Ή δύναμη του απελπισμένου; ...
Η δύναμη της εικόνας πολλαπλασιάζεται στο διαδίκτυο. Αυτό που άλλες δεκαετίες ερχόταν στις εφημερίδες ως «τηλεφωτογραφία», με περιορισμένη ροή, ειδικούς μηχανισμούς αποστολής και λήψης, τώρα ταξιδεύει με ασύλληπτη ταχύτητα και μηδενικό χρόνο.
Η ...
πρώτη από τις δυο φωτογραφίες είναι από τις ταραχές στη Βενεζουέλα – πολύνεκρες και εκεί όπως στην κοντινή μας Ουκρανία. Διαδηλωτής… επελαύνει στην πιο παράδοξη διαδρομή. Μόνος, άοπλος, και απίστευτος! Η δύναμη του απελπισμένου; Το αδιέξοδο που αναζητά διέξοδο πάνω από ένα τείχος ασπίδων των «ΜΑΤ»; Όπως και να έχει, η φωτογραφία περνάει στην ιστορία τού Τύπου ως μια από τις διαχρονικά κορυφαίες τού φωτορεπορτάζ. Απέχει, βέβαια, από εκείνην του Κινέζου διαδηλωτή που αψηφά τις ερπύστριες στα αιματηρά γεγονότα του 1989 στη «σφαγή της Τιενανμέν» (δεύτερη φωτογραφία). Αλλά και οι δύο αποθεώνουν το θάρρος και την αποφασιστικότητα του ανθρώπου.
Harddog
Η δύναμη της εικόνας πολλαπλασιάζεται στο διαδίκτυο. Αυτό που άλλες δεκαετίες ερχόταν στις εφημερίδες ως «τηλεφωτογραφία», με περιορισμένη ροή, ειδικούς μηχανισμούς αποστολής και λήψης, τώρα ταξιδεύει με ασύλληπτη ταχύτητα και μηδενικό χρόνο.
Η ...
πρώτη από τις δυο φωτογραφίες είναι από τις ταραχές στη Βενεζουέλα – πολύνεκρες και εκεί όπως στην κοντινή μας Ουκρανία. Διαδηλωτής… επελαύνει στην πιο παράδοξη διαδρομή. Μόνος, άοπλος, και απίστευτος! Η δύναμη του απελπισμένου; Το αδιέξοδο που αναζητά διέξοδο πάνω από ένα τείχος ασπίδων των «ΜΑΤ»; Όπως και να έχει, η φωτογραφία περνάει στην ιστορία τού Τύπου ως μια από τις διαχρονικά κορυφαίες τού φωτορεπορτάζ. Απέχει, βέβαια, από εκείνην του Κινέζου διαδηλωτή που αψηφά τις ερπύστριες στα αιματηρά γεγονότα του 1989 στη «σφαγή της Τιενανμέν» (δεύτερη φωτογραφία). Αλλά και οι δύο αποθεώνουν το θάρρος και την αποφασιστικότητα του ανθρώπου.
Harddog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου