11.11.10

Νέες περικοπές στο ΜΕΓΚΑ...


Η αγωνία του ανταγωνισμού κάνει φαίνεται και τους πιο έμπειρους να χάνουν κάθε αίσθηση του πού βρίσκονται, όπως το έπαθε και η εθνική πρωινατζού
Αγωνία αποπνέει η φετινή τηλεόραση και τρόμο. Γιατί μόνον αυτός ο εξοντωτικός συνδυασμός μπορεί να...
οδηγήσει έναν άνθρωπο είτε να μην καταλαβαίνει πού βρίσκεται είτε να βγάζει τον χειρότερο εαυτό του.

Δεν ξέρουμε τι από τα δύο ακριβώς έπαθε η Ελένη Μενεγάκη, πάντως εμφανίστηκε στην πρεμιέρα της με το σουτιέν σε πλήρη θέα, ξεπερνώντας κάθε όριο κακογουστιάς και φτήνιας. Οι ράντες και μέρος του εν λόγω εσωρούχου, όχι απλώς φαίνονταν, από ένα λάθος, μια απροσεξία, αλλά τονίζονταν επιπλέον, καθώς αναδύονταν με προκλητική χυδαιότητα από το στράπλες ντεκολτέ του φουστανιού.

Η εικόνα έμοιαζε με εκείνη γυναίκας που μόλις σηκώθηκε από το κρεβάτι έπειτα από ερωτική δραστηριότητα και δεν χρειάζεται να ντυθεί κανονικά ή δεν προλαβαίνει γιατί θα ξαναγδυθεί αμέσως. Αν στόχος ήταν να λιγώσουν τα απανταχού κα-ψι-μι και τίποτε γυμνασιόπαιδες που έκαναν κοπάνα, ήταν πετυχημένο το ενδυματολογικό σόου, αν όμως εξακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη να απευθύνεται στις Ελληνίδες νοικοκυρές, είναι τουλάχιστον προσβλητικό να θεωρεί ότι το να βγει ντυμένη κανονικά, προσεγμένη και κόσμια, τους πέφτει πολύ.

Σαν να ΄χει χάσει όμως την επαφή της με την πραγματικότητα, γιατί δεν έφτανε η φιγούρα με το εσώρουχο, συνέχισε την επίδειξη αφασίας, όταν κάποιος από τους συνεργάτες της ανέφερε το Νταχάου. «Τι μου λέει αυτό το Νταχάου... Τι μου λέει να δεις», λέει με ύφος αδαούς Λολίτας, που τόσο έχει πουλήσει στην καριέρα της. «Κάτι κακό μου λέει, κάτι κακό έγινε εκεί». Μα φυσικά, σκασίλα της για το Νταχάου, που είναι συνώνυμο της φρίκης. Μπορεί να παίζει ακόμη και με τις αγριότερες μνήμες. Να παριστάνει ότι αγνοεί τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης. Γιατί το χειρότερο είναι ότι το κάνει επίτηδες. «Κάτι κακό», λέει και ξεμπέρδεψε με την ιστορία η μεγαλολολίτα της ελληνικής τηλεόρασης. Δεν υπάρχει ούτε ο στοιχειώδης σεβασμός.

Όλα αυτά σημάδια παρακμής, γιατί αυτό δείχνει η απώλεια του μέτρου. Μια λεπτή γραμμή χωρίζει την αφέλεια από την αναίδεια, την προσπάθεια να ψυχαγωγηθεί ο κόσμος και να αισθανθεί άνετα από την προσβολή, την αγωνία να κάνεις τη διαφορά, που σημαίνει επαγγελματισμό, από τον φόβο ότι θα χάσεις κεκτημένα που οδηγεί σε ακρότητες.

Απέναντι στην Ελένη-σε-κρίση, οι Καραμεροχαριτάτοι έμοιαζαν με ευγενικά πρωτάκια, που έχουν τρακ την πρώτη ημέρα στο σχολείο κι ας τελείωσαν νήπιο και προνήπιο. Άλλωστε αυτό ήθελε να δείξει και το εισαγωγικό τους βίντεο, όπου εμφανίζονται με βρεγμένα τα κοστούμια, με τα οποία έκαναν στο θερινό τρέιλερ της εκπομπής βουτιά στη θάλασσα. Εμφάνιση με διπλό νόημα: ένα μεταφορικό «ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται» και ένα πραγματικό, ότι συνεχίζουν στο ίδιο περίπου είδος εκπομπής που τους έχει συνηθίσει το κοινό τους.

Ακόμη κι έτσι, η πρεμιέρα ήταν κάτι σαν εκπομπή γνωριμίας. Είδαμε τους παλιούς της ζώνης αυτής, όπως η Λίτσα Πατέρα, να «παντρεύονται» με καινούργιους που θα είναι μόνιμοι συνεργάτες, όπως τους σύστησαν, σαν την Εύη Αδάμ, η οποία θα αναλάβει, λέει, να προτείνει ιδέες για ψυχαγωγία. Για να δούμε. Εμφανίστηκε και η «χθεσινή» Βίκυ Καγιά, στον κανονικό της ρόλο, της μοντέλας, για να προωθήσει την εκπομπή που θα παρουσιάζει, το ριάλιτι μοντέλων «Τop model» - να δούμε τι θα κάνουν τόσες «ωραίες» που θα προστεθούν σε αυτές των καλλιστείων, δεν είμαστε δα και τόσο μεγάλη αγορά, πόσες να δουλέψουν στις λιγοστές πασαρέλες και πώς να ζήσουν μόνο από αυτές;


Η ευγένεια κερδίζει

Από την πρεμιέρα κρατήσαμε το πλατύ χαμόγελο και την ευγένεια των δύο παρουσιαστών- ακόμη και τα αυτονόητα εντύπωση μας κάνουν. Το χειροφίλημα προς τις κυρίες που έμπαιναν στο στούντιο ήταν μια εικόνα που ανέδυε κάτι ξεχασμένο πλην ευχάριστο και καλοδεχούμενο. Πάντα έδειχνε αδυναμία το γυναικείο κοινό σε άνδρες παρουσιαστές που είχαν ευγένεια και έμοιαζαν είτε με το καλόπαιδο της διπλανής πόρτας είτε θα τους άρεσαν για σύζυγοι των θυγατέρων τους ή και για παρέα στην μπιρίμπα το απόγευμα του Σαββάτου. Θα δείξει ο καιρός και για τους Καραμεροχαριτάτους.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μ. ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ / Σ. ΜΑΝΙΑΤΗΣ / Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: