Στα δύο πρώτα λήμματα του γράμματος Σ, διαβάζουμε: «Σακίδιο (το). ουσ.». Αναφέρονται ως χρήστες του -σκωπτικά, εννοείται- τέσσερις υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ και όχι ο...
δημοσιογράφος-πολιτικός που στη δημόσια σάτιρα είχε ταυτιστεί με το εν λόγω αντικείμενο. «Σαμαροβενιζέλοι (οι). ουσ.». «...εν μέσω συνεχών διαμαρτυριών μας οι Σαμαροβενιζέλοι έφεραν τον τόπο δέκα κουτσά βήματα μπροστά, ενώ οι Τσιπροκαμμένοι, εν μέσω πανηγυρισμών, τον οδήγησαν είκοσι πλήρη άλματα πίσω».
Από το πρώτο λήμμα μέχρι το τελευταίο, η πολιτικο-επικοινωνιακή στόχευση του βιβλίου του Γιάννη Βλαστάρη «Λεξικό χωρίς γραβάτα» (εκδόσεις Αρμός) είναι κρυστάλλινη. Υπό μία έννοια, ούτε ο συγγραφέας αποπειράται να τη συγκαλύψει άλλωστε (βλ. «Λίγες σκέψεις αντί εισαγωγής»).
Θα ήταν αφόρητα ανιαρή τόσο για εμένα τον ίδιο όσο και για τον/την αναγνώστη/ρια μια έστω και συνοπτική ανάλυση των εντυπωσιακά έκδηλων ιδεολογικο-πολιτικών θέσεων τούτου του σατιρικού πονήματος. Αλλού είναι το ζήτημα...
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Κύρκου Δοξιάδη, πατήστε εδώ
δημοσιογράφος-πολιτικός που στη δημόσια σάτιρα είχε ταυτιστεί με το εν λόγω αντικείμενο. «Σαμαροβενιζέλοι (οι). ουσ.». «...εν μέσω συνεχών διαμαρτυριών μας οι Σαμαροβενιζέλοι έφεραν τον τόπο δέκα κουτσά βήματα μπροστά, ενώ οι Τσιπροκαμμένοι, εν μέσω πανηγυρισμών, τον οδήγησαν είκοσι πλήρη άλματα πίσω».
Από το πρώτο λήμμα μέχρι το τελευταίο, η πολιτικο-επικοινωνιακή στόχευση του βιβλίου του Γιάννη Βλαστάρη «Λεξικό χωρίς γραβάτα» (εκδόσεις Αρμός) είναι κρυστάλλινη. Υπό μία έννοια, ούτε ο συγγραφέας αποπειράται να τη συγκαλύψει άλλωστε (βλ. «Λίγες σκέψεις αντί εισαγωγής»).
Θα ήταν αφόρητα ανιαρή τόσο για εμένα τον ίδιο όσο και για τον/την αναγνώστη/ρια μια έστω και συνοπτική ανάλυση των εντυπωσιακά έκδηλων ιδεολογικο-πολιτικών θέσεων τούτου του σατιρικού πονήματος. Αλλού είναι το ζήτημα...
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Κύρκου Δοξιάδη, πατήστε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου