...ποτέ δεν είχα συνευρεθεί με ανήλικα άτομα»...
Κάθε στοιχείο που τον εμπλέκει στις πράξεις βιασμού αρνήθηκε ενώπιον της ανακρίτριας, χθες, κατά τη μαραθώνια απολογία του ο Δημήτρης Λιγνάδης. Ο κατηγορούμενος σκηνοθέτης, που πλέον βρίσκεται προφυλακισμένος στις φυλακές Τριπόλεως, δέχθηκε «βροχή» ερωτήσεων από την ανακρίτρια για... όλα τα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει εναντίον του οι εισαγγελικές αρχές και τα οποία βρίσκονται στον φάκελο της δικογραφίας του: «Είμαι ένας αμφιφυλόφιλος, που στη ζωή μου μέχρι τώρα, είχα πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο» είπε ο Δημήτρης Λιγνάδης.
Ακόμη, ο σκηνοθέτης – ηθοποιός χαρακτηρίζει «κίβδηλη» την μια από τις δυο μηνύσεις εναντίον και υποστηρίζει ούτε λίγο ούτε πολύ πως η όλη υπόθεση είναι στημένη! «Φωτίζεται κατ’ επιλογή η πλευρά του βιαστή και του παιδόφιλου» υποστήριξε ακόμη ο κατηγορούμενος και σε άλλο σημείο της απολογίας του ανάφερε: «Είμαι ένας αμφιφυλόφιλος, που στη ζωή μου μέχρι τώρα, είχα πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο».
Τα πλέον χαρακτηριστικά αποσπάσματα της απολογία του στην ανακρίτρια έχουν ως έξης:
Ανακρίτρια: Τι απολογείσαι;
Κατηγορούμενος: Αρνούμαι κατηγορηματικά τις αποδιδόμενες σε εμένα κατηγορίες. Δεν είχα καμία σχέση με τον (αναφέρει το όνομα ενός εκ των μαρτύρων που τον «έκαψε») απλώς γνωρίζω ποιος είναι.
Ερώτηση: Θα είχε κάποιο λόγο να προβεί σε κάποια κατηγορία τόσα χρόνια μετά;
Απόκριση: Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο, θα μπορούσα όμως να εικάσω ότι επειδή εδώ και πάρα πολύ καιρό, έχει προεξοφληθεί μια προαναγγελθείσα καταιγίδα φημών και καταγγελιών σε βάρος μου, θεωρώ ότι άνοιξε μια χοάνη που ο καθένας θα μπορούσε για «χ» λόγους να πει το κατιτίς του. Εάν θα έπρεπε να εικάσω κάποιο λόγο θα ήταν ίσως ότι δεν μπόρεσε να γίνει στη ζωή του, όπως μου είχε πει, αυτό που ήθελε, ένα μοντέλο - τραγουδιστής στυλ Ρουβάς. Προσπαθώ να βρω γιατί αυτός ο τύπος πήγε να πει αυτά τα απόλυτα ψεύδη για το άτομό μου.
Ερώτηση: Από πού γνωρίζετε τον …. τον ξάδελφο του ….;
Απόκριση: Τον …. τον γνωρίζω από τα ματσάκια που παίζαμε στα γηπεδάκια του μπάσκετ έναντι του Σταθμού Λαρίσης, όπου μόλις είχα μετακομίσει. Ήταν χαρακτηριστική φυσιογνωμία, λόγω του ότι ήταν αφύσικα μικροσκοπικός. Ο …..μου έστειλε μήνυμα μέσω ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας ότι ήθελε να γίνει «famous».
Ερώτηση: Εσείς, απαντήσατε στο μήνυμα του ….;
Απόκριση: Δεν θυμάμαι να απάντησα.
Ερώτηση: Δεν τον συναντήστε ποτέ;
Απόκριση: Ποτέ.
Ερώτηση: Ήρθε ποτέ σπίτι σας ο …..;
Απόκριση: Στο σπίτι μου δεν ήρθε ποτέ, ούτε μόνος του, ούτε με άλλους. Δεν γνωρίζω ούτε τα αναφερόμενα στη μήνυση του …. ….Υπάρχει site στο διαδίκτυο, το οποίο ονομάζεται «Spitishoot.com», και εδώ και πολλά χρόνια είχε φωτογραφήσει σπίτια -επωνύμων και είχε φωτογραφήσει όλους τους χώρους και του δικού μου σπιτιού, προκειμένου να καταδείξει τον τρόπο ζωής τους. Έχω αναρτήσει και ο ίδιος φωτογραφίες του σπιτιού μου καθώς και της θέας από αυτό σε λογαριασμούς μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στη συνέχεια η ανακρίτρια ρωτάει τον κατηγορούμενο τις φωτογραφίες που υπάρχουν στο διαμέρισμα του και οι οποίες απεικονίζουν παιδιά. Ακόμη, ο κατηγορούμενος δέχθηκε ερωτήσεις και για ανάρτηση φωτογραφίας που απεικονίζει ανήλικο αγόρι ένα ανήλικο παιδί άρρεν που είναι γυμνό και φοράει το εσώρουχό του, με υψωμένο το δεξί του χέρι.
Απαντώντας στην ανακρίτρια επί των ερωτήσεων αυτών ο κατηγορούμενος υποστήριξε:
«Όταν ο παππούς μου Δημήτριος Λιγνάδης ο οποίος ήταν αρχιτέκτονας, ήρθε από τη Σμύρνη, έφερε κάποιους πίνακες και αυτός είναι ένας από αυτούς. Είναι ένας πίνακας του 1800 κάτι και είναι ένα από τα πιο συγκινησιακά μου κειμήλια. Είναι το μόνο που μου θυμίζει τον παππού μου, τον Δημήτρη. Οι φωτογραφίες πάνω σε ένα ταμπλό στις οποίες φαίνονται κάποια παιδιά, απεικονίζουν εμένα σε παιδική ηλικία».
«Όλα κατασκευασμένα»
Συνεχίζοντας να απαντά σε ερωτήσεις της ανακρίτριας ο Δ. Λιγνάδης ανέφερε για όσα οι μάρτυρες και οι μηνυτές του αποδίδουν:
«Όλα αυτά είναι κατασκευασμένα καταρχάς στο «εργαστήριο» του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του οποίου από την στιγμή που ανέλαβα Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου τον Σεπτέμβριο του 2019, βρίσκονταν σε ιδεολογική αντίθεση με το πρόσωπό μου. Καταρχάς και για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις (πριν από τις εκλογές είχα καταφερθεί πολιτικά εναντίον της τότε κυβέρνησης), δεύτερον επειδή προέβην σε δυο εμβληματικές για εμένα ενέργειες (...) στην ονοματοδοσία μιας αίθουσας του Εθνικού Θεάτρου με το όνομα «Ελένη Παπαδακη» και στην κατάργηση της μέχρι τότε «Πειραματικής Σκηνής» όπου ήταν προσανατολισμένη στην αποδόμηση και στον μοντερνισμό και στην θέση της, την ίδρυση Ερευνητικής Σκηνής για το Αρχαίο Δράμα. Δεν μου συγχωρέθηκε η αγάπη μου στην Πατρίδα, στην Ιστορία και στο ότι το καλοκαίρι που μας πέρασε στην παράσταση «Πέρσες» την οποία είχα σκηνοθετήσει εγώ στην Επίδαυρο η οποία προβλήθηκε σε παγκόσμια μετάδοση μέσω “live streaming” και στην υπόκλιση φίλησα το ομοίωμα του Παρθενώνα. Για το λόγο αυτό μου έγινε bulling, από τα αριστερίζοντα media»...
Διαβάστε όλο το άρθρο ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου