Είναι άλλο θέμα οι εύλογοι φόβοι για υπερφόρτωση ορισμένων περιοχών με πρόσφυγες/μετανάστες και άλλο οι...
φασιστικού τύπου-και αυτόχρημα γελοίοι- εξυπνακισμοί.
Η επικίνδυνη ιλαρότητα με τα χοιρινά και το αλκοόλ-μια στυγερή πρόκληση από ανοηταίνοντες φαιούς εναντίον χειμαζομένων αλλοδόξων-συνδυάστηκε από μια εξίσου επικίνδυνη λογική: την ποινικοποίηση τέτοιων ενεργειών και πρωτοβουλιών.
Ευτυχώς, οι σοβαρές αντιδράσεις (Μητροπολίτης Ιγνάτιος, Ντόρα Μπακογιάννη , Πέτρος Τατσόπουλος κ.α.) έστειλαν στα τάρταρα την πρόκληση και τους εμπνευστές της. Το μήνυμα σαφές: είναι άλλο θέμα οι εύλογοι φόβοι για υπερφόρτωση ορισμένων περιοχών με πρόσφυγες/μετανάστες και άλλο οι φασιστικού τύπου-και αυτόχρημα γελοίοι- εξυπνακισμοί.
Ομως, η υπόθεση αυτή ενεργοποίησε την ολοκληρωτική λογική της ποινικοποίησης. Λογική που-δυστυχώς- διατρέχει τον περιώνυμο αντιρατσιστικό νόμο της χώρας μας, καθώς και ανάλογα νομοθετήματα χωρών της Ευρώπης.
Ο νόμος αυτός «συρρικνώνει την ελευθερία του λόγου με πρόσχημα τον αντιρατσισμό», είχε γράψει στην «Αυγή» ο Νάσος Θεοδωρίδης, ένας εκ των ελαχίστων που είχε (είχαμε) αντιδράσει για το «νομικό αυτό έκτρωμα», κατά τον προσφυή χαρακτηρισμό του Πάσχου Μανδραβέλη («Καθημερινή»).
Είναι, επίσης, ο νόμος που φιμώνει και στέλνει στα δικαστήρια εκείνους που αμφισβητούν ή σχετικοποιούν την ακρίβεια ιστορικών γεγονότων και ζητούν, μέσω επιστημονικής έρευνας, την μερική ή ολική αναθεώρηση τους. Είναι ο νόμος που απαγορεύει την κυκλοφορία αιρετικών βιβλίων .Αυτά τα στέλνει στην πυρά. Και τους συγγραφείς τους στη φυλακή.
Τον ανατριχιαστικό αυτόν νόμο επικαλούνται και επιστρατεύουν προοδευτικοί άνθρωποι, αρνούμενοι να κατανοήσουν τον ολοκληρωτικό χαρακτήρα του. Και δεν διανοούνται ότι αργά ή γρήγορα ενδέχεται να στραφεί (και) εναντίον τους, με πρόσχημα φερ΄ειπείν την εχθροπάθεια και το μίσος του πολιτικού λόγου τους.
Τα τελευταία χρόνια, διοργανώνεται από τους «Αθεους», κάθε Μεγάλη Παρασκευή, πάρτι κρεατοφαγίας, που το ονομάζουν Φανερό Δείπνο. Προφανής η πρόθεση των διοργανωτών και σαφής η πρόκληση εναντίων των Χριστιανών. Όμως, πέρα από καταδικαστικά σχόλια, δεν υπήρξε-καθ΄ά γνωρίζουμε- καταφυγή στο νόμο για ύβριν προς το θρησκευτικό συναίσθημα της πλειονότητος.
Και πολύ σωστά. Διότι συνιστά αναφαίρετο δικαίωμα των «Αθέων» και οιουδήποτε άλλου να ρητορεύει ή εμπράκτως να καταφέρεται εναντίον της θρησκείας και των θρησκειών εν γένει, να αναθεωρεί την ιστορία, να διαφωνεί με τον πολυπολιτισμό, να εκφράζει ελευθέρως ακόμη και αντιδημοκρατικές απόψεις κλπ κλπ.
Επομένως, δεν είναι δυνατόν να περιστέλλεται το δικαίωμα αυτό και να ποινικοποιείται. Δηλαδή, να αντιμετωπίζεται με μηνύσεις και αγωγές. Αυτό είναι ίδιον ολοκληρωτικών καθεστώτων, που μισούν τον αντίλογο, θέτουν στεγανά στην έρευνα και κατατείνουν στην μονοπώληση της αλήθειας, όπως εκείνοι-δογματικά- την εννοούν και την επιβάλλουν.
Επίφοβες ιλαρότητες σαν κι αυτή με τα χοιρινά και το αλκοόλ ενδέχεται να εμφανιστούν εκ νέου. Όμως θα πνιγούν και αυτές σε μια θάλασσα θυμηδίας, ανίκανες να επηρεάσουν κατ΄ελάχιστον την πλειονότητα και να τη σύρουν σε ρατσιστικές ατραπούς και φασιστικές λεωφόρους.
Εκείνο που υπάρχει και θα μείνει εδραίο, τρομώδες και δυναστικό είναι η επιχείρηση να ποινικοποιηθεί ο λόγος, με πρόσχημα την αντιμετώπιση του ρατσισμού. Επιχείρηση, η οποία στηρίζεται στον απαράδεκτο, ολοκληρωτικού χαρακτήρα «αντιρατσιστικό νόμο», τον οποίο-φευ!- επικαλούνται ουκ ολίγοι προοδευτικοί...
Γιάννης Τριάντης
Πηγή: newpost.gr
φασιστικού τύπου-και αυτόχρημα γελοίοι- εξυπνακισμοί.
Η επικίνδυνη ιλαρότητα με τα χοιρινά και το αλκοόλ-μια στυγερή πρόκληση από ανοηταίνοντες φαιούς εναντίον χειμαζομένων αλλοδόξων-συνδυάστηκε από μια εξίσου επικίνδυνη λογική: την ποινικοποίηση τέτοιων ενεργειών και πρωτοβουλιών.
Ευτυχώς, οι σοβαρές αντιδράσεις (Μητροπολίτης Ιγνάτιος, Ντόρα Μπακογιάννη , Πέτρος Τατσόπουλος κ.α.) έστειλαν στα τάρταρα την πρόκληση και τους εμπνευστές της. Το μήνυμα σαφές: είναι άλλο θέμα οι εύλογοι φόβοι για υπερφόρτωση ορισμένων περιοχών με πρόσφυγες/μετανάστες και άλλο οι φασιστικού τύπου-και αυτόχρημα γελοίοι- εξυπνακισμοί.
Ομως, η υπόθεση αυτή ενεργοποίησε την ολοκληρωτική λογική της ποινικοποίησης. Λογική που-δυστυχώς- διατρέχει τον περιώνυμο αντιρατσιστικό νόμο της χώρας μας, καθώς και ανάλογα νομοθετήματα χωρών της Ευρώπης.
Ο νόμος αυτός «συρρικνώνει την ελευθερία του λόγου με πρόσχημα τον αντιρατσισμό», είχε γράψει στην «Αυγή» ο Νάσος Θεοδωρίδης, ένας εκ των ελαχίστων που είχε (είχαμε) αντιδράσει για το «νομικό αυτό έκτρωμα», κατά τον προσφυή χαρακτηρισμό του Πάσχου Μανδραβέλη («Καθημερινή»).
Είναι, επίσης, ο νόμος που φιμώνει και στέλνει στα δικαστήρια εκείνους που αμφισβητούν ή σχετικοποιούν την ακρίβεια ιστορικών γεγονότων και ζητούν, μέσω επιστημονικής έρευνας, την μερική ή ολική αναθεώρηση τους. Είναι ο νόμος που απαγορεύει την κυκλοφορία αιρετικών βιβλίων .Αυτά τα στέλνει στην πυρά. Και τους συγγραφείς τους στη φυλακή.
Τον ανατριχιαστικό αυτόν νόμο επικαλούνται και επιστρατεύουν προοδευτικοί άνθρωποι, αρνούμενοι να κατανοήσουν τον ολοκληρωτικό χαρακτήρα του. Και δεν διανοούνται ότι αργά ή γρήγορα ενδέχεται να στραφεί (και) εναντίον τους, με πρόσχημα φερ΄ειπείν την εχθροπάθεια και το μίσος του πολιτικού λόγου τους.
Τα τελευταία χρόνια, διοργανώνεται από τους «Αθεους», κάθε Μεγάλη Παρασκευή, πάρτι κρεατοφαγίας, που το ονομάζουν Φανερό Δείπνο. Προφανής η πρόθεση των διοργανωτών και σαφής η πρόκληση εναντίων των Χριστιανών. Όμως, πέρα από καταδικαστικά σχόλια, δεν υπήρξε-καθ΄ά γνωρίζουμε- καταφυγή στο νόμο για ύβριν προς το θρησκευτικό συναίσθημα της πλειονότητος.
Και πολύ σωστά. Διότι συνιστά αναφαίρετο δικαίωμα των «Αθέων» και οιουδήποτε άλλου να ρητορεύει ή εμπράκτως να καταφέρεται εναντίον της θρησκείας και των θρησκειών εν γένει, να αναθεωρεί την ιστορία, να διαφωνεί με τον πολυπολιτισμό, να εκφράζει ελευθέρως ακόμη και αντιδημοκρατικές απόψεις κλπ κλπ.
Επομένως, δεν είναι δυνατόν να περιστέλλεται το δικαίωμα αυτό και να ποινικοποιείται. Δηλαδή, να αντιμετωπίζεται με μηνύσεις και αγωγές. Αυτό είναι ίδιον ολοκληρωτικών καθεστώτων, που μισούν τον αντίλογο, θέτουν στεγανά στην έρευνα και κατατείνουν στην μονοπώληση της αλήθειας, όπως εκείνοι-δογματικά- την εννοούν και την επιβάλλουν.
Επίφοβες ιλαρότητες σαν κι αυτή με τα χοιρινά και το αλκοόλ ενδέχεται να εμφανιστούν εκ νέου. Όμως θα πνιγούν και αυτές σε μια θάλασσα θυμηδίας, ανίκανες να επηρεάσουν κατ΄ελάχιστον την πλειονότητα και να τη σύρουν σε ρατσιστικές ατραπούς και φασιστικές λεωφόρους.
Εκείνο που υπάρχει και θα μείνει εδραίο, τρομώδες και δυναστικό είναι η επιχείρηση να ποινικοποιηθεί ο λόγος, με πρόσχημα την αντιμετώπιση του ρατσισμού. Επιχείρηση, η οποία στηρίζεται στον απαράδεκτο, ολοκληρωτικού χαρακτήρα «αντιρατσιστικό νόμο», τον οποίο-φευ!- επικαλούνται ουκ ολίγοι προοδευτικοί...
Γιάννης Τριάντης
Πηγή: newpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου