Σε ποιες περιοχές τον αναζητεί η Αστυνομία...
Με την ιστορία "Παλαιοκώστα" τα ανέκδοτα και η πραγματικότητα έχουν τόσο πολύ μπερδευτεί, ώστε δεν μπορεί κανείς εύκολα να τα ξεχωρίσει. Αν σας πούμε ότι η Αστυνομία στέλνει δυνάμεις στις κορυφογραμμές των Τρικάλων θα το πιστέψετε; Κι όμως στέλνει, γιατί έχει τρομάξει από το θράσος του δραπέτη και ξέρει ότι αυτή η περιοχή είναι η αγαπημένη του και έχει γιορτάσει πολλές φορές εκεί, μαζί με την αδελφή του, το Πάσχα. Υπάρχουν όμως και άλλες περιοχές, στις οποίες η Αστυνομία στέλνει δυνάμεις. Ποιες; Η...
περιοχή της Αράχωβας, που είναι επίσης από τις αγαπημένες του θα είναι μία απ' αυτές. Μια άλλη είναι η ορεινή περιοχή της Καρδίτσας. Ίσως να υπάρχουν κι άλλες για τις οποίες η Αστυνομία έχει πληροφορίες που εμείς δεν ξέρουμε. Όμως η πραγματικότητα είναι μία. Ο Τσιατούρας που έχει βάλει προσωπικό στοίχημα τη σύλληψη Παλαιοκώστα, στέλνει εκατοντάδες αστυνομικούς να ξεροσταλιάζουν Πασχαλιάτικα στα βουνά και στα λαγκάδια...
17.4.09
ΑΡ.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ: ΑΖ554491...
Αυτός είναι ο αριθμός κλειδί. Ο αριθμός ταυτότητας της "Ελένης Φωτιάδου" . Μιλάμε για κανονική ταυτότητα που βγήκε σε αστυνομικό τμήμα της Αττικής. Δεν...
χρειάστηκε η ωραία Σούλα από το Περιστέρι, ο έρωτας του Ριτζάι, να κυκλοφορεί και να κάνει δουλειές με πλαστή ταυτότητα. Έβγαλε με μεγάλη άνεση γνήσιο δελτίο. Όλες οι συναλλαγές της, ακόμη και η έκδοση χρυσής πιστωτικής κάρτας από τη Citibank, έγιναν μ' αυτό το δελτίο ταυτότητας. Η "Φωτιάδου" άνοιξε ακόμη τραπεζικό λογαριασμό. Τα κλεμμένα χρήματα του Παλαιοκώστα κυκλοφορούσαν με την προστασία του νόμου. Υπάρχουν ακόμη πολλές καυτές λεπτομέρειες. Θα επανέλθουμε...
χρειάστηκε η ωραία Σούλα από το Περιστέρι, ο έρωτας του Ριτζάι, να κυκλοφορεί και να κάνει δουλειές με πλαστή ταυτότητα. Έβγαλε με μεγάλη άνεση γνήσιο δελτίο. Όλες οι συναλλαγές της, ακόμη και η έκδοση χρυσής πιστωτικής κάρτας από τη Citibank, έγιναν μ' αυτό το δελτίο ταυτότητας. Η "Φωτιάδου" άνοιξε ακόμη τραπεζικό λογαριασμό. Τα κλεμμένα χρήματα του Παλαιοκώστα κυκλοφορούσαν με την προστασία του νόμου. Υπάρχουν ακόμη πολλές καυτές λεπτομέρειες. Θα επανέλθουμε...
Η Μεγάλη Παρασκευή....
Μεγάλη Παρασκευή: Ο Σταυρός...
Από το φως της Μεγάλης Πέμπτης – με το Μυστικό Δείπνο: την παράδοση του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας – μπαίνουμε στο σκοτάδι της Μεγάλης Παρασκευής, στην ημέρα δηλαδή του Πάθους του Κυρίου, του Θανάτου και της Ταφής Του.Στην πρώτη Εκκλησία αυτή η ημέρα, η Μεγάλη Παρασκευή, ονομαζόταν «Πάσχα του Σταυρού». Πραγματικά, αυτή η ημέρα, είναι η αρχή της Διάβασης, του Περάσματος, του οποίου το βαθύτερο νόημα θα μάς αποκαλυφθεί σιγά – σιγά, πρώτα στη θαυμαστή ησυχία του Μεγάλου και Ευλογημένου Σαββάτου και ύστερα, στη χαρά της Αναστάσιμης Ημέρας.
Ας δούμε πρώτα τι είναι αυτό το Σκοτάδι. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το σκοτάδι της Μεγάλης Παρασκευής δεν είναι απλά και μόνο συμβολικό ή αντικείμενο ανάμνησης. Πολύ συχνά, όταν συμμετέχουμε στις όμορφες και κατανυκτικές ακολουθίες αυτής της ημέρας, νιώθουμε την επιβλητική θλίψη που τις διακατέχει, αλλά ταυτόχρονα βιώνουμε και κάποιο αίσθημα αυτοθαυμασμού και αυτοδικαίωσης. Πριν από δυο χιλιάδες χρόνια κάποιοι «κακοί» άνθρωποι θανάτωσαν το Χριστό. Σήμερα εμείς, οι «καλοί» Χριστιανοί, στολίζουμε πολυτελείς Τάφους στις Εκκλησίες μας! Δεν είναι αυτό τρανό σημάδι της...
καλοσύνης μας;... Ναι, αλλά η Μεγάλη Παρασκευή δεν ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με το παρελθόν. Δεν είναι μια απλή ανάμνηση γεγονότων, αλλά είναι ημέρα που αποκαλύπτεται η Αμαρτία και το Κακό, ημέρα κατά την οποία η Εκκλησία μάς καλεί ν’ αναγνωρίσουμε την τραγική πραγματικότητά τους και τη δύναμή τους στον «κόσμο τούτο». Γιατί η Αμαρτία και το Κακό δεν εξαφανίστηκαν, αλλά, αντίθετα, αποτελούν ακόμα το βασικό νόμο του κόσμου και της ζωής μας. Αλλά μήπως και μεις, οι αυτοκαλούμενοι Χριστιανοί, συχνά δεν έχουμε τη λογική του κακού που είχαν οι Αρχιερείς των Εβραίων, ο Πόντιος Πιλάτος, οι Ρωμαίοι στρατιώτες και όλο εκείνο το πλήθος που μισούσε, βασάνιζε και φόνευε τον Χριστό...
Ποια στάση θα κρατούσαμε άραγε αν ζούσαμε στα Ιεροσόλυμα την εποχή του Πιλάτου; Αυτή είναι μια ερώτηση που απευθύνεται στον καθένα μας μέσα από τις λέξεις των ύμνων της Μεγάλης Παρασκευής. Τούτη η ημέρα είναι πραγματικά η «ημέρα του κόσμου τούτου», κρίνεται ο κόσμος μας, αληθινά και όχι συμβολικά, και καταδικάζεται. Είναι μια πραγματική και όχι τελετουργικά καταδίκη της ζωής μας... Είναι η αποκάλυψη της αληθινής φύσης «του κόσμου τούτου» που προτίμησε τότε, αλλά και τώρα συνεχίζει να προτιμάει, το σκοτάδι αντί το φως, το κακό αντί το καλό, το θάνατο αντί τη ζωή. Έχοντας καταδικάσει τον Χριστό σε θάνατο ο «κόσμος τούτος» καταδίκασε ταυτόχρονα και τον εαυτό του σε θάνατο. Στο μέτρο που και μεις αποδεχόμαστε το πνεύμα του «κόσμου τούτου», την αμαρτία του, την προδοσία του κατά του Θεού, είμαστε και μεις επίσης καταδικασμένοι. Αυτό είναι το πρώτο και φοβερά ρεαλιστικό νόημα της Μεγάλης Παρασκευής: μια καταδίκη σε θάνατο...
Αλλά αυτή η ημέρα, οπότε φανερώθηκε και θριάμβευσε το Κακό, είναι επίσης και ημέρα Λύτρωσης. Ο Θάνατος του Χριστού αποκαλύπτεται σωτήριος για μάς, γίνεται πηγή λύτρωσης. Και είναι αυτός ο Θάνατος σωτήριος γιατί είναι η πλήρης, η τέλεια και η υπέρτατη Θυσία. Ο Ιησούς Χριστός προσφέρει το Θάνατό Του στον πατέρα Του, τον προσφέρει επίσης και σε μάς. Στον πατέρα Του γιατί, όπως θα δούμε παρακάτω, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να «πατήσει» (να καταστρέψει) το θάνατο, να σώσει τους ανθρώπους από το θάνατο. Αυτό είναι και το θέλημα του πατέρα: οι άνθρωποι να σωθούν από το θάνατο δια του θανάτου. Σε μάς προσφέρει ο Χριστός το Θάνατό Του γιατί στην πραγματικότητα ο Χριστός πεθαίνει αντί για μας. Ο θάνατος είναι ο φυσικός καρπός της αμαρτίας, είναι η τιμωρία σαν φυσική συνέπεια της αποστασίας. Ο άνθρωπος διάλεξε να αποξενωθεί από τον Θεό, αλλά μη έχοντας ζωή αφ’ εαυτού του, πεθαίνει. Στον Χριστό δεν υπάρχει αμαρτία, επομένως δεν υπάρχει θάνατος. Δέχεται όμως να πεθάνει για μάς, μόνο και μόνο γιατί μάς αγαπάει. Προσλαμβάνει και μοιράζεται μαζί μας την ανθρώπινη φύση μέχρι τέλους. Παίρνει επάνω Του την τιμωρία (θάνατος) που η ανθρώπινη φύση έχει να πληρώσει, γιατί ο Χριστός προσλαμβάνει ολόκληρη τη φύση μας μαζί με το φορτίο του ανθρώπινου ξεπεσμού. Πεθαίνει ο Χριστός γιατί έχει ουσιαστικά ταυτίσει τον Εαυτό Του με μάς, έχει κυριολεκτικά επωμιστεί την τραγωδία της ανθρώπινης ζωής. Ο Θάνατος Του, λοιπόν, είναι η μεγαλειώδης αποκάλυψη της φιλανθρωπίας και της αγάπης Του. Και επειδή ο Θάνατός Του είναι αγάπη, ευσπλαχνία, φιλανθρωπία, αλλάζει αυτόματα η φύση του θανάτου. Από τιμωρία γίνεται πράξη που αντανακλά αγάπη και συγχώρεση, δηλαδή ο θάνατος γίνεται το τέλος της αποξένωσης από τον Θεό και της μοναξιάς. Η καταδίκη μετατρέπεται σε συγγνώμη, σε ζωή...
Τελικά, ο Θάνατος του Ιησού Χριστού είναι σωτήριος θάνατος επειδή εκμηδενίζει την πηγή του θανάτου: το Κακό. Ο Χριστός δέχεται το θάνατο από αγάπη για τον άνθρωπο, και προσφέρει τον Εαυτό Του στους φονευτές Του, οι οποίοι κερδίζουν φαινομενικά τη νίκη. Όμως στην ουσία αυτή η νίκη είναι η ολοκληρωτική και αποφασιστική ήττα του Κακού.
Για να θριαμβεύσει το Κακό θα πρέπει να εκμηδενίζεται το Καλό και να αποδεικνύει το Κακό σαν τέλεια αλήθεια για τη ζωή, να δυσφημίζεται το Καλό και, με μια λέξη, να φανερώνει το Κακό την υπεροχή του. Αλλά ύστερα από όσα έπαθε ο Χριστός, είναι ο μόνος που θριαμβεύει. Το Κακό δεν έχει την παραμικρή δύναμη επάνω Του, γιατί δεν είναι δυνατόν ο Χριστός να δεχτεί το Κακό σαν αλήθεια. Έτσι με τον Χριστό η υποκρισία αποκαλύπτει το αληθινό πρόσωπό της σαν υποκρισία, ο φόνος σαν φόνος, ο φόβος σαν φόβος, και καθώς ο Ιησούς Χριστός σιωπηλά πορεύεται προς το Σταυρό και το Τέλος, η ανθρώπινη τραγωδία φτάνει στην αποκορύφωσή της. Ο θρίαμβος του Χριστού, η νίκη Του κατά του Κακού, η δόξα Του γίνονται όλο και περισσότερο εμφανή. Βλέπουμε δε σταδιακά αυτή τη νίκη να την αναγνωρίζουν, να την ομολογούν και να την διακηρύσσουν πρώτα η γυναίκα του Πιλάτου, ύστερα ο συσταυρωμένος ληστής και ο κεντηρίωνας. Και καθώς ο Χριστός πεθαίνει στο Σταυρό, αφού αποδέχτηκε ολόκληρη τη φρίκη του θανάτου: την απόλυτη μοναξιά («Θεέ μου, Θεέ μου ίνα τι με εγκατέλειπες;»), δεν έμεινε παρά να ακουστεί η τελευταία ομολογία: «αληθώς Θεού Υιός ην ούτος»... Αυτός, λοιπόν, είναι ο Θάνατος, αυτή είναι η Αγάπη, η Υπακοή και η πληρότητα της Ζωής που καταστρέφει ό,τι έκανε το θάνατο παγκόσμιο μοιραίο προορισμό. «Και τα μνημεία ανεώχθησαν, και πολλά σώματα των κεκοιμημένων αγίων ηγέρθη...» (Ματθ. 27, 53). Ήδη αρχίζει να ακτινοβολεί η ανάσταση... Αυτό είναι το διπλό μυστήριο της ημέρας αυτής, της Μεγάλης Παρασκευής, και οι ακολουθίες με τους υπέροχους ύμνους το αποκαλύπτουν και μάς καλούν να συμμετέχουμε σ’ αυτό...
Από το Βιβλίο «Μικρό Οδοιπορικό της Μεγάλης Εβδομάδος» Αλέξανδρος Σμέμαν Το διαβάσαμε στο black-mail.blogspot.com
Από το φως της Μεγάλης Πέμπτης – με το Μυστικό Δείπνο: την παράδοση του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας – μπαίνουμε στο σκοτάδι της Μεγάλης Παρασκευής, στην ημέρα δηλαδή του Πάθους του Κυρίου, του Θανάτου και της Ταφής Του.Στην πρώτη Εκκλησία αυτή η ημέρα, η Μεγάλη Παρασκευή, ονομαζόταν «Πάσχα του Σταυρού». Πραγματικά, αυτή η ημέρα, είναι η αρχή της Διάβασης, του Περάσματος, του οποίου το βαθύτερο νόημα θα μάς αποκαλυφθεί σιγά – σιγά, πρώτα στη θαυμαστή ησυχία του Μεγάλου και Ευλογημένου Σαββάτου και ύστερα, στη χαρά της Αναστάσιμης Ημέρας.
Ας δούμε πρώτα τι είναι αυτό το Σκοτάδι. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το σκοτάδι της Μεγάλης Παρασκευής δεν είναι απλά και μόνο συμβολικό ή αντικείμενο ανάμνησης. Πολύ συχνά, όταν συμμετέχουμε στις όμορφες και κατανυκτικές ακολουθίες αυτής της ημέρας, νιώθουμε την επιβλητική θλίψη που τις διακατέχει, αλλά ταυτόχρονα βιώνουμε και κάποιο αίσθημα αυτοθαυμασμού και αυτοδικαίωσης. Πριν από δυο χιλιάδες χρόνια κάποιοι «κακοί» άνθρωποι θανάτωσαν το Χριστό. Σήμερα εμείς, οι «καλοί» Χριστιανοί, στολίζουμε πολυτελείς Τάφους στις Εκκλησίες μας! Δεν είναι αυτό τρανό σημάδι της...
καλοσύνης μας;... Ναι, αλλά η Μεγάλη Παρασκευή δεν ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με το παρελθόν. Δεν είναι μια απλή ανάμνηση γεγονότων, αλλά είναι ημέρα που αποκαλύπτεται η Αμαρτία και το Κακό, ημέρα κατά την οποία η Εκκλησία μάς καλεί ν’ αναγνωρίσουμε την τραγική πραγματικότητά τους και τη δύναμή τους στον «κόσμο τούτο». Γιατί η Αμαρτία και το Κακό δεν εξαφανίστηκαν, αλλά, αντίθετα, αποτελούν ακόμα το βασικό νόμο του κόσμου και της ζωής μας. Αλλά μήπως και μεις, οι αυτοκαλούμενοι Χριστιανοί, συχνά δεν έχουμε τη λογική του κακού που είχαν οι Αρχιερείς των Εβραίων, ο Πόντιος Πιλάτος, οι Ρωμαίοι στρατιώτες και όλο εκείνο το πλήθος που μισούσε, βασάνιζε και φόνευε τον Χριστό...
Ποια στάση θα κρατούσαμε άραγε αν ζούσαμε στα Ιεροσόλυμα την εποχή του Πιλάτου; Αυτή είναι μια ερώτηση που απευθύνεται στον καθένα μας μέσα από τις λέξεις των ύμνων της Μεγάλης Παρασκευής. Τούτη η ημέρα είναι πραγματικά η «ημέρα του κόσμου τούτου», κρίνεται ο κόσμος μας, αληθινά και όχι συμβολικά, και καταδικάζεται. Είναι μια πραγματική και όχι τελετουργικά καταδίκη της ζωής μας... Είναι η αποκάλυψη της αληθινής φύσης «του κόσμου τούτου» που προτίμησε τότε, αλλά και τώρα συνεχίζει να προτιμάει, το σκοτάδι αντί το φως, το κακό αντί το καλό, το θάνατο αντί τη ζωή. Έχοντας καταδικάσει τον Χριστό σε θάνατο ο «κόσμος τούτος» καταδίκασε ταυτόχρονα και τον εαυτό του σε θάνατο. Στο μέτρο που και μεις αποδεχόμαστε το πνεύμα του «κόσμου τούτου», την αμαρτία του, την προδοσία του κατά του Θεού, είμαστε και μεις επίσης καταδικασμένοι. Αυτό είναι το πρώτο και φοβερά ρεαλιστικό νόημα της Μεγάλης Παρασκευής: μια καταδίκη σε θάνατο...
Αλλά αυτή η ημέρα, οπότε φανερώθηκε και θριάμβευσε το Κακό, είναι επίσης και ημέρα Λύτρωσης. Ο Θάνατος του Χριστού αποκαλύπτεται σωτήριος για μάς, γίνεται πηγή λύτρωσης. Και είναι αυτός ο Θάνατος σωτήριος γιατί είναι η πλήρης, η τέλεια και η υπέρτατη Θυσία. Ο Ιησούς Χριστός προσφέρει το Θάνατό Του στον πατέρα Του, τον προσφέρει επίσης και σε μάς. Στον πατέρα Του γιατί, όπως θα δούμε παρακάτω, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να «πατήσει» (να καταστρέψει) το θάνατο, να σώσει τους ανθρώπους από το θάνατο. Αυτό είναι και το θέλημα του πατέρα: οι άνθρωποι να σωθούν από το θάνατο δια του θανάτου. Σε μάς προσφέρει ο Χριστός το Θάνατό Του γιατί στην πραγματικότητα ο Χριστός πεθαίνει αντί για μας. Ο θάνατος είναι ο φυσικός καρπός της αμαρτίας, είναι η τιμωρία σαν φυσική συνέπεια της αποστασίας. Ο άνθρωπος διάλεξε να αποξενωθεί από τον Θεό, αλλά μη έχοντας ζωή αφ’ εαυτού του, πεθαίνει. Στον Χριστό δεν υπάρχει αμαρτία, επομένως δεν υπάρχει θάνατος. Δέχεται όμως να πεθάνει για μάς, μόνο και μόνο γιατί μάς αγαπάει. Προσλαμβάνει και μοιράζεται μαζί μας την ανθρώπινη φύση μέχρι τέλους. Παίρνει επάνω Του την τιμωρία (θάνατος) που η ανθρώπινη φύση έχει να πληρώσει, γιατί ο Χριστός προσλαμβάνει ολόκληρη τη φύση μας μαζί με το φορτίο του ανθρώπινου ξεπεσμού. Πεθαίνει ο Χριστός γιατί έχει ουσιαστικά ταυτίσει τον Εαυτό Του με μάς, έχει κυριολεκτικά επωμιστεί την τραγωδία της ανθρώπινης ζωής. Ο Θάνατος Του, λοιπόν, είναι η μεγαλειώδης αποκάλυψη της φιλανθρωπίας και της αγάπης Του. Και επειδή ο Θάνατός Του είναι αγάπη, ευσπλαχνία, φιλανθρωπία, αλλάζει αυτόματα η φύση του θανάτου. Από τιμωρία γίνεται πράξη που αντανακλά αγάπη και συγχώρεση, δηλαδή ο θάνατος γίνεται το τέλος της αποξένωσης από τον Θεό και της μοναξιάς. Η καταδίκη μετατρέπεται σε συγγνώμη, σε ζωή...
Τελικά, ο Θάνατος του Ιησού Χριστού είναι σωτήριος θάνατος επειδή εκμηδενίζει την πηγή του θανάτου: το Κακό. Ο Χριστός δέχεται το θάνατο από αγάπη για τον άνθρωπο, και προσφέρει τον Εαυτό Του στους φονευτές Του, οι οποίοι κερδίζουν φαινομενικά τη νίκη. Όμως στην ουσία αυτή η νίκη είναι η ολοκληρωτική και αποφασιστική ήττα του Κακού.
Για να θριαμβεύσει το Κακό θα πρέπει να εκμηδενίζεται το Καλό και να αποδεικνύει το Κακό σαν τέλεια αλήθεια για τη ζωή, να δυσφημίζεται το Καλό και, με μια λέξη, να φανερώνει το Κακό την υπεροχή του. Αλλά ύστερα από όσα έπαθε ο Χριστός, είναι ο μόνος που θριαμβεύει. Το Κακό δεν έχει την παραμικρή δύναμη επάνω Του, γιατί δεν είναι δυνατόν ο Χριστός να δεχτεί το Κακό σαν αλήθεια. Έτσι με τον Χριστό η υποκρισία αποκαλύπτει το αληθινό πρόσωπό της σαν υποκρισία, ο φόνος σαν φόνος, ο φόβος σαν φόβος, και καθώς ο Ιησούς Χριστός σιωπηλά πορεύεται προς το Σταυρό και το Τέλος, η ανθρώπινη τραγωδία φτάνει στην αποκορύφωσή της. Ο θρίαμβος του Χριστού, η νίκη Του κατά του Κακού, η δόξα Του γίνονται όλο και περισσότερο εμφανή. Βλέπουμε δε σταδιακά αυτή τη νίκη να την αναγνωρίζουν, να την ομολογούν και να την διακηρύσσουν πρώτα η γυναίκα του Πιλάτου, ύστερα ο συσταυρωμένος ληστής και ο κεντηρίωνας. Και καθώς ο Χριστός πεθαίνει στο Σταυρό, αφού αποδέχτηκε ολόκληρη τη φρίκη του θανάτου: την απόλυτη μοναξιά («Θεέ μου, Θεέ μου ίνα τι με εγκατέλειπες;»), δεν έμεινε παρά να ακουστεί η τελευταία ομολογία: «αληθώς Θεού Υιός ην ούτος»... Αυτός, λοιπόν, είναι ο Θάνατος, αυτή είναι η Αγάπη, η Υπακοή και η πληρότητα της Ζωής που καταστρέφει ό,τι έκανε το θάνατο παγκόσμιο μοιραίο προορισμό. «Και τα μνημεία ανεώχθησαν, και πολλά σώματα των κεκοιμημένων αγίων ηγέρθη...» (Ματθ. 27, 53). Ήδη αρχίζει να ακτινοβολεί η ανάσταση... Αυτό είναι το διπλό μυστήριο της ημέρας αυτής, της Μεγάλης Παρασκευής, και οι ακολουθίες με τους υπέροχους ύμνους το αποκαλύπτουν και μάς καλούν να συμμετέχουμε σ’ αυτό...
Από το Βιβλίο «Μικρό Οδοιπορικό της Μεγάλης Εβδομάδος» Αλέξανδρος Σμέμαν Το διαβάσαμε στο black-mail.blogspot.com
Πρώτο εφετινό... άλμα για την Δεβετζή στο grand prix του Ντακάρ...
Η Πηγή Δεβετζή θα κάνει στο grand prix του Ντακάρ (18/4) την πρώτη της εφετινή... προσγείωση, συμμετέχοντας στο τριπλούν. Η «χάλκινη» Ολυμπιονίκης προπονείται το τελευταίο διάστημα στο καμπ της IAAF υπό τις οδηγίες του Κουβανού, Μπερνάρντο Σεστάγιες.
Στον αγώνα του Ντακάρ αντίπαλοι της Δεβετζή θα είναι η Σλοβένα Σέστακ, η Σλοβάκα Βελντάκοβα και η...
Σουδανή Αλντάμα. Στο συγκεκριμένο μίτινγκ πάντως θα λάβουν μέρος και άλλα σημαντικά ονόματα με το ενδιαφέρον να στρέφεται κυρίως στη σφαιροβολία, όπου θα αναμετρηθούν οι αμερικανοί Κάντγουελ και Χόφα.
Στα 3.000μ ανδρών θα βρεθούν στη γραμμή εκκίνησης οι Τσεριότ και Μεκόνεν, στα 400μ. εμπόδια ξεχωρίζει η παρουσία του Νοτιοαφρικανού Βαν Ζιλ, ενώ στο ύψος ανδρών θα... απογειωθούν ο Ουκρανός Μπονταρένκο και Ντόναλντ Τόμας από τις Μπαχάμες. Τέλος στα 100μ. γυναικών θα αγωνιστεί η Αντζελα Γουίλιαμς.
Πηγή ΤΑ ΝΕΑ
Στον αγώνα του Ντακάρ αντίπαλοι της Δεβετζή θα είναι η Σλοβένα Σέστακ, η Σλοβάκα Βελντάκοβα και η...
Σουδανή Αλντάμα. Στο συγκεκριμένο μίτινγκ πάντως θα λάβουν μέρος και άλλα σημαντικά ονόματα με το ενδιαφέρον να στρέφεται κυρίως στη σφαιροβολία, όπου θα αναμετρηθούν οι αμερικανοί Κάντγουελ και Χόφα.
Στα 3.000μ ανδρών θα βρεθούν στη γραμμή εκκίνησης οι Τσεριότ και Μεκόνεν, στα 400μ. εμπόδια ξεχωρίζει η παρουσία του Νοτιοαφρικανού Βαν Ζιλ, ενώ στο ύψος ανδρών θα... απογειωθούν ο Ουκρανός Μπονταρένκο και Ντόναλντ Τόμας από τις Μπαχάμες. Τέλος στα 100μ. γυναικών θα αγωνιστεί η Αντζελα Γουίλιαμς.
Πηγή ΤΑ ΝΕΑ
Επ' ευκαιρία του Πάσχα...
Γκάλοπ και "Παυλίδης" στην πρώτη γραμμή...
MEGA και ΑΝΤ-1 ξεκίνησαν τα δελτία ειδήσεων απόψε με τα ίδια ακριβώς θέματα και την ίδια σειρά. Πρώτο θέμα το γκάλοπ που δημοσιεύεται αύριο στο Κυριακάτικο Βήμα. Σύμφωνα με αυτό, το ΠΑΣΟΚ για τις ευρωεκλογές προηγείται της Ν.Δ. με...
3,4 μονάδες. Καταλληλότερος (αυτό δα μας έλειπε) ο Καραμανλής του Παπανδρέου. Δεύτερο θέμα η υπόθεση Παυλίδη. Και τα δύο κανάλια στη συνέχεια ασχολήθηκαν επ' ολίγον με τη SIEMENS και το Χριστοφοράκο και τα νέα φορολογικά μέτρα της Κυβέρνησης. Θέματα όλα γνωστά από τις εφημερίδες, εκτός από το γκάλοπ που δημοσιεύεται αύριο...
3,4 μονάδες. Καταλληλότερος (αυτό δα μας έλειπε) ο Καραμανλής του Παπανδρέου. Δεύτερο θέμα η υπόθεση Παυλίδη. Και τα δύο κανάλια στη συνέχεια ασχολήθηκαν επ' ολίγον με τη SIEMENS και το Χριστοφοράκο και τα νέα φορολογικά μέτρα της Κυβέρνησης. Θέματα όλα γνωστά από τις εφημερίδες, εκτός από το γκάλοπ που δημοσιεύεται αύριο...
Αδιόρθωτος...
Όπως λένε και στο χωριό του, πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι του. Μπορεί να αλλάξει ο άνθρωπος τώρα στα γεράματα; Θα είναι...
πάντα μικρόψυχος, μικροπρεπής και αήθης, όπως όλη του τη ζωή. Και στο ΚΑΡΦΙ του Σαββατοκύριακου συνεχίζει να επιτίθεται ύπουλα και με εμετικά κείμενα εναντίον του Μάνεση. Για μια ακόμη εβδομάδα παρουσιάζει την εκπομπή του MEGA, στην οποία παίρνει μέρος ως guest star, να σκίζει στις ακροαματικότητες. Στη μανία του να πλήξει το Μάνεση πλαστογραφεί ακόμη και τα νούμερα της AGB...
πάντα μικρόψυχος, μικροπρεπής και αήθης, όπως όλη του τη ζωή. Και στο ΚΑΡΦΙ του Σαββατοκύριακου συνεχίζει να επιτίθεται ύπουλα και με εμετικά κείμενα εναντίον του Μάνεση. Για μια ακόμη εβδομάδα παρουσιάζει την εκπομπή του MEGA, στην οποία παίρνει μέρος ως guest star, να σκίζει στις ακροαματικότητες. Στη μανία του να πλήξει το Μάνεση πλαστογραφεί ακόμη και τα νούμερα της AGB...
Παραλίγο να ματαιωθεί ο γάμος...
Μόλις αναρτήσαμε το κατόρθωμα του Μητσοτάκη με τον Τέως (παρεπιπτόντως η ψαρόσουπα ήταν κακαβιά και δεν έπεσε μόνο στο μανίκι όπως σας είπαμε, αλλά και λίγο στο αφτί. Δυο μέρες ήταν κόκκινο) μας έστειλαν e-mail με νέο κατόρθωμα. Αυτή τη φορά παραλίγο να ματαιωθεί ένας γάμος. Πήραν το ελικόπτερο αυτός και η κόρη του και ξεκίνησαν για το...
Καρπενήσι. Η μέρα ήταν χαρά Θεού. Οι άνθρωποι είχαν βγάλει τα τραπέζια έξω, είχαν απλώσει τα εδέσματα κάτω από τα πλατάνια, τα κοντοσούβλια και τα σουβλιστά αρνιά σιγοψήνονταν και ξαφνικά ακούγεται ο βόμβος του ελικοπτέρου. Τι έγινε; Ο καθαρός ουρανός μαύρισε, ο ήλιος κρύφτηκε και μόλις το ελικόπτερο προσγειώθηκε άρχισε να πέφτει δυνατή βροχή και χαλάζι. Τρέχαν οι άνθρωποι να μαζέψουν τα πράγματα, αλλά τα 'χε πνίξει όλα το νερό. Ευτυχώς ο παπάς ευλόγησε το γάμο. Έχουν περάσει καμιά 20αριά μέρες και ακόμη να το συζητάνε στην περιοχή. Κάποιοι λένε πως οι ψηφοφόροι της Ευρυτανίας συνέστησαν στην Ντόρα στον επόμενο γάμο να μην τον πάρει μαζί της...
Καρπενήσι. Η μέρα ήταν χαρά Θεού. Οι άνθρωποι είχαν βγάλει τα τραπέζια έξω, είχαν απλώσει τα εδέσματα κάτω από τα πλατάνια, τα κοντοσούβλια και τα σουβλιστά αρνιά σιγοψήνονταν και ξαφνικά ακούγεται ο βόμβος του ελικοπτέρου. Τι έγινε; Ο καθαρός ουρανός μαύρισε, ο ήλιος κρύφτηκε και μόλις το ελικόπτερο προσγειώθηκε άρχισε να πέφτει δυνατή βροχή και χαλάζι. Τρέχαν οι άνθρωποι να μαζέψουν τα πράγματα, αλλά τα 'χε πνίξει όλα το νερό. Ευτυχώς ο παπάς ευλόγησε το γάμο. Έχουν περάσει καμιά 20αριά μέρες και ακόμη να το συζητάνε στην περιοχή. Κάποιοι λένε πως οι ψηφοφόροι της Ευρυτανίας συνέστησαν στην Ντόρα στον επόμενο γάμο να μην τον πάρει μαζί της...
Ευτυχισμένοι μαζί...
Έρευνα για τη CitiGold της "Ελένης Φωτιάδου" ...
Φαίνεται πως αυτό που σας αποκαλύψαμε χθες, η χρυσή πιστωτική κάρτα της Citibank, που βγήκε στο όνομα Ελένη Φωτιάδου, έχει εξαιρετικό ανακριτικό ενδιαφέρον. Η Αστυνομία αναζητεί μέσα από την κίνηση της κάρτας (όπως σας είπαμε χρεώθηκε με 42.000 ευρώ) τις συναλλαγές και τις επαφές της "Φωτιάδου" . Πάντως το ενδιαφέρον των διωκτικών αρχών έχει στραφεί και στη δεύτερη γυναίκα, που επισκεπτόταν το κρησφύγετο και της οποίας τα...
αποτυπώματα εντοπίστηκαν εκεί. Είναι παλιά φίλη του Παλαιοκώστα, η οποία μάλιστα πριν δραπετεύσει επιχείρησε να τον δει στη φυλακή, δηλώνοντας πως είναι αρραβωνιαστικιά του. Η "Φωτιάδου" (η Σούλα από το Περιστέρι) , που είναι ο έρωτας του Ριτζάι, ο Παλαιοκώστας και η αρραβωνιαστικιά του ζούσαν στο Αλεποχώρι ευτυχισμένες στιγμές σαν μια οικογένεια. Βεβαίως, το μπλόκο που έγινε εκείνο το βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας στον Παλαιοκώστα και η εσπευσμένη αναχώρηση όλης της οικογένειας από το κρησφύγετο άφησε στους αστυνομικούς πολλά ίχνη. Γι' αυτό βγαίνει ο Μαρκογιαννάκης και κοκορεύεται. Νομίζει πως τον έπιασε κιόλας τον Παλαιοκώστα. Σιγά...
Φαίνεται πως αυτό που σας αποκαλύψαμε χθες, η χρυσή πιστωτική κάρτα της Citibank, που βγήκε στο όνομα Ελένη Φωτιάδου, έχει εξαιρετικό ανακριτικό ενδιαφέρον. Η Αστυνομία αναζητεί μέσα από την κίνηση της κάρτας (όπως σας είπαμε χρεώθηκε με 42.000 ευρώ) τις συναλλαγές και τις επαφές της "Φωτιάδου" . Πάντως το ενδιαφέρον των διωκτικών αρχών έχει στραφεί και στη δεύτερη γυναίκα, που επισκεπτόταν το κρησφύγετο και της οποίας τα...
αποτυπώματα εντοπίστηκαν εκεί. Είναι παλιά φίλη του Παλαιοκώστα, η οποία μάλιστα πριν δραπετεύσει επιχείρησε να τον δει στη φυλακή, δηλώνοντας πως είναι αρραβωνιαστικιά του. Η "Φωτιάδου" (η Σούλα από το Περιστέρι) , που είναι ο έρωτας του Ριτζάι, ο Παλαιοκώστας και η αρραβωνιαστικιά του ζούσαν στο Αλεποχώρι ευτυχισμένες στιγμές σαν μια οικογένεια. Βεβαίως, το μπλόκο που έγινε εκείνο το βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας στον Παλαιοκώστα και η εσπευσμένη αναχώρηση όλης της οικογένειας από το κρησφύγετο άφησε στους αστυνομικούς πολλά ίχνη. Γι' αυτό βγαίνει ο Μαρκογιαννάκης και κοκορεύεται. Νομίζει πως τον έπιασε κιόλας τον Παλαιοκώστα. Σιγά...
Πάσχα στην Κρήτη...
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Ερνέστο Βαλβέρδε, μαζί με ένα ζευγάρι Ισπανών φίλων του και παίκτες της ομάδας από χθες το βράδυ είναι στα Χανιά. Τον είδαμε σήμερα το πρωί μαζί με τον...
Πατσατζόγλου σε πολυτελές ξενοδοχείο με σπα, έξω από τα Χανιά. Υποθέτουμε πως θα είναι μαζί και άλλοι παίκτες του Ολυμπιακού (θα σας ενημερώσουμε αργότερα) , ενώ τη φροντίδα της διαμονής επιμελήθηκε ο διευθυντής ασφαλείας του Κόκκαλη και πρώην Αττικάρχης, Παπαβασιλείου. Η παρουσία του στα Χανιά μας κάνει να υποψιαζόμαστε ότι μπορεί να έρθει εδώ και ο Κόκκαλης. Θα σας ενημερώσουμε...
Πατσατζόγλου σε πολυτελές ξενοδοχείο με σπα, έξω από τα Χανιά. Υποθέτουμε πως θα είναι μαζί και άλλοι παίκτες του Ολυμπιακού (θα σας ενημερώσουμε αργότερα) , ενώ τη φροντίδα της διαμονής επιμελήθηκε ο διευθυντής ασφαλείας του Κόκκαλη και πρώην Αττικάρχης, Παπαβασιλείου. Η παρουσία του στα Χανιά μας κάνει να υποψιαζόμαστε ότι μπορεί να έρθει εδώ και ο Κόκκαλης. Θα σας ενημερώσουμε...
Ξανά μαζί...
Βασίλης Παπακωνσταντίνου και Ελένη Ράντου ξαναζούν τον έρωτά τους από την αρχή. Είναι από χθες...
στα Χανιά και όπως δηλώνουν νιώθουν ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι περισσότερο από ποτέ. Η πόλη των Χανίων για το Βασίλη και την Ελένη σηματοδοτεί την αναγέννηση του έρωτά τους. Θα κάνουν Πάσχα εκεί και φαίνεται πως μαζί με την Ανάσταση αναστήθηκε και ο πολύ δυνατή τους αγάπη. Η επιστροφή τους στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα θα σημάνει και την έναρξη των νέων καλλιτεχνικών τους σχεδίων. Βεβαίως ο καθένας έχει το δικό του δρόμο στην Τέχνη, όμως, στη ζωή τους θα περπατήσουν τον ίδιο δρόμο ξανά μαζί...
στα Χανιά και όπως δηλώνουν νιώθουν ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι περισσότερο από ποτέ. Η πόλη των Χανίων για το Βασίλη και την Ελένη σηματοδοτεί την αναγέννηση του έρωτά τους. Θα κάνουν Πάσχα εκεί και φαίνεται πως μαζί με την Ανάσταση αναστήθηκε και ο πολύ δυνατή τους αγάπη. Η επιστροφή τους στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα θα σημάνει και την έναρξη των νέων καλλιτεχνικών τους σχεδίων. Βεβαίως ο καθένας έχει το δικό του δρόμο στην Τέχνη, όμως, στη ζωή τους θα περπατήσουν τον ίδιο δρόμο ξανά μαζί...
Σημειωτόν...
Τα πάθη των οδηγών στην Εθνική...
Τόσα χρόνια πάω Αθήνα-Αίγιο, τόσες ώρες δεν έκανα ποτέ. Για πρώτη φορά μετά τη δημιουργία του νέου δρόμου βρήκα μποτιλιάρισμα και μέσα στα τούνελ της Κακιάς Σκάλας. Στο Ζευγολατιό, τι να σας πω. Ο θρήνος των οδηγών. Μείναμε ακινητοποιημένοι πάνω από μισή ώρα. Τροχονόμος πουθενά, ούτε για δείγμα. Μόνο όταν...
φτάσαμε στα διόδια ήταν τρεις με γυαλιά Ray Ban και τη μεγάλη των μπάτσων στολή να μας κοιτάν χαμογελαστοί. Αντί να κάνουν κάτι (αλήθεια γιατί δε δίναν μία επιπλέον λωρίδα, αφού στο απέναντι ρεύμα επικρατούσε ερημιά; ) αυτοί χαζεύανε. Μέχρι το Αίγιο ο δρόμος ήταν πήχτρα και πάλι ούτε ένας τροχονόμος. Πού τους είχε στείλει σήμερα ο Μαρκογιαννάκης; Να πιάσουν τον Παλαιοκώστα; ...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Πώς κατέληξαν τα πρόσωπα, τα οποία έπαιξαν τον δικό τους ρόλο στη Σταύρωση του Ιησού?..
Ο Πόντιος Πιλάτος αυτοκτόνησε.
Η σύζυγός του Πρόκλα αγίασε.
Η Μαγδαληνή τιμάται ως οσία από την Εκκλησία.
Ο Κεντυρίων, ο Ρωμαίος εκατόνταρχος των Ευαγγελίων, αποκεφαλίστηκε κατά διαταγή του Τιβέριου.
Ο Σίμων Κυρηναίος, «ον ηγγάρευσαν ίνα άρει τον σταυρόν Αυτού», είναι ο πρώτος Αφρικανός άγιος.
Ο Καϊάφας βρήκε βίαιο θάνατο στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Οσο για τον Λάζαρο, πέθανε στην Κύπρο χωρίς να έχει μιλήσει από τότε που ο Ιησούς τον γύρισε από τον κάτω κόσμο.
Ο Πόντιος Πιλάτος ρωτά από...
το Πραιτόριο το πλήθος για την τύχη του Ιησού.
Ο Πόντιος Πιλάτος ρωτά από το Πραιτόριο το πλήθος για την τύχη του Ιησού
Το Θείο Πάθος, που με κατάνυξη η Ορθοδοξία βιώνει αυτές τις μέρες, έχει τα παραλειπόμενά του. Πέρα από τον Εσταυρωμένο Μεγάλο Πρωταγωνιστή, την Παναγία μητέρα Του και τους μαθητές Του υπάρχουν πολλά ακόμα πρόσωπα που προβάλλουν από τις σελίδες των Ευαγγελίων.
ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
Ενέκρινε την καταδίκη για να μην κατηγορηθεί για υπόθαλψη
ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
Ακολούθησε τον μαθητή του Ιησού, Ιωάννη
ΣΙΜΩΝ ΚΥΡΗΝΑΙΟΣ
Ο πρώτος Αφρικανός χριστιανός άγιος
ΛΑΖΑΡΟΣ
Πέθανε στην Κύπρο
ΕΚΑΤΟΝΤΑΡΧΟΣ ΛΟΓΓΙΝΟΣ
Εγκατέλειψε τον ρωμαϊκό στρατό και τον αποκεφάλισαν
Ρεπορτάζ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΟΥΜΠΑΝΗΣ ΕΘΝΟΣ
Η σύζυγός του Πρόκλα αγίασε.
Η Μαγδαληνή τιμάται ως οσία από την Εκκλησία.
Ο Κεντυρίων, ο Ρωμαίος εκατόνταρχος των Ευαγγελίων, αποκεφαλίστηκε κατά διαταγή του Τιβέριου.
Ο Σίμων Κυρηναίος, «ον ηγγάρευσαν ίνα άρει τον σταυρόν Αυτού», είναι ο πρώτος Αφρικανός άγιος.
Ο Καϊάφας βρήκε βίαιο θάνατο στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Οσο για τον Λάζαρο, πέθανε στην Κύπρο χωρίς να έχει μιλήσει από τότε που ο Ιησούς τον γύρισε από τον κάτω κόσμο.
Ο Πόντιος Πιλάτος ρωτά από...
το Πραιτόριο το πλήθος για την τύχη του Ιησού.
Ο Πόντιος Πιλάτος ρωτά από το Πραιτόριο το πλήθος για την τύχη του Ιησού
Το Θείο Πάθος, που με κατάνυξη η Ορθοδοξία βιώνει αυτές τις μέρες, έχει τα παραλειπόμενά του. Πέρα από τον Εσταυρωμένο Μεγάλο Πρωταγωνιστή, την Παναγία μητέρα Του και τους μαθητές Του υπάρχουν πολλά ακόμα πρόσωπα που προβάλλουν από τις σελίδες των Ευαγγελίων.
ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
Ενέκρινε την καταδίκη για να μην κατηγορηθεί για υπόθαλψη
ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
Ακολούθησε τον μαθητή του Ιησού, Ιωάννη
ΣΙΜΩΝ ΚΥΡΗΝΑΙΟΣ
Ο πρώτος Αφρικανός χριστιανός άγιος
ΛΑΖΑΡΟΣ
Πέθανε στην Κύπρο
ΕΚΑΤΟΝΤΑΡΧΟΣ ΛΟΓΓΙΝΟΣ
Εγκατέλειψε τον ρωμαϊκό στρατό και τον αποκεφάλισαν
Ρεπορτάζ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΟΥΜΠΑΝΗΣ ΕΘΝΟΣ
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:Η απόφαση της καταδίκης του Ιησού Χριστού...
Το συγκλονιστικο αυτο εγγραφο (πιστο αντιγραφο του οποιου βλεπετε στη φωτογραφια αριστερα),παρέμεινε μέχρι το 1309 μ..Χ. τελείως άγνωστο,οποτε βρεθηκε στην-γνωστη σημερα για τον καταστροφικο σεισμο-πολη L'Aquila της Κεντρικης Ιταλιας (κοντα στην οποια εχει ανακαλυφθει η αρχαια ρωμαικη πολη του Αμιτερνο,οπου βρεθηκε το σπιτι του Ποντιου Πιλατου).Το 1381 μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη επί των ημερών του Πατριάρχου Ιερεμίου.Μεταφράστηκε από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη Διονύσιο, κατά το έτος 1643:
"Τω εβδόμω και δεκάτω Τιβερίου Καίσαρος, Βασιλέως Ρωμαίων, μονάρχου ανικήτου, Ολυμπιάδος διακοσιοστής πρώτης, Ηλιάδος ογδόης από κτίσεως κόσμου, κατά τον ημέτερον μερισμόν των....
Εβραίων τετράκισχίλια και εκατόν εβδομήκοντα τέσσερα έτη και καταβολής των Ρωμαίων βασιλείας έτη εβδομήκοντα τρία και από της ελευθερίας της δουλωσύνης Βαβυλώνος έτη πεντακόσια εβδομήκοντα και καταστροφής του ιερού βασιλείου έτη εννενήκοντα και επτά, επί υπάτου του λαού των Ρωμαίων Λουκίου Ζιζονίου και Μάρκου Συννίου και ανθυπάτου του Ιλλιρικού Παλιστέρα, κοινού διοικητού της χώρας των Ιουδαίων Κουίντου Φλαβίου, επί της διοικήσεως Ιερουσαλήμ ηγεμόνος κρατίστου Ποντίου Πιλάτου, επιστάτου της Κάτω Γαλιλαίας Ηρώδου του Αντιπάτρου, της άκρας αρχιερωσύνης Άννα και Καιάφα Αλλιάσου και Ματίλ μεγιστάνων εις τον ναόν, Ραμπάλ Αμαμπέλ Πιοκτένου εκατόνταρχου υπάτου Ρωμαίων της πόλεως Ιερουσαλήμ Σουμπιμασάξιου Ποπιλίου Ρούφου.
Εγώ Πόντιος Πιλάτος, ηγεμών δια της βασιλείας των Ρωμαίων, επί του Πραιτωρίου της αρχιηγεμονίας, κρίνω και κατακρίνω και καταψηφίζω εις θάνατον σταυρικόν τον Ιησού λεγόμενον υπό του πλήθους Χριστόν, και από πατρίδος Γαλιλαίας, άνθρωπον στασιώτη κατά τον Νόμο του Μωσαϊκού και εναντίον του μεγαλοπρεπούς βασιλέως Ρωμαίων Τιβερίου Καίσαρος και ορίζω και αποφαίνομαι τον θάνατον αυτού σταυρικόν μετά των άλλων κατά το συνήθες των καταδίκων, επεί συνοίθρησεν αυτός πλήθος ανθρώπων πλουσίων και φτωχών, ουκ έπαυσε θορύβους εγείρων, ενοχλείν την Ιουδαίαν ποιών εαυτόν Υιόν Θεού και βασιλέα της Ιερουσαλήμ, απειλών φθοράν της Ιερουσαλήμ και του Ιερού Ναού, απαρνούμενος τον φόρον του Καίσαρος και τολμήσας εισελθείν μετά βαϊων θριαμβευτής και πλείστου όχλου ώσπερ τις Ρήξ εντός της πόλεως Ιερουσαλήμ ως τον Ι. Ναόν και διορίζομεν τον ημέτερον πρώτον εκατόνταρχον Κουϊντον Κορνήλιον περιάξαι τούτον παρρησία εις την χώραν Ιερουσαλήμ δεδεμένον, μαστιζόμενον και ενδεδυμένον πορφύραν, εστεφανωμένον ακάνθινω στεφάνω και βαστάζοντα τον ίδιον σταυρόν επί ώμου αυτού, ίνα ει παράδειγμα τοις άλλοις και πάσι τοις κακοποιοίς μεθ’ ού βούλομαι συνάγεσθαι δύο ληστάς φονείς και εξέρχεσθαι δια της πύλης Γιαμπαρόλας, της νυν Αντωνιανής, αναχθήναι δε Αυτόν τον Χριστόν παρρησία επί το όρος των κακούργων ονόματι Κολβάριον, ούτινος σταυρωθέντος μείναι το σώμα εν τω σταυρώ εις κοινόν θεώρημα πάντων των κακούργων, και άνω του σταυρού τίτλου τεθήναι γεγραμμένου τρισί γλώσσας τον ΙΗΣΟΥΣ ΑΛΟΝ Ο ΙΛΗΣ ΙΟΔΑΜ (Εβραϊστί) ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (Ελληνιστί) ΙΕΖΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥΣ ΡΕΞ ΙΟΥΔΑΙΟΡΟΥΜ (Ρωμαϊστί).
Ορίζομεν ουν μηδένα των ηστινοσούν τάξεις και ποιότητος τομήσαι απερισκέπτως της τοιαύτην εμποδίσαι δίκην, ως υπ’ εμού ωρισμένην μετά πάσης σεμνότητος εις ποινήν της αυτομολίας τούτου, Εβραίου όντος κατά τα ψηφίσματα και τους Νόμους της των Ρωμαίων Βασιλείας.
ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ
- Από της φυλής Ισραήλ: Ρωδιέ, Δανιήλ, Ραμπινήλ, Ιονακείν, Μπανικάν, Ροτάμ, Ιουταβέλ και Περκουλάμ.
- Από της Βασιλείας και ηγεμονίας Ρωμαίων: Λούκιος, Σεξτίλιος και Μαξιμίλιος.
- Από των Φαρισσαίων: Μπαρμπάς Συμεών και Μπονέλη.
- Από των υπάτων και δικαστών των Ρωμαίων: Λούκιος, Μπαντάνης, και Μακαρόλας.
- Από της αρχιερωσύνης: Ρωάν, Ιουάδους και Μπουκασόλης.
- Νομικός δημόσιος από των εγκλημάτων των Εβραίων: Μπουτάν".
Πηγή.hellas-orthodoxy.blogspot
Ο επιτάφιος θρήνος...
Η πιο "θλιμμένη" ημέρα του χρόνου...
Η Μεγάλη Παρασκευή, είναι ημέρα απόλυτης αργίας και νηστείας.
Το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής γίνεται η Αποκαθήλωση. Στις εκκλησίες οι γυναίκες στολίζουν τον επιτάφιο η περιφορά του οποίου, θα γίνει το βράδυ, σε όλες τις εκκλησίες της χώρας.
Πλήθος κόσμου το βράδυ θα ακολουθήσει τον επιτάφιο της γειτονιάς του. Καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας οι καμπάνες στις εκκλησίες ηχούν πένθιμα.
Το άψυχο σώμα του Ιησού βρίσκεται στον Σταυρό στο λόφο του Γολγοθά.
Ο Ιωσήφ από την Αριμαθαία, κρυφός μαθητής του Ιησού, ζήτησε από τον Πιλάτο να πάρει το Σώμα Του και να το ενταφιάσει.
Η άδεια δόθηκε από...
τον Πόντιο Πιλάτο. Μυροφόρες άλειψαν το Σώμα του με μύρο και το τύλιξαν σε ένα σεντόνι.
Στη συνέχεια ενταφίασαν το Σώμα Του σε έναν τάφο λαξευμένο σε βράχο.
Ο τάφος κλείστηκε με μια μεγάλη πέτρα και φυλασσόταν από Ρωμαίους στρατιώτες καθώς οι Αρχιερείς φοβόντουσαν ότι οι μαθητές του θα κλέψουν το Σώμα και θα κάνουν λόγο για Ανάσταση του Χριστού, όπως ήδη είχε προαναγγείλει ο Ιησούς, ενώ βρισκόταν στη ζωή.
Βασίλης Ντέτσικας Skai.gr
Η Μεγάλη Παρασκευή, είναι ημέρα απόλυτης αργίας και νηστείας.
Το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής γίνεται η Αποκαθήλωση. Στις εκκλησίες οι γυναίκες στολίζουν τον επιτάφιο η περιφορά του οποίου, θα γίνει το βράδυ, σε όλες τις εκκλησίες της χώρας.
Πλήθος κόσμου το βράδυ θα ακολουθήσει τον επιτάφιο της γειτονιάς του. Καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας οι καμπάνες στις εκκλησίες ηχούν πένθιμα.
Το άψυχο σώμα του Ιησού βρίσκεται στον Σταυρό στο λόφο του Γολγοθά.
Ο Ιωσήφ από την Αριμαθαία, κρυφός μαθητής του Ιησού, ζήτησε από τον Πιλάτο να πάρει το Σώμα Του και να το ενταφιάσει.
Η άδεια δόθηκε από...
τον Πόντιο Πιλάτο. Μυροφόρες άλειψαν το Σώμα του με μύρο και το τύλιξαν σε ένα σεντόνι.
Στη συνέχεια ενταφίασαν το Σώμα Του σε έναν τάφο λαξευμένο σε βράχο.
Ο τάφος κλείστηκε με μια μεγάλη πέτρα και φυλασσόταν από Ρωμαίους στρατιώτες καθώς οι Αρχιερείς φοβόντουσαν ότι οι μαθητές του θα κλέψουν το Σώμα και θα κάνουν λόγο για Ανάσταση του Χριστού, όπως ήδη είχε προαναγγείλει ο Ιησούς, ενώ βρισκόταν στη ζωή.
Βασίλης Ντέτσικας Skai.gr
ΡΙΧΑΡΔΟΣ-ΑΥΤΙΑΣ ο Α', ο ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ...
«Ανάσα» για δανειολήπτες ...
«Φρένο» στους καταχρηστικούς Γενικούς Ορους Συναλλαγών (ΓΟΣ) των τραπεζών που οδηγούν σε υπέρμετρες χρεώσεις και αδικαιολόγητες επιβαρύνσεις των καταναλωτών στα στεγαστικά δάνεια και στις πιστωτικές κάρτες βάζει η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ανώτατο δικαστήριο σε «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίασή του έκρινε ότι πρέπει να απορριφθούν οι προσφυγές 15 τραπεζών, που ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία υποχρεώθηκαν τον Ιούλιο του 2008 να εκτελέσουν όλες τις δικαστικές αποφάσεις που...
δικαίωναν δανειολήπτες και να διαγράψουν από τις συμβάσεις δανείων και πιστωτικών καρτών εκείνους τους ΓΟΣ που κρίθηκαν από τα δικαστήρια καταχρηστικοί.
Οι τράπεζες αντέδρασαν έντονα, υποστηρίζοντας ότι η υποχρέωση συμμόρφωσης στις δικαστικές αποφάσεις και η διαγραφή των ΓΟΣ μέσω υπουργικής απόφασης αποτελεί παράνομη και αντισυνταγματική ενέργεια.
Και τούτο διότι - κατά τις τράπεζες - με τον τρόπο αυτό περιορίζεται υπέρμετρα η συμβατική τους ελευθερία, ενώ περιορίζεται ανεπίτρεπτα και η οικονομική τους ελευθερία, που κατοχυρώνεται στα άρθρα 5 και 126 του Συντάγματος.
Το σκεπτικό
Ομως η Ολομέλεια ΣτΕ -σύμφωνα με πληροφορίες- απέκρουσε όλους αυτούς τους ισχυρισμούς, κρίνοντας ότι ο νόμος 2251/94 για την προστασία των καταναλωτών είναι σύμφωνος με το Σύνταγμα, καθώς και ότι η πολιτεία μπορεί να παρεμβαίνει για να καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις προσαρμογής της συναλλακτικής συμπεριφοράς των προμηθευτών (τραπεζών, ασφαλιστικών εταιρειών κ.λπ.) στο δεδικασμένο που απορρέει οπό αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις ύστερα από αγωγές που κέρδισαν δανειολήπτες ή ενώσεις καταναλωτών.
Η παρέμβαση αυτή είναι συνταγματική και δικαιολογείται από λόγους ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και των καταναλωτών.
Σημειώνεται ότι τα πιστωτικά ιδρύματα είχαν θέσει ζήτημα αντισυνταγματικότητας, υποστηρίζοντας ότι «περιορίζεται η ιδιωτική τους αυτονομία, χωρίς να δικαιολογείται από επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος», καθώς και ότι έτσι «επηρεάζεται η οικονομική ανάπτυξη ενός σημαντικού για την οικονομία της χώρας κλάδου, η στήριξη του οποίου πρέπει να αποτελεί πρώτιστο μέλημα στη σύγχρονη οικονομική συγκυρία»...
ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
Τέλος στα «έξοδα» φακέλου και προέγκρισης
Μόλις δημοσιευθεί επίσημα η απόφαση του ΣτΕ, σε 1-2 μήνες, θα πρέπει να διαγραφούν από τα στεγαστικά δάνεια οι ΓΟΣ, που με αφορμή συλλογικές αγωγές της ΕΚΠΟΙΖΩ κρίθηκαν καταχρηστικοί, γιατί με εντελώς αόριστο τρόπο και ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τους καταναλωτές, προέβλεπαν διάφορα έξοδα «χρηματοδότησης», «προέγκρισης δανείου», «εξέτασης αιτήματος δανείου», που κλιμακώνονταν ανάλογα με το ποσό του δανείου.
Παρελθόν πρέπει να αποτελέσουν και οι ΓΟΣ που επέβαλαν την πληρωμή ποσών για προμήθειες, «έξοδα φακέλου», ενώ πρέπει να διαγραφεί και ο ΓΟΣ που έγινε το δικαίωμα στις τράπεζες να καταγγείλουν τις δανειακές συμβάσεις, μόλις ο καταναλωτής καθυστερούσε την πληρωμή οποιασδήποτε δόσης (ή των τόκων, εξόδων), αλλά και να πάρουν πίσω το ανεξόφλητο ποσό του δανείου μαζί με τόκους υπερημερίας...
Ακόμα πρέπει να φύγουν από τις δανειακές συμβάσεις οι ΓΟΣ που επέτρεπαν στις τράπεζες:
1) Ενώ έχουν εγγράψει προσημείωση υποθήκης στο ακίνητο με εγγυητή τρίτο πρόσωπο, να βάζουν ως πρόσθετη ασφάλεια την εκχώρηση στα πιστωτικά ιδρύματα των ενοικίων σε ακίνητο εκμισθωμένο από τον δανειολήπτη.
2) Να υπολογίζουν τους τόκους με βάση 365 ημέρες αντί των 360 του ημερολογιακού έτους, έχοντας έτσι αθροιστικά τεράστια οικονομικά οφέλη απέναντι σε όλους στους δανειολήπτες.
3) Να εισπράττουν στα δάνεια με κυμαινόμενο επιτόκιο αποζημίωση («penalty») σε περίπτωση πρόωρης εξόφλησης ίσης με το 2,5% του πρόωρα καταβαλλόμενου κεφαλαίου.
4) Να υποχρεώνουν τον εγγυητή του δανείου να παραιτείται από όλα ευεργετήματα που του αναγνωρίζει ο Αστικός Κώδικας.
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Καταχρηστικοί κρίθηκαν πέντε όροι
Στον χώρο των πιστωτικών καρτών πρέπει να διαγραφούν οι ΓΟΣ που έδιναν στις τράπεζες το δικαίωμα:
1) Να εισπράττουν προμήθεια όταν ο καταναλωτής έκανε ανάληψη μετρητών με την κάρτα.
2) Να χρεώνουν τους καταναλωτές με ποσά προμήθειας ή εξόδων ακόμα και για τη βεβαίωση οφειλών που του χορηγούν τα πιστωτικά ιδρύματα.
3) Να αναπροσαρμόζουν την ετήσια συνδρομή της πιστωτικής κάρτας χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του καταναλωτή.
4) Να υποχρεώνουν τους καταναλωτές να αποδέχονται όλες τις συναλλαγές που αναφέρει ο μηνιαίος λογαριασμός εάν δεν αμφισβητήσουν μέσα σε σύντομες προθεσμίες και με βάσιμες αντιρρήσεις κάποια αγορά.
5) Να καταγγέλλουν χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία τη σύμβαση της πιστωτικής κάρτας ή να τροποποιούν μονομερώς τους όρους χρήσης της.
ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ
Διαγραφή των «εξόδων κίνησης»
Στον τομέα των καταθέσεων σε τραπεζικό λογαριασμό πρέπει να διαγραφεί κάθε ΓΟΣ που επιτρέπει να χρεώνεται με «έξοδα κίνησης» όποιος καταθετικός λογαριασμός δεν ξεπερνά ένα συγκεκριμένο ποσό που καθορίζουν κάθε φορά τα πιστωτικά ιδρύματα.
Οσοι καταναλωτές έχουν προσφύγει δικαστικά εναντίον τέτοιων ΓΟΣ είναι βέβαιο ότι θα κερδίσουν τις σχετικές δίκες και θα μπορέσουν να εισπράξουν με τους νόμιμους τόκους όσα ποσά κατέβαλαν αχρεωστήτως και παράνομα.
ΕΘΝΟΣ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ανώτατο δικαστήριο σε «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίασή του έκρινε ότι πρέπει να απορριφθούν οι προσφυγές 15 τραπεζών, που ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία υποχρεώθηκαν τον Ιούλιο του 2008 να εκτελέσουν όλες τις δικαστικές αποφάσεις που...
δικαίωναν δανειολήπτες και να διαγράψουν από τις συμβάσεις δανείων και πιστωτικών καρτών εκείνους τους ΓΟΣ που κρίθηκαν από τα δικαστήρια καταχρηστικοί.
Οι τράπεζες αντέδρασαν έντονα, υποστηρίζοντας ότι η υποχρέωση συμμόρφωσης στις δικαστικές αποφάσεις και η διαγραφή των ΓΟΣ μέσω υπουργικής απόφασης αποτελεί παράνομη και αντισυνταγματική ενέργεια.
Και τούτο διότι - κατά τις τράπεζες - με τον τρόπο αυτό περιορίζεται υπέρμετρα η συμβατική τους ελευθερία, ενώ περιορίζεται ανεπίτρεπτα και η οικονομική τους ελευθερία, που κατοχυρώνεται στα άρθρα 5 και 126 του Συντάγματος.
Το σκεπτικό
Ομως η Ολομέλεια ΣτΕ -σύμφωνα με πληροφορίες- απέκρουσε όλους αυτούς τους ισχυρισμούς, κρίνοντας ότι ο νόμος 2251/94 για την προστασία των καταναλωτών είναι σύμφωνος με το Σύνταγμα, καθώς και ότι η πολιτεία μπορεί να παρεμβαίνει για να καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις προσαρμογής της συναλλακτικής συμπεριφοράς των προμηθευτών (τραπεζών, ασφαλιστικών εταιρειών κ.λπ.) στο δεδικασμένο που απορρέει οπό αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις ύστερα από αγωγές που κέρδισαν δανειολήπτες ή ενώσεις καταναλωτών.
Η παρέμβαση αυτή είναι συνταγματική και δικαιολογείται από λόγους ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και των καταναλωτών.
Σημειώνεται ότι τα πιστωτικά ιδρύματα είχαν θέσει ζήτημα αντισυνταγματικότητας, υποστηρίζοντας ότι «περιορίζεται η ιδιωτική τους αυτονομία, χωρίς να δικαιολογείται από επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος», καθώς και ότι έτσι «επηρεάζεται η οικονομική ανάπτυξη ενός σημαντικού για την οικονομία της χώρας κλάδου, η στήριξη του οποίου πρέπει να αποτελεί πρώτιστο μέλημα στη σύγχρονη οικονομική συγκυρία»...
ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
Τέλος στα «έξοδα» φακέλου και προέγκρισης
Μόλις δημοσιευθεί επίσημα η απόφαση του ΣτΕ, σε 1-2 μήνες, θα πρέπει να διαγραφούν από τα στεγαστικά δάνεια οι ΓΟΣ, που με αφορμή συλλογικές αγωγές της ΕΚΠΟΙΖΩ κρίθηκαν καταχρηστικοί, γιατί με εντελώς αόριστο τρόπο και ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τους καταναλωτές, προέβλεπαν διάφορα έξοδα «χρηματοδότησης», «προέγκρισης δανείου», «εξέτασης αιτήματος δανείου», που κλιμακώνονταν ανάλογα με το ποσό του δανείου.
Παρελθόν πρέπει να αποτελέσουν και οι ΓΟΣ που επέβαλαν την πληρωμή ποσών για προμήθειες, «έξοδα φακέλου», ενώ πρέπει να διαγραφεί και ο ΓΟΣ που έγινε το δικαίωμα στις τράπεζες να καταγγείλουν τις δανειακές συμβάσεις, μόλις ο καταναλωτής καθυστερούσε την πληρωμή οποιασδήποτε δόσης (ή των τόκων, εξόδων), αλλά και να πάρουν πίσω το ανεξόφλητο ποσό του δανείου μαζί με τόκους υπερημερίας...
Ακόμα πρέπει να φύγουν από τις δανειακές συμβάσεις οι ΓΟΣ που επέτρεπαν στις τράπεζες:
1) Ενώ έχουν εγγράψει προσημείωση υποθήκης στο ακίνητο με εγγυητή τρίτο πρόσωπο, να βάζουν ως πρόσθετη ασφάλεια την εκχώρηση στα πιστωτικά ιδρύματα των ενοικίων σε ακίνητο εκμισθωμένο από τον δανειολήπτη.
2) Να υπολογίζουν τους τόκους με βάση 365 ημέρες αντί των 360 του ημερολογιακού έτους, έχοντας έτσι αθροιστικά τεράστια οικονομικά οφέλη απέναντι σε όλους στους δανειολήπτες.
3) Να εισπράττουν στα δάνεια με κυμαινόμενο επιτόκιο αποζημίωση («penalty») σε περίπτωση πρόωρης εξόφλησης ίσης με το 2,5% του πρόωρα καταβαλλόμενου κεφαλαίου.
4) Να υποχρεώνουν τον εγγυητή του δανείου να παραιτείται από όλα ευεργετήματα που του αναγνωρίζει ο Αστικός Κώδικας.
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Καταχρηστικοί κρίθηκαν πέντε όροι
Στον χώρο των πιστωτικών καρτών πρέπει να διαγραφούν οι ΓΟΣ που έδιναν στις τράπεζες το δικαίωμα:
1) Να εισπράττουν προμήθεια όταν ο καταναλωτής έκανε ανάληψη μετρητών με την κάρτα.
2) Να χρεώνουν τους καταναλωτές με ποσά προμήθειας ή εξόδων ακόμα και για τη βεβαίωση οφειλών που του χορηγούν τα πιστωτικά ιδρύματα.
3) Να αναπροσαρμόζουν την ετήσια συνδρομή της πιστωτικής κάρτας χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του καταναλωτή.
4) Να υποχρεώνουν τους καταναλωτές να αποδέχονται όλες τις συναλλαγές που αναφέρει ο μηνιαίος λογαριασμός εάν δεν αμφισβητήσουν μέσα σε σύντομες προθεσμίες και με βάσιμες αντιρρήσεις κάποια αγορά.
5) Να καταγγέλλουν χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία τη σύμβαση της πιστωτικής κάρτας ή να τροποποιούν μονομερώς τους όρους χρήσης της.
ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ
Διαγραφή των «εξόδων κίνησης»
Στον τομέα των καταθέσεων σε τραπεζικό λογαριασμό πρέπει να διαγραφεί κάθε ΓΟΣ που επιτρέπει να χρεώνεται με «έξοδα κίνησης» όποιος καταθετικός λογαριασμός δεν ξεπερνά ένα συγκεκριμένο ποσό που καθορίζουν κάθε φορά τα πιστωτικά ιδρύματα.
Οσοι καταναλωτές έχουν προσφύγει δικαστικά εναντίον τέτοιων ΓΟΣ είναι βέβαιο ότι θα κερδίσουν τις σχετικές δίκες και θα μπορέσουν να εισπράξουν με τους νόμιμους τόκους όσα ποσά κατέβαλαν αχρεωστήτως και παράνομα.
ΕΘΝΟΣ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)