Τώρα που τα καρναβάλια τέλειωσαν, αρχίζουν και πέφτουν σιγά σιγά οι μάσκες της δήθεν ανθρώπινης αξιοπρέπειας με την οποία είχε μασκαρευτεί ο «απλός Έλληνας» οπλίτης… συγγνώμη πολίτης ήθελα να πω, αλλά έχω μπερδευτεί αυτές τις μέρες.
Δεν...
κατάλαβα ποτέ μου ποιος είναι ο «απλός Έλληνας πολίτης», σας το λέω ειλικρινά. Ποιος κρύβεται πίσω από εκείνη την μάσκα. Σύμφωνα με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, απλός Έλληνας πολίτης είναι ο αγανακτισμένος μα και φιλήσυχος κάτοικος μιας περιοχής – που εκείνη την στιγμή δεν έχει καμιά πολιτική ταυτότητα, και αισθάνεται εκτεθειμένος. Τώρα φυσικά, το «Έλληνας» παίζει αναλόγως το θέμα, δηλαδή για την περίπτωση των Εξαρχείων η είδηση συνήθως βγαίνει «Δεν αντέχουν άλλο οι απλοί πολίτες των Εξαρχείων» υπονοώντας πως οι υπόλοιποι, όποιοι δηλαδή συμμετέχουν σε αυτοοργανωμένες συλλογικότητες και αράζουν σε αυτοδιαχειριζόμενα στέκια ή στην ευρύτερη περιοχή δεν είναι απλοί πολίτες αλλά… εξωγήινοι (μάλλον);
Άλλα και στην περίπτωση του Ζακ Κωστόπουλου αγανακτισμένος «απλός πολίτης» τον δολοφόνησε, σωστά;
Βλέπουμε, λοιπόν, απλούς πολίτες να δηλώνουν με περηφάνια πως θα προστατεύσουν τα σύνορα από τον εχθρό. Μα πόσο έξυπνος είναι αυτός ο καπιταλισμός που το θύμα το κάνει να μοιάζει με εχθρό. Πώς γίνεται οι υπαίτιοι για τον θάνατο και ξεριζωμό τόσων ανθρώπων να παρουσιάζουν το σκηνικό της σωτηρίας τους ως σκηνικό εισβολής τους σε μια χώρα; Πώς γίνεται η δημοσιογράφος στο ραδιόφωνο εχθές να είπε 4 φορές την λέξη «λαθρομετανάστης» και να δίνει νομιμοποίηση στην λέξη;
Νομίζω ξέρεις την απάντηση πλέον.
Επειδή κατασκευάστηκαν αρκετοί «απλοί πολίτες» ώστε γίνεται εφικτή η βρωμοδουλειά της εξουσιαστικής επιβολής.
Που ναι, ντε, πιστεύουν πως η πατρίδα τους βάλλεται από πρόσφυγες και μετανάστες και όχι από της ηγεσίες της Ευρώπης που οι ίδιοι στηρίζουν ώστε να σώσουν το τομάρι τους.
Που ναι ρε μάγκα μου, πιστεύουν πως επιτέλους βρέθηκε μια Πρωθυπουργάρα στην Ψωροκώσταινα και ναι ρε καλά κάνει και κλείνει τα σύνορα και είμαστε σε πόλεμο Έλληνες. Αν και από τα σύνορα περνούν τουρίστες κάθε μέρα και οι εμπορικές δραστηριότητες με την Τουρκία προφανώς και συνεχίζονται κανονικά, αλλά τι τους ενδιαφέρει τους απλούς πολίτες αυτό, τι; Αφού παίρνουν αυτό που θέλουν για να εκτονώσουν τις ορμές τους.
Που θα φτιάξουν πολιτοφυλακές γιατί λέει κάποιοι από αυτούς είναι «απλοί» κυνηγοί εκεί πέρα, αλλά τώρα νομιμοποιούνται από το κράτος να κρατήσουν τα ντουφέκια.
Που δεν πειράζει πως μεγαλοεπιχειρηματίες στέλνουν ενισχύσεις στο μέτωπο – γελάει ο κόσμος – ενώ εκκρεμούν δικαστήρια για τις δολοφονίες και σκάνδαλά τους. Δεν πειράζει. Στην φανταστική απειλή είμαστε όλοι μαζί, εμείς οι απλοί πολίτες.
Δεν χρειάζεται και πολύ ψάξιμο, σου λεν, πρόκειται για την πατρίδα και αν κάνεις μια βόλτα στο διαδίκτυο νομίζεις πως οι απλοί πολίτες στην Ελλάδα, φαντάζομαι και το αντίστοιχο στην Τουρκία και παντού, είναι η απογοήτευση και η μισανθρωπία με πόδια και χέρια. Είναι άνθρωποι που αντί να διαβάσουν ένα πολιτικό άρθρο ποστάρουν την Παναγιά με το F16 και γράφουν «πάμε να τους γαμ….με». Ήθελα να ήξερα ρε απλέ πολίτη δεν ντρέπεσαι που σπαταλάς τη ζωή σου στο μίσος;
Τώρα, για το ότι μπορεί να είσαι χριστιανός επίσης έχω αμέτρητες απορίες – αν και πιστεύω πως υπάρχουν χριστιανοί που κουβαλούν την αρετή και την αγάπη φυσικά, όπως και αλλόθρησκοι ή άθεοι. Αλλά απάντησέ μας απλέ πολίτη ένα πράγμα εμάς τους προδότες. Μήπως όταν σημαδεύεις κάποιον στα σύνορα ή όταν χαίρεσαι που τον σημαδεύει στέλεχος του ελληνικού στρατού και ποστάρεις το Άγιον Όρος και τους 300 του Λεωνίδα γράφοντας «κρατάμε τις Θερμοπύλες και η Παναγιά είναι με το μέρος μας», μήπως εκτός από το οξύμωρο της υπόθεσης – ξέρεις η Παναγία με τον Λεωνίδα δεν γνωρίστηκαν ποτέ — είσαι απλώς επικίνδυνος;
Απλέ πολίτη, είσαι απλώς επικίνδυνος.
Ηρακλής Δαΐτσης (μουσικός και κοινωνικός λειτουργός)
info-war.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου