"29 μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους εξετάστηκαν ως ύποπτοι για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου" , είπε ο δικηγόρος Γιάννης Ματζουράνης στο ALTER. Οι ύποπτοι αυτοί, με έγγραφό τους, ζητάνε να εγείρει απαιτήσεις αποζημίωσης το Ελληνικό Δημόσιο εναντίον της SIEMENS, που δωροδοκούσε και τα δύο μεγάλα ελληνικά κόμματα. Αλλά και πέρα απ' αυτό, το...
έγγραφο εξεδόθη στις αρχές Απριλίου και οι ενδιαφερόμενοι το έμαθαν μόλις σήμερα. "Η υπόθεση SIEMENS μανιπουλάρεται, χειραγωγείται πολιτικά από την αρχή που ξέσπασε το σκάνδαλο" , είπε ο Ματζουράνης. Και δεν έχει άδικο...
13.5.09
Του κλείσαν τα μικρόφωνα...
Στο Λάτση, ο παραιτηθείς υποδιοικητής της Αντιτρομοκρατικής...
Με υψηλές αποδοχές στην υπηρεσία του Λάτση, ο Φώτης Παπαγεωργίου, υποδιοικητής της Αντιτρομοκρατικής. Όπως είχε αποκαλύψει το nonews-NEWS, ο αξιωματικός αυτός, που τελευταία υπονομευόταν από τους συναδέλφους του, υπέβαλε ξαφνικά την παραίτησή του. Τον...
υποδιοικητή της Αντιτρομοκρατικής κάλεσε ο αρχηγός της Αστυνομίας για να τον μεταπείσει, αλλά χωρίς επιτυχία.
Ο Παπαγεωργίου αναλαμβάνει την προσωπική ασφάλεια της οικογένειας Λάτση, αλλά και τη διεύθυνση των θεμάτων ασφαλείας όλου του ομίλου.
Είναι πολλά τα λεφτά (Άρη) ...
υποδιοικητή της Αντιτρομοκρατικής κάλεσε ο αρχηγός της Αστυνομίας για να τον μεταπείσει, αλλά χωρίς επιτυχία.
Ο Παπαγεωργίου αναλαμβάνει την προσωπική ασφάλεια της οικογένειας Λάτση, αλλά και τη διεύθυνση των θεμάτων ασφαλείας όλου του ομίλου.
Είναι πολλά τα λεφτά (Άρη) ...
Υπογράφει με ANT1 η Τατιάνα...
Στην τελική ευθεία προκειμένου να υπογράψει την ανανέωση του συμβολαίου της με τον ANT1 βρίσκεται η Τατιάνα Στεφανίδου. Η παρουσιάστρια αναμένεται εντός των ημερών, ίσως σήμερα ή αύριο, να συμφωνήσει με το κανάλι του Αμαρουσίου για την συνέχιση της συνεργασίας τους η οποία δεν αποκλείεται να είναι διετής. Λεπτομέρεια, η...
μικρή μείωση στις αποδοχές της σε σχέση με το προηγούμενο συμβόλαιο.
Ωστόσο, αβέβαιο παραμένει ακόμη το τοπίο σε σχέση με την ανανέωση του συμβολαίου του συζύγου της, Νίκου Ευαγγελάτου.
Από Enimerosi24
Αποχαιρέτησε όλη η Ελλάδα τον «πατέρα» του Καραγκιόζη, Ευγένιο Σπαθάρη...
Το τελευταίο αντίο στον δημιουργό που «μεγάλωσε» γενιές και γενιές Ελλήνων, τον Ευγένιο Σπαθάρη είπε το απόγευμα της Τετάρτης όλη η Ελλάδα.
Από τις 10 το πρωί η σορός του τέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα στο Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών (Βασ. Σοφίας & Δ. Ράλλη- Πλατεία Κασταλίας) και η κηδεία του πραγματοποιήθηκε στις 4 το απόγευμα στο νεκροταφείο Αμαρουσίου, με δαπάνη του υπουργείου Πολιτισμού.
Ο Ευγένιος Σπαθάρης έφυγε από τη ζωή το Σάββατο, 9 Μαΐου. Νοσηλευόταν στο...
νοσοκομείο ΚΑΤ με βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις έπειτα από ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε.
Γεννήθηκε στην Κηφισιά τον Ιανουάριο του 1924. Μετά τις εγκύκλιες σπουδές του άρχισε να ασχολείται με τη ζωγραφική και ιδιαίτερα με τους ήρωες του Θεάτρου Σκιών, από τους πρωτοπόρους του οποίου ήταν ο πατέρας του, Σωτήρης Σπαθάρης. Στη διάρκεια της κατοχής (19420 ξεκίνησε να δίνει ο ίδιος παραστάσεις σε θέατρα και κινηματογράφους της χώρας.
Από τότε έχει δώσει πληθώρα παραστάσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού, συμμετέχοντας σε διεθνή φεστιβάλ και συνέδρια για το Θέατρο Σκιών.
Παρουσίασε πολλά έργα με ήρωα τον Καραγκιόζη, τόσο ως άψυχο υλικό (φιγούρες ηρώων), όσο και σε παραστάσεις με ηθοποιούς, στο Κρατικό Θέατρο Β. Ελλάδος, στο «Ελληνικό Χορόδραμα», στο Θέατρο Χατζώκου, στο Θέατρο Συντεχνίας κ.α. Χαρακτηριστικά έργα του ήταν «Το ταξίδι», «Το καταραμένο φίδι», «Ο δικτάτωρας», «Ο Αλέκος με τα κυδώνια»...
Κυκλοφόρησε περίπου 15 έργα σε δίσκους και το 1980 ο Καραγκιόζης του βρήκε τηλεοπτική στέγη στην κρατική τηλεόραση.
Το 1980 ανεβάζει διασκευασμένους τους «Βατράχους» του Αριστοφάνη που αμέσως κυκλοφόρησε και σε δίσκο. Αρκετά χρόνια αργότερα, το 1998, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τσαρούχη, επαναφέρει με πολύ μεγάλη επιτυχία στη σκηνή την επινόηση του πατέρα του, την «ολόσωμη αποθέωση», ανεβάζοντας το ηρωικό έργο «Αθανάσιος Διάκος». Το 1999 γράφει και σκηνοθετεί στη Ρόδο το έργο «Σκιών Καμώματα» που παιζόταν έως πρόσφατα σε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα.
Εξίσου σημαντικές υπήρξαν οι πολλές συνεργασίες που είχε ο Ευγένιος Σπαθάρης με τον Διονύση Σαββόπουλο στο Κύτταρο το 1973, στο Ρεξ το 1992 και σε πολλές συναυλίες του γνωστού τραγουδιστή.
Ως ζωγράφος έλαβε μέρος σε πολλές εκθέσεις ατομικές και ομαδικές σε Αθήνα, Ζυρίχη, Παρίσι και Νέα Υόρκη. Ήταν μέλος του Καλλιτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, του Ινστιτούτου Παγκοσμίου Θεάτρου της UNESCO, ενώ είχε τιμηθεί - μεταξύ άλλων - με το Βραβείο Ρώμης (1962), το Α' Μετάλλιο του Πρίγκιπα του Μοντ, με το Α' Βραβείο Πολωνίας (1978), το Α' Μετάλλιο Τοσκανίνι (Ιταλία, 1978).
Το 1991 ιδρύθηκε το Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών Δήμου Αμαρουσίου, το οποίο λειτουργεί συστηματικά από το 1996. Το 2007 είχε τιμηθεί από το Υπουγείο Πολιτισμού για τη σπουδαία προσφορά του και του αναγνωρίστηκε ο τίτλος του μεγάλου δασκάλου του Θεάτρου Σκιών.
NEA
Από τις 10 το πρωί η σορός του τέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα στο Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών (Βασ. Σοφίας & Δ. Ράλλη- Πλατεία Κασταλίας) και η κηδεία του πραγματοποιήθηκε στις 4 το απόγευμα στο νεκροταφείο Αμαρουσίου, με δαπάνη του υπουργείου Πολιτισμού.
Ο Ευγένιος Σπαθάρης έφυγε από τη ζωή το Σάββατο, 9 Μαΐου. Νοσηλευόταν στο...
νοσοκομείο ΚΑΤ με βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις έπειτα από ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε.
Γεννήθηκε στην Κηφισιά τον Ιανουάριο του 1924. Μετά τις εγκύκλιες σπουδές του άρχισε να ασχολείται με τη ζωγραφική και ιδιαίτερα με τους ήρωες του Θεάτρου Σκιών, από τους πρωτοπόρους του οποίου ήταν ο πατέρας του, Σωτήρης Σπαθάρης. Στη διάρκεια της κατοχής (19420 ξεκίνησε να δίνει ο ίδιος παραστάσεις σε θέατρα και κινηματογράφους της χώρας.
Από τότε έχει δώσει πληθώρα παραστάσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού, συμμετέχοντας σε διεθνή φεστιβάλ και συνέδρια για το Θέατρο Σκιών.
Παρουσίασε πολλά έργα με ήρωα τον Καραγκιόζη, τόσο ως άψυχο υλικό (φιγούρες ηρώων), όσο και σε παραστάσεις με ηθοποιούς, στο Κρατικό Θέατρο Β. Ελλάδος, στο «Ελληνικό Χορόδραμα», στο Θέατρο Χατζώκου, στο Θέατρο Συντεχνίας κ.α. Χαρακτηριστικά έργα του ήταν «Το ταξίδι», «Το καταραμένο φίδι», «Ο δικτάτωρας», «Ο Αλέκος με τα κυδώνια»...
Κυκλοφόρησε περίπου 15 έργα σε δίσκους και το 1980 ο Καραγκιόζης του βρήκε τηλεοπτική στέγη στην κρατική τηλεόραση.
Το 1980 ανεβάζει διασκευασμένους τους «Βατράχους» του Αριστοφάνη που αμέσως κυκλοφόρησε και σε δίσκο. Αρκετά χρόνια αργότερα, το 1998, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τσαρούχη, επαναφέρει με πολύ μεγάλη επιτυχία στη σκηνή την επινόηση του πατέρα του, την «ολόσωμη αποθέωση», ανεβάζοντας το ηρωικό έργο «Αθανάσιος Διάκος». Το 1999 γράφει και σκηνοθετεί στη Ρόδο το έργο «Σκιών Καμώματα» που παιζόταν έως πρόσφατα σε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα.
Εξίσου σημαντικές υπήρξαν οι πολλές συνεργασίες που είχε ο Ευγένιος Σπαθάρης με τον Διονύση Σαββόπουλο στο Κύτταρο το 1973, στο Ρεξ το 1992 και σε πολλές συναυλίες του γνωστού τραγουδιστή.
Ως ζωγράφος έλαβε μέρος σε πολλές εκθέσεις ατομικές και ομαδικές σε Αθήνα, Ζυρίχη, Παρίσι και Νέα Υόρκη. Ήταν μέλος του Καλλιτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, του Ινστιτούτου Παγκοσμίου Θεάτρου της UNESCO, ενώ είχε τιμηθεί - μεταξύ άλλων - με το Βραβείο Ρώμης (1962), το Α' Μετάλλιο του Πρίγκιπα του Μοντ, με το Α' Βραβείο Πολωνίας (1978), το Α' Μετάλλιο Τοσκανίνι (Ιταλία, 1978).
Το 1991 ιδρύθηκε το Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών Δήμου Αμαρουσίου, το οποίο λειτουργεί συστηματικά από το 1996. Το 2007 είχε τιμηθεί από το Υπουγείο Πολιτισμού για τη σπουδαία προσφορά του και του αναγνωρίστηκε ο τίτλος του μεγάλου δασκάλου του Θεάτρου Σκιών.
NEA
Αποκάλυψη: Πολιτικοί κάνουν δουλεμπόριο με εργαζόμενους σε stage!...
Διορίζουν νέους και μετά τους υποχρεώνουν να δουλεύουν στα ...δικά τους γραφεία. Πρώτος διδάξας ο Θ. Ρουσόπουλος!
Από τον Τάσο Γοργορίνη
Δεν ξέρω αν αληθεύει -που φαίνεται να αληθεύει- ότι η πρόεδρος εργαζόμενων σε stage Στέλλα Φωτάκη που συμμετέχει στην ευρωλίστα του ΣΥΡΙΖΑ εργαζόταν στο γραφείο της βουλευτή της ΝΔ Κατερίνα Παπακώστα. Αυτό πάντως είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Διότι είναι κοινό μυστικό ότι πολλοί πολιτικοί -βουλευτές πρώην και νυν υπουργοί- μεσολαβούν για να διοριστούν απεγνωσμένοι άνεργοι σε θέσεις stage για μερικούς μήνες, χωρίς ασφάλιση με ελάχιστα χρήματα και δίχως καμιά διασφάλιση, και στη συνέχεια -για "αντάλλαγμα"- τους ...
αποσπούν στα γραφεία τους όπου τους βάζουν να δουλεύουν ως είλωτες νυχθημερόν. Και που να τολμήσουν αυτοί να αντιδράσουν, αφού χρωστάνε κι υποχρέωση από πάνω!
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε σε...
ποια πολιτικά γραφεία απασχολούνται εγραζόμενοι σε προγράμματα stage...
Kαι μην ξεχνάμε ότι ...πρώτος διάδαξας αυτού του σύγχρονου και τρισάθλιου δουλεμπορίου υπήρξε ο ίδιος ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος καθώς, ως υπουργός τουλάχιστον, ακολουθούσε αυτή την τακτική. Ή μήπως είναι ψέματα, κύριε Θόδωρε;
Από Press-gr
Από τον Τάσο Γοργορίνη
Δεν ξέρω αν αληθεύει -που φαίνεται να αληθεύει- ότι η πρόεδρος εργαζόμενων σε stage Στέλλα Φωτάκη που συμμετέχει στην ευρωλίστα του ΣΥΡΙΖΑ εργαζόταν στο γραφείο της βουλευτή της ΝΔ Κατερίνα Παπακώστα. Αυτό πάντως είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Διότι είναι κοινό μυστικό ότι πολλοί πολιτικοί -βουλευτές πρώην και νυν υπουργοί- μεσολαβούν για να διοριστούν απεγνωσμένοι άνεργοι σε θέσεις stage για μερικούς μήνες, χωρίς ασφάλιση με ελάχιστα χρήματα και δίχως καμιά διασφάλιση, και στη συνέχεια -για "αντάλλαγμα"- τους ...
αποσπούν στα γραφεία τους όπου τους βάζουν να δουλεύουν ως είλωτες νυχθημερόν. Και που να τολμήσουν αυτοί να αντιδράσουν, αφού χρωστάνε κι υποχρέωση από πάνω!
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε σε...
ποια πολιτικά γραφεία απασχολούνται εγραζόμενοι σε προγράμματα stage...
Kαι μην ξεχνάμε ότι ...πρώτος διάδαξας αυτού του σύγχρονου και τρισάθλιου δουλεμπορίου υπήρξε ο ίδιος ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος καθώς, ως υπουργός τουλάχιστον, ακολουθούσε αυτή την τακτική. Ή μήπως είναι ψέματα, κύριε Θόδωρε;
Από Press-gr
Υποφέρω κι υποφέρεις...
Παπάς συνελήφθη για απόπειρα αρπαγής ανήλικης, και μαστρωπείας..
Έδωσε ραντεβού με ανήλικη στο Da Capo...
O παπά-Κώστας από την Σαλαμίνα, έβγαζε το ράσο, φόραγε τζιν, κι έκανε το γαμπρό.
50άρης, έβρισκε κοπέλες γύρω στα 15 μέσω Ιντερνετ. Με την ...
τελευταία έδωσε ραντεβού στο Da Capo στο Κολωνάκι, όπου άρχισε να της λέει "πόσο καλό είναι να κάνει πιάτσα, και να δοκιμάσει τον αγοραίο έρωτα. Στη συνέχεια προσπάθησε να την πάρει μαζί του, η μικρή του ξέφυγε και ειδοποίησε τον πατέρα της.
Έγινε μήνυση στο ηλεκτρονικό Έγκλημα, και συνελήφθη σήμερα με ένταλμα του Ανακριτή...
O παπά-Κώστας από την Σαλαμίνα, έβγαζε το ράσο, φόραγε τζιν, κι έκανε το γαμπρό.
50άρης, έβρισκε κοπέλες γύρω στα 15 μέσω Ιντερνετ. Με την ...
τελευταία έδωσε ραντεβού στο Da Capo στο Κολωνάκι, όπου άρχισε να της λέει "πόσο καλό είναι να κάνει πιάτσα, και να δοκιμάσει τον αγοραίο έρωτα. Στη συνέχεια προσπάθησε να την πάρει μαζί του, η μικρή του ξέφυγε και ειδοποίησε τον πατέρα της.
Έγινε μήνυση στο ηλεκτρονικό Έγκλημα, και συνελήφθη σήμερα με ένταλμα του Ανακριτή...
Σε απολογία το STAR για τη Θώδη...
Το STAR είναι ο πρώτος σταθμός που κλήθηκε από το ΕΣΡ για την υπόθεση της Έφης Θώδη.
Συγκεκριμένα, στη χθεσινή συνεδρίαση είχε κληθεί να απολογηθεί για το θέμα ο τηλεοπτικός σταθμός Star Channel για περιεχόμενο που προβλήθηκε από την εκπομπή «Μπορώ», ενώ στο...
πρόγραμμα έχουν μπει και άλλοι σταθμοί σχετικά με εκπομπές και ρεπορτάζ για την τραγουδίστρια.
Το κατηγορητήριο για το ¨Μπορώ” έχει να κάνει με τη δημοσιογραφική διαχείριση του θέματος και, ειδικότερα, με το ερώτημα της παραβίασης των αρχών δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Από Mediablog
Στο "μικροσκόπιο" η ελληνική οικονομία...
Σε πλήρη απογραφή της ελληνικής οικονομίας θα προχωρήσει κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου που επισκέπτεται την Τετάρτη τη χώρα μας.
Τα μέλη του κλιμακίου αναμένεται να ζητήσουν στοιχεία από το 1995, καθώς, οι αλλεπάλληλες αναθεωρήσεις μεγεθών προκαλούν δυσπιστία για τα οικονομικά της Ελλάδας.
Την ίδια ώρα, το υπουργείο Οικονομικών, εξετάζει σειρά μέτρων.
Μεταξύ αυτών, αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, στους ειδικούς φόρους κατανάλωσης των καυσίμων, στα τέλη κινητής τηλεφωνίας και στους τόκους καταθέσεων.
Εν τω μεταξύ σε...
υποβάθμιση των οικονομικών προοπτικών της Ελλάδας από "σταθερές" σε "αρνητικές" προχώρησε ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Fitch Ratings.
Όπως αναφέρει το έλλειμμα υποχώρησε την τελευταία δεκαετία μόνο μια χρόνια κάτω από το όριο του 3%.
Επισημαίνει οτι η Ελλάδα από την ένταξή της στην Ευρωζώνη έχει δείξει περιορισμένη ικανότητα δημοσιονομικής προσαρμογής, παρά την μακρά περίοδο ισχυρής ανάπτυξης.
Ο ξένος οίκος επισημαίνει ότι οι ελληνικές αρχές υπερεκτιμούν τα δημόσια έσοδα, ενώ η υπέρβαση των δαπανών αντανακλά αδυναμία ελέγχου και έλλειψη πολιτικής βούλησης.
"Σημειώνονται υψηλές δαπάνες για μισθούς στον δημόσιο τομέα, συντάξεις και εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους, παρά την μερική ανακούφιση από τα χαμηλά επιτόκια", αναφέρει χαρακτηριστικά ο οίκος.
