21.7.11

Τα ερωτικά τους στη φόρα...


Της Πόπης Διαμαντάκου

Αποκαλύπτουν στην κάμερα όσα μέχρι χθες αποτελούσαν πολύτιμα μυστικά πολύ προσωπικών σχέσεων με ελαφρότητα που υποδηλώνει είτε άγνοια είτε απόγνωση

Είναι μόδα; Είναι... παράκρουση από την αγωνία να κρατηθούν στη δημοσιότητα; Ο,τι και να είναι πάντως, αυτή η μανία νεαρών παρουσιαστριών να ξεφουρνίζουν τα σεξουαλικά τους ανενδοίαστα μπροστά στις κάμερες είναι μάλλον κακόγουστη. Μπορεί να τους εξασφαλίζει προς στιγμήν το κουτσομπολίστικο ενδιαφέρον του φιλοθεάμονος αλλά ώς πού θα φτάσει η κατηφόρα προκειμένου να το συντηρήσουν και στο μέλλον;
Το πλέον πρόσφατο κρούσμα είναι της Μαρίας Μενούνος, του επιφανούς αυτού τέκνου της ομογένειας, που εμφανίστηκε με τον καλό της στην εκπομπή του αδίστακτου Howard Stern - ήξερε πολύ καλά πού πήγαινε καθότι φημίζεται για τις αδιάκριτες ερωτήσεις του ο εν λόγω παρουσιαστής - και το 'ριξε στις καυτές αποκαλύψεις. Το ενδιαφέρον είναι ότι μέχρι τώρα «έχτιζε» ίματζ καλού κοριτσιού. Αργούσε όμως να της αποδώσει τα δέοντα.
Εκανε, λέει, στην αρχή την ντροπαλή. Ακουγε δίπλα της τον σύντροφό της να απαντά σε ερωτήσεις του Stern για την ερωτική της συμπεριφορά και φαινόταν ότι ένιωθε άβολα. Αμ, δε. Μάλλον ήθελε να τα πει μόνη της. Δεν κρατιόταν. Πήρε τον λόγο και είπε μέχρι ότι έκανε δημόσια σεξ με τον καλό της φορώντας μόνο τα εσώρουχά της και τις γόβες της.
Είναι αλήθεια ότι σε αυτό το σημείο οι εγχώριες τηλεπερσόνες δεν έχουν φτάσει. Να, η Τσιμτσιλή μόνο στα «γλωσσόφιλα» αναφέρθηκε - δική της η έκφραση - που αντάλλαξε με τον αγαπημένο της την ημέρα του γάμου της. Και η Ελεονώρα που έχει περισσότερα «χιλιόμετρα» στις δημόσιες εξομολογήσεις, αφού στο μεγαλύτερο μέρος της εκπομπής της ασχολείται με τον εαυτό της, έχει μιλήσει γενικώς για την ερωτική της συμπεριφορά. Εχει πληροφορήσει για την ακρίβεια κάθε ενδιαφερόμενο για το τι της αρέσει, πώς της αρέσει και φρόντισε να επιδείξει συμπεριφορά «ανοίξαμε και σας περιμένουμε» ευθύς μόλις χώρισε με τον καλό της. Και επειδή, φαίνεται, το twitter τη γλιτώνει από το σύνδρομο στέρησης της κάμερας - καθρέφτη κατά τις θερινές της διακοπές, το χρησιμοποιεί για να ανακοινώσει στους θαυμαστές της - μην πάθουν και αυτοί σύνδρομο στέρησης - αν έχει καινούργιο έρωτα ή δεν έχει, αν θα τον αποκαλύψει ή όχι κ.λπ.
Τι εγκυμοσύνες, τι σεξουαλισμοί, τι ερωτικά καλέσματα, όλα στην πίστα τα ρίχνουν τα κορίτσια και ό,τι πιάσει, για όσο πιάσει. Οι εποχές είναι σκληρές, ο ανταγωνισμός σκληρότερος και το φιλοθέαμον εθισμένο σε κανιβαλικές απολαύσεις. Προσφέρουν τον εαυτό τους επομένως οι σύγχρονες διασημότητες χωρίς κανέναν φραγμό. Δυστυχώς πρόκειται και για μία μέθοδο που όση φασαρία προκαλεί γύρω από το πρόσωπο της διασημότητας που τη χρησιμοποιεί, άλλο τόσο αποκαλύπτει τα κενά της προσωπικότητάς της. Αλλο να παίζει το παιχνίδι του σεξουαλισμού η Μαντόνα ή η λαίδη Γκάγκα και άλλο η Μενούνος ή η Τσιμτσιλή. Οι πρώτες είναι η καθεμία βιομηχανία ολόκληρη παραγωγής πολλαπλών προϊόντων διασκέδασης, οι δεύτερες δεν παράγουν τίποτε περισσότερο από την εικόνα του τηλεοπτικού εαυτού τους, με υλικά πεπερασμένα, αυτοεξαντλούμενα.
Πόσους έρωτες, πόσα «μυστικά του κρεβατιού», πόσες εγκυμοσύνες και πόσα «γλωσσόφιλα» να πουλήσουν on camera; Πόσες ζωές να ξεφλουδίσουν για να συντηρηθούν στη δημοσιότητα; Η θέρμη των προβολέων είναι εξ ορισμού στιγμιαία.
Ντρέπομαι!
Μοιάζει με ειρωνεία - τραγική για τον κόσμο που αναφέρουμε στο προηγούμενο σχόλιο - η δήλωση του Ρούπερτ Μέρντοκ «ποτέ δεν ντράπηκα τόσο στη ζωή μου» κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του για το σκάνδαλο των υποκλοπών. Γιατί αίφνης δείχνει να ντρέπεται αυτός που αν κυριαρχούσαν τέτοιου είδους αξίες στον κόσμο που αγόραζε τις εφημερίδες του ή γέμιζε τις σελίδες τους με προσωπικές αποκαλύψεις δεν θα γινόταν μεγιστάνας. Η «ντροπή» είναι το τελευταίο που θυμάται ο σύγχρονος κόσμος της κανιβαλικής γαστριμαργίας, από εκείνο τον παλιό, της προστασίας του ιδιωτικού βίου, του σεβασμού της προσωπικότητας, της αξιοπρέπειας, εκείνου του κόσμου που θεωρούσε την έκθεση των προσωπικών στιγμών επικίνδυνη για την ψυχική ισορροπία. Καταστράφηκαν ζωές με τις μεθόδους που τα στελέχη της αυτοκρατορίας του Μέρντοκ θεώρησαν «όπλα» για να κερδίσουν στον ανταγωνισμό της μιντιακής αγοράς και ήταν οι ίδιες μέθοδοι, που κατάστρεψαν ζωές, στα χέρια ολοκληρωτικών καθεστώτων.
ΤΑΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: