12.3.20

Η Εκκλησία δεν εφαρμόζει τα μέτρα γιατί έτσι...

Την ώρα που η Ιταλία έχει παραλύσει από την έξαρση του κορωνοϊού και άνθρωποι με επιπλοκές δεν βρίσκουν θέσεις στα νοσοκομεία, στην Ελλάδα έχουμε το θέμα με την Ιερά Σύνοδο, που...
δεν θέλει να απαγορεύσει τη θεία μετάληψη.

Είπε συγκεκριμένα ότι η μετάληψη δεν μπορεί να είναι αιτία μετάδοσης ασθενειών γιατί είναι έμπρακτη κατάφαση αυτοπαράδοσης στον Θεό.

Αυτό δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει. Η Εκκλησία θα μπορούσε να βγάλει και απόφαση ότι ανασταίνονται οι νεκροί.

Ή ότι είναι θεμιτό να τεμαχίζεις ανθρώπους και να περιφέρεις τα μέλη τους για κερδοσκοπικούς λόγους.

Αλλού πάντως οι Εκκλησίες έχουν πάρει τα μέτρα τους. Γιατί οι εκκλησίες είναι χώροι συνάθροισης και ως χώροι συνάθροισης είναι επικίνδυνοι. Και γιατί τα κουταλάκια μεταδίδουν τον ιό από στόμα σε στόμα.

Διότι σκέφτονται ότι όταν ο Θεός μοιράζει κορωνοϊούς, σπανίως αφήνει χώρο ασφαλείας για τους δικούς του πιστούς. Μόνο στην Παλαιά Διαθήκη γινόντουσαν αυτά.

Μετά, με την Καινή, άλλαξαν. Εξ ου και οι διάφορες πανούκλες το 1300.

Άρα είναι λογικό οι πιστοί να υπόκεινται στα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν για όλους.

Επίσης, η άποψη ότι ο κορωνοϊός είναι τιμωρία για τις αμαρτίες μας δεν ισχύει, γιατί όσοι δεν είναι αμαρτωλοί θα ήταν ασφαλείς. Οι άλλοι όμως θα κόλλαγαν και με τη μετάληψη.

Εξού και ο Πάπας έκανε τη λειτουργία διαδικυτακά λόγω του κορωνοϊού.

Και οι Σαουδάραβες, που δεν τους λες και πεφωτισμένους, έκλεισαν τη Μέκκα.

Όλη αυτή η συζήτηση είναι εντελώς άχαρη. Στην πραγματικότητα η Εκκλησία κάνει επίδειξη δογματισμού. Εμείς δεν κολλάμε γιατί έτσι.

Όπως κάποιοι άλλοι αγνοούσαν τη ραδιενέργεια στα κεράσια και τις φράουλες, επειδή είχε διαρρεύσει από σοβιετικό εργοστάσιο.

Επίσης η Εκκλησία κάνει επίδειξη δύναμης. Και συγκεκριμένα της δύναμης να εξαιρεί τον εαυτό της από μέτρα που ισχύουν για όλους.

Διότι αν ήθελε να βρει θεολογικά επιχειρήματα υπέρ των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, θα έβρισκε. Ότι ο Θεός θέλει όλοι μαζί να φροντίζουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας και να είμαστε ενωμένοι και αγαπημένοι στις δύσκολες στιγμές.

Και γι' αυτό θα πάρουμε τα μέτρα που πρέπει και θα κάνουμε και μια δέηση.

Αλλά εδώ δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Η Εκκλησία δεν υπακούει στα μέτρα επειδή μπορεί.

Είναι σαν να βγει ο Νότης Σφακιανάκης και να πει ότι στο δικό μου κέντρο ο κορωνοϊός δεν κολλάει, γιατί ο αητός πεθαίνει στον αέρα.

Ή ο ΠΑΟΚ ότι δεν σκοπεύει να εφαρμόσει το κεκλεισμένων των θυρών γιατί είναι θρησκεία και άρα εξαιρείται.

Το χειρότερο είναι ότι οι επιστήμονες δεν τολμάνε να πάνε κόντρα σε αυτό. Είδαμε πώς εκτέθηκε ο Μόσιαλος.

Το γύριζε από δω, το γύριζε από κει, για να μην πει ευθέως ότι ο κορωνοϊός μπορεί να μεταδοθεί με τη μετάληψη.

Και οι επιστήμονες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας είπαν μέσα από τα δόντια τους ότι εντάξει, μεταδίδεται.

Αλλά δεν μπορούν να παρέμβουν σε αυτά που ισχυρίζεται η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, γιατί άπτονται ζητημάτων θρησκευτικής ελευθερίας και πίστης.

Το δράμα είναι ότι όλοι αυτοί οι διακεκριμένοι επιστήμονες παριστάνουν τον Εδεσσαϊκό, όχι γιατί έχουν κάποια επιστημονική αμφιβολία. Αλλά γιατί δεν θέλουν να τα βάλει η Εκκλησία μαζί τους.

Όχι, δεν είναι θέμα θρησκευτικής ελευθερίας. Θέμα θρησκευτικής ελευθερίας θα ήταν αν αφήναμε όλες τις θρησκείες να αγνοούν τα μέτρα προστασίας και να κάνουν ότι νομίζουν, με το επιχείρημα ό,τι είναι θρησκείες.

Αλλά πιο λογικό θα ήταν να τους εξηγήσουμε ότι τα μέτρα προέχουν και ότι οι θρησκευτικές ελευθερίες θα αποκατασταθούν μόλις περάσει η κρίση με το καλό.

Πρόκειται για το αντίθετο: για την επιβεβαίωση ότι η Πολιτεία δεν είναι ελεύθερη απέναντι στην Εκκλησία.

Εξού και οι πολιτικοί μας έτρεξαν ποιος θα πρωτοπάει στη λειτουργία για την Κυριακή της Ορθοδοξίας και ποιος θα αγνοήσει επιδεικτικότερα τις προειδοποιήσεις για τις συναθροίσεις σε κλειστούς χώρους.

Η κυρία Γιαμαρέλλου, που είναι και διακεκριμένη λοιμωξιολόγος, το πήγε ακόμα παραπέρα.

Και εκεί που το πήγε, συναντήθηκε με τον Αμβρόσιο, ο οποίος λέει στον κόσμο ότι ο αγιασμός προστατεύει από τον κορωνοϊό.

Μόνο αν πιστεύεις όμως.

Ο Βελόπουλος έχει ένα δικό του σύστημα προστασίας, που μάλλον είναι αρχαιοελληνικό. Ή από την Ανδρομέδα, δεν καταλάβαμε ακριβώς.

Αυτή είναι πάνω - κάτω η κατάσταση.

Και το χειρότερο είναι ότι όλος αυτός ο σκοταδισμός αξιώνει διά της Κεραμέως να μπει και στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αν δεν έχει μπει ήδη.

Πάμε καλά. Συνεχίζουμε...


Άγγελος Τσέκερης
Πηγή: avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: