Άιντε πάλι με τους ισαποστάκηδες. Άιντε πάλι με τη θεωρία των δύο άκρων. Άιντε πάλι με την καταδίκη της βίας απ’ όπου κι αν προέρχεται. Άιντε πάλι με τα «ναι μεν, αλλά…». Άιντε πάλι, γενικώς. Κουράστηκα να βλέπω κρυφοακροδεξιούς να βάζουν στο ίδιο τσουβάλι τους νεοναζί και το αντιφασιστικό κίνημα, ή την ΚΝΕ αν θέλετε ή μέλη της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, για να ξεπλύνουν τα φασιστικά τους πιστεύω. Όσοι μιλούν για... ίσες αποστάσεις ανάμεσα στους μεν και τους δε είναι ακροδεξιός. Απλά είτε δεν το λέει, είτε δεν το γνωρίζει. Τέλος.
*** Είναι από τη μία οι νεοναζί κι από την άλλη όλοι οι κανονικοί άνθρωποι. Ανεξαρτήτως χρώματος δέρματος, χρώματος μαλλιών, ύψους, κιλών, φύλου, εθνικότητας, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού. Δεν υπάρχουν ίσες αποστάσεις όταν στο ζύγι μπαίνουν νεοναζί. Πόσο πιο απλά να το πω;
Οι επιλογές είναι αυστηρά οι εξής δύο: Ή με τους νεοναζί ή με τους ανθρώπους, γιατί όχι δεν θεωρούνται άνθρωποι όσοι ενστερνίζονται ναζιστικά ιδεώδη.
*** Στη Σταυρούπολη βγήκε το φίδι ξανά από το αυγό για να μας θυμίσει ότι ο φασισμός είναι εδώ. Με μαχαίρια, με άγρια «πεσίματα», με μαύρα ρούχα, με κουκούλες, με ναζιστικούς χαιρετισμούς και πρωταγωνιστές, δυστυχώς, αμούστακα παιδιά.
*** Τι πρέπει να γίνει για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο; Πολλά, αλλά προηγουμένως θα πρέπει να καταδικάσεις ως κοινωνία, ως Πολιτεία, ως Κράτος τον φασισμό. Κι αυτό δεν συμβαίνει.
*** Όταν ρωτούν τον υπουργό Ανάπτυξης για το ποιοι νομίζει ότι ήταν εντός του σχολείου κι απαντά με θράσος «δεν έχω κάτσει να κάνω ειδική έρευνα», ποιος θρέφει το αυγό του φιδιού;
*** Όταν ο υφυπουργός Παιδείας, τρομάρα του, λέει ότι «ήταν κι άλλοι απ’ έξω, οι οποίοι κοπανάγανε κόσμο» και πως «βία άσκησαν και εκείνοι που επιτέθηκαν στους φασίστες», ποιος θρέφει το αυγό του φιδιού;
Πάντως ο κ. Συρίγος δεν είχε δώσει δικαιώματα. Απλά για να δικαιολογήσει την Πανεπιστημιακή Αστυνομία έλεγε ότι αυτό ακριβώς το είχε κάνει και η Χούντα. Που δεν το είχε κάνει, να ξέρετε.
*** Όταν οι δημοσιογράφοι άκουσαν τους δύο υπουργούς να λένε αυτές τις αρλούμπες και δεν τους άσκησαν κριτική, ως όφειλαν, ποιος θρέφει το αυγό του φιδιού;
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της "Ντάμας", ΕΔΩ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.