Ο Χατζηνικολάου έστειλε sms (νομίζουμε ότι έπεσε και τηλέφωνο) στο διευθυντή ειδήσεων του MEGA, Χρήστο Παναγιωτόπουλο και τον ευχαρίστησε, γιατί έπαιξε τη συνέντευξη του Πάγκαλου στη REAL NEWS. Την...
αποκάλυψη της επικοινωνίας έκανε το pressmme. Βεβαίως δεν καταλαβαίνουμε πού είναι το μεμπτόν. Όταν υπάρχει είδηση στις εφημερίδες, συνήθως τα κανάλια την τουφεκάνε. Ανεξαρτήτως φιλικών ή όχι σχέσεων, καλής ή κακής διάθεσης του ενός διευθυντή για τον άλλο...
17.5.09
Τώρα κατάλαβε ότι είναι μόνος και ζήτησε συγνώμη...
Τον 'καψαν οι αυλοκόλακες της ΕΡΤ. Τον στείλαν γυμνό. Όσο ωραίος και να 'ναι (δεν είναι πια και ο Ερμής του Πραξιτέλους) ...
Τον έκαμψε η αποτυχία. Ένιωσε να βρίσκεται σε δύσκολη θέση και ζήτησε συγνώμη. Τώρα, που κατάλαβε ότι είναι μόνος. Που χάθηκαν από κοντά του όλοι αυτοί οι αυλοκόλακες που τον περιστοίχιζαν. Όλη αυτή η ομάδα της ΕΡΤ, που τον πλαισίωνε, που του 'χε φουσκώσει τα μυαλά και τον είχε γεμίσει με ψεύτικη αυτοπεποίθηση. Τον στείλανε γυμνό, όσο... ωραίος και να 'ναι (δεν είναι πια και ο Ερμής του Πραξιτέλους) . Χωρίς καλό τραγούδι, χωρίς καλό στίχο, που, όπως και η μουσική, δεν είχε τίποτα από Ελλάδα. Τον 'καψαν οι αυλοκόλακες της ΕΡΤ.
Ο Σάκης βρέθηκε σε δύσκολη θέση, ένιωσε μόνος και τσαλακωμένος και ζήτησε ειλικρινά συγνώμη...
Τον έκαμψε η αποτυχία. Ένιωσε να βρίσκεται σε δύσκολη θέση και ζήτησε συγνώμη. Τώρα, που κατάλαβε ότι είναι μόνος. Που χάθηκαν από κοντά του όλοι αυτοί οι αυλοκόλακες που τον περιστοίχιζαν. Όλη αυτή η ομάδα της ΕΡΤ, που τον πλαισίωνε, που του 'χε φουσκώσει τα μυαλά και τον είχε γεμίσει με ψεύτικη αυτοπεποίθηση. Τον στείλανε γυμνό, όσο... ωραίος και να 'ναι (δεν είναι πια και ο Ερμής του Πραξιτέλους) . Χωρίς καλό τραγούδι, χωρίς καλό στίχο, που, όπως και η μουσική, δεν είχε τίποτα από Ελλάδα. Τον 'καψαν οι αυλοκόλακες της ΕΡΤ.
Ο Σάκης βρέθηκε σε δύσκολη θέση, ένιωσε μόνος και τσαλακωμένος και ζήτησε ειλικρινά συγνώμη...
Χάσανε τον Παπακωνσταντίνου και το ρίξανε στην... πληρότητα των ξενοδοχείων...
Περιμέναμε να δούμε τον Παπακωνσταντίνου στο MEGA, αλλά ατυχήσαμε. Είχε πάει απέναντι (και χάσαμε και μεις την αρχή) , στον ΑΝΤ-1. Πώς έγινε αυτό, δεν ξέρουμε και θα το διερευνήσουμε. Η πλάκα, όμως, ήταν ότι την ώρα που ο πρώτος τη τάξει στην ευρωλίστα του ΠΑΣΟΚ έδινε συνέντευξη στο Γιάννη Παπαδόπουλο, στο MEGA σκέφτηκαν να παίξουν κόντρα στον αέρα, τι λέτε; Την πληρότητα των ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια των ευρωεκλογών. Εμπνευσμένο...
Σούζα στον αέρα...
Αυτή τη φορά το σαρδάμ το έκανε ο Καραμανλής...
Εκμεταλλεύεται την ανθρώπινη δύναμη της Μαριέτας...
Όταν η Μαριέτα έφαγε την χλαπάτσα με τα βιβλία της ιστορίας και τις μεταρρυθμίσεις στη Παιδεία, που ήταν ο κύριος πρωθυπουργός?
Στάθηκε δίπλα της? Όχι βέβαια. Την έφαγε από την θέση της και δεν την ξανάκανε ποτέ υπουργό.
Όταν η Μαριέτα ξεπέρασε την σκληρή προσωπική της δοκιμασία , και στάθηκε στα λαβωμένα της πόδια, πού ήταν πάλι ο πρωθυπουργός?
Του πέρασε μήπως από το μυαλό η ιδέα να την τιμήσει και να την κάνει υπουργό? Όχι βέβαια.
Και τώρα που ο ίδιος πνίγεται κάτω από το βάρος των δημοσκοπήσεων για τις Ευρωεκλογές την θυμήθηκε?
Και πιάνεται από πάνω της σαν σανίδα σωτηρίας όχι μόνο ο ίδιος , αλλά κι ολόκληρο το κόμμα του.
Θα' πρεπε να ντρέπεται ο κύριος πρωθυπουργός.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Στάθηκε δίπλα της? Όχι βέβαια. Την έφαγε από την θέση της και δεν την ξανάκανε ποτέ υπουργό.
Όταν η Μαριέτα ξεπέρασε την σκληρή προσωπική της δοκιμασία , και στάθηκε στα λαβωμένα της πόδια, πού ήταν πάλι ο πρωθυπουργός?
Του πέρασε μήπως από το μυαλό η ιδέα να την τιμήσει και να την κάνει υπουργό? Όχι βέβαια.
Και τώρα που ο ίδιος πνίγεται κάτω από το βάρος των δημοσκοπήσεων για τις Ευρωεκλογές την θυμήθηκε?
Και πιάνεται από πάνω της σαν σανίδα σωτηρίας όχι μόνο ο ίδιος , αλλά κι ολόκληρο το κόμμα του.
Θα' πρεπε να ντρέπεται ο κύριος πρωθυπουργός.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Οι κανόνες για το όριο του μίνι...
Τι τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα, λένε. Κι όμως, η διαφορά είναι μεγάλη, ειδικά όταν αφορά το dress code των γυναικών. Η σχέση της ηλικίας με τη φούστα είναι ευθέως ανάλογη. Οσο μεγαλώνει η ηλικία τόσο μεγαλώνει και το μήκος. Το σούπερ μίνι φεύγει μαζί με τα νιάτα. Η φρεσκάδα παίρνει την κατιούσα και το ίδιο κάνει και ο ποδόγυρος!
Αυτά όμως αφορούν τις κλασικές αρχές για το ντύσιμο, αρχές που την τελευταία δεκαετία έχουν αρχίσει να καταπατώνται μαζικά, καθώς και άνω των σαράντα, ακόμα και άνω των πενήντα υπάρχουν κορμιά «θανατηφόρα» που είναι κρίμα να θαφτούν στο μίντι και το μάξι!
Η 40άρα Τζένιφερ Ανιστον και η 50άρα Μαντόνα είναι δύο τρανταχτά παραδείγματα για το ότι το μίνι μπορεί να...
φορεθεί και από μεγαλύτερες ηλικίες με εξίσου εκρηκτικά αποτελέσματα! Dress code υπάρχει και για το βαθύ ντεκολτέ, αλλά αυτό δεν ανήκει στο LTZ, στο Lower Thigh Zone, δηλαδή το «Οριο του Μίνι» σε ελεύθερη μετάφραση. Το LTZ είναι το μέτρο για το πού μπορεί να φθάνει το στρίφωμα, αναλόγως πάντα με την ηλικία και τα προσόντα που διαθέτει μια γυναίκα.
Στα είκοσι…
Το απαγορευτικό όριο είναι εκεί όπου το εσώρουχο αρχίζει να φαίνεται όταν η κοπέλα ανεβαίνει τις σκάλες. Δεν είναι ωραίο η ματιά των γύρω να παίζει κρυφτό με το εσώρουχο και πολύ συχνά να το... βρίσκει! Μπορεί να είναι αποκαλυπτικό, χωρίς να προδίδει… προσωπικά δεδομένα! Η 27χρονη Πάρις Χίλτον και η 23χρονη κολλητή της Lady Gaga (φωτ. κάτω) έχουν το ελεύθερο να βάλουν (ή να βγάλουν) το μίνι μέχρι τα ανώτερα επιτρεπτά όρια λόγω ηλικίας. Οι συγκεκριμένες βεβαίως δεν έχουν πρόβλημα με τους comme il faut κανόνες του ντυσίματος. Αν τους έρθει να το ανεβάσουν το φουστάκι, το ανεβάζουν χωρίς να το σκεφτούν παραπάνω κι ας φαίνονται τα επίμαχα σημεία όσο θέλουν... Καλλονές όμως όπως στη [Γκουίνεθ Πάλτροου] ην περίπτωση της Αμπιγκέιλ Κλάνσι διαθέτουν κορμί για μίνι μέχρις εκεί που δεν παίρνει!
Στα τριάντα...
Η χρυσή συνταγή για να πετύχει μια γυναίκα των τριάντα και άνω το «τόσο όσο» είναι να σταθεί όρθια με τα χέρια σε θέση προσοχής. Η φούστα ή το φόρεμα πρέπει να τελειώνει λίγο πιο κάτω από τα ακροδάχτυλα. Ακόμα κι αν διαθέτει τα πόδια της Γκουίνεθ Πάλτροου, δεν είναι σωστό να κλέψει στο μέτρημα... Ωστόσο, οι κανόνες είναι για να καταπατούνται! Η ίδια η Γκουίνεθ τα φοράει και πιο κοντά απ’ ό,τι πρέπει και κανένας δεν παραπονιέται για το θέαμα. Η 36χρονη σταρ διαθέτει τα πιο καλλίγραμμα πόδια της σύγχρονης γενιάς του Χόλιγουντ. Από κοντά και η Κάμερον Ντίαζ (φωτ. κάτω) που δεν έχει τίποτα να κρύψει, αντιθέτως, προκαλεί εμφράγματα όποτε «σκάει μύτη» (ειδικά στα κόκκινα χαλιά) με σούπερ μίνι. Η 33χρονη Αντζελίνα, από την άλλη, δεν φοράει ποτέ μίνι. Προτιμά το κλασικό μίντι ή τα μάξι φορέματα για τις επίσημες εμφανίσεις της.
Στα σαράντα άνω...
Πριν από την έξοδο από το σπίτι, η 40άρα πρέπει να κάνει το τεστ του «μαζεύω κάτι από το πάτωμα». Αν με το σκύψιμο αυτή που κλέβει την παράσταση δεν είναι η γάμπα της αλλά η κυτταρίτιδα, τότε καλύτερα να κατεβάσει αισθητά τη φούστα ή, αν το θέαμα είναι αποκαρδιωτικό, να προτιμήσει παντελόνι! Στην κατηγορία των thirty something ανήκει και η Ελ Μακ Φέρσον. Αν και σαράντα πέντε χρόνων, έχει ψηφιστεί κατ’ επανάληψη ως η γυναίκα με τα πιο ωραία πόδια. Η Ελ δεν χρειάζεται να κάνει το τεστ του σκύβω και μαζεύω. Και με το μαγιό να βγει, δεν υπάρχει κυτταρίτιδα! Στην ίδια κατηγορία και με τα ίδια προσόντα είναι η 43χρονη Σίντι Κρόφορντ και η επίσης σαράντα τριών Μαΐων Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ. Ολες αυτές μπορούν να ανεβοκατεβάσουν το μίνι χωρίς κανένας να της κατηγορήσει ότι το παρατράβηξ [Ελ Μακ Φέρσον] αν... προς τα πάνω!
Στα πενήντα...
Αν δεν μιλάμε για θεές τύπου Σάρον Στόουν και Μισέλ Πφάιφερ ή για καλογυμνασμένες 50άρες όπως η Μαντόνα αλλά για κάτι πιο καθημερινό και πιο κοντά στην… κοινή θνητή, τότε το στρίφωμα πρέπει να τελειώνει πάνω από το γόνατο. Η συνταγή του μίντι δεν έβλαψε ποτέ καμία. Αντιθέτως, αν το γυναικείο κορμί διατηρεί νεανικές γραμμές, παρά την πέμπτη συμπληρωμένη δεκαετία του, δείχνει πιο θηλυκό όταν είναι πιο καλυμμένο. Τα εξτρίμ μίνι προκαλούν κακά σχόλια, ακόμα και αν είναι στα κόκκινα χαλιά!
Για σεμνότυφες
Η γυναίκα της κατηγορίας αυτής δεν είναι ένας τύπος που συναντάται αρκετά συχνά στις μέρες μας, ωστόσο υπάρχει! Σε αυτήν την περίπτωση το τεστ του γονατίσματος δίνει μια γρήγορη και ξεκάθαρη εικόνα για το μέχρι πού πρέπει να φθάνει η φούστα. Αν γονατίσει και με το φόρεμα «σφουγγαρίζει» το πάτωμα, τότε έχει πετύχει το απόλυτο στιλ της σεμνότυφης!
Espresso
Καμιά έκπληξη...
Η Μαριέττα Γιαννάκου και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι οι επικεφαλής της αναμέτρησης των ευρωεκλογών για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αντίστοιχα. Απόψε ξεκινά και η προεκλογική αντιπαράθεση σε επίπεδο αρχηγών, με τις ομιλίες του κ. Καραμανλή στην Άρτα και του Γ. Παπανδρέου στην Πάτρα. Την ίδια ώρα, οι περισσότερες δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι το προβάδισμα του ΠΑΣΟΚ ξεπερνά το «όριο ασφαλείας» του 3% που έχει θέσει το κυβερνών κόμμα.
Με το σύνθημα «Ψηφίζουμε για την Ευρώπη, αποφασίζουμε για την Ελλάδα» ο Γιώργος Παπανδρέου έθεσε το εκλογικο δίλημμα της 7ης Ιουνίου, λέγοντας ότι η αναμέτρηση έχει...
«δημοψηφισματικό χαρακτήρα» ανάμεσα στη νεοσυντηρητική πολιτική της «αγριότητας των ανεξέλεγκτων αγορών» και την πολιτική της «Ευρώπης των αξιων και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Ευχαρίστησε έναν προς έναν τους απερχόμενους ευρωβουλευτές του Κινήματος, και υποσχέθηκε ότι όλοι οι μετέχοντες στην ευρωλίστα -ακόμη κι εκείνοι που δεν θα εκλεγούν- θα έχουν συνεχή παρουσία στις Βρυξέλλες για την εκπροσώπηση των κοινωνικών ομάδων και των περιφερειών από τις οποίες προέρχονται. «Στην Ελλάδα βιώνουμε μια κρίση οικονομική, κρίση πολιτική. Οι πολίτες δεν έχουν πού να ακουμπήσουν. Εμείς έχουμε τη δύναμη να δώσουμε ξανά ελπίδα», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.«Οι ευρωεκλογές δεν είναι δημοσκόπηση, είναι απόφαση. Στις εκλογές πρέπει να πούμε όχι στις πολιτικές του χθες, και ναι στις πολιτικές που δίνουν προοπτική για το αύριο».
Νωρίτερα, με μία ομιλία που δεν περιείχε αναφορές στην εσωτερική πολιτική ο πρωθυπουργός παρουσίασε στο Ζάππειο το ψηφοδέλτιο της ΝΔ για τις ευρωεκλογές. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο αναβαθμισμένο ρόλο του Ευρωκοινοβουλίου και τόνισε ότι η ΝΔ είναι « μόνος αυθεντικός εκφραστής του ευρωπαϊκού προσανατολισμού, το μόνο αυθεντικά ευρωπαϊκό κόμμα». Στη συνέχεια ευχαρίστησε τους απερχόμενους ευρωβουλευτές του κόμματός του, ενώ εξήρε την προσφορά του Γιάννη Βαρβιτσιώτη, τον οποίο χαρακτήρισε «σημαντικό κεφάλαιο για την παράταξη». Τέλος, ο πρωθυπουργός έπλεξε το εγκώμιο της επικεφαλής του ψηφοδελτίου, Μαριέττας Γιαννάκου: «Είναι πραγματική αγωνίστρια από τα φοιτητικά μας χρόνια στην ΟΝΝΕΔ. Είναι η πολιτικός των μεταρρυθμίσεων. Είναι η Μαριέττα του θάρρους και του ξεχωριστού χαρακτήρα. Είναι η Μαριέττα μας», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
ΝΕΑ
Με το σύνθημα «Ψηφίζουμε για την Ευρώπη, αποφασίζουμε για την Ελλάδα» ο Γιώργος Παπανδρέου έθεσε το εκλογικο δίλημμα της 7ης Ιουνίου, λέγοντας ότι η αναμέτρηση έχει...
«δημοψηφισματικό χαρακτήρα» ανάμεσα στη νεοσυντηρητική πολιτική της «αγριότητας των ανεξέλεγκτων αγορών» και την πολιτική της «Ευρώπης των αξιων και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Ευχαρίστησε έναν προς έναν τους απερχόμενους ευρωβουλευτές του Κινήματος, και υποσχέθηκε ότι όλοι οι μετέχοντες στην ευρωλίστα -ακόμη κι εκείνοι που δεν θα εκλεγούν- θα έχουν συνεχή παρουσία στις Βρυξέλλες για την εκπροσώπηση των κοινωνικών ομάδων και των περιφερειών από τις οποίες προέρχονται. «Στην Ελλάδα βιώνουμε μια κρίση οικονομική, κρίση πολιτική. Οι πολίτες δεν έχουν πού να ακουμπήσουν. Εμείς έχουμε τη δύναμη να δώσουμε ξανά ελπίδα», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.«Οι ευρωεκλογές δεν είναι δημοσκόπηση, είναι απόφαση. Στις εκλογές πρέπει να πούμε όχι στις πολιτικές του χθες, και ναι στις πολιτικές που δίνουν προοπτική για το αύριο».
Νωρίτερα, με μία ομιλία που δεν περιείχε αναφορές στην εσωτερική πολιτική ο πρωθυπουργός παρουσίασε στο Ζάππειο το ψηφοδέλτιο της ΝΔ για τις ευρωεκλογές. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο αναβαθμισμένο ρόλο του Ευρωκοινοβουλίου και τόνισε ότι η ΝΔ είναι « μόνος αυθεντικός εκφραστής του ευρωπαϊκού προσανατολισμού, το μόνο αυθεντικά ευρωπαϊκό κόμμα». Στη συνέχεια ευχαρίστησε τους απερχόμενους ευρωβουλευτές του κόμματός του, ενώ εξήρε την προσφορά του Γιάννη Βαρβιτσιώτη, τον οποίο χαρακτήρισε «σημαντικό κεφάλαιο για την παράταξη». Τέλος, ο πρωθυπουργός έπλεξε το εγκώμιο της επικεφαλής του ψηφοδελτίου, Μαριέττας Γιαννάκου: «Είναι πραγματική αγωνίστρια από τα φοιτητικά μας χρόνια στην ΟΝΝΕΔ. Είναι η πολιτικός των μεταρρυθμίσεων. Είναι η Μαριέττα του θάρρους και του ξεχωριστού χαρακτήρα. Είναι η Μαριέττα μας», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
ΝΕΑ
Με… ρομπότ η αποθήκευση φακέλων...
ΒΟΛΟΣ.Με ρομποτικό σύστημα – ευρεσιτεχνία υπαλλήλου της Νομαρχίας θα διαχειρίζεται σύντομα τους φακέλους της η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Τον ρομποτικό μηχανισμό αυτόματης αποθήκευσης μελέτησε και κατασκεύασε στον ελεύθερο χρόνο του ο υπάλληλος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας Μαγνησίας Κων. Τζίφας, με ειδικότητα μηχανολόγου-ηλεκτρολόγου.
Ο κ. Τζίφας εργάστηκε σε θερμοκοιτίδα του Τεχνολογικού Πάρκου Θεσσαλίας, του οποίου είναι συνεργάτης.
Το πρωτότυπο του μηχανισμού κατασκευάστηκε σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Πάρκο και άλλους φορείς στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος «Αρχιμήδης ΙΙ» και βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του Πάρκου σε πειραματική λειτουργία. Χρησιμεύει στη...
συγκρότηση του τεχνολογικού πακέτου, απαραίτητου για τη βιομηχανική παραγωγή.
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση αποφάσισε να αξιοποιήσει την καινοτομία, εγκαθιστώντας έναν παρόμοιο μηχανισμό στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών για τη διαχείριση φυσικών φακέλων.
Η προμήθεια, έναντι 10.000 ευρώ, θα απασχολήσει τη Νομαρχιακή Επιτροπή υπό τον αντινομάρχη Ηλ. Ξηρακιά στη συνεδρίαση της ερχόμενης Δευτέρας.
Με τον τρόπο αυτό ο μηχανισμός θα δοκιμαστεί σε συνθήκες πραγματικής λειτουργίας και θα αναβαθμίσει τεχνολογικά την υπηρεσία που θα τον χρησιμοποιήσει.
Σε επόμενα βήματα, αφού ο μηχανισμός ενσωματώσει διορθώσεις και βελτιώσεις που θα προκύψουν από την πραγματική λειτουργία του, θα πιστοποιηθεί και θα μπορεί να βιομηχανοποιηθεί από ενδιαφερόμενο φορέα ή επιχειρηματία.
Ο μηχανισμός έχει ύψος 3 μέτρα, διαδρομή έξι μέτρων και ανυψωτική ικανότητα 50 κιλών. Αποτελείται από διπλή σειρά ραφιών, που σχηματίζουν διάδρομο εντός του οποίου κινείται ρομποτικός μηχανισμός ελεγχόμενος από ηλεκτρονικό υπολογιστή. Με την εισαγωγή κωδικού στο σύστημα, το μηχάνημα πηγαίνει σε συγκεκριμένη θέση αντίστοιχη του κωδικού και είτε τοποθετεί είτε ανασύρει από τη θέση αυτή το αποθηκευμένο προϊόν.
Σύμφωνα με τον κ. Τζίκα οι δημόσιες υπηρεσίες εκτός από την τήρηση ηλεκτρονικών φακέλων, υποχρεούνται να τηρούν αρχεία με φυσικά έγγραφα, κυρίως πρωτότυπα, σφραγισμένα και υπογεγραμμένα μέσα σε φυσικούς φακέλους τοποθετημένους σε ράφια.
Η κατάσταση των αρχείων αυτών πολλές φορές δεν είναι η βέλτιστη από πλευράς οργάνωσης και τάξης, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η παραγωγικότητα της υπηρεσίας και να δημιουργούνται προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ο ρομποτικός μηχανισμός διαχείρισης φυσικών φακέλων μπορεί να ανασύρει και να τοποθετεί έγγραφα σε ράφια με ταχύτητα, τάξη και ασφάλεια και με συνεχή και πλήρη απογραφή, επισημαίνει ο εμπνευστής του ρομποτικού μηχανισμού.
Από www.taxydromos.gr
Όποιος βιάζεται...
Άδεια ήταν η Μεσογείων στην κάθοδό της στο ύψος της Αγίας Παρασκευής μέχρι πριν λίγο.
Δυστυχώς όμως μερικοί οδηγοί ,ξεγελιούνται από το πλάτος τους οδοστρώματος, και αναπτύσσουν ταχύτητες λες και βρίσκονται στην Εθνική. Λίγο πιο πάνω από την ΕΡΤ ένας οδηγός σταμάτησε στο κοκινο φανάρι, αλλά αυτός που...
βρισκόταν πίσω δεν το αντελήφθη έγκαιρα με αποτέλεσμα να καρφωθεί με δύναμη στο σταματημένο όχημα. Η παρουσία Τροχαίας, Πυροσβεστικής ,και ασθενοφόρων είναι ενδεικτική για τα οδυνηρά αποτελέσματα της σύγκρουσης , ενώ εκατοντάδες οδηγοί παρέμειναν ακινητοποιημένοι για πολύ ώρα.
Όποιος βιάζεται ...
Δυστυχώς όμως μερικοί οδηγοί ,ξεγελιούνται από το πλάτος τους οδοστρώματος, και αναπτύσσουν ταχύτητες λες και βρίσκονται στην Εθνική. Λίγο πιο πάνω από την ΕΡΤ ένας οδηγός σταμάτησε στο κοκινο φανάρι, αλλά αυτός που...
βρισκόταν πίσω δεν το αντελήφθη έγκαιρα με αποτέλεσμα να καρφωθεί με δύναμη στο σταματημένο όχημα. Η παρουσία Τροχαίας, Πυροσβεστικής ,και ασθενοφόρων είναι ενδεικτική για τα οδυνηρά αποτελέσματα της σύγκρουσης , ενώ εκατοντάδες οδηγοί παρέμειναν ακινητοποιημένοι για πολύ ώρα.
Όποιος βιάζεται ...
Ούτε ο χουντικός Γεωργαλάς δεν είχε τέτοιες εμπνεύσεις...
Όσο προχωράμε προς την κάλπη, τόσο η ΝΕΤ πετάει από πάνω της το φερετζέ της δήθεν αντικειμενικότητας. Το σύστημα της υποκρισίας παραπέμπει σε άλλες εποχές, άλλων καθεστώτων. Οι δημοσιογράφοι, για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα, πρέπει να είναι ένας προς έναν. Όπως:
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΡΑΗ. Έμμισθος υπάλληλος της ERT. Πουθενά δε δηλώνει την ιδιότητα αυτή. Γιατί άλλωστε, αφού έχει το ισχυρό άλλοθι της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ (όπου και εκεί εργάζεται) . Είναι η δημοσιογράφος που της χάιδευε το μαλλί της κεφαλής της ο Καραμανλής και η πρώτη από την παρέα Ρουσόπουλου, που βγήκε ανοιχτά και τον υποστήριξε, ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη οι εργασίες της Εξεταστικής, προδικάζοντας το αποτέλεσμα και υποστηρίζοντας πως δεν υπάρχουν στοιχεία σε βάρος του. Στηρίζει την κυβέρνηση σα σχολιάστρια, τόσο στη ΝΕΤ, όσο και στα παράθυρα των ιδιωτικών καναλιών, κάτω από ένα θολό πλέγμα "αριστερής" τοποθέτησης.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑΣ. Κυβερνητικός δημοσιογράφος πέραν κάθε αμφισβήτησης, δε χρειάζεται να πούμε τίποτα περισσότερο, εκτός του ότι και αυτός είναι υπάλληλος της ERT (και του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ) .
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ. Πρώην ΠΑΣΟΚ. Αρθρογράφος σήμερα στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ. Έχει γράψει άρθρα υπέρ του Ριρή και άλλων σημαντικών στελεχών της Ν.Δ. με...
τρόπο που έχει προκαλέσει ανατριχίλα στους πρώην συντρόφους του.
ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΣ. Καλύπτει το ρεπορτάζ του ΠΑΣΟΚ για την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Είναι το αγαπημένο παιδί της Κρατικής Τηλεόρασης, γιατί είναι διαλλακτικός και καπελώνεται εύκολα από το υπόλοιπο σύστημα.
Μ' αυτούς, λοιπόν, τους τέσσερις δημοσιογράφους, η ΝΕΤ επεχείρησε το μεσημέρι να προσεγγίσει "νηφάλια" και "αντικειμενικά" το κλίμα των ημερών, λίγο πριν από τις ευρωεκλογές.
Είμαστε άδικοι ή μήπως υπερβολικοί που θυμηθήκαμε το Γεωργαλά; ...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΡΑΗ. Έμμισθος υπάλληλος της ERT. Πουθενά δε δηλώνει την ιδιότητα αυτή. Γιατί άλλωστε, αφού έχει το ισχυρό άλλοθι της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ (όπου και εκεί εργάζεται) . Είναι η δημοσιογράφος που της χάιδευε το μαλλί της κεφαλής της ο Καραμανλής και η πρώτη από την παρέα Ρουσόπουλου, που βγήκε ανοιχτά και τον υποστήριξε, ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη οι εργασίες της Εξεταστικής, προδικάζοντας το αποτέλεσμα και υποστηρίζοντας πως δεν υπάρχουν στοιχεία σε βάρος του. Στηρίζει την κυβέρνηση σα σχολιάστρια, τόσο στη ΝΕΤ, όσο και στα παράθυρα των ιδιωτικών καναλιών, κάτω από ένα θολό πλέγμα "αριστερής" τοποθέτησης.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑΣ. Κυβερνητικός δημοσιογράφος πέραν κάθε αμφισβήτησης, δε χρειάζεται να πούμε τίποτα περισσότερο, εκτός του ότι και αυτός είναι υπάλληλος της ERT (και του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ) .
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ. Πρώην ΠΑΣΟΚ. Αρθρογράφος σήμερα στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ. Έχει γράψει άρθρα υπέρ του Ριρή και άλλων σημαντικών στελεχών της Ν.Δ. με...
τρόπο που έχει προκαλέσει ανατριχίλα στους πρώην συντρόφους του.
ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΣ. Καλύπτει το ρεπορτάζ του ΠΑΣΟΚ για την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Είναι το αγαπημένο παιδί της Κρατικής Τηλεόρασης, γιατί είναι διαλλακτικός και καπελώνεται εύκολα από το υπόλοιπο σύστημα.
Μ' αυτούς, λοιπόν, τους τέσσερις δημοσιογράφους, η ΝΕΤ επεχείρησε το μεσημέρι να προσεγγίσει "νηφάλια" και "αντικειμενικά" το κλίμα των ημερών, λίγο πριν από τις ευρωεκλογές.
Είμαστε άδικοι ή μήπως υπερβολικοί που θυμηθήκαμε το Γεωργαλά; ...
Το πλήρες ευρωψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ...
1. Γιώργος Παπακωνσταντίνου
2. Συλβάνα Ράπτη
3. Σταύρος Λαμπρινίδης
4. Χρυσούλα Παλιαδέλη- ακαδημαϊκός-μέλος της ερευνητικής ομάδας του Μαν. Ανδρόνικου
5. Γ.Σταυρακάκης- σεισμολόγος
6. Μαριλένα Κοππά
7. Άννυ Ποδηματά
8. Κρίτων Αρσένης- οικονομολόγος/χωροτάκτης
9. Σπύρος Δανέλλης- δήμαρχος Χερσονήσου
10. Δημήτρης Δρούτσας- διευθυντής διπλωματικού γραφείου Γ. Παπανδρέου
11. Πετρούλα Ντελεδήμου- πρόεδρος της νεολαίας του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού κόμματος
12. Λίνα Παπαδοπούλου- ακαδημαϊκός
13. Σίμος Παρτσανιτίδης- εκπρόσωπος ΑΜΕΑ και χώρου αθλητισμού
14. Σταυρούλα Σαλουφάκου- εκπρόσωπος εργαζομένων
15. Χ.Χατζηαντωνίου- αγρότης
16. Σιμπέλ Μουσταφάογλου- εκπρόσωπος της μουσουλμανικής μειονότητας
17. Χρυσή Μπιτζιλάκη- ακαδημαϊκός
18. Μαρία Κατσά
19. Κ. Τάτσης- εκπρόσωπος του απόδημου Ελληνισμού
20. Η κα Ρόνι Φίλεπσκα-μετανάστρια
21. Γ. Σωτηρέλλης- ακαδημαϊκός
22. Δ. Ασημακόπουλος- επιχειρηματίας
2. Συλβάνα Ράπτη
3. Σταύρος Λαμπρινίδης
4. Χρυσούλα Παλιαδέλη- ακαδημαϊκός-μέλος της ερευνητικής ομάδας του Μαν. Ανδρόνικου
5. Γ.Σταυρακάκης- σεισμολόγος
6. Μαριλένα Κοππά
7. Άννυ Ποδηματά
8. Κρίτων Αρσένης- οικονομολόγος/χωροτάκτης
9. Σπύρος Δανέλλης- δήμαρχος Χερσονήσου
10. Δημήτρης Δρούτσας- διευθυντής διπλωματικού γραφείου Γ. Παπανδρέου
11. Πετρούλα Ντελεδήμου- πρόεδρος της νεολαίας του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού κόμματος
12. Λίνα Παπαδοπούλου- ακαδημαϊκός
13. Σίμος Παρτσανιτίδης- εκπρόσωπος ΑΜΕΑ και χώρου αθλητισμού
14. Σταυρούλα Σαλουφάκου- εκπρόσωπος εργαζομένων
15. Χ.Χατζηαντωνίου- αγρότης
16. Σιμπέλ Μουσταφάογλου- εκπρόσωπος της μουσουλμανικής μειονότητας
17. Χρυσή Μπιτζιλάκη- ακαδημαϊκός
18. Μαρία Κατσά
19. Κ. Τάτσης- εκπρόσωπος του απόδημου Ελληνισμού
20. Η κα Ρόνι Φίλεπσκα-μετανάστρια
21. Γ. Σωτηρέλλης- ακαδημαϊκός
22. Δ. Ασημακόπουλος- επιχειρηματίας
Ποιόν δημοσιογράφο μπουγέλωσαν έξω από το Da Capo?...
Ανατέλων Ηγέτης:Το νέο "χρυσό αγόρι" των καραμανλικών, ο Κωστής Χατζηδάκης!...
Από Κουρδιστό Πορτοκάλι
κουπεπέ-κουπεπέ...
Ο Καραμανλής αποτελεί πλέον το βαρίδι της παράταξής του. Βουτηγμένος στα σκάνδαλα και στη συγκάλυψή τους, καταναλώνει με βουλιμία τον μύθο του θείου του, χάρη στον οποίο έφτασε ως εδώ. Οσο και να χτυπιέται, οι νεοδημοκράτες ψηφοφόροι, βλέπουν ήδη τη Ντόρα στο τιμόνι. Το καραμανλικό στρατόπεδο, που είχε την ψευδαίσθηση της εσωκομματικής κυριαρχίας, διαπιστώνει πως το στραπάτσο του Κουρασμένου αλλά και η πολιτική καθίζηση του Βουλγαράκη, το αφήνουν ακέφαλο. Ως μοναδική ελπίδα, εμφανίζεται...
ο Κωστής Χατζηδάκης, (αυτό το σκληροτράχηλο αγόρι), που παρότι ανδρώθηκε πολιτικά στην αυλή του Επίτιμου, μετά την πώληση της Ολυμπιακής στον Βγενόπουλο, δεν διατηρεί τις καλύτερες σχέσεις με τους μέντορές του. Ο Κωστής λοιπόν, έχοντας πολλά κοινά σημεία, με τον σημερινό πρωθυπουργό, είναι λογικό να ονειρεύεται πολιτικά μεγαλεία καθώς αντικρύζει τη κάμερα με το διεισδυτικό βλέμμα του.
κουπεπέ-κουπεπέ...
Ο Καραμανλής αποτελεί πλέον το βαρίδι της παράταξής του. Βουτηγμένος στα σκάνδαλα και στη συγκάλυψή τους, καταναλώνει με βουλιμία τον μύθο του θείου του, χάρη στον οποίο έφτασε ως εδώ. Οσο και να χτυπιέται, οι νεοδημοκράτες ψηφοφόροι, βλέπουν ήδη τη Ντόρα στο τιμόνι. Το καραμανλικό στρατόπεδο, που είχε την ψευδαίσθηση της εσωκομματικής κυριαρχίας, διαπιστώνει πως το στραπάτσο του Κουρασμένου αλλά και η πολιτική καθίζηση του Βουλγαράκη, το αφήνουν ακέφαλο. Ως μοναδική ελπίδα, εμφανίζεται...
ο Κωστής Χατζηδάκης, (αυτό το σκληροτράχηλο αγόρι), που παρότι ανδρώθηκε πολιτικά στην αυλή του Επίτιμου, μετά την πώληση της Ολυμπιακής στον Βγενόπουλο, δεν διατηρεί τις καλύτερες σχέσεις με τους μέντορές του. Ο Κωστής λοιπόν, έχοντας πολλά κοινά σημεία, με τον σημερινό πρωθυπουργό, είναι λογικό να ονειρεύεται πολιτικά μεγαλεία καθώς αντικρύζει τη κάμερα με το διεισδυτικό βλέμμα του.
Τα βλέμματα σε ΟΑΚΑ και Τούμπα...
Κρίσιμη θεωρείται η 3η αγωνιστική των πλέι οφ της Superleague. Ο πρώτος της σχετικής βαθμολογίας Παναθηναϊκός υποδέχεται (19:00, ΝΕΤ) τη Λάρισα στο ΟΑΚΑ, ενώ στην Τούμπα διεξάγεται (21:15, Novasports 1) των ντέρμπι των «δικεφάλων» ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ.Ο Παναθηναϊκός θέλει τη νίκη για να παραμείνει στην πρώτη θέση και να έχει το πάνω χέρι για την έξοδο στα προκριματικά του Champions League της επόμενης περιόδου. Από την πλευρά της, η Λάρισα θα προσπαθήσει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις στον αγώνα με το «τριφύλλι», αφού μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει το καλό της πρόσωπο και δεν έχει κανένα βαθμό.
Στο άλλο παιχνίδι της βραδιάς, ο...
ΠΑΟΚ φιλοξενεί την ΑΕΚ και επιθυμεί να πετύχει την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα απέναντι σε μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες της Αθήνας. Στο απέναντι στρατόπεδο, η «Ένωση» στοχεύει σε ένα θετικό αποτέλεσμα, με το οποίο θα διατηρήσει ακέραιες τις ελπίδες της για το εισιτήριο στα προκριματικά της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.
Η βαθμολογία των πλέι οφ
Α/Α ΟΜΑΔΑ Β. (ΓΚΟΛ)
1) Παναθηναϊκός 6 (2-1)
2) ΠΑΟΚ 6 (2-1)
3) ΑΕΚ 5 (4-3)
4) Λάρισα 0 (2-5)
Το πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής
Τετάρτη 20 Μαΐου 2009
Λάρισα-Παναθηναϊκός (17:00, Alpha)
ΑΕΚ-ΠΑΟΚ (19:00, Novasports 1)
Το πρόγραμμα της 5ης αγωνιστικής
Κυριακή 24 Μαΐου 2009
Λάρισα-ΑΕΚ (19:00, Alpha)
Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ (21:15, NET)
Το πρόγραμμα της 6ης αγωνιστικής
Κυριακή 31 Μαΐου 2009
ΠΑΟΚ-Λάρισα (21:15, Novasports 2)
ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (21:15, Novasports 1)
Aπό www.sport-fm.gr
Στο άλλο παιχνίδι της βραδιάς, ο...
ΠΑΟΚ φιλοξενεί την ΑΕΚ και επιθυμεί να πετύχει την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα απέναντι σε μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες της Αθήνας. Στο απέναντι στρατόπεδο, η «Ένωση» στοχεύει σε ένα θετικό αποτέλεσμα, με το οποίο θα διατηρήσει ακέραιες τις ελπίδες της για το εισιτήριο στα προκριματικά της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.
Η βαθμολογία των πλέι οφ
Α/Α ΟΜΑΔΑ Β. (ΓΚΟΛ)
1) Παναθηναϊκός 6 (2-1)
2) ΠΑΟΚ 6 (2-1)
3) ΑΕΚ 5 (4-3)
4) Λάρισα 0 (2-5)
Το πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής
Τετάρτη 20 Μαΐου 2009
Λάρισα-Παναθηναϊκός (17:00, Alpha)
ΑΕΚ-ΠΑΟΚ (19:00, Novasports 1)
Το πρόγραμμα της 5ης αγωνιστικής
Κυριακή 24 Μαΐου 2009
Λάρισα-ΑΕΚ (19:00, Alpha)
Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ (21:15, NET)
Το πρόγραμμα της 6ης αγωνιστικής
Κυριακή 31 Μαΐου 2009
ΠΑΟΚ-Λάρισα (21:15, Novasports 2)
ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (21:15, Novasports 1)
Aπό www.sport-fm.gr
Το πλήρες ευρωψηφοδέλτιο της Ν.Δ.
