4.7.11
Τα καυτά φιλιά της Σταματίνας...
Toυ Κοσμά Βίδου
Ξεχωρίζει κυρίως επειδή προβάλλεται σε ένα κανάλι που τα τελευταία χρόνια δεν μας έχει συνηθίσει σε φρέσκα πράγματα.Η καθημερινή πολιτιστική εκπομπή «Αrt@Εrt» της ΕΤ1 και φρέσκια είναι και ενημερώνει χωρίς το δασκαλίστικο ύφος που έχουν συνήθως αντίστοιχες εκπομπές.
«Ζωντανά» θέματα για το ... θέατρο,τη μουσική,τον κινηματογράφο,τον χορό, το βιβλίο κτλ.,καλογραμμένα κείμενα,«σπιντάτες» συνεντεύξεις και δύο παρουσιαστές,ηΤζένη Θεωνάκαι οΓιάννης Δημολίτσας, με κέφι και αμεσότητα.Σε μια εποχή όπου τα ιδιωτικά κανάλια έχουν γυρίσει την πλάτη τους στις τέχνες,η κρατική τηλεόραση τολμά και κάνει τη διαφορά.
Το να πουλάς τον γάμο σου από την εκπομπή σου, όπως έκανε η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από το «Πολύ μπλα μπλα», είναι συνήθης τηλεοπτική τακτική. Το έχουν κάνει πολλές και πολλοί πριν από αυτήν και θα το κάνουν πολλές και πολλοί στο μέλλον, καθώς η προσωπική ζωή των τηλεστάρ αποτελεί τα τελευταία χρόνια τον Νο 1 παράγοντα που τους επιτρέπει να υπάρχουν κοινωνικά, να έχουν εκπομπές, να κάνουν εξώφυλλα. Εν προκειμένω, ύστερα από πολλούς τηλεγάμους και τόνους ρυζιού και ανοησίας, σημασία δεν έχει τι κάνεις (η ζωή σου είναι, ανέβασέ την και στο ΥouΤube αν κάτι τέτοιο σε βοηθά να νιώσεις καλύτερα), αλλά πώς το κάνεις. Γιατί έχει και η από τηλεοράσεως υπερέκθεση το savoir vivre της. Οχι, δεν αναφέρομαι στα σχεδόν ακατάλληλα δι΄ ανηλίκους φιλιά που αντήλλαξαν η παρουσιάστρια του Αlter με τον σύζυγό της δικηγόρο Θέμη Σοφό μπροστά στις κάμερες, τα οποία σχολιάστηκαν δυσμενώς στο Ιnternet, όσο στην απόφασή της να ευτελίσει ακόμη πιο πολύ την ήδη ευτελισμένη από μπλόγκερ και άσπονδους συναδέλφους «πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής της». Εξηγώντας τι ήταν εκείνο που την έκανε να δώσει μπροστά στην κάμερα «γλωσσόφιλα». Αυτή την άκομψη και κακόηχη λέξη χρησιμοποίησε η ίδια, φορώντας το πιο αγγελικό χαμόγελό της, για να απευθυνθεί στο τέλος της εκπομπής της στους επικριτές της. Και ξαφνικά η νέα Σταχτοπούτα, Χιονάτη, Πεντάμορφη, όπως θέλετε πείτε την, των ΜΜΕ αποκάλυψε τον άξεστο λιμενεργάτη που κρυβόταν κάτω από την κομψή ισπανική δαντέλα που φόρεσε για τις ανάγκες του Μυστηρίου. Ο οποίος λιμενεργάτης-Σταματίνα δήλωσε ευθαρσώς ότι «τα γλωσσόφιλα που τόσο συζητήθηκαν» ήταν η αυθόρμητη εκδήλωση της αγάπης του ζεύγους, το οποίο ενίοτε «ξεχνούσε ότι δεν ήταν μόνο του και συμπεριφερόταν σαν να μην υπήρχαν άλλοι». Τώρα, πώς είναι δυνατόν να ξεχάσεις ότι υπάρχουν και άλλοι τη στιγμή που τα φώτα των προβολέων τους σε στραβώνουν...
Αν και εν προκειμένω κάτι μου λέει ότι η νιόπαντρη Σταματίνα δεν είχε ξεχάσει τίποτε, όλα τα έκανε όπως έπρεπε, ώστε να δώσει άφθονο υλικό στις κουτσομπόλες της χώρας. Γι΄ αυτόν τον λόγο μάς έδειξε πλάνα του γάμου από την εκπομπή της, σχολιάζοντάς τα, αποκαλύπτοντας ακόμη και λεπτομέρειες που μας είχαν διαφύγει, όπως η διακοπή ρεύματος την ώρα που το ζευγάρι έκανε την εμφάνισή του στον χώρο της δεξίωσης. Κοντολογίς, η νεαρή παρουσιάστρια αποδείχθηκε άξια μαθήτρια όλων των... παλαίμαχων συναδέλφων της ( Ελένη Μενεγάκη, Τατιάνα Στεφανίδου κ.ά.) που πρώτες άνοιξαν τις πόρτες της ζωής τους στην ΑGΒ. Να της ευχηθούμε λοιπόν και εμείς καλή σταδιοδρομία. Να ευχηθούμε επίσης να πραγματοποιηθεί η επιθυμία που εξέφρασε on camera ο Θέμης της, και το ζεύγος να αποτελέσει «μια οικογένεια καθ΄ όλα ελληνική και παραδοσιακή». O οποίος δεν παρέλειψε να ευχηθεί και σε όλους εμάς που παρακολουθούσαμε συγκινημένοι το event «να έχετε υγεία και εργασία». Γιατί ποιος είπε ότι τον καιρό της οικονομικής ύφεσης οι σύζυγοι των τηλεστάρ δεν έχουν κοινωνικές ευαισθησίες;
Επιμένει ο μεταφραστής τού (εξαιρετικά καλογυρισμένου) τουρκικού σίριαλ «Εζέλ» να μην αποδίδει στα ελληνικά την Κibriz, την περιοχή στην οποία εκτυλίσσεται μεγάλος μέρος της πλοκής. Οπου Κibriz δεν είναι άλλη από την Κύπρο, καθώς τα κατεχόμενα εδάφη της νήσου αποτελούν (μαζί με την Κωνσταντινούπολη) το σκηνικό της σειράς. Να υποθέσω ότι ο ΑΝΤ1 που προβάλλει τη σαπουνόπερα, μετά και τις αντιδράσεις εκείνων που θεώρησαν ότι δεν θα έπρεπε να την έχει αγοράσει, φοβάται πως αν οι ανυποψίαστοι τηλεθεατές συνειδητοποιήσουν ότι το καζίνο «Αrtemis» της Famagusta, μέσα στο οποίο ο Εζέλ ξανασυναντά τη γυναίκα που τον πρόδωσε και οργανώνει την εκδίκησή του, βρίσκεται στην Αμμόχωστο (γιατί αυτή είναι η Famagusta των τίτλων τέλους) θα της γυρίσουν εντελώς την πλάτη; Γι΄ αυτό επιλέγει την... επιλεκτική μετάφραση;
on air (ΒΗΜΑ)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου