατική και πολλές φορές άνιση πορεία της εθνικής μας ομάδας», αναφέρει ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ Ηλίας Γιαννακάκης.
Ο Λεωνίδας Ανδριανόπουλος περιγράφει το κλίμα της λεγόμενης «Belle Epoque», όταν η εθνική ομάδα είχε αντιμετωπίσει το 1934 την Ιταλία του Μεάτσα, στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου όπου στέφθηκε πρωταθλήτρια, κάτω από τη φασιστική μπότα του Μουσολίνι.
Ακολουθεί ο πόλεμος, η Κατοχή και ο Εμφύλιος, όπου σ' εκείνα τα σκληρά χρόνια οι αριστεροί κρατούμενοι της Μακρονήσου δημιούργησαν τη Μικτή Μακρονήσου και αντιμετώπιζαν τις μεγάλες ομάδες της εποχής σε αγώνες προπαγάνδας. Εναν τέτοιο αγώνα θυμάται ο Γιώργος Δαρίβας.
Για την περίοδο της δεκαετίας του '50 μιλούν ο δημοσιογράφος Ανδρέας Μπόμης και ο παίκτης Γιάννης Παπαντωνίου. Στα χρόνια του '60 η Εθνική έχει επιτέλους δημιουργήσει μια σπουδαία ομάδα, αλλά χάνει την πρόκριση στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 1970, από μια σειρά παρεξηγήσεων, με κορυφαία την κόντρα του Δομάζου με τον τότε προπονητή Νταν Γεωργιάδη. Οι Μίμης Δομάζος, Αριστείδης Καμάρας, Μίμης Παπαϊωάννου, Γιώργος Κούδας, Κώστας Καραπατής και ο δημοσιογράφος Ηλίας Μπαζίνας αναφέρονται σε εκείνη την περίοδο.
Ακολουθεί η εποχή Παναγούλια, το περίφημο 0-0 σε φιλικό με τη Βραζιλία, όπου μιλούν οι Αντώνης Αντωνιάδης, Θωμάς Μαύρος, Αλκέτας Παναγούλιας.
Στη συνέχεια, το ντοκιμαντέρ αναφέρεται στους αγώνες απέναντι στη Δυτική Γερμανία του Μπεκενμπάουερ (1974-75), όπου έλαμψε ο περίφημος Γιώργος Δεληκάρης. Και μετά έρχεται η πρώτη πρόκριση της εθνικής ομάδας σε τελική φάση ευρωπαϊκής διοργάνωσης στην Ιταλία το 1980.
Ο Τάκης Νικολούδης μιλά για το ιστορικό γκολ απέναντι στη Σοβιετική Ενωση, ο Παναγιώτης Κελεσίδης θυμάται πώς κράτησε την ισοπαλία στη Βουδαπέστη και ο Βασίλης Κωνσταντίνου σχολιάζει το επίμαχο πέναλτι απέναντι στους Ολλανδούς.
Η Ελλάδα έχει κατακτήσει για πρώτη φορά την αυτοπεποίθησή της και έρχεται στη συνέχεια ο αγώνας απέναντι στη Δανία. Ακολουθούν όμως οι ήττες από Ιταλία και Γιουγκοσλαβία και ο Αλκέτας Παναγούλιας αποχωρεί και σχολιάζει σήμερα και ο ίδιος την ταραγμένη πορεία της Εθνικής, αλλά και της χώρας, που ήταν γεμάτη αντιφάσεις. *
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μ. ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ/ Σ. ΜΑΝΙΑΤΗΣ / Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
enet.gr
Επίσκεψη στην Αντιτρομοκρατική...
Πριν από λίγο εμφανίστηκε ξαφνικά ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδης στο Μέγαρο της Αστυνομίας. Ανέβηκε κατευθείαν στην Αντιτρομοκρατική και...
κλείστηκε στο γραφείο του διοικητή της με τρεις ακόμη αξιωματικούς.
Φαίνεται πως κάποια από τα ευρήματα παρουσιάζουν ενδιαφέρον κι ο Χρυσοχοϊδης έτσι εργασιομανής όπως είναι, έσπευσε επί τόπου να ενημερωθεί...
"Live ο Θεοδωράκης δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη"...
"Έ! ΌΧΙ και καλός ο Θεοδωράκης. Μπορεί να έχει καλό επιτελείο. Καλό μοντάζ. Αλλά ο ίδιος είναι χάλια. Όλες οι εκπομπές του κοπτοραπτική είναι. LIVE δεν κάνει ποτέ γιατί δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη.Μία φορά συμμετείχε σε debate....
πολιτικών αρχηγών. Τον θυμάστε? Το 2004. Μαζί με Τσίμα, Παπαχελά, Ευαγγελάτο. Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ. Δεν ήξερε πρόταση να αρθρώσει. Όποιος την είχε δει... θυμάται."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Από το Troktiko
Η πλάκα...
Τους φάνηκε πολύ αστείο, ότι οι κακοποιοί μπήκαν στο σπίτι ενός φουκαρά για να τον ληστέψουν.
Έλεγαν , για να τον παραπλανήσουν , πως θα του δώσουν τζάμπα χαλιά από αυτά που μοιράζει τώρα ο Παπανδρέου. Χαχάνιζαν όλοι μαζί, και πιο πολύ η προσκεκλημένη τους (αριστερή και Χριστιανή κατά δήλωσή της) Χριστίνα Κοραή.
Τον άνθρωπο τον ...
είχαν στημένο έξω από το σπίτι του, και μόλις του'δωσαν το μικρόφωνο άρχισε να κλαίει.
Ένα κλάμα ράπισμα στα χαχανητά τους.
Ο Παπαδάκης το κατάλαβε και πήγε να τα μπαλώσει.
Ήταν όμως αργά...
Έλεγαν , για να τον παραπλανήσουν , πως θα του δώσουν τζάμπα χαλιά από αυτά που μοιράζει τώρα ο Παπανδρέου. Χαχάνιζαν όλοι μαζί, και πιο πολύ η προσκεκλημένη τους (αριστερή και Χριστιανή κατά δήλωσή της) Χριστίνα Κοραή.
Τον άνθρωπο τον ...
είχαν στημένο έξω από το σπίτι του, και μόλις του'δωσαν το μικρόφωνο άρχισε να κλαίει.
Ένα κλάμα ράπισμα στα χαχανητά τους.
Ο Παπαδάκης το κατάλαβε και πήγε να τα μπαλώσει.
Ήταν όμως αργά...
Ο Μαρκογιαννάκης της πήρε τον αστυνομικό φρουρό...
Σε σακβουαγιάζ η βόμβα...
"Είχα ένα αστυνομικό φρουρό αλλά μου τον πήραν. Όχι ο κύριος Χρυσοχοϊδης. Πριν, η δική μας κυβέρνηση", έλεγε το πρωί η Γιαννάκου στα κανάλια για ...
την έκρηξη ωρολογιακού μηχανισμού, που σημειώθηκε στις 4:32 τα ξημερώματα, στην είσοδο της πολυκατοικίας που μένει (οδός Δεμερτζή 12 στα Κάτω Πατήσια).
Ο μηχανισμός ήταν μικρής ισχύος και τοποθετήθηκε σε ένα σακβουαγιάζ στην είσοδο του κτιρίου. Λίγο πριν (4:10) άγνωστοι τηλεφώνησαν στην Ελευθεροτυπία και στο ALTER λέγοντας "σε 20 λεπτά θα εκραγεί μηχανισμός στη Δεμερτζή 12 στις Μαριέτας Γιαννάκου. Δεν είναι φάρσα".
Από την έκρηξη έσπασε η τζαμαρία της εισόδου και προκλήθηκαν ζημιές σ' ένα αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο μπροστά...
"Είχα ένα αστυνομικό φρουρό αλλά μου τον πήραν. Όχι ο κύριος Χρυσοχοϊδης. Πριν, η δική μας κυβέρνηση", έλεγε το πρωί η Γιαννάκου στα κανάλια για ...
την έκρηξη ωρολογιακού μηχανισμού, που σημειώθηκε στις 4:32 τα ξημερώματα, στην είσοδο της πολυκατοικίας που μένει (οδός Δεμερτζή 12 στα Κάτω Πατήσια).
Ο μηχανισμός ήταν μικρής ισχύος και τοποθετήθηκε σε ένα σακβουαγιάζ στην είσοδο του κτιρίου. Λίγο πριν (4:10) άγνωστοι τηλεφώνησαν στην Ελευθεροτυπία και στο ALTER λέγοντας "σε 20 λεπτά θα εκραγεί μηχανισμός στη Δεμερτζή 12 στις Μαριέτας Γιαννάκου. Δεν είναι φάρσα".
Από την έκρηξη έσπασε η τζαμαρία της εισόδου και προκλήθηκαν ζημιές σ' ένα αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο μπροστά...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)