1. Μαριέττα Γιαννάκου
2. Ρόδη Κράτσα
3. Γιώργος Παπαστάμκος
4. Κώστας Πουπάκης
5. Θόδωρος Σκυλακάκης
6. Γιώργος Κουμουτσάκος
7. Γιώργος Παπανικολάου
8. Γιάννης Τσουκαλάς
9. Σταύρος Παπασταύρου
10. Αλίκη Μοσχή
11. Λευτέρης Δημητρίου
12. Βάσω Κόλλια
13. Ελένη Φωτέα
14. Βασίλης Κανάκας
15. Αννα Μπρεβήμα
16. Δημήτρης Κούρτης
17. Αλεξάνδρα Πάλλη
18. Γιάννης Αντωνιάδης
19. Αφροδίτη Μπλέτα
20. Αχμετσίτ Ριντβάν
21. Πηνελόπη Παπά
22. Γιώργος Κασσιμάτης
2. Ρόδη Κράτσα
3. Γιώργος Παπαστάμκος
4. Κώστας Πουπάκης
5. Θόδωρος Σκυλακάκης
6. Γιώργος Κουμουτσάκος
7. Γιώργος Παπανικολάου
8. Γιάννης Τσουκαλάς
9. Σταύρος Παπασταύρου
10. Αλίκη Μοσχή
11. Λευτέρης Δημητρίου
12. Βάσω Κόλλια
13. Ελένη Φωτέα
14. Βασίλης Κανάκας
15. Αννα Μπρεβήμα
16. Δημήτρης Κούρτης
17. Αλεξάνδρα Πάλλη
18. Γιάννης Αντωνιάδης
19. Αφροδίτη Μπλέτα
20. Αχμετσίτ Ριντβάν
21. Πηνελόπη Παπά
22. Γιώργος Κασσιμάτης
Οι επτά που εκλέγονται στη ΝΔ...
Στις επτά πρώτες και εκλόγιμες θέσεις του ευρωψηφοδελτίου της ΝΔ τοποθετήθηκαν οι:
Μαριέττα Γιαννάκου, Ρόδη Κράτσα, Γιώργος Παπαστάμκος, Κώστας Πουπάκης, Θόδωρος Σκυλακάκης, Γιώργος Κουμουτσάκος και Γιώργος Παπανικολάου.
Από Press-gr
ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ...
Του Κοσμά Βίδου.
Ενώ οι μισοί ασχολούνταν με τη Γιουροβίζιον με υπερβολή που κούραζε, οι άλλοι μισοί έκλαιγαν τον Ευγένιο Σπαθάρη, πάλι υπερβολικοί στις αντιδράσεις τους. Μέσος όρος στη χαρά και στη λύπη δεν μπορεί να βρεθεί; Φαίνεται πως όχι. Ετσι από τους on camera οργασμούς όσων λιβάνιζαν νυχθημερόν τον εθνικό μας Σάκη- Χριστίνα Λαμπίρη: «Δεν έχω χειρότερο από το να τον οσφρίζομαι και να μην μπορώ να τον αγγίξω!»-, με ένα πάτημα του τηλεκοντρόλ περνούσαμε στις μεγαλοστομίες του στυλ«ο Σπαθάρης ήταν λαϊκός ήρωας»,όπως ακούστηκε στην πρωινή ζώνη του Αntenna. Το ένα κανάλι αποθέωνε τη φτηνή ποπ που καπελώνει εθνικές ταυτότητες και ισοπεδώνει παραδόσεις, αναδεικνύοντας τον Ρουβά σε...
απόλυτο πρότυπο του νεοελληνικού πολιτισμού, και το άλλο θρηνούσε που η παράδοσή μας«έχει γίνει φτωχότερη με τον θάνατο του μεγάλου αυτού Ελληνα!»,έτοιμο να καλύψει απευθείας την κηδεία. Στο ένα οι αδελφές Μαγγίρα μάς προειδοποιούσαν ότι θα το μετανιώναμε αν τολμούσαμε να ψηφίσουμε τα φαβορί του διαγωνισμού (επιμένοντας στο επιεικώς άηθες «δεν ψηφίζουμε τον καλύτερο αλλά τον χειρότερο,για να ενισχύσουμε τη δική μας συμμετοχή»), στο άλλο ο υιός του Σπαθάρη έλεγε κοινοτοπίες για τον πατέρα του (για ποιον λόγο βγήκε και ξαναβγήκε;), ενώ δημοσιογράφοι όπως ο Γιώργος Παπαδάκης και ο Στρατής Λιαρέλλης τον ακολουθούσαν στην... τζουφιολογία. Κοντολογίς, αποδειχθήκαμε ανίκανοι και να χαλαρώσουμε μπροστά στο ανόητο πανηγυράκι της ευρωπαϊκής ποπ και να αποχαιρετήσουμε με σεβασμό έναν σημαντικό καλλιτέχνη που έφυγε. Και απέναντι στο σαχλό και απέναντι στο σοβαρό αντιδράσαμε με την ίδια ένταση, την ίδια υστερία, με την ίδια αδεξιότητα.
▅...ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...
Μιας όμως και αναφερόμαστε στη Γιουροβίζιον (ευτυχώς τελείωσε!) εξακολουθώ να αναρωτιέμαι: Για ποιον λόγο μάς καταδίκασαν να παρακολουθούμε νυχθημερόν τις πρόβες του Ρουβά αλλά και άλλων καλλιτεχνών; Οταν η διαδικασία αφορά μόνο τους τραγουδιστές και τους συνεργάτες τους, σε καμία περίπτωση τους θεατές; Εκτός αυτού, με το δείξε δείξε, εβδομάδες πριν από τον τελικό, δεν άφησαν τίποτε για την επίμαχη βραδιά, τα αποκάλυψαν όλα. Ρίχνοντας κατακόρυφα το όποιο ενδιαφέρον μπορεί να είχαμε. Καταστρέφοντας όλες τις εκπλήξεις, για το στήσιμο των οποίων κάποιοι είχαν δουλέψει σκληρά.
▅...ΧΩΡΙΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥΣ
Για τις αδελφές Μαγγίρα τι να πει κανείς; Ηθελες να τις μπουκώσεις με το ζόρι το λεξοτανίλ. Η υστερία τους έπιασε κόκκινο. Με την Μπέτυ να μας επιτίθεται αλύπητα- προτού καν αναχωρήσει για Μόσχα- με τη μονότονη και εκνευριστική φωνή της, παραπέμποντας περισσότερο σε σκληροπυρηνική δασκάλα α λα «Δεσποινίς Μαργαρίτα» παρά στην κεφάτη παρουσιάστρια ενός διαγωνισμού τραγουδιού. Και με τη Ματθίλδη να την ακολουθεί με την απελπιστικά τυποποιημένη πλέον εκφορά του λόγου της, προσπαθώντας για άλλη μία φορά να μας αποδείξει πόσο έξυπνη και πνευματώδης είναι. Και μη μπορώντας να πετάξει από πάνω της την καρτουνίστικη περσόνα που είχε φορέσει για τις ανάγκες της «Μαρίας της άσχημης» και έκτοτε περιφέρει μαζί της με τραγελαφικά αποτελέσματα. Ηταν ανατριχιαστικό να διαπιστώνεις πως η ολιγόχρονη ενασχόλησή τους με την τηλεόραση ήταν αρκετή για να αλλοτριώσει δύο κοπέλες με πραγματικά ταλέντα, να τις μετατρέψει σε θηλυκούς Ανδρέες Μικρούτσικους- με καλύτερα, ομολογουμένως, ελληνικά. Μέσα σε όλα και η ψυχολόγος Τένια Μακρή να σχολιάζει τα διαγωνιζόμενα τραγούδια με ύφος χιλίων ειδημόνων. Μετά απορούμε που τα κανάλια τρέλαναν την Εφη Θώδη. Εδώ έχουν τρελάνει εκείνους που σπούδασαν επί σειρά ετών για να μπορούν να συντρέχουν και να θεραπεύουν περιπτώσεις όπως της Θώδη...
On Air ΒΗΜΑ.
Ενώ οι μισοί ασχολούνταν με τη Γιουροβίζιον με υπερβολή που κούραζε, οι άλλοι μισοί έκλαιγαν τον Ευγένιο Σπαθάρη, πάλι υπερβολικοί στις αντιδράσεις τους. Μέσος όρος στη χαρά και στη λύπη δεν μπορεί να βρεθεί; Φαίνεται πως όχι. Ετσι από τους on camera οργασμούς όσων λιβάνιζαν νυχθημερόν τον εθνικό μας Σάκη- Χριστίνα Λαμπίρη: «Δεν έχω χειρότερο από το να τον οσφρίζομαι και να μην μπορώ να τον αγγίξω!»-, με ένα πάτημα του τηλεκοντρόλ περνούσαμε στις μεγαλοστομίες του στυλ«ο Σπαθάρης ήταν λαϊκός ήρωας»,όπως ακούστηκε στην πρωινή ζώνη του Αntenna. Το ένα κανάλι αποθέωνε τη φτηνή ποπ που καπελώνει εθνικές ταυτότητες και ισοπεδώνει παραδόσεις, αναδεικνύοντας τον Ρουβά σε...
απόλυτο πρότυπο του νεοελληνικού πολιτισμού, και το άλλο θρηνούσε που η παράδοσή μας«έχει γίνει φτωχότερη με τον θάνατο του μεγάλου αυτού Ελληνα!»,έτοιμο να καλύψει απευθείας την κηδεία. Στο ένα οι αδελφές Μαγγίρα μάς προειδοποιούσαν ότι θα το μετανιώναμε αν τολμούσαμε να ψηφίσουμε τα φαβορί του διαγωνισμού (επιμένοντας στο επιεικώς άηθες «δεν ψηφίζουμε τον καλύτερο αλλά τον χειρότερο,για να ενισχύσουμε τη δική μας συμμετοχή»), στο άλλο ο υιός του Σπαθάρη έλεγε κοινοτοπίες για τον πατέρα του (για ποιον λόγο βγήκε και ξαναβγήκε;), ενώ δημοσιογράφοι όπως ο Γιώργος Παπαδάκης και ο Στρατής Λιαρέλλης τον ακολουθούσαν στην... τζουφιολογία. Κοντολογίς, αποδειχθήκαμε ανίκανοι και να χαλαρώσουμε μπροστά στο ανόητο πανηγυράκι της ευρωπαϊκής ποπ και να αποχαιρετήσουμε με σεβασμό έναν σημαντικό καλλιτέχνη που έφυγε. Και απέναντι στο σαχλό και απέναντι στο σοβαρό αντιδράσαμε με την ίδια ένταση, την ίδια υστερία, με την ίδια αδεξιότητα.
▅...ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...
Μιας όμως και αναφερόμαστε στη Γιουροβίζιον (ευτυχώς τελείωσε!) εξακολουθώ να αναρωτιέμαι: Για ποιον λόγο μάς καταδίκασαν να παρακολουθούμε νυχθημερόν τις πρόβες του Ρουβά αλλά και άλλων καλλιτεχνών; Οταν η διαδικασία αφορά μόνο τους τραγουδιστές και τους συνεργάτες τους, σε καμία περίπτωση τους θεατές; Εκτός αυτού, με το δείξε δείξε, εβδομάδες πριν από τον τελικό, δεν άφησαν τίποτε για την επίμαχη βραδιά, τα αποκάλυψαν όλα. Ρίχνοντας κατακόρυφα το όποιο ενδιαφέρον μπορεί να είχαμε. Καταστρέφοντας όλες τις εκπλήξεις, για το στήσιμο των οποίων κάποιοι είχαν δουλέψει σκληρά.
▅...ΧΩΡΙΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥΣ
Για τις αδελφές Μαγγίρα τι να πει κανείς; Ηθελες να τις μπουκώσεις με το ζόρι το λεξοτανίλ. Η υστερία τους έπιασε κόκκινο. Με την Μπέτυ να μας επιτίθεται αλύπητα- προτού καν αναχωρήσει για Μόσχα- με τη μονότονη και εκνευριστική φωνή της, παραπέμποντας περισσότερο σε σκληροπυρηνική δασκάλα α λα «Δεσποινίς Μαργαρίτα» παρά στην κεφάτη παρουσιάστρια ενός διαγωνισμού τραγουδιού. Και με τη Ματθίλδη να την ακολουθεί με την απελπιστικά τυποποιημένη πλέον εκφορά του λόγου της, προσπαθώντας για άλλη μία φορά να μας αποδείξει πόσο έξυπνη και πνευματώδης είναι. Και μη μπορώντας να πετάξει από πάνω της την καρτουνίστικη περσόνα που είχε φορέσει για τις ανάγκες της «Μαρίας της άσχημης» και έκτοτε περιφέρει μαζί της με τραγελαφικά αποτελέσματα. Ηταν ανατριχιαστικό να διαπιστώνεις πως η ολιγόχρονη ενασχόλησή τους με την τηλεόραση ήταν αρκετή για να αλλοτριώσει δύο κοπέλες με πραγματικά ταλέντα, να τις μετατρέψει σε θηλυκούς Ανδρέες Μικρούτσικους- με καλύτερα, ομολογουμένως, ελληνικά. Μέσα σε όλα και η ψυχολόγος Τένια Μακρή να σχολιάζει τα διαγωνιζόμενα τραγούδια με ύφος χιλίων ειδημόνων. Μετά απορούμε που τα κανάλια τρέλαναν την Εφη Θώδη. Εδώ έχουν τρελάνει εκείνους που σπούδασαν επί σειρά ετών για να μπορούν να συντρέχουν και να θεραπεύουν περιπτώσεις όπως της Θώδη...
On Air ΒΗΜΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)