Ο οίκος προέβλεψε ακόμη ότι το ΑΕΟ πιθανόν να υποχωρήσει κατά 2%.
Σκαι.
Είδες (δούλεμα) η ΔΕΗ?...
Εξοργισμένοι είναι πολλοί κάτοικοι της Αγ.Παρασκευής (ΑΤΤΙΚΗΣ) για την απαράδεκτη αντιμετώπισή τους από την ΔΕΗ. Ξαφνικά και απροειδοποίητα, διεκόπη η παροχή ρεύματος με τα γνωστά οδυνηρά επακόλουθα, ιδίως για τους ασθενείς και ηλικιωμένους που αναγκάζονται να παραμένουν καθηλωμένοι σπίτι τους.
Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά αυτό που τους εξόργισε ιδιαίτερα από την αμαρτωλή" ΔΕΚΟ,είναι το γεγονός ότι...
η υποχρεωτική ενημέρωση για την προγραμματισμένη (όπως απεδείχθη) διακοπή, ήρθε με την μορφή αυτού του Κωλ..χαρτου που βλέπετε στην φωτογραφία, 4 ώρες μετά το Βlackout.
Επίσης προσέξτε πόσο "πονηροί" είναι οι υπεύθυνοι της ΔΕΗ, ώστε για να μην τους πάρουν οι καταναλωτές με κλωτσιές (η μηνύσεις), έχουν αφήσει κενά τα διαστήματα όπου θα' πρεπε να αναφέρονται πληροφορίες, τηλέφωνο, και η ημερομηνία έκδοσης της ειδοποίησης.
Αίσχος...
Ποιο ήταν το Μοναδικό "Ενημερωτικό"-Κερδοσκοπικό site που δεν σεβάστηκε την απόφαση της Ένωσης Συντακτών?...
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη της Ένωσης να ασκήσουν το συνδικαλιστικό δικαίωμα της συμμετοχής τους στη Γενική Συνέλευση της ΕΣΗΕΑ και της προβολής και διεκδίκησης των αιτημάτων του κλάδου, αποφάσισε την κήρυξη 4ωρης στάσης εργασίας από τις 10 π.μ. έως τις 2 μ.μ. την Τετάρτη 13 Μαΐου 2009.
Φυσικά η μοναδική εξαίρεση (όπως βλέπετε από τις αναρτήσεις στη φωτό) ήταν η ιστοσελίδα του Ταρζάν, όπου στο χώρο εργασίας επικρατεί ο νόμος της Ζούγκλας...
I am happy...
Ελεύθερος ο Σεϊταρίδης!..
Κοινή συναινέσει έλυσαν ο Γιούρκας Σιεϊταρίδης και η Ατλέτικο Μαδρίτης τη συνεργασίας τους. Τις τελευταίες 15 ημέρες ο μάνατζερ του διεθνούς μπακ, Ζόρζε Μέντες, βρίσκονταν σε επαφή με τον τεχνικό διευθυντή των «ροχιμπλάνκος», Γαρθία Πιτάρτς, με σκοπό να βρεθεί η χρυσή τομή στο οικονομικό. Τελικά, οι δύο άνδρες συμφώνησαν ο 28χρονος άσος να πάρει την ελευθέρας του.
Όπως αναφέρει η «SportDay», οι Μαδριλένοι πρέπει να...
δώσουν στον παίκτη όλα τα χρήματα που προβλέπει το συμβόλαιό του μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν. Από την πλευρά του, ο Σεϊταρίδης δεν πρέπει να αξιώσει αποζημίωση, αφού το συμβόλαιό του έληγε το 2010. Ο Γιούρκας είχε 95 συμμετοχές και πέτυχε δύο γκολ μέσα σε μια τριετία. Τώρα, ο διεθνής άσος μπορεί να επιλέξει σε ποια ομάδα επιθυμεί να συνεχίσει την καριέρα του.
Από www.Sport-fm.gr
Όπως αναφέρει η «SportDay», οι Μαδριλένοι πρέπει να...
δώσουν στον παίκτη όλα τα χρήματα που προβλέπει το συμβόλαιό του μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν. Από την πλευρά του, ο Σεϊταρίδης δεν πρέπει να αξιώσει αποζημίωση, αφού το συμβόλαιό του έληγε το 2010. Ο Γιούρκας είχε 95 συμμετοχές και πέτυχε δύο γκολ μέσα σε μια τριετία. Τώρα, ο διεθνής άσος μπορεί να επιλέξει σε ποια ομάδα επιθυμεί να συνεχίσει την καριέρα του.
Από www.Sport-fm.gr
Ρουβίτσα...
Μη ξερά... Η Ντόρα Ρουβίτσα!...
Καλά αυτή ξεσάλωσε σήμερα στο MEGA. Μέχρι και Φαν του "πρέσβη" της Σάκη, δήλωσε.
"Κάθισα χθες βράδυ με τον άντρα μου, κι είδαμε Eurovision. Κακό είναι?".
Ο Οικονομέας...
(σας το είπαμε στην προηγούμενη ανάρτηση, άσχετα της δειλίας του να αποχωρήσει), της μπήκε άσχημα. "Σας συμφέρει ο κόσμος να βλέπει αυτά τα καρακιτσαριά και να αποχαυνώνεται, για να κάνετε εσείς ότι θέλετε".
Της την έσπασε.
Προσωρινά...
Τον αποκάλεσε κουφό!...
Τσάμπα μάγκας ο Οικονομέας, απείλησε ότι θα φύγει αλλά , έμεινε...
Τι ήθελε και το είπε?
Ποιος δημοσιογράφος τολμάει να αποχωρήσει από συνέντευξη που δίνει η Ντόρα. Βεβαίως ο Οικονομέας την πίεσε σωστά δημοσιογραφικά, με αποτέλεσμα να την βγάλει ελαφρώς (παρ' ότι το επαπειλούμενο θέαμα δεν θα προσέφερε συγκινήσεις) από τα ρούχα της.
"Νομίζω ότι μιλάω στου κουφού την πόρτα", είπε η Μπακογιάννη, κι ο δημοσιογράφος της απάντησε. "Δεν χρειάζομαι ωρυλά, αλλά ...
μπορείτε να μας πείτε τι κάνατε με το Βατοπέδι, κι αν εν πάσι περιπτώσει, το θεωρείται σκάνδαλο?".
Γενικά η Μπακογιάννη τους πούλησε τσαμπουκά, και προσπάθησε να το παίξει λαϊκό κορίτσι χρησιμοποιώντας εκφράσεις του τύπου, "τώρα μου την σπάτε".
Ο Οικονομέας λίγο πριν γίνει διαφημιστικό διάλειμμα απείλησε ότι δεν θα επανέλθει για να συνεχίσει την συνέντευξη , αφήνοντας την Ντόρα μόνη της με τον Καμπουράκη.
Αν το' κανε θα του βγάζαμε το καπέλο.
Αλλά, δεν το' κανε....
Τι ήθελε και το είπε?
Ποιος δημοσιογράφος τολμάει να αποχωρήσει από συνέντευξη που δίνει η Ντόρα. Βεβαίως ο Οικονομέας την πίεσε σωστά δημοσιογραφικά, με αποτέλεσμα να την βγάλει ελαφρώς (παρ' ότι το επαπειλούμενο θέαμα δεν θα προσέφερε συγκινήσεις) από τα ρούχα της.
"Νομίζω ότι μιλάω στου κουφού την πόρτα", είπε η Μπακογιάννη, κι ο δημοσιογράφος της απάντησε. "Δεν χρειάζομαι ωρυλά, αλλά ...
μπορείτε να μας πείτε τι κάνατε με το Βατοπέδι, κι αν εν πάσι περιπτώσει, το θεωρείται σκάνδαλο?".
Γενικά η Μπακογιάννη τους πούλησε τσαμπουκά, και προσπάθησε να το παίξει λαϊκό κορίτσι χρησιμοποιώντας εκφράσεις του τύπου, "τώρα μου την σπάτε".
Ο Οικονομέας λίγο πριν γίνει διαφημιστικό διάλειμμα απείλησε ότι δεν θα επανέλθει για να συνεχίσει την συνέντευξη , αφήνοντας την Ντόρα μόνη της με τον Καμπουράκη.
Αν το' κανε θα του βγάζαμε το καπέλο.
Αλλά, δεν το' κανε....
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ...
Ο Ντερμπεντέρης δεν θέλει καμιά κουβέντα και καμιά επαφή με τους ηλίθιους. Δεν τους επιτρέπει ούτε να ομιλούν. Ηλίθιους θεωρεί η πλατιά δημοκρατική σκέψη του Ντερμπεντέρη όλους εκείνους που αντιμετώπισαν με καχυποψία την παραίτηση Βερελή:
Χάλασε την πιάτσα...
Γιάννης Πρετεντέρης
Αν δεχθώ την τελευταία μέτρηση της Μetron Αnalysis, το 63% των ερωτηθέντων έχει θετική γνώμη για την παραίτηση Βερελή και μόνο το 15% αρνητική. Ομολογώ ότι οι αριθμοί δεν με ξενίζουν. Γιατί να έχεις αρνητική γνώμη για έναν άνθρωπο ο οποίος παραιτείται χωρίς να του έχουν προσάψει τίποτε, τη στιγμή που τόσοι άλλοι με τόσα άλλα παραμένουν πεισματικά στις καρέκλες τους; Ακόμη και αν...
κάποτε προκύψει ότι φταίει για κάτι, θα έχει προκαταβολικά αναλάβει την ευθύνη γι΄ αυτό για το οποίο έφταιγε. Η πρώτη αντίδραση λοιπόν δεν μπορεί παρά να είναι θετική.
Περιέργως και σε αντίθεση με το δημόσιο αίσθημα, το πολιτικό και δημοσιογραφικό σύστημα αντέδρασε αμήχανα- λέω «αμήχανα» και όχι «καχύποπτα» επειδή θεωρώ περιττή κάθε συζήτηση με τους ηλιθίους που υποστηρίζουν πως «για να παραιτηθείκάτι έχει κάνει».
Αμηχανία, λοιπόν. Αμηχανία κατανοητή στη ΝΔ που έχασε ίσως ένα επιχείρημα στην προεκλογική αντιπαράθεση. Αμηχανία λιγότερο κατανοητή στο ΠαΣοΚ, εκτός και αν παίζεται κάποια εσωκομματική ίντριγκα που με ξεπερνάει. Αμηχανία ακατανόητη σε μια μερίδα του Τύπου η οποία απλώς αποδεικνύεται ανίκανη να υπερβεί το «σκουπιδαριό» που την τρέφει.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια μπερδεμένη ιστορία με προμήθειες τρόλεϊ από τον ΗΛΠΑΠ ήταν μάννα εξ ουρανού για τη βασανισμένη από τα σκάνδαλα ΝΔ. Μπορεί να μην έχει προκύψει τίποτε και κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο για κανέναν Βερελή, ούτε για κανέναν άλλον άλλωστε, αλλά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη προμήθεια έγινε επί υπουργίας Βερελή θα αρκούσε για να προσφέρει ένα ωραιότατο τηλεοπτικό προεκλογικό παραμύθι. Δεν υπάρχει αμφιβολία επίσης ότι η παραίτηση δεν εντάσσεται στο νοητικό ρεπερτόριο των περισσότερων πολιτικών στελεχών. Ο Χρ. Παπουτσής, π.χ., ο οποίος δεν παραιτήθηκε από υπουργός Ναυτιλίας όταν πνίγηκαν εκατό άνθρωποι στο «Σαμίνα Εξπρές», ευλόγως «χρειάζεται χρόνο για να καταλάβει την κίνηση του Βερελή και την απόφασή του» επειδή «πρόκειται για μια απόφαση που έκανε εντύπωση».
Καλώς ή κακώς και πέρα από τα κίνητρα του Βερελή, η παραίτηση ενός πολιτικού είναι εξ ορισμού μια χειρονομία που «χαλάει την πιάτσα» των πολιτικών. Και την οποία οι υπόλοιποι πολιτικοί σπεύδουν να αμφισβητήσουν ή να υπονομεύσουν σχεδόν εκ προοιμίου.
Μην ξεχνάτε ότι ζούμε στη χώρα όπου ολόκληρα κόμματα χάνουν εκλογές και κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη της ήττας τους. Και σε έναν κόσμο όπου κανείς δεν ευθύνεται για τίποτε και κανείς δεν παραιτείται ποτέ, οι εξαιρέσεις πρέπει να στιγματίζονται.
BHMA
Ξεσάλωμα...
Του Δημήτρη Μητρόπουλου
«ΕΔΩ ΗΡΘΑΜΕ. Πάμε να φύγουμε...». Τη φράση αυτή θεατών κινηματογράφου που έχασαν την αρχή του έργου κι έμειναν στην επόμενη προβολή θυμίζει η ομιλία του Δημήτρη Δασκαλόπουλου.
ΜΑΖΙ ΜΕ όλους τους άλλους το κατάλαβε και ο ΣΕΒ. Η διακυβέρνηση Καραμανλή μετράει μέρες, εβδομάδες ή μήνες. Κορόιδα οι βιομήχανοι δεν είναι. Ήταν, άλλωστε, τα χαϊδεμένα παιδιά της οικονομικής πολιτικής της τελευταίας πενταετίας. Η «λαϊκή Δεξιά» τούς εξασφάλισε μια χαρά τις φοροελαφρύνσεις που ήθελαν. Τώρα που ο...
ΣΕΒ βλέπει το ΠΑΣΟΚ να ξανάρχεται, ευκαιρία να ανατοποθετηθεί. Άλλωστε, κακά τα ψέματα, οι βιομήχανοι δεν τα πήγαιναν και τόσο άσχημα με την κυβέρνηση Σημίτη.
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ στην πολιτική, υπερισχύουν οι συμβολισμοί. Ο Κώστας Καραμανλής, με άλλοθι το ταξίδι στη Στοκχόλμη, δεν πήγε στον ΣΕΒ. Ούτως ή άλλως, είναι Πρωθυπουργός α λα καρτ. Έχει διάθεση, εμφανίζεται. Δεν έχει, δεν εμφανίζεται. Βολεύει να προκηρύξει εκλογές Δεκαπενταύγουστο, τις προκηρύσσει. Δεν βολεύει να κρατήσει τη Βουλή ανοιχτή ώς τις ευρωεκλογές, την κλείνει. Με τη λογική αυτή, ο Πρωθυπουργός απέφυγε τις ξινές φυσιογνωμίες των βιομηχάνων και άφησε τον Γιάννη Παπαθανασίου στο πόδι του.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ η μια πλευρά. Η άλλη έχει να κάνει με την πλήρη πολιτική χειραφέτηση- ή μάλλον το ξεσάλωμα- των βιομηχάνων. Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος και οι συν αυτώ αισθάνονται πλέον αρκετή δημόσια αυτοπεποίθηση ώστε να τραβήξουν το αυτί του δικομματισμού. Άλλωστε, το μοντελάκι των «κοινωνικών εταίρων» επιτρέπει σε ΣΕΒ και ΓΣΕΕ να έχουν απευθείας- και όχι διαμεσολαβημένη από τους πολιτικούς- επαφή για θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Από εκδηλώσεις ώς συλλογικές συμβάσεις.
ΕΞΟΥ ΚΑΙ ο Δασκαλόπουλος εκφώνησε μια ομιλία γεμάτη επίθετα και πομπώδεις εκφράσεις: «Η μεταπολιτευτική δημοκρατία έχει στομώσει», είπε μεταξύ άλλων. Και επιδόθηκε στην παράδοση δημόσιου μαθήματος για το τι δεν πάει καλά και τι πρέπει να γίνει. Αλήθεια, οι επιχειρήσεις- με τα άτυπα καρτέλ, τις τιμές-πυραύλους, τους καθηλωμένους μισθούς, τον αλόγιστο δανεισμό και την πλήρη αδιαφορία για το περιβάλλον- τι μερίδιο έχουν στο χάλι της οικονομίας;
ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ παραβαίνουν τον γνωστό κανόνα που λέει πως «όσοι ζουν σε γυάλινα σπίτια δεν πετούν πέτρες».
{ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ} ΤΑ ΝΕΑ
«ΕΔΩ ΗΡΘΑΜΕ. Πάμε να φύγουμε...». Τη φράση αυτή θεατών κινηματογράφου που έχασαν την αρχή του έργου κι έμειναν στην επόμενη προβολή θυμίζει η ομιλία του Δημήτρη Δασκαλόπουλου.
ΜΑΖΙ ΜΕ όλους τους άλλους το κατάλαβε και ο ΣΕΒ. Η διακυβέρνηση Καραμανλή μετράει μέρες, εβδομάδες ή μήνες. Κορόιδα οι βιομήχανοι δεν είναι. Ήταν, άλλωστε, τα χαϊδεμένα παιδιά της οικονομικής πολιτικής της τελευταίας πενταετίας. Η «λαϊκή Δεξιά» τούς εξασφάλισε μια χαρά τις φοροελαφρύνσεις που ήθελαν. Τώρα που ο...
ΣΕΒ βλέπει το ΠΑΣΟΚ να ξανάρχεται, ευκαιρία να ανατοποθετηθεί. Άλλωστε, κακά τα ψέματα, οι βιομήχανοι δεν τα πήγαιναν και τόσο άσχημα με την κυβέρνηση Σημίτη.
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ στην πολιτική, υπερισχύουν οι συμβολισμοί. Ο Κώστας Καραμανλής, με άλλοθι το ταξίδι στη Στοκχόλμη, δεν πήγε στον ΣΕΒ. Ούτως ή άλλως, είναι Πρωθυπουργός α λα καρτ. Έχει διάθεση, εμφανίζεται. Δεν έχει, δεν εμφανίζεται. Βολεύει να προκηρύξει εκλογές Δεκαπενταύγουστο, τις προκηρύσσει. Δεν βολεύει να κρατήσει τη Βουλή ανοιχτή ώς τις ευρωεκλογές, την κλείνει. Με τη λογική αυτή, ο Πρωθυπουργός απέφυγε τις ξινές φυσιογνωμίες των βιομηχάνων και άφησε τον Γιάννη Παπαθανασίου στο πόδι του.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ η μια πλευρά. Η άλλη έχει να κάνει με την πλήρη πολιτική χειραφέτηση- ή μάλλον το ξεσάλωμα- των βιομηχάνων. Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος και οι συν αυτώ αισθάνονται πλέον αρκετή δημόσια αυτοπεποίθηση ώστε να τραβήξουν το αυτί του δικομματισμού. Άλλωστε, το μοντελάκι των «κοινωνικών εταίρων» επιτρέπει σε ΣΕΒ και ΓΣΕΕ να έχουν απευθείας- και όχι διαμεσολαβημένη από τους πολιτικούς- επαφή για θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Από εκδηλώσεις ώς συλλογικές συμβάσεις.
ΕΞΟΥ ΚΑΙ ο Δασκαλόπουλος εκφώνησε μια ομιλία γεμάτη επίθετα και πομπώδεις εκφράσεις: «Η μεταπολιτευτική δημοκρατία έχει στομώσει», είπε μεταξύ άλλων. Και επιδόθηκε στην παράδοση δημόσιου μαθήματος για το τι δεν πάει καλά και τι πρέπει να γίνει. Αλήθεια, οι επιχειρήσεις- με τα άτυπα καρτέλ, τις τιμές-πυραύλους, τους καθηλωμένους μισθούς, τον αλόγιστο δανεισμό και την πλήρη αδιαφορία για το περιβάλλον- τι μερίδιο έχουν στο χάλι της οικονομίας;
ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ παραβαίνουν τον γνωστό κανόνα που λέει πως «όσοι ζουν σε γυάλινα σπίτια δεν πετούν πέτρες».
{ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ} ΤΑ ΝΕΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)