Μπορεί η πρώτη κριτική απέναντι στην κυβέρνηση για την επιλογή της να διατηρήσει ανοιχτό το πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη να επικεντρώθηκε -και εύλογα- στην κυβίστηση, καθώς ασκούσε εντονότατη κριτική στον Αλέξη Τσίπρα γι’ αυτό το γραφείο, όμως εξίσου ενδιαφέρον είναι και το πρόσωπο που ανέλαβε την ηγεσία του. Η Μαρία Αντωνίου είναι ακραία ξενοφοβική και...
εθνικίστρια, «συναγωνίστρια» χρυσαυγιτών, «νεομακεδονομαχήτρια» και οπαδός της βιομηχανίας γούνας.
Πλήρης, παρατεταμένη, παγερή –και γι’ αυτό τόσο εύγλωττη- αφωνία στη Ν.Δ. Θεσσαλονίκης αφενός για τη συνέχιση της λειτουργίας του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης και, αφετέρου, την επιλογή της Μαρίας Αντωνίου ως πολιτικής προϊσταμένης. «Απαξίωση του πολιτικού προσωπικού της πόλης» λένε ψιθυριστά οι περισσότεροι, «λίγος έπεφτε στον πρωθυπουργό ο Θεόδωρος (Καράογλου);». Και δεν είναι λίγοι/ες οι χαιρέκακοι/ες που περιμένουν κυριολεκτικά στη γωνία…
Είναι και η συνάφεια της κ. Αντωνίου τα προηγούμενα χρόνια με τους χρυσαυγίτες στις «γιορτές μίσους» στο Βίτσι, είναι και οι προσφυγο–φοβικές δηλώσεις της, οι φιλικές σχέσεις με τον Αδωνι Γεωργιάδη και τον Μάκη Βορίδη, που καταδεικνύουν ότι η νέα προϊσταμένη του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης έχει λουστεί στο νάμα της εθνικοφροσύνης.
Πάντως, στη Θεσσαλονίκη ειδικά το στιλ της κ. Αντωνίου δεν είναι ξένο, δεδομένης της προπαίδειας που έχει η πόλη στο στιλ του Παναγιώτη Ψωμιάδη, αν και, όπως αποδείχτηκε, εν πολλοίς το έχει απορρίψει.
Η έρευνα στη δημόσια εικόνα της κ. Αντωνίου, σε ενημερωτικές σελίδες της Καστοριάς ή την προσωπική της σελίδα στο facebook, δείχνει ότι είναι φωτογραφημένη σε όλες τις εκδηλώσεις συλλόγων και ενώσεων του Νομού Καστοριάς, σε όλες τις εκδηλώσεις που έχουν τη σφραγίδα του κράτους, σε μπόλικα βαφτίσια, γάμους, κοινωνικές εκδηλώσεις, μεγάλες, μεσαίες και μικρές και φυσικά τα πανηγύρια –ξακουστά μερικά από αυτά- στα χωριά του νομού, συναντήσεις με ιερείς, στρατιωτικούς, αστυνομικούς, αθλητικούς συλλόγους και φυσικά σε καθετί που σχετίζεται με τη γούνα.
Το εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι, με εξαίρεση κάποιες λιγοστές εμφανίσεις στη Βουλή, οι δηλώσεις της είναι εξαιρετικά αναντίστοιχες του πλήθους των φωτογραφιών οι οποίες συνήθως περιγράφονται με έναν τίτλο και συνοδεύονται από μία παράγραφο.
Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο του Απόστολου Λυκεσά, πατήστε ΕΔΩ...
εθνικίστρια, «συναγωνίστρια» χρυσαυγιτών, «νεομακεδονομαχήτρια» και οπαδός της βιομηχανίας γούνας.
Πλήρης, παρατεταμένη, παγερή –και γι’ αυτό τόσο εύγλωττη- αφωνία στη Ν.Δ. Θεσσαλονίκης αφενός για τη συνέχιση της λειτουργίας του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης και, αφετέρου, την επιλογή της Μαρίας Αντωνίου ως πολιτικής προϊσταμένης. «Απαξίωση του πολιτικού προσωπικού της πόλης» λένε ψιθυριστά οι περισσότεροι, «λίγος έπεφτε στον πρωθυπουργό ο Θεόδωρος (Καράογλου);». Και δεν είναι λίγοι/ες οι χαιρέκακοι/ες που περιμένουν κυριολεκτικά στη γωνία…
Είναι και η συνάφεια της κ. Αντωνίου τα προηγούμενα χρόνια με τους χρυσαυγίτες στις «γιορτές μίσους» στο Βίτσι, είναι και οι προσφυγο–φοβικές δηλώσεις της, οι φιλικές σχέσεις με τον Αδωνι Γεωργιάδη και τον Μάκη Βορίδη, που καταδεικνύουν ότι η νέα προϊσταμένη του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης έχει λουστεί στο νάμα της εθνικοφροσύνης.
Πάντως, στη Θεσσαλονίκη ειδικά το στιλ της κ. Αντωνίου δεν είναι ξένο, δεδομένης της προπαίδειας που έχει η πόλη στο στιλ του Παναγιώτη Ψωμιάδη, αν και, όπως αποδείχτηκε, εν πολλοίς το έχει απορρίψει.
Η έρευνα στη δημόσια εικόνα της κ. Αντωνίου, σε ενημερωτικές σελίδες της Καστοριάς ή την προσωπική της σελίδα στο facebook, δείχνει ότι είναι φωτογραφημένη σε όλες τις εκδηλώσεις συλλόγων και ενώσεων του Νομού Καστοριάς, σε όλες τις εκδηλώσεις που έχουν τη σφραγίδα του κράτους, σε μπόλικα βαφτίσια, γάμους, κοινωνικές εκδηλώσεις, μεγάλες, μεσαίες και μικρές και φυσικά τα πανηγύρια –ξακουστά μερικά από αυτά- στα χωριά του νομού, συναντήσεις με ιερείς, στρατιωτικούς, αστυνομικούς, αθλητικούς συλλόγους και φυσικά σε καθετί που σχετίζεται με τη γούνα.
Το εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι, με εξαίρεση κάποιες λιγοστές εμφανίσεις στη Βουλή, οι δηλώσεις της είναι εξαιρετικά αναντίστοιχες του πλήθους των φωτογραφιών οι οποίες συνήθως περιγράφονται με έναν τίτλο και συνοδεύονται από μία παράγραφο.
Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο του Απόστολου Λυκεσά, πατήστε ΕΔΩ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου