Η ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας συζητήθηκε πολύ, κυρίως για τις ακροδεξιές της κορώνες. Εκείνο που...
πέρασε μάλλον απαρατήρητο, αλλά δείχνει το μέγεθος της άγνοιας του πρώην πρωθυπουργού, τουλάχιστον για την τέχνη, ήταν αυτό που ξεστόμισε στο τέλος της ομιλίας του: “Γιατί όπως είπε και ο Μίκης, λευτεριά και ρωμιοσύνη είναι αδέλφια δίδυμα”.
Ο Μίκης Θεοδωράκης όντως έγραψε μουσική για τη “Ρωμιοσύνη” του Γιάννη Ρίτσου, αλλά αυτός ο στίχος δεν ανήκει εκεί.. Αντιθέτως ανήκει στον Πυθαγόρα, που έγραψε τους στίχους του τραγουδιού “Μάνα μου κρύψε το σπαθί”, τους μελοποίησε ο Γιώργος Κατσαρός και το τραγούδι ερμήνευσε η Μαρινέλα. Εκεί λοιπόν υπάρχει ο στίχος “Λευτεριά και Ρωμιοσύνη είναι αδέλφια δίδυμα”.
Ένα ακόμα δείγμα της ευρείας παιδείας του Αντώνη Σαμαρά, που μπερδεύει στίχους, συνθέτες, τραγούδια, ποιητές και προσφέρει στο φιλοθεάμον κοινό του συνεδρίου έναν ιδεολογικοπολιτικοκαλλιτεχνικό αχταρμά, προσποιούμενος τον “ψαγμένο”...
altsantiri.gr
πέρασε μάλλον απαρατήρητο, αλλά δείχνει το μέγεθος της άγνοιας του πρώην πρωθυπουργού, τουλάχιστον για την τέχνη, ήταν αυτό που ξεστόμισε στο τέλος της ομιλίας του: “Γιατί όπως είπε και ο Μίκης, λευτεριά και ρωμιοσύνη είναι αδέλφια δίδυμα”.
Ο Μίκης Θεοδωράκης όντως έγραψε μουσική για τη “Ρωμιοσύνη” του Γιάννη Ρίτσου, αλλά αυτός ο στίχος δεν ανήκει εκεί.. Αντιθέτως ανήκει στον Πυθαγόρα, που έγραψε τους στίχους του τραγουδιού “Μάνα μου κρύψε το σπαθί”, τους μελοποίησε ο Γιώργος Κατσαρός και το τραγούδι ερμήνευσε η Μαρινέλα. Εκεί λοιπόν υπάρχει ο στίχος “Λευτεριά και Ρωμιοσύνη είναι αδέλφια δίδυμα”.
Ένα ακόμα δείγμα της ευρείας παιδείας του Αντώνη Σαμαρά, που μπερδεύει στίχους, συνθέτες, τραγούδια, ποιητές και προσφέρει στο φιλοθεάμον κοινό του συνεδρίου έναν ιδεολογικοπολιτικοκαλλιτεχνικό αχταρμά, προσποιούμενος τον “ψαγμένο”...
altsantiri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου