13.2.23

Η προβοκάτσια του Σαββατόβραδου και άλλες αστυνομικές ιστορίες...


Η κλασσική έκφραση «προβοκάτσια» ταιριάζει σε αυτό που έγινε το Σάββατο το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας, όταν μπροστά στο Ρέξ, διεξάγονταν η (ανακοινωμένη από την Παρασκευή) συναυλία υποστήριξης στον αγώνα των καλλιτεχνών εναντίον της υποβάθμισης των πτυχίων τους.

Η ΕΛ.ΑΣ γύρω στις 19.00 με 19.30 «έκλεισε» με περιπολικά την Πανεπιστημίου στο ύψος της... Χαριλάου Τρικούπη, μόλις 50 μέτρα από το υπό κατάληψη θέατρο. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκλωβιστούν στο σημείο 100αδες οχήματα, αφού δεν υπήρξε κάποια πρόνοια η προειδοποίηση στους οδηγούς που έρχονταν από την Πλατεία Συντάγματος. Έτσι όλη η κίνηση εκτρέπονταν στην Χαριλάου Τρικούπη αντί να υπάρξει μέριμνα να απορροφηθεί νωρίτερα από τους (μεγαλύτερους) παράλληλους δρόμους.

Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν να δημιουργηθούν ουρές και να προκύψουν οι αντίστοιχες διαμαρτυρίες των ανυποψίαστων οδηγών. Μάλιστα εντυπωσιακό ήταν πως οι επικεφαλής της τροχαίας που βρίσκονταν στο σημείο όταν δέχονταν τις διαμαρτυρίες των οδηγών απαντούσαν στην ερώτηση του γιατί δεν προειδοποιήθηκαν με την φράση «ήταν ξαφνικό»! (Μάλιστα επί του συγκεκριμένου η στήλη υπήρξε πολλάκις αυτόπτης μάρτυρας).

Όμως μόνον «ξαφνική» δεν ήταν μια συναυλία που ανακοινώθηκε μία ημέρα νωρίτερα και έγινε γνωστή και από τα Μέσα Ενημέρωσης (αν και όχι αυτά που παγίως στηρίζουν την κυβερνητική πολιτική). Η διάθεση του Μαξίμου για συκοφάντηση του αγώνα των καλλιτεχνών είναι γνωστή εδώ και μέρες. Όμως φαίνεται πώς δεν συμπεριλαμβάνει μόνον τις διαρροές του υπουργείου Πολιτισμού αλλά και την αστυνομία. Το κράτος εργάζεται ολοκληρωτικά…

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ

Τα όσα έγιναν στο ΡΕΞ δεν ήταν το μόνο δείγμα της «επιστράτευσης» της ΕΛ.ΑΣ στην υπόθεση των διεκδικήσεων των καλλιτεχνών.

Αντιθέτως υπήρξε – επιεικώς- ασυνήθιστη παρουσία της αστυνομίας και στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο. Αυτό επειδή οι εργαζόμενοι στον χώρο είχαν προγραμματίσει δράση ενημέρωσης των επισκεπτών για το νομοσχέδιο που προωθείται στην Βουλή και μεταξύ άλλων προβλέπει την αντικατάσταση των διοικήσεων των μουσείων της χώρας. Έτσι ώστε στην θέση των αρχαιολόγων να τοποθετηθούν «εκλεκτοί» της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Πολιτισμού. Με απλά λόγια δηλαδή οι εργαζόμενοι στο μουσείο ήθελαν να μοιράσουν ανακοινώσεις του σωματείου τους.

Επί τόπου υπήρξε παρουσία αστυνομικών. Όταν ρωτήθηκαν για τον λόγο που βρέθηκαν εκεί, απάντησαν ότι στόχος τους ήταν να ελέγξουν την δράση των εργαζομένων. Μιλάμε προφανώς για πρακτικές άλλων εποχών και περιόδων.

Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΔΩΝΙΣ

Επιβεβαίωσε …όλα όσα ξέραμε για τον πολιτικό του λόγο ο Άδωνις Γεωργιάδης στην προεκλογική του συγκέντρωση στο Mall. Αφού δεν «λυπήθηκε» τους χαρακτηρισμούς έναντι του ΣΥΡΙΖΑ ενώ φρόντισε να τονίσει ότι είναι «αδελφός» με τον Θανάση Πλεύρη, με μαζί με τον οποίο μετακόμισαν στην Ν.Δ από τον ΛΑΟΣ (όχι όμως και με τον Μ.Βορίδη, έναν από τους λίγους υπουργούς που δεν έδωσε το «παρών» στην φιέστα).

Ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ αποκάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ «τους πιο άχρηστους που έχουν γεννηθεί» ενώ για τον Αλέξη Τσίπρα είπε πως «λέει ψέματα και όταν θέλει να πει αλήθεια, είναι η μοίρα του αυτή». Δεν άφησε απέξω, βέβαια, τον Παύλο Πολλάκη αναφέροντας πως «αν η πανδημία είχε έρθει ένα χρόνο πριν Υπουργός Υγείας θα ήταν ο κύριος της ιβερμεκτίνης. Αντί να δίνει εμβόλια θα έδινε φάρμακο για αγελάδες». 

Επίσης πάρεπεμψε στον «καλό Θεό» λέγοντας ότι προφύλαξε την χώρα από τον ΣΥΡΙΖΑ και «είχαμε στην διακυβέρνηση ένα άξιο Πρωθυπουργό, τον Κυριάκο Μητσοτάκη». Έκλεισε λέγοντας ότι διαφωνεί με την παράταξή του όταν του γκρινιάζει πως ξεφεύγει αφού «τα έχει η παράταξή μας αυτά τα αστικά, τα λίγο comme il faut εμένα δε με βρίσκουν πολύ σύμφωνο».

Πάντως ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε ιδιαίτερα αναφορά στον Οδυσσέα Αθανασίου λέγοντας πως «με τίμησε με την παρουσία του και τον ευχαριστώ πολύ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda που έχει αυτόν τον πολύ ωραίο χώρο». Διευκρινίζοντας πάντως πως δεν του παραχωρήθηκε τζάμπα...

Επισυνδέσεις

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: