Εντελώς διαφορετική θέση απέναντι στο ζήτημα της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια κρατούσε κατά το παρελθόν ο Άδωνης Γεωργιάδης, όπως ...προκύπτει από βιβλίο που έγραψε ο ίδιος τις αρχές της δεκαετίας του 2000 με τίτλο «Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα. Ο μύθος καταρρέει».
Το Documento παραθέτει ορισμένα αποσπάσματα από την εισαγωγή και όπως φαίνεται ο μελετητής Aδ. Γεωργιάδης εκείνης της εποχής θεωρούσε πως η υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια θα είχε «συνέπειες στον ψυχισμό των παιδιών» και ότι θα ήταν «ύβρις» που νομοτελειακά θα επέφερε τη «Νέμεση». Επίσης ο μελετητής αρχαιοελληνικών κειμένων Γεωργιάδης εξέφραζε τις ανησυχίες του για τις επιπτώσεις σε… «παραδοσιακούς θεσμούς, όπως η οικογένεια».
Το «μανιφέστο» Γεωργιάδη
Το 2002 κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοση του βιβλίου «Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα. Ο μύθος καταρρέει». Συγγραφέας του βιβλίου ήταν ο νυν υπουργός Υγείας της ΝΔ Άδωνης Γεωργιάδης, ενώ το βιβλίο είχε κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις της οικογένειας Γεωργιάδη. Ο Άδωνης Γεωργιάδης πραγματεύεται «τις απόψεις των αρχαίων Ελλήνων για την ομοφυλοφιλία στην Ελλάδα» μέσα από την παράθεση και μελέτη αρχαιοελληνικών κειμένων. Αφορμή για τη συγγραφή του βιβλίου στάθηκε «η εντέχνως διαχεόμενη», κατά τον ίδιο, άποψη «ότι τάχα οι αρχαίοι έλληνες ήταν πολύ ανεκτικότεροι απέναντι σε αυτή τη συνήθεια και ότι η ομοφυλοφιλία ήταν μια πράξη όχι μόνο αποδεκτή αλλά και σχεδόν επιβεβλημένη για κάθε μορφωμένο Eλληνα εκείνης της εποχής». Κάτι που για τον συγγραφέα και μελετητή Άδωνη Γεωργιάδη «δεν είναι ούτε αθώο ούτε τυχαίο», αλλά εντάσσεται στο πλαίσιο της «Νέας Εποχής», όπου «τα πάντα ευτελίζονται».
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα προβεβλημένη άποψη σε ακροδεξιούς, σχεδόν ψεκασμένους «κύκλους», στους οποίους ο Άδωνης Γεωργιάδης απευθυνόταν πολιτικά την περίοδο εκείνη. Στη συνέχεια παραθέτει ορισμένα παραδείγματα χωρών που σκόπιμα για χάρη της «“προόδου” προσπαθούν να προβάλουν τον γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών» και να κάνουν τις κοινωνίες να το αποδεχτούν. Ο ίδιος βέβαια, υπό το πρίσμα του μελετητή-διανοητή, βλέπει μια «υπερβολή» σε όλα αυτά και εκφράζει τις ανησυχίες του για τις επιπτώσεις που έχουν σε «παραδοσιακούς θεσμούς, όπως η οικογένεια».
Γράφει συγκεκριμένα ο Άδωνης Γεωργιάδης: «Ζούμε στην κοινωνία της υπερβολής. Από τη μαζική υστερία κατά των ομοφυλοφίλων που ίσχυε στην Ευρώπη πριν μερικές δεκαετίες μόλις, πηγαίνουμε στο άλλο άκρο. Στην πλήρη ισοπέδωση των πάντων. Αναλογίζεται άραγε κανείς πόσο καταστρεπτικές συνέπειες έχουν όλες αυτές οι πράξεις μας σε παραδοσιακούς θεσμούς, όπως η οικογένεια;».
«Συνέπειες στον ψυχισμό» των παιδιών
Ο συγγραφέας Άδωνης Γεωργιάδης επιμένει γύρω από το θέμα της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια. Θέτει μάλιστα και προ των ευθυνών του οποιονδήποτε «συντάκτη» ενός νόμου που θα επέτρεπε κάτι τέτοιο.
«Τι θα απαντήσει ο συντάκτης του νόμου που επέτρεψε στα ομόφυλα ζευγάρια να υιοθετούν παιδιά, όταν μετά από μερικά χρόνια αυτά τα παιδάκια που θα μεγαλώσουν θα ζητήσουν να γνωρίζουν τον πατέρα και τη μητέρα τους.
Δύναται κανείς να προβλέψει τις συνέπειες στον ψυχισμό τους, όταν θα μάθουν την αλήθεια. Oχι. Το μόνο αυτή τη στιγμή που τους ενδιαφέρει είναι να γκρεμίσουν τάχα κάποια ταμπού, ορισμένες παρωχημένες απόψεις. Σε όλα τα πράγματα όμως υπάρχουν και όρια και όταν διαπράττεις ύβρις, νομοτελειακά ακολουθεί η Νέμεσις» γράφει στο βιβλίο του ο Άδωνης Γεωργιάδης.
Ο σημερινός υπουργός Υγείας προειδοποιούσε μάλιστα μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του, υψώνοντας τη «ρομφαία» κατά της «παρακμής»: «Oσο και να θέλουν κάποιοι να αποδώσουν στην κλασσική Ελλάδα φαινόμενα της σημερινής εποχής της παρακμής, δεν πρέπει να τους το επιτρέψουμε».
«Είναι καλύτερο για το ίδιο το παιδί»
Ο Αδ. Γεωργιάδης έχει αλλάξει τελείως άποψη από αυτήν που είχε το 2022 για το θέμα των υιοθεσιών από ομόφυλα ζευγάρια, όπως φαίνεται σε άρθρο που έγραψε στην εφημερίδα «Τα Νέα» πριν από δύο εβδομάδες. Δεν είναι βέβαια το πρώτο ζήτημα για το οποίο ως υπουργός και μέλος της ΝΔ έχει κάνει στροφή 180 μοιρών σε σχέση με τα νεανικά του χρόνια. Οι οβιδιακές μεταμορφώσεις του άλλωστε είναι τέτοιες που δεν αποκλείεται κάποια στιγμή στο μέλλον να διδάσκονται ως «case study» στην Πολιτική Επιστήμη.
Δεν είναι άλλωστε κι ο Ουίνστον Τσώρτσιλ που άλλαζε κόμμα για χάρη των απόψεών του. Oπως πολλάκις έχει αποδείξει, αυτός αλλάζει απόψεις για χάρη όχι μόνο ενός αλλά και περισσότερων κομμάτων… Αρθρογράφησε λοιπόν στα «Νέα» ο Αδ. Γεωργιάδης: «Ως προς την υιοθεσία που έχει γίνει μεγάλη συζήτηση, ήδη από το 1946 προβλέπεται στην Ελλάδα η υιοθεσία από έναν άγαμο άνδρα ή από μια άγαμη γυναίκα. Τι αλλάζει με το νομοσχέδιο; Oτι πια μπορούν να το υιοθετούν δύο άνδρες ή δυο γυναίκες, δηλαδή ότι μπορεί να το υιοθετεί το ζευγάρι. Αυτό όμως είναι κάτι που δρα βλαπτικά ως προς τα δικαιώματα του παιδιού; Ας αναλογιστούμε όλοι τι πραγματικά είναι καλύτερο για το ίδιο το παιδί. Να μεγαλώνει με ένα γονέα και να έχει την ανασφάλεια, που θα βρεθεί, εάν συμβεί κάτι σε αυτό τον έναν γονέα ή να έχει μεγαλύτερη εξασφάλιση και σταθερότητα στη ζωή με τους δύο γονείς;»...
Βαγγέλης Τριάντης
documentonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου