Οι Άγριες Μέλισσες, που ολοκλήρωσαν το βράδυ της Πέμπτης τον δεύτερο κύκλο τους με εντυπωσιακό φινάλε και εξίσου εντυπωσιακά γυρίσματα (χωρίς, πάντως να αποφευχθούν εύκολες λύσεις, αποδεκτές ωστόσο σεναριακή αδεία), έχουν από πολύ καλές έως εξαιρετικές ερμηνείες. Υπήρξαν και κάποιες... ασύλληπτης υποκριτικής ευαισθησίας –όπως η εκτέλεση του Κλεομένη (Θανάσης Κουρλαμπάς) από τον Μελέτη (Γιώργος Γεροντιδάκης). Ιδιαίτερα η ερμηνεία τού πρώτου στη συγκεκριμένη, τελευταία σκηνή τού ρόλου του, ήταν η κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα επεισόδια της σειράς.
Οι περισσότεροι ηθοποιοί τών Μελισσών αφήνουν με την ερμηνευτική τους απόδοση το στίγμα τους στα τηλεοπτικά χρονικά, γράφοντας μια από τις καλύτερες σελίδες τής κεριέρας τους. Εκείνη, όμως, που στο σύνολο των επεισοδίων, και όχι σε ορισμένα από αυτά, ξεχωρίζει περισσότερο είναι η Κατερίνα Διδασκάλου. Εκπληκτική ως δολοπλόκος γυναίκα, ως μάνα με παθιασμένη αγάπη για τα παιδιά της, ως «σκοτεινό μυαλό» τής οικογένειας που κινεί τα νήματα πίσω από τον δολοφονικό πατέρα-αφέντη, ως στριμωγμένη λέαινα που κάποιες ελάχιστες στιγμές πάει να λυγίσει, αλλά μετά ξαναορμάει...
Ιδιαίτερα την τελευταία εβδομάδα, από τη Δευτέρα ως την Πέμπτη, η Κατερίνα Διδασκάλου απογείωσε τον (αρνητικό) ρόλο της. Δεν χρειάστηκαν αυτά τα τέσσερα επεισόδια για να μας πείσουν ότι είναι σπουδαία. Απλώς, ήρθαν να προσθέσουν μια βροχή από θαυμαστικά στη βεβαιότητα ότι πρόκειται για ηθοποιό με τεράστιο ερμηνευτικό εύρος. Μια ηθοποιό που ανήκει στην κατηγορία των Μεγάλων της υποκριτικής.
harddog-sport.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου