Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα, με την οποία κορυφώθηκε η ανεξέλεγκτη εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής, ξετυλίχθηκε και πάλι στο Εφετείο Αθηνών· αυτή τη φορά από τον συνήγορο πολιτικής αγωγής, Θεόδωρο Θεοδωρόπουλο, που στο χθεσινό δεύτερο μέρος της αγόρευσής του απέδειξε χωρίς καμία αμφιβολία ότι το μαχαίρωμα του Ρουπακιά ήταν το...
αποτέλεσμα της ενεργοποίησης του τάγματος εφόδου της Τοπικής Οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της σχεδιασμένης από την ηγεσία βίαιης δράσης εναντίον ιδεολογικών αντιπάλων της για την εκπλήρωση των καταστατικών στόχων της.
Για να καταρρίψει την εισαγγελική πρόταση που με ευκολία έκρινε ένοχο μόνο τον Ρουπακιά, παραβλέποντας τα συντριπτικά στοιχεία, ο Θ. Θεοδωρόπουλος τα ανέφερε όλα: όσα υποστήριξαν οι αυτόπτες μάρτυρες αστυνομικοί, αυτά που έλεγαν αρχικά οι κατηγορούμενοι και τα ξέχασαν μετά, τα καταγεγραμμένα τηλεφωνήματα και μηνύματα που προδίδουν την ενοχή τους, τα αποσπάσματα των απολογιών τους που υποχρεώθηκαν να αναιρέσουν, τις αντιφάσεις του ενός έναντι του άλλου, το οπτικοακουστικό υλικό που σφράγισε το κατηγορητήριο, τα ψέματα του ηγετικού πυρήνα του Μιχαλολιάκου στην προσπάθειά του να συγκαλύψει το έγκλημα, αλλά και τη στιγμή που ο Αρχηγός κάθισε στο εδώλιο και άδειασε τους κατηγορούμενους για τη δολοφονία του Παύλου στην άπελπι προσπάθειά του να γλιτώσει την καταδίκη του.
Με τον τρόπο αυτό ο συνήγορος απέδειξε ότι στη δολοφονία του Παύλου «τηρήθηκε όλο το τελετουργικό της ιεραρχίας» και αποδόμησε τον ισχυρισμό περί ενός μεμονωμένου περιστατικού από τον «περαστικό» Ρουπακιά, που «δεν χρησιμοποιούσε μαχαίρι ούτε για να κόψει την μπριζόλα του και έτρεμε όταν έβλεπε αίμα», όπως κατέθεσε η αδελφή του.
«Πώς μπορεί, λοιπόν, ένας άνθρωπος που δεν χρησιμοποιεί το μαχαίρι και όταν βλέπει αίμα τρέμει να σκοτώσει έναν άνθρωπο τον οποίο δεν γνωρίζει; Οι Λατίνοι έλεγαν: “Οι συγκλητικοί είναι καλοί άνθρωποι, η σύγκλητος κακό θεριό”.
Εχουμε διαβάσει, για παράδειγμα, για αξιωματικούς του Γ΄ Ράιχ που στην προσωπική τους ζωή ήταν εντελώς διαφορετικοί, για παράδειγμα ως γονείς μπορεί να ήταν πολύ τρυφεροί με τα παιδιά τους, αλλά φορώντας τη στολή αποκτούσαν το μεγαλείο και τη δύναμη αυτού που πίστευαν ότι αντιπροσωπεύει η στολή.
Εχουμε δει τη “μετάλλαξη” ενός κατηγορουμένου με πολύ σκληρές και βίαιες δηλώσεις στο παρελθόν, που σε μεταγενέστερο χρόνο, με κλάματα από βήματος Βουλής, θέλησε να απεμπλακεί από το σημείο αναφοράς του, δηλαδή τη Χρυσή Αυγή, που άλλοτε του έδινε δύναμη να εκφράζεται και να δρα με βίαιο τρόπο. Η ατομική αδυναμία του ανθρώπου αναπληρώνεται από τη δύναμη της εξουσίας στην οποία έχει υπαχθεί και την οποία όταν ασκεί ως κομμάτι ενός συνόλου, αποκτά δύναμη που υπερβαίνει ασύλληπτα τις ατομικές του δυνατότητες».
● Η αγόρευση του Θ. Θεοδωρόπουλου θα συνεχιστεί τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου στο Εφετείο Αθηνών...
efsyn.gr
αποτέλεσμα της ενεργοποίησης του τάγματος εφόδου της Τοπικής Οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της σχεδιασμένης από την ηγεσία βίαιης δράσης εναντίον ιδεολογικών αντιπάλων της για την εκπλήρωση των καταστατικών στόχων της.
Για να καταρρίψει την εισαγγελική πρόταση που με ευκολία έκρινε ένοχο μόνο τον Ρουπακιά, παραβλέποντας τα συντριπτικά στοιχεία, ο Θ. Θεοδωρόπουλος τα ανέφερε όλα: όσα υποστήριξαν οι αυτόπτες μάρτυρες αστυνομικοί, αυτά που έλεγαν αρχικά οι κατηγορούμενοι και τα ξέχασαν μετά, τα καταγεγραμμένα τηλεφωνήματα και μηνύματα που προδίδουν την ενοχή τους, τα αποσπάσματα των απολογιών τους που υποχρεώθηκαν να αναιρέσουν, τις αντιφάσεις του ενός έναντι του άλλου, το οπτικοακουστικό υλικό που σφράγισε το κατηγορητήριο, τα ψέματα του ηγετικού πυρήνα του Μιχαλολιάκου στην προσπάθειά του να συγκαλύψει το έγκλημα, αλλά και τη στιγμή που ο Αρχηγός κάθισε στο εδώλιο και άδειασε τους κατηγορούμενους για τη δολοφονία του Παύλου στην άπελπι προσπάθειά του να γλιτώσει την καταδίκη του.
Με τον τρόπο αυτό ο συνήγορος απέδειξε ότι στη δολοφονία του Παύλου «τηρήθηκε όλο το τελετουργικό της ιεραρχίας» και αποδόμησε τον ισχυρισμό περί ενός μεμονωμένου περιστατικού από τον «περαστικό» Ρουπακιά, που «δεν χρησιμοποιούσε μαχαίρι ούτε για να κόψει την μπριζόλα του και έτρεμε όταν έβλεπε αίμα», όπως κατέθεσε η αδελφή του.
«Πώς μπορεί, λοιπόν, ένας άνθρωπος που δεν χρησιμοποιεί το μαχαίρι και όταν βλέπει αίμα τρέμει να σκοτώσει έναν άνθρωπο τον οποίο δεν γνωρίζει; Οι Λατίνοι έλεγαν: “Οι συγκλητικοί είναι καλοί άνθρωποι, η σύγκλητος κακό θεριό”.
Εχουμε διαβάσει, για παράδειγμα, για αξιωματικούς του Γ΄ Ράιχ που στην προσωπική τους ζωή ήταν εντελώς διαφορετικοί, για παράδειγμα ως γονείς μπορεί να ήταν πολύ τρυφεροί με τα παιδιά τους, αλλά φορώντας τη στολή αποκτούσαν το μεγαλείο και τη δύναμη αυτού που πίστευαν ότι αντιπροσωπεύει η στολή.
Εχουμε δει τη “μετάλλαξη” ενός κατηγορουμένου με πολύ σκληρές και βίαιες δηλώσεις στο παρελθόν, που σε μεταγενέστερο χρόνο, με κλάματα από βήματος Βουλής, θέλησε να απεμπλακεί από το σημείο αναφοράς του, δηλαδή τη Χρυσή Αυγή, που άλλοτε του έδινε δύναμη να εκφράζεται και να δρα με βίαιο τρόπο. Η ατομική αδυναμία του ανθρώπου αναπληρώνεται από τη δύναμη της εξουσίας στην οποία έχει υπαχθεί και την οποία όταν ασκεί ως κομμάτι ενός συνόλου, αποκτά δύναμη που υπερβαίνει ασύλληπτα τις ατομικές του δυνατότητες».
● Η αγόρευση του Θ. Θεοδωρόπουλου θα συνεχιστεί τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου στο Εφετείο Αθηνών...
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.