19.4.09

Διαμάχη Ιταλίας – Μάλτας “στην πλάτη” 150 εξαθλιωμένων μεταναστών...


Την ιστορία του «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» ζουν 150 αφρικανοί μετανάστες – διασωθέντες από τουρκικό πλοίο -, τους οποίους δεν θέλουν να δεχτούν ούτε η Μάλτα, ούτε η Ιταλία. Οι άνθρωποι είναι 10 μέρες στη θάλασσα, σε δραματική κατάσταση και τις τρεις τελευταίες μέρες δεν έχουν ούτε νερό, όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης του πλοίου Pinar που τους περισυνέλεξε την Πέμπτη. Το πλοίο βρίσκεται έξω από το νησάκι Lampedusa.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα των Times of Malta, το Σάββατο πάνω στο πλοίο έγινε η κηδεία μίας εγκύου γυναίκας η οποία δεν άντεξε τις κακουχίες του ταξιδιού. Όπως λέει ο...

τούρκος ιδιοκτήτης του Pinar, η κατάσταση είναι δραματική γιατί το σκάφος προορίζεται να συντηρήσει πλήρωμα 15 ανθρώπων και όχι 150, που βρίσκονται αυτή τη στιγμή πάνω. Οι προμήθειες σε νερό και τρόφιμα έχουν εξαντληθεί με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να πίνουν θαλασσινό νερό από τη δίψα.

Ο κ. Ερντογκντού δήλωσε επίσης ότι πολλοί από τους ανθρώπους είναι άρρωστοι και ότι χρειάζεται να βοηθηθούν «άμεσα». «Δεν υπάρχει φαγητό, ούτε πόσιμο νερό. Οι άνθρωποι αυτοί είναι στη θάλασσα εδώ και 10 μέρες. Τις τρεις τελευταίες μέρες δεν έχουν ούτε νερό, ούτε τροφή. Πίνουν θαλασσινό νερό. Δεν έχουμε και αρκετές κουβέρτες. Η κατάσταση είναι δραματική».

Δύο άνθρωποι όπως αναφέρει το δημοσίευμα, μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο στην Ιταλία για να τους χορηγηθεί ιατρική βοήθεια. Η ιατρική βοήθεια ήρθε πολύ αργά για την έγκυο γυναίκα ενώ μία 16χρονη βρίσκεται σε κατάσταση σοκ εδώ και πολλές ώρες, αλλά λόγω του κακού καιρού τα ελικόπτερα δεν μπορούν να προσεγγίσουν για να την παραλάβουν.

«Πρέπει να έρθουν τώρα. Θα πεθάνει πολύ σύντομα» λέει ο κ. Ερντογκντου. «Και οι υπόλοιποι άνθρωποι είναι άρρωστοι. Υπάρχει μία απαίσια μυρωδιά στο κατάστρωμα και φοβάμαι ότι μπορεί να ξεσπάσει επιδημία» σημειώνει και προσθέτει ότι τουλάχιστον 47 άνθρωποι χρειάζονται άμεση ιατρική βοήθεια.

Ο ίδιος λέει ότι την Κυριακή η ιταλική ακτοφυλακή έφερε νερό και τρόφιμα, τα οποία όμως φτάνουν μόνο για 25 άτομα. Επίσης διέψευσε αναφορές των ΜΜΕ ότι οι μετανάστες έχουν στασιάσει, λέγοντας ότι «είναι πολύ ευγνώμονες» αλλά ότι «όλοι είναι άρρωστοι και πεθαίνουν».

Διπλωματικό επεισόδιο

Στο μεταξύ Μάλτα και Ιταλία ερίζουν για το ποιος είναι υπεύθυνος για τους μετανάστες. Η Ιταλία απαγόρευσε στο σκάφος να μπει στον ιταλικό θαλάσσιο χώρο και υποστηρίζει ότι η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης πρέπει να γίνει από τη Μάλτα. Η Μάλτα από την άλλη πλευρά της ισχυρίζεται ότι οι διεθνείς συνθήκες προβλέπουν ότι οι μετανάστες πρέπει να μεταβούν στο κοντινότερο καταφύγιο, δηλαδή στην ιταλική Λαμπεντούσα.

Το βράδυ του Σαββάτου ο ιταλός υπουργός Εξωτερικών Τόνιο Μποργκ, δήλωσε ότι πρόκειται για μία «διαφωνία μεταξύ φίλων». «Οι Ιταλοί πρέπει να γνωρίζουν ότι είμαστε εμείς υπεύθυνοι για διάσωση στα δικά μας χωρικά ύδατα» πρόσθεσε. Πιο εριστικός εναντίον της Μάλτας ήταν ωστόσο ο υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας, Ρομπέρτο Μαρόνι, ο οποίος κατηγόρησε τη Μάλτα ότι πέταξε τους μετανάστες στην Ιταλία και κάλεσε τον Επίτροπο Δικαιοσύνης Ζακ Μπαρό να επέμβει για να μεταπείσει τη Μάλτα.
www.cosmo.gr

Η Μαντόνα έπεσε από άλογο και τραυματίσθηκε ελαφρά...


Η διάσημη αμερικανίδα τραγουδίστρια της ποπ Μαντόνα έπεσε από το άλογο ενώ έκανε ιππασία στο Λονγκ Αιλαντ της Νέας Υόρκης και τραυματίσθηκε ελαφρά όταν το ζώο τρόμαξε από τους φωτογράφους, δήλωσε η εκπρόσωπός της Λιζ Ρόζεμπεργκ.
Η 50χρονη Μαντόνα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με μικρά τραύματα και εκδορές.
Το ατύχημα σημειώθηκε καθώς...
το άλογο το οποίο ίππευε η Μαντόνα τρόμαξε όταν φωτογράφοι εμφανίστηκαν ξαφνικά μέσα από τους θάμνους για να φωτογραφίσουν τη διάσημη τραγουδίστρια η οποία επισκεπτόταν φίλους στο Λονγκ Αϊλαντ αυτό το Σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπό της, η Μαντόνα θα υποβληθεί και σε άλλες εξετάσεις και θα βρίσκεται υπό ιατρική παρακολούθηση.
Πηγή Ναυτεμπορική

Ένοπλοι απήγαγαν δύο μέλη των Γιατρών Χωρίς Σύνορα...


Δύο μέλη των Γιατρών Χωρίς Σύνορα - έναν Δανό και έναν Βέλγο- απήγαγαν σήμερα ένοπλοι στην κεντρική Σομαλία.
"Ένοπλοι οι οποίοι δεν μπόρεσαν να αναγνωριστούν απήγαγαν δύο μέλη του βελγικού τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα στην περιοχή της Μπακόλ" δήλωσε ο τοπικός πρεσβύτερος Χασάν Μααλίν.
"Κατευθύνονταν προς...
το Χουντούρ, την πρωτεύουσα του Μπακόλ όταν οι ένοπλοι τούς απήγαγαν με το όχημα τους" ανέφερε ένα άλλο μέλος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, ο οποίος δεν θέλησε να αποκαλυφθεί το όνομα του...

Τι θα κάνει ο "σοφός" του ΠΑΣΟΚ?...





Κάντε κλίκ στις Φωτό.

Σε λίγο...


Τι θα κάνει στις Ευρωεκλογές ο σωστός Δεξιός?


Σε λίγο...

«Έφυγε» ο Μπάμπης Κοτρίδης...

Πιο φτωχή είναι από το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου η οικογένεια του Ολυμπιακού, αφού ένα εκλεκτό μέλος της δεν βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας. Ο Μπάμπης Κοτρίδης άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 81 ετών και η είδηση σκόρπισε τη θλίψη στις τάξεις των ανθρώπων του συλλόγου του Πειραιά.
Ο Μπάμπης Κοτρίδης πανηγύρισε με τον Ολυμπιακό δέκα πρωταθλήματα(1947, 1948, 1951, 1952, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958 και 1959) και ισάριθμα Κύπελλα Ελλάδος(1947,1951,1952,1953,1954,1957,1958,1959,1960 και 1961), ενώ φόρεσε και 18 φορές τη φανέλα της Εθνικής ομάδας σημειώνοντας κι ένα γκολ. Τελευταίο παιχνίδι του ήταν το...
θρυλικό φιλικό με τη Σάντος του Πελέ (2-1). Έπαιξε στον Ολυμπιακό μέχρι το 1961 όταν μετεπήδησε στη Δόξα Δράμας όπου και ολοκλήρωσε την καριέρα του. Θεωρείται ακόμα και σήμερα ως ο κορυφαίος Έλληνας σπεσιαλίστας στην εκτέλεση πέναλτι με 36/38 εκτελέσεις σε επίσημα ματς, ενώ διακρινόταν για την καλή τεχνική του και την ικανότητά του στο ψηλό παιχνίδι. «Μου θυμίζει με το κεφάλι τον συμπαίκτη μου, Κότσις», είχε πει γι'αυτόν ο μεγάλος Φέρεντς Πούσκας.

Πέρα από εξαιρετικός ποδοσφαιριστής ο εκλιπών ήταν και σπουδαίος αθλητής του στίβου, καθώς υπήρξε και μέλος της εθνικής ομάδας στο άλμα εις ύψος, προτού ενταχθεί στο δυναμικό του Ολυμπιακού.

Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη ή την Τετάρτη του Πάσχα, ενώ ο σύνδεσμος παλαιμάχων του συλλόγου θα εκδώσει ανακοίνωση για το «αντίο» ενός φίλου. Ο Μπάμπης Κοτρίδης τιμήθηκε τη Μεγάλη Παρασκευή στο φιλικό Βραδυποριακού-Ταλαιπωριακού. Η βεβαρημένη κατάσταση της υγείας του δεν του επέτρεψε να δώσει το «παρών», αλλά την τιμητική πλακέτα έλαβε εκ μέρους του ο γαμπρός του. Ήταν μία τελευταία αναγνώριση της προσφοράς του στον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο...
Από Nova ΣΠΟΡ FM

Αν χάσει τον Ιούνιο με 5 μονάδες και πάνω, νέος Αρχηγός η Ντόρα...


Ευσεβείς πόθοι.
Το Μητσοτακέϊκο καρβέλια ονειρεύεται.
Χθες στο μεγάλο τραπέζι της Ανάστασης που είχαν σπίτι τους, η κυρίαρχη κουβέντα ήταν η διαδοχή. Τι...

λέει η οικογένεια και οι φίλοι της? Αν στις Ευρωεκλογές τον Ιούνιο χάσει με μεγάλη διαφορά η Ν.Δ. από το ΠΑΣΟΚ, πάμε αμέσως σε συνέδριο και εκλογή νέου αρχηγού.
Αν η διαφορά είναι πάνω από 5 μονάδες, ο Καραμανλής δεν πρόκειται να αντέξει στο τιμόνι του κόμματος. Οι"δημοσκόποι" του Μητσοτακέικου, υπολογίζουν ότι ο Καραμανλής θα χάσει γύρω στις 6 μονάδες από το ΠΑΣΟΚ.
Συνεπώς...

Μαύρο...

Στο "Μαύρο" βάζει το NTV το Γιώργο Παπαδάκη: "Γιατί έβαλε με ευκολία στο στόχαστρο τις "γυναίκες που θέλουν να κάνουν καριέρα" , με αφορμή την τραγωδία στου Ρέντη, αφήνοντας στην άκρη τα...

μεγαλύτερα προβλήματα που είναι η οικονομική ασφυξία των ζευγαριών και η περιθωριοποίηση των φτωχοτέρων" .
Στην ίδια σελίδα η Πόπη Διαμαντάκου τον καταχεριάζει, γράφοντας "Μία, δύο, τρεις, πέντε, επτά φορές και βάλε περιγράφει ο Γιώργος Παπαδάκης την αποτρόπαια πράξη ενός συζύγου, που πριόνισε τα άκρα της γυναίκας του μπροστά στα παιδιά του. Μπροστά στα παιδιά του, έλεγε και ξανάλεγε, ενώ επαναλάμβανε τις φρικιαστικές περιγραφές" .
Συμπτωματικό...

Αδέσποτη τραυμάτισε 37χρονο...

Τη νύχτα της Ανάστασης, 15 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, ένας άντρας 37 ετών, ενώ βάδιζε στη διασταύρωση των οδών Αργυροκάστρου και Παπανικολή στου Παπαγού, δέχτηκε μια σφαίρα στο πόδι. "Ένιωσα ένα...

κάψιμο στο πόδι και όταν πήγα σπίτι διαπίστωσα πως ήμουν τραυματισμένος" .
Μεταφέρθηκε από τους συγγενείς του στον Ερυθρό Σταυρό, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και επέστρεψε στο σπίτι του...

Το βραβείο...

Φαίνεται πως ο κύριος Θεμιστοκλής Αναστασιάδης διαβάζει πολύ nonews-NEWS. Το σχόλιο που κάνει στη στήλη του "Φιλάκια ΟΦΙS" , για το Λοβέρδο είναι ψιλοξεπατικωσούρα από μας. Δίνει βραβείο Μεγάλης Εβδομάδας στο Λοβέρδο, γιατί χαρίστηκε (ALTER) στην περίφημη συνάντηση των δύο Μεγάλων ημερών (Δευτέρα και Τρίτη) στο Ριρή. "Αν ήθελε θα τον κολλούσε στο ταβάνι: "Και δε μας λέτε, τι συνέβη με...

το διαμέρισμα της Παυλίδου, εσείς που ξέρετε από μεζονέτες και βίλες; " .
Θα χρειαζόταν τίποτα περισσότερο; Όχι βέβαια, εξ ου και κάποιοι έμειναν με την απορία γιατί ο Λοβέρδος "χαρίστηκε" στο Ρουσόπουλο. Ε, άγιες μέρες που 'ναι, να μην κάνουμε και κανένα (Παλαιό) Ψυχικό; " ...

Κρυφοκοιτάγματα...

Τους λόγους της επιτυχίας του "ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ" αναλύει με ένα μικρό σημείωμα στο NTV η Πόπη Διαμαντάκου. "Διαφορετικό το reality του ALPHA "ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ" απ' όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα. Καμία ένταση, καμία κόντρα, κανένα προσωπικό στοιχείο όσων συμμετέχουν δεν προσφέρεται για κατανάλωση, πλην της τέχνης τους να μαγειρεύουν και να φιλοξενούν φίλους. Κι όμως, παγιδεύει το...


βλέμμα η αίσθηση real life που αποπνέει, σαν να κρυφοκοιτάς τι τρώνε στη διπλανή βεράντα και τι σχόλια κάνουν για τη μαγειρική της νοικοκυράς" ...

Ξεσήκωσε το ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΝ φιλοθεάμον κοινόν...


Την... θωπεύουν πάνω στους δέκτες...
ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΗ πληροφορία από τη Θράκη, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Ο Χρόνος» της Κομοτηνής: Φανατικοί θαμώνες της τηλεοπτικής Πετρούλας (βλέπε δελτίο καιρού στο STAR) αποδεικνύονται μουσουλμάνοι θαμώνες καφενείου της περιοχής Εγνατίας. Ενώ βλέπουν αποκλειστικά και μόνο τουρκική τηλεόραση, με ιδιαίτερη έμφαση στα...

δελτία ειδήσεων και σε όσα λέει ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, εγκαταλείπουν για λίγα έστω λεπτά τις τηλεοπτικές τους συνήθειες και αφοσιώνονται στην Πετρούλα! Υπάρχει μάλιστα και πληροφορία για θωπεία της Πετρούλας μέσω της TV, αλλά, για την ώρα, προτιμώ να την αφήσω ασχολίαστη...
Από τη στήλη Μέσα & Media, του Χρήστου Ξανθάκη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Τα έθιμα του Πάσχα σε όλη την Ελλάδα...




Στην Αράχωβα εκατοντάδες άνθρωποι ντυμένοι με παραδοσιακές φορεσιές θα περιφέρουν την εικόνα του Αγίου Γεωργίου.
Στην Καλαμάτα αναβιώνει ο διαγωνισμός των μπουλουκιών, ένα έθιμο που έχει τις ρίζες του στους απελευθερωτικούς αγώνες του 1821.
Οι διαγωνιζόμενοι, οπλισμένοι με σαΐτες, δηλαδή με...
χάρτινους σωλήνες γεμάτους μπαρούτι, επιδίδονται σε σαϊτοπόλεμο, στο γήπεδο του Μεσσηνιακού.

Στην Πάτμο, στο Μοναστήρι, κατά τη δεύτερη Ανάσταση το Ευαγγέλιο διαβάζεται σε επτά γλώσσες...

Ανάσταση στο Αργοστόλι....



Στο γνωστό ....πολεμικό μοτίβο έγινε η Ανάσταση χθες το βράδυ στην Πλατεία Αργοστολίου. Φέτος ήταν λίγο ήπια η ....επίθεση των όσων συνεχίζουν να τηρούν το έθιμο, μιας και άρχισε αργότερα από κάθε άλλη χρονιά, 15 λεπτά πριν την Ανάσταση. Ωστόσο δεν έλειψαν οι προκλήσεις από κάποιους θερμοκέφαλους που συνεχίζουν (το θεωρούν εξυπνάδα) να πετούν κροτίδες στα πόδια του Μητροπολίτη και των υπόλοιπων ιερέων και παιδιών που κρατούσαν τα ιερά άμφια. Η Ανάσταση λίγα μέτρα μακρύτερα στον Άγιο Σπυρίδωνα, ήταν...
ήσυχη με τον κόσμο να ψέλνει τον Χριστός Ανέστη δημιουργώντας μια πολύ ωραία αναστάσιμη ατμόσφαιρα.

Την Ανάσταση στην Πλατεία παρακολούθησαν ο Βουλευτής κ. Αλ. Παρίσης, ο Δήμαρχος Αργοστολίου, ο αντινομάρχης κ. Θ. Γαλιατσάτος, οι αντιδήμαρχο κ. Δ. Ανδρεάτος, Σ. Σαμούρης, Α. Κουνάδης, αντιπροσωπεία του ΛΑΟΣ και της Αστυνομικής Διεύθυνσης.

Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου...
Από kefaloniaphotonews.gr

Το κορίτσι που "μάγεψε"τον πιστολέρο...




Συνέντευξη στο Φρίξο Δρακοντίδη.
Κάντε κλίκ στις φωτό...

Στροφή στην θετική πλευρά της ζωής...


Σε μια εποχή που η οικονομική κρίση, η εγκληματικότητα και η ανασφάλεια μαυρίζουν την ζωή μας, το "ΘΕΜΑ" ξεκινά την δική του αντίσταση στη μαυρίλα της επικαιρότητας.
Το νέο ένθετο "ΘΕΜΑ People" θα φωτίζει κάθε εβδομάδα τη θετική πλευρά της ζωής, προσφέροντας καλή διάθεση, ευχάριστες ειδήσεις και... γέλιο...

8.000 οι άστεγοι στην Ελλάδα, δεν θα κάνουν Πάσχα...

Το 20% του πληθυσμού βρίσκεται στο "κατώφλι κινδύνου φτώχειας"...
Ο κίνδυνος της φτώχειας απείλησε το 20% του πληθυσμού το 2006, σύμφωνα με την έρευνα εισοδήματος και συνθηκών διαβίωσης των νοικοκυριών έτους 2007 της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδας (ΕΣΥΕ).
Πιο συγκεκριμένα, 838.910 νοικοκυριά, δηλαδή 2.190.933 άτομα απειλούνταν από τον κίνδυνο της φτώχειας το 2006.
Σύμφωνα με την ΕΣΥΕ πρόκειται για δειγματοληπτική έρευνα εισοδήματος και συνθηκών διαβίωσης των νοικοκυριών έτους 2007 με χρονική περίοδο αναφοράς εισοδήματος το έτος 2006.
Βάσει των στοιχείων, το έτος αυτό το 20% του πληθυσμού βρισκόταν στο...

κίνδυνο φτώχειας ως «κατώφλι κινδύνου φτώχειας ανά άτομο είναι 6.120 ευρώ» και το «κατώφλι κινδύνου φτώχειας για νοικοκυριά με δύο ενήλικες και δύο εξαρτώμενα παιδιά είναι 12.852 ευρώ».
Επισημαίνεται ότι ο παραπάνω δείκτης, υπολογιζόμενος με την ίδια μεθοδολογία, παρουσιάζει σχετική σταθερότητα κατά τα τελευταία 13 έτη για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, κυμαινόμενος μεταξύ 20% και 23% (στρογγυλοποιημένα ποσοστά).
Το μέσο ετήσιο ατομικό ισοδύναμο εισόδημα ανέρχεται σε 12.130,28 ευρώ και το μέσο ετήσιο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών της χώρας σε 21.140,37 ευρώ.
Επίσης η έρευνα έδειξε ότι οι συντάξεις μειώνουν το ποσοστό φτώχειας κατά 18,3 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ τα κοινωνικά επιδόματα μειώνουν το ποσοστό της φτώχειας κατά 3,5 ποσοστιαίες μονάδες.
Τέλος, το σύνολο των κοινωνικών μεταβιβάσεων μειώνει το ποσοστό της φτώχειας κατά 21,8 ποσοστιαίες μονάδες.
Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας είναι υψηλότερο στις γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες (21% και 20% αντίστοιχα). Τα μονοπρόσωπα νοικοκυριά με θήλυ μέλος απειλούνται από τη φτώχεια με ποσοστό 29%, ενώ τα αντίστοιχα με άρρεν μέλος σε ποσοστό 25%.
Ο κίνδυνος φτώχειας για παιδιά 0-17 ετών ανέρχεται στο 23%, ποσοστό που συναντάται επίσης για τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών. Εξάλλου, το ποσοστό κινδύνου φτώχειας των εργαζομένων ανέρχεται σε 14%, το μη εργαζομένων σε 25% και των ανέργων σε 35%.


Στους 7.720 οι άστεγοι στην Ελλάδα

Τα 7.720 άτομα φτάνει ο αριθμός των αστέγων στην Ελλάδα, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται στην καταγραφή οι αλλοδαποί. Από αυτούς, σύμφωνα με την πρώτη επίσημη εκτίμηση του υπουργείου Υγείας, περίπου 1.800 άτομα ζουν στον δρόμο ή διαμένουν σε νυχτερινά καταφύγια.
Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Δ. Αβραμόπουλος και ο υφυπουργός Μ. Σαλμάς, κατά την επίσκεψή τους σε κοινωνικό ξενώνα αστέγων στον Ρέντη.

Όπως επεσήμανε ο κ. Σαλμάς, 970 άτομα στερούνται κατοικίας και διαμένουν σε ξενώνες για αστέγους, σε καταφύγια γυναικών ή έχουν πρόσφατα πάρει εξιτήριο από σωφρονιστικά καταστήματα ή νοσοκομεία.

Σημειώνεται ότι ακόμη 2.200 άτομα διαβιούν σε μη ασφαλή καταλύματα, δηλαδή είτε φιλοξενούνται προσωρινά από συγγενείς και φίλους είτε έχουν κάνει παράνομη υπενοικίαση, παράνομη χρήση χώρων ή κτιρίων και καταπάτηση γης.
Επίσης, περίπου 2.730 άτομα ζουν σε ανεπαρκή καταλύματα, δηλαδή σε τροχόσπιτα, κοντέινερ, καταυλισμούς, σκηνές, παραπήγματα, οικισμούς θυμάτων φυσικών καταστροφών, καταστήματα, αποθήκες και μαντριά.

ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-Πρόγνωση ...


Αραιές νεφώσεις. Τοπικές βροχές το μεσημέρι και το απόγευμα στα βορειοδυτικά και μεμονωμένες καταιγίδες στα ηπειρωτικά ορεινά.
ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αραιές νεφώσεις κατά περιόδους πιο πυκνές, ανέμους ασθενείς και θερμοκρασία από 10 έως 24 βαθμούς Κελσίου θα έχει η Αθήνα. Αραιές νεφώσεις κατά περιόδους πιο πυκνές, άνεμοι ανατολικοί νοτιοανατολικοί 3 με 4 μποφόρ και θερμοκρασία από 10 έως 23 βαθμούς Κελσίου στη Θεσσαλονίκη.
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙΡΟΣ Στο Ιόνιο και τα ηπειρωτικά νεφώσεις με τοπικές βροχές στα δυτικά, κεντρικά και βόρεια. Σποραδικές καταιγίδες στα βόρεια και...
.στα ορεινά της υπόλοιπης ηπειρωτικής χώρας κυρίως τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες. Στις υπόλοιπες περιοχές αραιές νεφώσεις κατά περιόδους πιο πυκνές. ’νεμοι στα δυτικά ανατολικοί νοτιοανατολικοί 3 με 5 και στο Ιόνιο τοπικά 6 μποφόρ. Στα ανατολικά από ανατολικές διευθύνσεις 3 με 5 και στο βορειοανατολικό Αιγαίο 6 μποφόρ. Σε πτώση ο υδράργυρος κυρίως στα βόρεια.

ΑΧΑΙΑ-ΗΛΕΙΑ Αραιές νεφώσεις κατά περιόδους πιο πυκνές. ’νεμοι νοτιοανατολικοί 3 με 5 μποφόρ. Θερμοκρασία από 11 έως 23 βαθμούς Κελσίου.

Θάνατος στο πλοίο "ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ" προερχόμενο από Ιταλία...


Στο πλοίο δεν υπήρχε (ο προβλεπόμενος) γιατρός και νοσηλευτής...
Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, από τον Πλοίαρχο του Επιβατικού- Οχηματαγωγού πλοίου «ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ» Ν.Π. 11550, το οποίο εκτελούσε χειρισμούς πρόσδεσης στο λιμένα Ηγουμενίτσας προερχόμενο από Πρίντεζι Ιταλίας με τελικό προορισμό την Πάτρα, ότι 44χρονος, ο οποίος ταξίδευε με τη συνοδεία οικείων του, είχε απωλέσει τις αισθήσεις του. Με τον κατάπλου του πλοίου, ο ανωτέρω μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κ.Υ. Ηγουμενίτσας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, πρόκειται δε να...

μεταφερθεί στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Ιωαννίνων, προκειμένου να διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή, από τον Ιατροσικαστη κ. Βουγιουκλάκη.Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας.Θα πρέπει πάντως να σημειθεί πως είναι ο τρίτος θάνατος επιβάτη σε πλοίο που εκτελεί δρομολόγια από την Ιταλία προς την Ηγουμενίτσα, σε ένα μόνο μήνα!Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν απο χρόνια, είχε εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση (υπουργεία Υγείας και Εμπορικής Ναυτιλίας) που προέβλεπε, μεταξύ άλλων, την λειτουργία εντός των πλοίων, που εκτελούν μεγάλες αποστάσεις, όπως Ηγουμενίτσα - Ιταλία την λειτουργία κανονικού ιατρείου, με γιατρό και νοσηλευτή. Οριζόταν το ιατρείο αυτό να είναι πλήρως εξοπλισμένο με ιατρικά μηχανήματα και να διαθέτει σύστημα τηλεϊατρικής.Οι πλοιοκτήτες, όμως, όπως φαίνεται, έγραψαν «στα παλαιότερα των υποδημάτων τους» την κοινή υπουργική απόφαση!
Αναρτήθηκε από epirusgate.blogspot.com

Ακρωτηριασμοί από βεγγαλικά...


Τραυματισμοί σημειώθηκαν και φέτος από τη χρήση βεγγαλικών.
Ένας 27χρονος έχασε το δεξί του χέρι την ώρα της Ανάστασης στον Άγιο Γεώργιο της Νέας Περάμου.
Λίγο μετά την Ανάσταση 37χρονος τραυματίστηκε στο πόδι από αδέσποτη σφαίρα, επί ...
της οδού Αργυροκάστρου στου Παπάγου.
Σύμφωνα με ιατρικές πηγές, αρκετοί πολίτες και κυρίως ανήλικα παιδιά, υπέστησαν μερική ή και ολική απώλεια ακοής.

Το Πάσχα των πολιτικών...


Κοντά στους πολίτες και τους στρατευμένους νέους θα περάσουν το Πάσχα οι αρχηγοί της πολιτικής και πολιτειακής ηγεσίας της Ελλάδας, οι οποίοι θα στείλουν τα αναστάσιμα μηνύματά τους από διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, θα γιορτάσει το Πάσχα με τους στρατευμένους στο στρατόπεδο "Λορέντζος Μαβίλης" στο Καλπάκι.
Την αεροπορική βάση Δεκελείας θα επισκεφθούν ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής και η Γενική Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος Αλέκα Παπαρήγα, ενώ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα επισκεφθεί το κέντρο νεοσύλλεκτων του Ναυτικού στον Πόρο.
Στην Τήνο θα...
περάσει τις ημέρες του Πάσχα ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΝ Αλέκος Αλαβάνος και ο Αλέξης Τσίπρας στην Καβάλα.



Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ Γιώργος Καρατζαφέρης θα επισκεφθεί την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής και στη συνέχεια την αεροπορική βάση Δεκελείας.

Εν τω μεταξύ, στη σημασία της Αναστάσεως του Χριστού, αναφέρεται στα μηνύματά της η θρησκευτική ηγεσία.

Στο πασχαλινό του μήνυμα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος χαρακτηρίζει την ανάσταση ως "αναντίρρητη ιστορική πραγματικότητα, με σωτήριες επιπτώσεις σε όλους" και τονίζει ότι "στις εκκλησίες μπορούν να βρουν καταφύγιο οι πονεμένοι και καταπροδωμένοι από τους 'χαμόθεους'".

Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εύχεται να συναντήσουν οι πιστοί τον αναστημένο Χριστό στο πρόσωπο του άλλου και προσθέτει ότι τα σύννεφα της οικονομικής κρίσης μπορεί να σκεπάζουν τις προοπτικές και το μέλλον πολλών, όμως βαθύτερη είναι η κρίση όταν συνεχίζουμε την προκλητική και αδιάφορη στάση μας προς τον άλλο.
Πηγή Skai.gr

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...




Από τη νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας στην ευωχία του Πάσχα...

Tου Aντωνη Καρκαγιαννη

Στις μέρες μας σχεδόν έχει εκλείψει η εναλλαγή της αυστηρής νηστείας της Μεγάλης Εβδομάδας και της ευωχίας του Πάσχα, που άρχιζε από τα μεσάνυχτα της Ανάστασης και κρατούσε τουλάχιστον τρεις μέρες. Και δεν είναι μόνο η στέρηση που ενίσχυε την προσδοκία της απόλαυσης και έδινε ιδιαίτερη γεύση και νοστιμιά στην ίδια την απόλαυση. Είναι και η απαγόρευση, που όπως κάθε απαγόρευση, κουβαλούσε μέσα της τον γλυκό πειρασμό της παράβασης, τη γοητεία της «αμαρτίας», αρκετά συγγενική με την «αμαρτία» του έρωτα τα παλαιότερα χρόνια. Αργότερα έγιναν όλα όμοια, εξέλιπε η μετάβαση από το ένα στο ποθητό αντίθετό του και όλα ισοπεδώθηκαν. Τείνει να εκλείψει και η αγωνιώδης περιπέτεια της «αμαρτίας».

Η νηστεία είναι αρχαιότατο φαινόμενο που...

χάνεται στην αρχή του ιστορικού χρόνου και συνδεόταν πάντοτε με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις, αν μπορούμε να μιλήσουμε για πεποιθήσεις σε εποχές υπέρμετρου φυσικού φόβου και αναζήτησης της λύτρωσης από τον φόβο. Ολες οι θρησκείες της «βαθιάς Ανατολής», όχι ως γεωγραφικής έννοιας, αλλά με την έννοια του σκοτεινού και μυστηριώδους βάθους, όριζαν ποικίλες απαγορεύσεις και νηστείες. Οι βουδιστές και οι βραχμάνες, οι περσικές θρησκείες και η Μεσοποταμία καθιέρωσαν απαγορεύσεις και νηστείες. Σχεδόν αναλλοίωτες πέρασαν στους αρχαίους Αιγυπτίους και από κει στους Εβραίους μονοθεϊστές και στους Ελληνες ειδωλολάτρες. Πολλοί πιστεύαμε ότι η ανθρωποτροπική και ανθρωπομορφική ειδωλολατρεία των Ελλήνων, όπου οι θεοί είχαν ανθρώπινη μορφή, μόνιμη κατοικία στον Ολυμπο, απ’ όπου συχνά κατέβαιναν και αναμειγνύονταν με τους ανθρώπους και με όλα τα ανθρώπινα, ήταν θρησκεία φωτεινή, οικεία και παιχνιδιάρικη, ενίοτε με χιούμορ, όπως π.χ. οι ανθρώπινοι έρωτες του Δία και οι συχνές απιστίες του. Κάναμε λάθος. Οι αρχαίοι Ελληνες ήταν βαθιά θρησκευόμενοι και δεισιδαίμονες. Οι νηστείες και οι απαγορεύσεις συνόδευαν τα θρησκευτικά μυστήρια και όλες τις λατρευτικές τελετουργίες και συχνά την πολεμική προετοιμασία την παραμονή της μάχης.

Οι ειδικοί έδωσαν πολλές ερμηνείες στο φαινόμενο. Η νηστεία και γενικότερα οι απαγορεύσεις και η αποχή από τις υλικές απολαύσεις καιθερώθηκε ως μέσο ψυχικού και ταυτόχρονα σωματικού αποκαθαρμού και εξιλασμού, για να ξεχωρίσει την πνευματική από την υλική ζωή και να επισημάνει τη θεία προέλευση και υπεροχή της πρώτης. Ακόμη και σήμερα χριστιανοί και μωαμεθανοί, στους οποίους οι απαγορεύσεις είναι αυστηρότερες, συνοδεύουν τις νηστείες με πλήρη αποχή από ερωτικές απολαύσεις και συνευρέσεις, επειδή θεωρούνται κατ’ εξοχήν μορφές υλικής ζωής, παρ’ όλο ότι είναι τόσο βαθιά σωματικές ώστε να ταυτίζονται με την ψυχή μας. Ισως γι’ αυτό, για να εξορκίσουμε την απόλυτη κυριαρχία τους και την καθυπόταξή μας.

Δεν είχα την πρόθεση να γράψω τόσο σχοινοτενή πρόλογο, έτσι βγήκε και δεν έχω χρόνο να τον περιορίσω. Πρόθεσή μου εξακολουθεί να είναι να θυμηθώ και να θυμίσω τις νηστείες της Μεγάλης Σαρακοστής και κυρίως τα νηστίσιμα εδέσματα, που όσο πάει και τα ξεχνούμε, παρ’ όλο ότι ήταν νοστιμότατα και συχνά... χαριτωμένα με την άδολη προέλευσή τους από τη φύση.

Η Μεγάλη Σαρακοστή, το λέει και το όνομα, είναι οι σαράντα μέρες πριν από το Πάσχα και θεωρούνται μέρες ψυχικού και σωματικού καθαρμού για τη μεγάλη γιορτή. Καταλαμβάνουν πάντοτε καίρια θέση στο μεταίχμιο μεταξύ Χειμώνα και Ανοιξης με επίκεντρο την εαρινή ισημερία και, όπως και το Πάσχα, έχουν την έννοια της μετάβασης από τον κρύο και σκοτεινό Χειμώνα στη φωτεινή και θερμή Ανοιξη. Μεταφορικά από τον θάνατο στην Ανάσταση. Κάποτε οι άνθρωποι πίστευαν ότι ακριβώς αυτή την εποχή του έτους, όπως και σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς αρχίζουν να περισσεύουν στο σώμα μας οι δυνάμεις της ζωής, να ξεχειλίζουν και να απειλούν τη σωματική μας (και την ψυχική) ισορροπία. Σε ολόκληρη τη Φύση παρατηρούμε την έκρηξη και το ξεχείλισμα της ζωής. Επινοήσαμε, λοιπόν, τις νηστείες και τις απαγορεύσεις και τις περιβάλλαμε με θρησκευτικό κύρος (δηλαδή με την απειλή της «αμαρτίας») ακριβώς από ανάγκη να συγκρατήσουμε την απειλούμενη από την πλημμυρίδα της ζωής εσωτερική μας ισορροπία.

Η νηστεία αρχίζει από την Καθαρή Δευτέρα και επιβάλλει αποχή από τροφές προερχόμενες από ζώα που μέσα τους κυκλοφορεί αίμα. Από κρέας πάσης προελεύσεως, από τυρί, βούτυρο, αυγά κ.λπ. Εξαιρείται το κρέας από το σώμα των μαλακίων και των οστρακοειδών, είναι μία από τις χαριτωμένα πονηρές εξαιρέσεις, τα μαλάκια και τα οστρακοειδή είναι ένας πλούσιος, νοστιμότατος και χορταστικός κόσμος. Δεν ξέρω αν οι όροι είναι ακριβείς και πλήρεις αλλά εννοώ τα χταπόδια, τις υπέροχες γαρίδες, τους αστακούς, τα καλαμαράκια, τις σουπιές, τα μύδια, τα στρείδια, τα κυδώνια, ονειρεμένα εδέσματα που καλούνται για να απαλύνουν δήθεν... τα «βάσανα της νηστείας». Οταν μάλιστα συνοδεύονται από ούζο ή εκλεκτά λευκά κρασιά απολαμβάνουμε πραγματική ανάταση του σώματος σε πνεύμα και ψυχή.

Τα ψάρια αν και με ψυχρό αίμα απαγορεύονται με εξαίρεση την ημέρα του Ευαγγελισμού, όπου τρώμε παστό μπακαλιάρο, τηγανητό με σκορδαλιά, συνηθέστερα όμως πλακί στον φούρνο με κρεμμύδια και μαϊντανό. Και μια δεύτερη εξαίρεση, την Κυριακή των Βαΐων όπου πάλι τρώμε ψάρια, δεν ξέρω με ποια δικαιολογία. Ολες τις άλλες μέρες της Μεγάλης Σαρακοστής απέχουμε από το κρέας και από τα παράγωγα των ζώων με αίμα. Και πάλι μια πονηρή εξαίρεση. Μπορούμε άνετα και αναμάρτητα να φάμε νοστιμότατο αυγοτάραχο Μεσολογγίου, χαβιάρι από την Κασπία Θάλασσα, «μπρικ» από τον Βόρειο Κύκλο, παρ’ ότι είναι παράγωγα ψαριών με αίμα.

Επιτρέπονται και επιβάλλονται τα προερχόμενα από τον φυτικό κόσμο. Την Τετάρτη και την Παρασκευή νηστεύουμε από λάδι, επιτρέπεται όμως το ταχίνι που έχει άφθονο φυτικό λάδι. Ετυχε κάποτε να δοκιμάσω σε μοναστήρι φασόλια και χαλβά σιμιγδαλένιο, και τα δύο με ταχίνι. Πέρασαν πολλά χρόνια αλλά ακόμα θυμάμαι τη νοστιμιά τους.

Τα ίδια ισχύουν και για τη Μεγάλη Εβδομάδα. Οι γιαγιάδες μας τη Μεγάλη Τετάρτη και τη Μεγάλη Παρασκευή έτρωγαν μόνο καρδιές μαρουλιού με μπόλικο αλάτι και αρωματικό ξύδι του χωριού. Επιναν μετά και μπόλικο νερό λόγω του αλατιού και δεν πεινούσαν. Ετσι, εξαγνισμένες μάζευαν λουλούδια της Ανοιξης και στόλιζαν τον Επιτάφιο. Τις άλλες μέρες τρώγαμε διάφορα λαχανικά της εποχής, μαγειρεμένα με λάδι. Αλλά και σουπιές με σπανάκι ή με μύγδαλα, κρεμμύδια και δαμάσκηνα (εκλεκτός μεζές για κρασί και ούζο). Θα ξεχωρίσω επίσης το πρασοσέλινο και, πιστέψτε με, τα κυδώνια γιαχνί με πράσα και ξερά δαμάσκηνα, λευκά με λεμόνι ή κόκκινα με πελτέ ντομάτας. Ανυπέρβλητα σε νοστιμιά είναι τα άγρια σπαράγγια, που στο χωριό μου, τα Αμπελάκια της Θεσσαλίας τα λέμε «οβριές». Τα τρώμε σε δύο μορφές: σαλάτα με ξύδι και λάδι όπως τα ραδίκια ή σούπα πάλι με ξύδι και λάδι.

Είναι αδύνατον να σας περιγράψω όλα τα νηστίσιμα εδέσματα της Μεγάλης Σαρακοστής και της Μεγάλης Εβδομάδας, τον πλούτο της φύσης, αλλά και τον πλούτο της μαγειρικής φαντασίας και εφευρετικότητας. Είναι μεγάλη Τέχνη, με το «Τ» κεφαλαίο. Πώς να σας περιγράψω τις χορτόπιτες που αρχίζουν με χόρτα του χειμώνα και σιγά σιγά δέχονται τα χόρτα της Ανοιξης και το άρωμά τους. Τα μυροτσούκινδα, τις κομπότες, τα μυρώνια, τις καυκαλήθρες, τις ξυνήθρες, τα λαπατάκια...

Ετσι «πεινασμένοι» και εξαγνισμένοι φτάνουμε τα μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου και της Ανάστασης, κρατώντας στο χέρι τα κόκκινα αβγά για να ανταλλάξουμε τσουγκρίσματα και ασπασμούς ευθύς μετά το «Χριστός Ανέστη»..., εξουθενωμένοι, βέβαια, από τη νηστεία όπως σας την έχω περιγράψει. Και αρχίζει, πάντοτε, με νυχτερινή μαγειρίτσα η εωχία του Πάσχα που συνήθως φτάνει ώς την κραιπάλη...

Από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

«Αληθώς Ανέστη» ...

Αληθώς Ανέστη: ακούγεται σ’ όλη την Οικουμένη απ’ όλους τους Ορθοδόξους την ημέρα του Πάσχα. Τι σημαίνει αυτό; Ο καθένας το προσλαμβάνει διαφορετικά αλλά ίσως λίγοι είναι αυτοί για τους οποίους το «αληθώς ανέστη» σημαίνει αλλαγή πορείας, πορεία αγιασμού, αποδοχή του Χριστού.

Για τους πολλούς –και δυστυχώς σ’ αυτούς ανήκουμε κι εμείς οι «πιστοί»- το «αληθώς ανέστη» είναι συνώνυμο ενός ανώδυνου «χρόνια πολλά» (κάτι σαν το «happy birthday» ή χειρότερα, είναι το έναυσμα για το γιορτινό τραπέζι. Λίγοι πιστεύουμε αυτό που τα χείλη λένε...


«Αληθώς Ανέστη»: Πόσο επιφανειακά αλήθεια δεχόμαστε την Ανάσταση του Χριστού. Είναι μόνο μια απλή συναισθηματική φόρτιση, μια πρόσκαιρη αίσθηση χαράς; Τραγική απόδειξη: μία εβδομάδα το πολύ μετά την Ανάσταση, όλα «παίρνουν τον κανονικό τους ρυθμό» και το «αληθώς ανέστη» παραμερίζεται.

Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα ότι ο «κανονικός ρυθμός ζωής» είναι μόνο ο αναστάσιμος. Δεν έχουμε νιώσει ότι τίποτε πριν από την Ανάσταση δεν ήταν «φυσιολογικό» και ότι μόνο τώρα όλα αποκαθίστανται, όλα αγιάζονται.

«Αληθώς Ανέστη»: ναι, ο Χριστός αναστήθηκε. Και όλοι τώρα μπορούμε να αναστηθούμε. Αρκεί να καταλάβουμε ότι η Ανάσταση δεν σταματά 50 μέρες μετά (αν το κρατάμε κι αυτό, γιατί οι περισσότεροι ξεχνάμε το «Χριστός ανέστη» μετά από 10 μέρες).

Η Ανάσταση είναι γεγονός καθημερινό πλέον. Αυτό πρέπει να το πιστέψουμε, να το καταλάβουμε, να το βιώσουμε. Τότε μόνο η ζωή μας, η ύπαρξή μας θα είναι μια διαρκής επιβεβαίωση της Ανάστασης. Τότε μόνο, η καρδιά και όχι τα χείλη, θα λέει «αληθώς ανέστη».
xfe.
Από το black-mail.blogspot.com

Χριστός Ανέστη. Χρόνια Πολλά...




18.4.09

Υπουργός 5 αστέρων...

Το ταξίδι του Ευρυπίδη και της Στεργιούλας στο Μπορντό στοίχισε στο υπουργείο 24.505 ευρώ. Είχε αυτό...

το κόστος, ενώ, όπως γράφει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ σήμερα, ο υπουργός ήταν καλεσμένος από την Ε.Ε. Σύμφωνα με την εφημερίδα, το επίσημο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προέβλεπε για τον Έλληνα υπουργό και δύο μέλη της συνοδείας του, πληρωμένα έξοδα διαμονής σε ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων (Pullman Bordeaux Aquitania) . Ήταν δυνατόν, όμως ο Ευρυπίδης να καταδεχτεί να πάει τη Στεργιούλα του σε τέτοιο "φτηνο"-ξενοδοχείο. Πήγε στις σουίτες του Four Seasons και τα κορόιδα οι Έλληνες φορολογούμενοι πλήρωσαν για πάρτη τους 2.500 ευρώ τη βραδιά! ...

Ούτε που το σκέφτεται...

"Δεν τίθεται θέμα επιστροφής (ύστερα από σχεδόν δύο δεκαετίες και κάτι ψιλά) της Έλλης Στάη στη ERT" , γράφει ο...

Νίκος Νικητέας σήμερα στη στήλη MEDIA MARKET (ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ) . Σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες, η Έλλη Στάη δεν υπήρχε καμία περίπτωση, ακόμη και να την παρακαλούσαν, να επέστρεφε (ιδιαίτερα αυτή την εποχή) στην ERT. Κορόιδο είναι; ...

Κύπρος: Αύριο οι "εκλογές" στα κατεχόμενα...

Περίπου 350 υποψήφιοι από επτά κόμματα διεκδικούν τις 50 έδρες στη «βουλή» στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου στις «βουλευτικές εκλογές» , που θα γίνουν αύριο.

Στο «εκλογικό σώμα» υπερισχύουν οι...

έποικοι από την Τουρκία, οι οποίοι, σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα «Σαμπάχ» είναι 100 χιλιάδες και οι Τουρκοκύπριοι υπολογίζονται περίπου στις 61 χιλιάδες.
Πηγή ΑΠΕ

Ειρηνικά η αφή του Αγίου Φωτός...

Μετά από πολλά χρόνια η τελετή της αφής του Αγίου Φωτός στο ναό της Αναστάσεως έγινε χωρίς επεισόδια. Λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, παρουσία των εκπροσώπων όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών και της ελληνικής αποστολής.
Το Άγιο Φως έφτασε το...

απόγευμα στο Ελ.Βενιζέλος, όπου του αποδόθηκαν τιμές αρχηγού κράτους. Το Άγιο Φως, με 17 πτήσεις της Ολυμπιακής, μεταφέρεται αυτή την ώρα στις Μητροπόλεις της Ελλάδος...

Αρνήθηκε λόγω Τέως...


Τελικά φαίνεται πως απόψε δεν θα' χουμε την ευκαιρία να δούμε τον Κακαουνάκη αγκαλιά και πλάι πλάι με τον Μητσοτάκη.
Μάλλον το σκέφτηκε καλύτερα γιατί, μαζί με την οικογένεια Μητσοτάκη θα...
κάνει Ανάσταση και ο Τέως Κωνσταντίνος.
Με τον Μητσοτάκη αν τον δούνε αγκαλιά κάποιοι, μπορεί και να τον συγχωρέσουν.
με τον Τέως Βασιλιά όμως , κανείς.
Γι αυτό κι αρνήθηκε ευγενικά την πρόσκληση.
Είναι γνωστό άλλωστε πως ο Κακαουνάκης έχει καλούς τρόπους...

Βαβέλ...


Η μάνα,η γιαγιά, τα παιδιά, ο παππούς, η Ελένη, η Σούλα, η Σαντορίνη, το Περιστέρι, τα Τρίκαλα, η Αγιά Σωτήρα, ουφ!...

Λαχάνιασε ο αστυνόμος.

Κι εμείς, δεν καταλάβαμε τίποτα...

9 Κουνελάκια του PlayBoy στη Κρήτη...

Πέφτουν μπαλωθιές για χάρη τους...
Στο Ρέθυμνο κάνουν Πάσχα 9 κούκλες-μοντέλα του PlayBoy.
Γίνετε χαμός κάθε νύχτα στα κέντρα που πάνε. Βγαίνουν πιστόλια για χάρη τους.
Τα κουνελάκια τα...

έφερε στη Κρήτη γνωστός επιχειρηματίας ο οποίος και τα φιλοξενεί στην Βίλα του. Χωρίς διαφήμιση και γίνεται χαμός.
Στο Ρέθυμνο καταφθάνουν θερμόαιμοι Κρητικοί κι από τους άλλους νομούς του νησιού.
Για οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό, θα σας ενημερώσουμε...

Ρομπερτ Πάουελ: Τι απέγινε ο "ιδανικός" Ιησούς?...


Fish & Chips Πρώτο Θέμα.
Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος βάζει το δάχτυλό του επί τον τύπον των ήλων ενός"ιερού" τηλεοπτικού ινδάλματος.Κάντε κλίκ στη σελίδα.

Λάκης Λαζόπουλος: Με τρομάζει ο κουρασμένος Καραμανλής και ο ξεκούραστος Παπανδρέου...



Ο καλλιτέχνης σε κλίμα ευρωεκλογών μιλά για πολιτική, αλλά και για τις ανησυχίες της νεολαίας. Κάντε κλικ στις φωτό για να διαβάσετε την συνέντευξη στο Διονύση Θανασούλα, από το Πρώτο Θέμα...

Η τσικουδιά νερό δεν γίνεται...


Θα κάνουν μαζί Ανάσταση?...
Είναι πολύ πιθανόν απόψε ο Κακαουνάκης να δώσει το φιλί της αγάπης με τον Μητσοτάκη.
Όπως μάθαμε ο επίτιμος τον έχει προσκαλέσει να κάνουν μαζί Ανάσταση. Ο Κακαουνάκης δεν...

έχει απαντήσει ακόμα, αλλά δεν αποκλείεται να δεχθεί. Παρά το τσαμπουκά (για τα μάτια του κόσμου) έχει πολύ καλές σχέσεις με την οικογένεια. Σήμερα όλη την ημέρα έκανε ανταλλαγή μηνυμάτων με την Ντόρα. Μην εκπλαγείτε λοιπόν το βράδυ αν κρατάει την λαμπάδα πλάι στον επίτιμο. Εμείς θα'μαστε εκεί να απαθανατίσουμε το φιλί...

Μη διαφημίζετε τα θεία ...

Θεόδωρος Δ. Παπαγγελής
Στην αρχή ήταν οι ζηλωτές που βάλθηκαν να σωφρονίσουν τους άπιστους με μια φουρνιά από τρομοκρατικά πόστερ: «Γρηγορείτε και προσεύχεσθε ή ετοιμαστείτε για τις υψικαμίνους και τα βοθρολύματα της Κόλασης». Μετά ήρθε μια (βρετανίδα) συγγραφέας σεναρίων για τηλεοπτικές κωμωδίες που «τα πήρε» με τα πόστερ, βγήκε στη μπλογκόσφαιρα και άρχισε έρανο για την οικονομική στήριξη μιας αθεϊστικής εκστρατείας. Κάπου 5.000 αγγλικές λίρες περίμενε, τελικά βρέθηκε με το εικοσαπλάσιο ποσό. Στον χορό μπήκε γρήγορα η...
Βρετανική Ανθρωπιστική Εταιρεία και, πιο καμαρωτός από όλους, ο Ρίτσαρντ Ντόκινς της ευπώλητης «Αυταπάτης» με τον θεόρατο τζίρο του 1,5 εκατομμυρίων αντιτύπων. Αποτέλεσμα: από τις αρχές ενεστώτος έτους ένα τμήμα του λονδρέζικου αστικού στόλου αρμενίζει ενεπίγραφο με ένα μήνυμα κατευθείαν από τον «κήπο του Επίκουρου»: «Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει Θεός. Πάψτε να άγχεσθε τώρα και απολαύστε τη ζωή σας».

Διαφήμιση μπορείς να κάνεις (σχεδόν) παντού, αλλά τίποτε πιο παραδοσιακά κατοχυρωμένο και αναντάν μπαμπαντάν θεσμικό από το πλευρικό αμάξωμα του κόκκινου λεωφορείου που περνάει από το Γουεστμίνστερ- πλην, είναι η πρώτη φορά που ό,τι θα έπρεπε κανονικά να αποτελεί πόρισμα αθεϊστικής διατριβής ή επιμύθιο αγνωστικιστικής διάλεξης συγκατοικεί με διαφημιστικά σήματα για καταναλωτικές λιχουδιές, ανοιχτές προσκλήσεις στην υψηλή τεχνολογία του lifestyle ή τραπεζικές προσφορές (η κρίση, σημειωτέον, δεν έχει αρχίσει ακόμη). Καμία έκπληξη. Το βαρυσήμαντο μήνυμα βρίσκεται εκεί που βρίσκεται επειδή έχει συναινέσει πλήρως στους κώδικες του διαφημιστή. Πάρτε, για παράδειγμα, εκείνο το «τώρα». Σε έναν κόσμο καταναλωτικών επιταχύνσεων και καλειδοσκοπικής αλλαγής προτύπων, πρέπει να ξέρεις να επενδύεις στο ενδεχόμενο της χαμένης ευκαιρίας-προσφοράς - «διαθέσιμο μόνο για λίγες μέρες, ώρες ή, καλύτερα, τώρα». Το «τώρα» του διαφημιστή ταξινομεί «χαμένους» και «κερδισμένους», αλλοτινούς καιρούς και νέες εποχές- «ξεχάστε το παλιό σας απορρυπαντικό,τώραήρθε το...». Εξίσου περίοπτο στατιστικά και εκείνο το «απολαύστε» του μηνύματος. Η διαφήμιση ανήκει κυρίως στα παυσίλυπα, και ρέπει συστηματικά στην ηδονιστική πρόσκληση- «η τέλεια (μπορεί και η «απόλυτη»)

απόλαυση, στο μπάνιο ή στο πιάτο σας...».

Αλλά αυτό που συμπυκνώνει τα διαφημιστικά ένστικτα του εν λόγω μηνύματος είναι το «κατά πάσα πιθανότητα». Θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι πρόκειται για ένα είδος αγνωστικιστικής «πισινής», κάποια συνετή παραχώρηση στο μηδαμινό ενδεχόμενο· δεν πρόκειται περί αυτού. Το «κατά πάσα πιθανότητα» είναι, πολύ ωμά και σοφά, η ασφαλιστική δικλείδα που επιβάλλει η «Αdvertising Standards Αuthority», η Αρχή που παρακολουθεί την τήρηση των κανόνων του διαφημιστικού παιχνιδιού, που δέχτηκε πάνω από διακόσιες καταγγελίες σχετικά με τα «αθεϊστικά λεωφορεία» από τις πρώτες κιόλας μέρες, και που τελικά αποφάνθηκε ότι το μήνυμα είναι τεχνικά αθώο. Φαντάζομαι ότι ένα «κατά πάσα πιθανότητα»
[«Σίγουρα υπάρχει Θεός. Ελα τώρα κι εσύ στο χριστιανικό κόμμα και απόλαυσε τη ζωή σου» γράφει το διαφημιστικό μήνυμα σε λεωφορείο του Λονδίνου. Μήνυμα που αναρτήθηκε ως απάντηση σε προηγούμενη ανάρτηση που έγραφε: «Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει Θεός. Πάψτε να άγχεσθε τώρα και απολαύστε τη ζωή σας» ]
«Σίγουρα υπάρχει Θεός. Ελα τώρα κι εσύ στο χριστιανικό κόμμα και απόλαυσε τη ζωή σου» γράφει το διαφημιστικό μήνυμα σε λεωφορείο του Λονδίνου. Μήνυμα που αναρτήθηκε ως απάντηση σε προηγούμενη ανάρτηση που έγραφε: «Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει Θεός. Πάψτε να άγχεσθε τώρα και απολαύστε τη ζωή σας»
θα έκανε και την Ιερά Εξέταση να το σκεφτεί δυο φορές πριν ανάψει την πυρά.

Η απάντηση στην εκστρατεία ήρθε με το ίδιο όχημα· εννοώ με ανάλογο αριθμό λεωφορείων σε διάταξη αντεπίθεσης και με το διορθωτικό μήνυμα «Σίγουρα υπάρχει Θεός. Ελα τώρα κι εσύ στο χριστιανικό κόμμα και απόλαυσε τη ζωή σου». Αν έχω σωστές πληροφορίες, το συγκεκριμένο κόμμα αντλεί τη σιγουριά του από τις στέρεες παραδόσεις της ρωσικής ορθοδοξίας και τις λίρες του από την ευκατάστατη «Russian Ηour ΤV»πλήρης θεολογικός διάλογος, με διαφημιστική ξιφασκία, σπόνσορες, κόμματα, μέλη και φίλους. Και, επιπλέον, με διασημότητες-κράχτες, αφού στην αθεϊστική γραμμή πηγαινοέρχεται, μεταξύ άλλων, ο Αϊνστάιν (που πάντως είπε κάποτε ότι ο Θεός δεν ρίχνει ζάρια).

Θα ήταν, ίσως, υπερβολικά απλουστευτικό και περιοριστικό να πάρει κανείς αυτήν την υπόθεση ως ενδεικτικό παράδειγμα στο πλαίσιο μιας κοινωνιολογίας των θρησκευτικών πεποιθήσεων στη σύγχρονη Ευρώπη, ακόμη κι αν το σχετικό «σόου» μοιάζει να βρίσκει ζηλωτές και εκτός Βρετανίας. Είναι, πάντως, δύσκολο να κατανοήσει κανείς τη ζέση με την οποία κατεβαίνουν στο γήπεδο οι αγνωστικιστές αυτής της υπόθεσης· και ακόμη πιο δύσκολο να δεχτούμε ότι εδώ διακυβεύονται πραγματικά τα ενδότερα και τα μύχια της πνευματικότητας των εμπλεκομένωνεκτός, βέβαια, και αν το Θεός ή το μη Θεός αποτελεί μετατοπισμένη και ψευδεπίγραφη διαμάχη η οποία έχει αλλού τα οργανικά της αίτια. Οταν είδε τις χιλιάδες των μπλόγκερ που συνέρρευσαν στην πρόσκλησή της, η Βρετανίδα που αναφέραμε πιο πάνω δήλωσε ανακουφισμένη ότι «δεν αισθάνεται πια μόνη». Αν αυτό ήταν τελικά το πρόβλημά της, καλύτερα να διάβαζε Ιρβιν Γιάλομ. Αλλοι ομολόγησαν ότι το ζήτημα δεν είναι ο Θεός, αλλά η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης· όμως στην περίπτωση αυτή θα ήταν χρησιμότερο να μαζέψουν χρήματα για κάποια από τις οργανώσεις που προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα σε ζώνες υψηλής επικινδυνότητας, και πάντως όχι στην Ευρώπη.

Αλλά ό,τι και αν συμβαίνει, εδώ η υπαρξιακή και μεταφυσική στάση γίνεται επιδεικτική πόζα που καταδέχεται τους όρους και τις συμβάσεις του επικοινωνιακού παζαριού- και αυτομολεί στη δικαιοδοσία της «Αdvertising Standards Αuthority». Ισως η προχωρημένη Δύση να διασκεδάζει με τέτοια τερτίπια την ορθολογική της ανία. Εμείς, με όλα τα ελλείμματά μας, δεν έχουμε ακόμη «κατά πάσα πιθανότητα» τέτοια ανάγκη. Γι΄ αυτό απολαύστε το Πάσχα σας, τώρα!...

ΒΗΜΑ

Η γεωγραφία της Ανάστασης...

Γιώργης Γιατρομανωλάκης
Σύμφωνα με τον ιδιοφυή κριτικό της λογοτεχνίας Νorthrop Frye (Η κοσμική Βίβλος, Μελέτες για τη δομή του ρομάντσου) το χριστιανικό σύμπαν, δηλαδή ο νοητός χώρος της θεϊκής επικράτειας, συμπίπτει, ομολογημένα ή ανομολόγητα, με ένα παμπάλαιο μυθολογικό σύμπαν. Το σύμπαν αυτό συνίσταται από τέσσερα επίπεδα, ανάμεσα στα οποία παρατηρείται μια συνεχής κίνηση ανόδου ή καθόδου. Το υψηλότερο επίπεδο είναι οι Ουρανοί, ο τόπος της παρουσίας του θεού: ο κόσμος αυτός κείται πέρα από το φυσικό διάστημα, ωστόσο μπορεί και συμβολίζεται από τον μεταφορικό χώρο των Ουρανών, την επικράτεια του ήλιου, της σελήνης και των άστρων. Αυτή η...
νοητή περιοχή θεωρείται ως ο κόσμος που ξέφυγε από την πτώση, είναι ο χώρος που έχει απομείνει από την αρχέγονη φυσική τάξη του Θεού. Το δεύτερο επίπεδο είναι ο γήινος παράδεισος, ο Κήπος της Εδέμ, εκεί όπου κατοικούσε ο άνθρωπος πριν από την πτώση. Οι συνειρμοί που προκύπτουν από τη λέξη «πτώση» υποδηλώνουν ότι η Εδέμ πρέπει να εννοηθεί ως το υψηλότερο σημείο της οικουμένης, όπως αυτή ορίζεται γεωγραφικά στον Δάντη. Το τρίτο επίπεδο είναι ο κόσμος της καθημερινής εμπειρίας μέσα στην οποία ζούμε. Εδώ, και τα ζώα και τα φυτά φαίνεται πως έχουν προσαρμοσθεί, ο άνθρωπος όμως, μολονότι κι αυτός γεννημένος στον κόσμο αυτόν, παραμένει απροσάρμοστος. Θεωρεί πως το φυσικό του σπίτι είναι το δεύτερο επίπεδο, η Εδέμ, εκεί όπου ο θεός τον προόριζε να ζήσει. Τελευταίο είναι το επίπεδο των δαιμόνων, η κόλαση, ο Αδης. Στη χριστιανική παράδοση το επίπεδο αυτό φαίνεται να μην αποτελεί μέρος της φυσικής τάξης, αλλά ένα αυτόνομο ανάπτυγμα που τοποθετείται συνήθως κάτω από τη γη.

Στη λογοτεχνία όλων των εποχών απαντούν άπειρα παραδείγματα αυτής της τοπογραφικής και θεολογικής διαστρωμάτωσης του σύμπαντος (φυσικού και νοητού). Το ίδιο κοινά είναι τα θέματα της ανόδου ή καθόδου από το ένα επίπεδο στο άλλο, για σωτηρία, φιλοσοφική αναζήτηση ή, αντίστοιχα, για αιώνιο εγκλεισμό και τιμωρία. Συχνά μάλιστα αυτές οι ανοδικές και καθοδικές πορείες, θεών και ανθρώπων, συναντώνται και σχηματίζουν τον αιώνιο κύκλο φθοράς και αναγέννησης, τον κύκλο της ποικιλότροπης πτώσης και άνωσης. Προφανώς όλα τα συμβάντα σε αυτή την κυκλική πορεία δεν είναι τα ίδια. Ετσι υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές της ανόδου και της καθόδου και διαφορετικοί είναι οι συμβολισμοί ή ερμηνείες των όσων συμβαίνουν στα υπερουράνια ή στα καταχθόνια επίπεδα. Αλλιώς συμπεριφέρονται οι σκιές των νεκρών στην ομηρική Νέκυια και αλλιώς οι ψυχές στον πλατωνικόΦαίδροπου αγωνίζονται να αντικρίσουν το απόλυτο πέρα από την αψίδα του ουρανού.

Ομως η πορεία θεών και ανθρώπων, από πάνω προς τα κάτω ή αντιστρόφως, φαίνεται να μη σταματά ποτέ, όπως ανάλογα συμβαίνει με την πορεία των αποχωρισμένων ψυχών που αενάως αναζητούν η μία την άλλη, από τα μυστήρια της Ισιδας, τους ρομαντικούς εραστές του αρχαίου ελληνικού μυθιστορήματος ώς τα φτηνά ρομάντσα της ζωής μας. Αλλά και η κύρια θέση της χριστιανικής σωτηριολογίας είναι ακριβώς αυτό το υψηλό ρομάντσο, ας πούμε, της αιώνιας σωτηρίας του ανθρώπου που έχοντας εκπέσει προσδοκά την ανάσταση, όντας έκθετος αναζητά την επανένωση, νικημέ νος από το Κακό προσδοκά τον τελικό θρίαμβο του Καλού. Ηρωας-πρωταγωνιστής αυτής της αιώνιας περιπέτειας είναι, φυσικά, ο Χριστός. Αυτός (σύμφωνα με το Σύμβολο της Πίστεως) είναι που διαγράφει τον τέλειο και εντέλει σωτήριο κύκλο της καθόδου και της ανόδου. Ο μονογενής υιός του Πατρός θα κατέλθει από τους ουρανούς (κατελθόντα εκ των ουρανών ), θα σαρκωθεί και θα λάβει μορφή ανθρώπου (ενανθρωπήσαντα), θα σταυρωθεί, θα ταφεί, θα αναστηθεί και πάλι θα επανέλθει στους ουρανούς (ανελθόντα) ώσπου να φτάσει η τελική μέρα της κρίσεως.

Αυτή η ενατένιση των ουρανών και η προσδοκία μιας «άνωθεν» σωτηρίας (θρησκευτικής αλλά και συχνά πολιτικής) από τα αμαρτήματά μας και η προσδοκία μιας λύτρωσης από τα ψυχικά και πολιτικά κολαστήρια, εμφανίζεται σε μεγάλη ποικιλία και ένταση σε κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Αν εξαιρέσουμε τον Κ.Π. Καβάφη που σχεδόν ποτέ δεν στρέφει το βλέμμα του στα ουράνια και τον Μίλτο Σαχτούρη, για τον οποίο ο ουρανός είναι τόσο ακάθαρτος όπως και η γη, οι ποιητές μας, ειδικά οι αριστεροί και ειδικότερα ο ρομαντικός Ρίτσος, δεν παύουν να ελπίζουν και να ακούνε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, να σημαίνουν οι αναστάσιμες καμπάνες. Η ελπιδοφόρα κυκλική πορεία Πάνω-Κάτω-Πάνω μας κάνει αισιόδοξους και μας παρηγορεί, ποιητές και μη, καθώς όλοι μας, λιγο-πολύ, τρεφόμαστε από αυτόν τον παμπάλαιο ρομαντικό μύθο της επερχόμενης σωτηρίας. Εστω και μέσα από τα αλλοπρόσαλλα γυρίσματα του τροχού της μοίρας.

Εκείνοι που δεν τρέφουν καμιά ψευδαίσθηση για πιθανή ανάσταση και εξαγορά σωμάτων και ψυχών, είναι, όσο και να φαίνεται περίεργο, οι ανώνυμοι ποιητές των τραγουδιών του Κάτω κόσμου και των μοιρολογιών. Οι νεκροί του δημοτικού τραγουδιού κατεβαίνουν στον Κάτω κόσμο, στο τέταρτο και κατώτατο επίπεδο του θεολογικού σύμπαντος, χωρίς ελπίδα για επάνοδο στη ζωή και ανάσταση, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις αδρανείς σκιές του ομηρικού Αδη. Εδώ (στα τραγούδια του Κάτω κόσμου) η ανάσταση διατυπώνεται μόνο μέσα από το μοτίβο του «αδύνατου», δηλαδή του παντελώς ανέφικτου, «όταν ανθίσει ο ξέρακας και βγάλει νια βλαστάρια/ κι όταν ασπρίσει ο κόρακας και γένει περιστέρι». Αυτή η «βλάσφημη» άποψη για τη μεταθανάτια κατάσταση των ψυχών δεν πρέπει να μας εκπλήσσει. Σε αυτή την εκδοχή μπορεί να μην υπάρχει ανάσταση αλλά η αποδοχή του ανέφικτου ορίζει την ανθρώπινη σοφία. Το ίδιο και η κάθοδος του Οδυσσέα στον Αδη: ξεκινά από την επιθυμία του να μάθει. Κατεβαίνει να ρωτήσει τους νεκρούς προς τα πού τελικά να πορευθεί. ΗΘεία Κωμωδίαδεν είναι τίποτε άλλο παρά η ιστορία μιας ερωτευμένης ψυχής που πρέπει να γνωρίσει την Κόλαση για να μπορέσει να αντικρίσει, έστω και από μακριά, τη φλογερή Αγάπη. Το ίδιο συμβαίνει και με την περιπετειώδη κάθοδο του Χριστού από τους φωτεινούς Ουρανούς στη γη, από εκεί στον σκοτεινό Αδη και πάλι πίσω στους Ουρανούς. Αυτός ο κύκλος είναι πολύ τέλειος για να τον διαγράψουν επιτυχώς οι αδύναμες ψυχές μας. Δεν παύει όμως να δείχνει πως, παρά τα όσα συμβαίνουν γύρω μας, οι ψυχές μας αναζητούν εναγωνίως το Καλό. Αν μάλιστα σε αυτό βοηθήσουν και οι Ουρανοί, τόσο το καλύτερο.
ΒΗΜΑ

Crash test...

Τηλεσχολιαστής στο ALTER ο Ριρής; Την εκτίμηση αυτή κάνει σήμερα σε σχόλιό του το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. Η παρουσία του Ρουσόπουλου σε δύο συνεχή δελτία δημιουργεί σε κάποιους την υπόνοια πως...

εκπαιδεύεται για τηλεσχολιαστής στο κανάλι του Μπουρναζίου. Κατά την εφημερίδα, ο Χατζηνικολάου ήθελε να μετρήσει "τι ψάρια πιάνει" στις μετρήσεις ο Ριρής και αναλόγως να τον ρίξει στη μάχη, σε μια εποχή που οι "Βατοπεδινοί" φαίνεται πως κόβονται από τις λίστες των υποψηφίων της Ν.Δ.
Κάπου πρέπει να βολευτούν οι άνθρωποι...

Ο... Μάκης...

Οι φίλοι του τον αποκαλούν Μάκη και όπως λένε είναι λάτρης των πολεμικών τεχνών (τι μου λες! ... ) .
"Αλαζονικός" , "σκληρός" και "μυστικοπαθής" , αλλά και "καλλιεργημένος" , "ικανός" και ιδιαιτέρως "ευφυής" , λένε οι...

φίλοι και γνωστοί του Χριστοφοράκου, μας πληροφορεί η δημοσιογράφος Αλεξία Τασούλη. Ενδιαφέρον άρθρο στη REAL NEWS που κυκλοφορεί σήμερα...