Τα πάνω… κάτω στην τηλεόραση. Όλα άλλαξαν και όλα τα ίδια τελικά έμειναν, με κύριο χαρακτηριστικό τις σημαντικές απώλειες που καταγράφει η ιδιωτική τηλεόραση.
Ζημιογόνες χρήσεις και το...
2017 σημειώνουν οι τέσσερις από τις πέντε αδειοδοτημένες τηλεοπτικές εταιρείες. Μόνο ο ΣΚΑΪ (Ειδήσεις Ντοτ Κομ ΑΕ), λόγω του «Survivor», διπλασίασε τον κύκλο εργασιών στα 66 εκατ. ευρώ και εμφάνισε προ φόρων κέρδη ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Τον υψηλότερο κύκλο εργασιών εμφανίζει για μία ακόμη χρονιά ο ΑΝΤ1, ύψους 72 εκατ. ευρώ, ωστόσο εμφανίζει και ζημίες προ φόρων ύψους 14,5 εκατ. ευρώ.
Ο Alpha είναι στην τρίτη θέση με κύκλο εργασιών ύψους 63 εκατ. ευρώ και ζημίες ύψους 3,5 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο σημείο η Νέα Τηλεόραση (Star), με 39 εκατ. ευρώ και ζημίες ύψους 7,8 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ χαμηλότερη πορεία καταγράφει η Ραδιοτηλεοπτική, με κύκλο εργασιών ύψους 13,6 εκατ. ευρώ και ζημίες προ φόρων ύψους 5,9 εκατ. ευρώ. Οι ζημίες αυξήθηκαν εντός της προηγούμενης χρονιάς, καθώς η Ραδιοτηλεοπτική προχώρησε σε νέες παραγωγές αξίας 5 εκατ. ευρώ που δεν έφεραν τα αναμενόμενα τηλεοπτικά έσοδα από τη διαφήμιση.
Για πρώτη φορά αποτυπώνεται μια μεγάλη αλλαγή στην ιδιωτική τηλεόραση, με τον ΣΚΑΪ να είναι ο δεύτερος σε επίπεδο εσόδων. Ο συνολικός κύκλος εργασιών ανέρχεται σε 253 εκατ. ευρώ, αλλά θα πρέπει να προστεθούν και τα τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ.
Σημείο-κλειδί της πρώτης δομικής αλλαγής στα δεδομένα της ιδιωτικής τηλεόρασης ήταν η επιχείρηση αδειοδότησης των σταθμών το 2016. Εκτός διαδικασίας βρέθηκαν το Star και ο Alpha, αφού κατέθεσαν τις χαμηλότερες προσφορές στη διεκδίκηση των τεσσάρων αδειών. Το Star αποδέσμευσε το «Survivor» και ο τούρκος παραγωγός χτύπησε την πόρτα του ΑΝΤ1, αλλά η απάντηση ήταν απορριπτική, με τον ΣΚΑΪ να αξιοποιεί την ευκαιρία και να κλείνει το τηλεοπτικό πρόγραμμα αλλάζοντας χαρακτήρα προγράμματος και αποκτώντας ένα μεγαλύτερο μερίδιο.
Η απόφαση των μετόχων του Mega για τη μη διεκδίκηση άδειας και την απόσυρση του σταθμού από τους δέκτες αφήνει ελεύθερο ένα ποσό της τάξης των 30 εκατ. ευρώ προς διεκδίκηση. Τέλος, η εξαγορά του Alpha από τη Motor Oil και η συνεργασία του με το Star παράγει νέα δεδομένα στη διεκδίκηση της διαφήμισης...
typologies.gr
Ζημιογόνες χρήσεις και το...
2017 σημειώνουν οι τέσσερις από τις πέντε αδειοδοτημένες τηλεοπτικές εταιρείες. Μόνο ο ΣΚΑΪ (Ειδήσεις Ντοτ Κομ ΑΕ), λόγω του «Survivor», διπλασίασε τον κύκλο εργασιών στα 66 εκατ. ευρώ και εμφάνισε προ φόρων κέρδη ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Τον υψηλότερο κύκλο εργασιών εμφανίζει για μία ακόμη χρονιά ο ΑΝΤ1, ύψους 72 εκατ. ευρώ, ωστόσο εμφανίζει και ζημίες προ φόρων ύψους 14,5 εκατ. ευρώ.
Ο Alpha είναι στην τρίτη θέση με κύκλο εργασιών ύψους 63 εκατ. ευρώ και ζημίες ύψους 3,5 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο σημείο η Νέα Τηλεόραση (Star), με 39 εκατ. ευρώ και ζημίες ύψους 7,8 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ χαμηλότερη πορεία καταγράφει η Ραδιοτηλεοπτική, με κύκλο εργασιών ύψους 13,6 εκατ. ευρώ και ζημίες προ φόρων ύψους 5,9 εκατ. ευρώ. Οι ζημίες αυξήθηκαν εντός της προηγούμενης χρονιάς, καθώς η Ραδιοτηλεοπτική προχώρησε σε νέες παραγωγές αξίας 5 εκατ. ευρώ που δεν έφεραν τα αναμενόμενα τηλεοπτικά έσοδα από τη διαφήμιση.
Για πρώτη φορά αποτυπώνεται μια μεγάλη αλλαγή στην ιδιωτική τηλεόραση, με τον ΣΚΑΪ να είναι ο δεύτερος σε επίπεδο εσόδων. Ο συνολικός κύκλος εργασιών ανέρχεται σε 253 εκατ. ευρώ, αλλά θα πρέπει να προστεθούν και τα τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ.
Σημείο-κλειδί της πρώτης δομικής αλλαγής στα δεδομένα της ιδιωτικής τηλεόρασης ήταν η επιχείρηση αδειοδότησης των σταθμών το 2016. Εκτός διαδικασίας βρέθηκαν το Star και ο Alpha, αφού κατέθεσαν τις χαμηλότερες προσφορές στη διεκδίκηση των τεσσάρων αδειών. Το Star αποδέσμευσε το «Survivor» και ο τούρκος παραγωγός χτύπησε την πόρτα του ΑΝΤ1, αλλά η απάντηση ήταν απορριπτική, με τον ΣΚΑΪ να αξιοποιεί την ευκαιρία και να κλείνει το τηλεοπτικό πρόγραμμα αλλάζοντας χαρακτήρα προγράμματος και αποκτώντας ένα μεγαλύτερο μερίδιο.
Η απόφαση των μετόχων του Mega για τη μη διεκδίκηση άδειας και την απόσυρση του σταθμού από τους δέκτες αφήνει ελεύθερο ένα ποσό της τάξης των 30 εκατ. ευρώ προς διεκδίκηση. Τέλος, η εξαγορά του Alpha από τη Motor Oil και η συνεργασία του με το Star παράγει νέα δεδομένα στη διεκδίκηση της διαφήμισης...
typologies.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου