6.1.19

Αγαπητή Πάολα, μήπως φλερτάρεις με τους χρυσαυγίτες...













...ενώ κάνεις την ανήξερη;...

Oι βασικές αντικρουόμενες απόψεις για το ζήτημα των καλλιτεχνών που εμπλέκονται σε πολιτικά και προσωπικά σκάνδαλα, είναι δύο: από τη...
μία υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν πως η καλλιτεχνική αξία δεν αναιρείται (τα παραδείγματα είναι πολλά, από την εποχή της Λένι Ρίφενσταλ που συνεργάστηκε με τη ναζιστική προπαγάνδα, μέχρι τις πρόσφατες συζητήσεις γύρω από ονόματα όπως ο Γούντι Άλεν και ο Κέβιν Σπέισι), ενώ υπάρχουν κι εκείνοι που τάσσονται σαφώς υπέρ της καλλιτεχνικής απομόνωσης αυτών των ανθρώπων.

Τα τελευταία δύο χρόνια βέβαια παρακολουθούμε ένα ατελείωτο κυνήγι –ενίοτε «μαγισσών», κυρίως όσον αφορά τις περιπτώσεις σεξουαλικών σκανδάλων–, εναρμονισμένο πλήρως με τις επιταγές της πολιτικής ορθότητας και των σύγχρονων ακτιβιστικών κινημάτων, όπως το #metoo. 

Στη χώρα μας φυσικά τα πάντα φαντάζουν μικρότερα και γεγονότα όπως η φετινή συνεργασία της Πάολας με τον Νότη Σφακιανάκη περνούν κάπως στα ψιλά. 

Ο πάλαι ποτέ δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής που την τελευταία πενταετία έχει επιδοθεί σε ουκ ολίγα δημόσια νεοναζιστικά παραληρήματα, υποστηρίζοντας ανοιχτά όπου σταθεί και όπου βρεθεί τη Χρυσή Αυγή και μετατρέποντας συχνότατα το εκάστοτε μαγαζί όπου εμφανίζεται σε στέκι για τις χοροεσπερίδες της οργάνωσης, δεν φαίνεται να αντιμετωπίζει ιδιαίτερες δυσκολίες στην επιλογή των συνεργατών του, κάθε σεζόν. 

Πώς να μην περνάει στο ντούκου η ντροπιαστική φετινή σου συμμετοχή στο σχήμα του χρυσαυγίτη, όταν παρέες από γκέι αγόρια εξακολουθούν να επιδίδονται σε (κυριολεκτικό) λαϊκό προσκύνημα κάθε Παρασκευοσάββατο και να ποστάρουν περήφανα τα night-outs τους στα social media; Αν εξαιρέσουμε το ηχηρό «όχι» που του είχε ρίξει κατάμουτρα η Δέσποινα Βανδή, όταν είχε κάνει το πρώτο χρυσαυγίτικο «coming out» του, αρκετά πρωτοκλασάτα ονόματα έχουν έκτοτε βρεθεί σε κοινή νυχτερινή στέγη μαζί του (η Καίτη Γαρμπή πέρσι ήταν μία από αυτούς). 

Για τους επιχειρηματίες που τον κλείνουν ή για τη mainstream δισκογραφική που τον εκπροσωπεί, ούτε λόγος. 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: