Της Πόπης Διαμαντάκου
Υποθέτουμε ότι μόνον η σοβιετική τηλεόραση θα είχε τόσες ώρες μονότονης και μονοθεματικής συζήτησης με τους ίδιους πάντα πανελίστες, όπως η εγχώρια μεσημεριανάδικη.
Oρδές οι πανελίστες. Γέμισε ο τόπος. Βάφονται, στολίζονται και πιάνουν στασίδι για κουτσομπολιό. Ορισμένοι κάνουν ρεπορτάζ, άλλοι απλώς «λένε τη γνώμη» τους. Όλοι σχολιαστές του αέρα κοπανιστού. Και αλίμονο σε όποιον έχει...
...διαφορετική γνώμη. Έτοιμοι να καταχραστούν την εξουσία της παρουσίας τους στο γυαλί, την οποία εκλαμβάνουν ως παντοτινή φυσικά, και όποιον πάρει ο Χάρος. Όλοι ειδήμονες περί τα τηλεοπτικά, επιστήμονες της τηλεόρασης, παντογνώστες. Όλα τα ξέρουν καλύτερα από τους επαγγελματίες, που πληρώνουν τα κανάλια για να διαμορφώνουν το πρόγραμμά τους. Ξέρουν ποιος έχει ταλέντο για να κάνει τηλεόραση και ποια εκπομπή θέλει το κοινό. Και τι περίεργο. Λατρεύουν ακριβώς εκείνη την τηλεόραση και εκείνους τους επαγγελματίες, που όσο υπάρχουν, εξασφαλίζουν και αυτοί στασίδι στα πάνελ των κουτσομπολίστικων εκπομπών. Όμοιος, ομοίω...
Έτσι, ώρες ατέλειωτες ομάδες ανθρώπων στην τηλεόραση συζητούν για την τηλεόραση. Δεν είναι καινούργιο. Απλώς η οικονομική ανάγκη και τα πολλά κανάλια στην πολύ μικρή ελληνική αγορά δημιούργησαν και διόγκωσαν το φαινόμενο.
Πλάκα έχει το Αlter, όπου δύο εκπομπές, η μία μετά την άλλη, έχουν την ίδια μορφή και το ίδιο περιεχόμενο. Απλώς αλλάζουν στις καρέκλες η παρουσιάστρια και οι πανελίστες. Ξεκινάει η Φαίη Σκορδά και συνεχίζει η Βάσια Λόη. Σαν να ΄θελε το κανάλι να τις βολέψει και τις δυο και δεν είχε πού αλλού. Έτσι αρχίζει η μία με το ερώτημα που έχει βασανίσει το πανελλήνιο «γιατί δεν θα σερβίρει καφέ στον ΑΝΤ1 η Μανωλίδου;» και συνεχίζει στο ίδιο ακριβώς θέμα και η επόμενη. Και στον Αlpha παρόμοια τα θέματα που τους απασχολούν. Η «ηθοποιός που έγινε καλόγρια» ήταν η χθεσινή new entrance. Όλοι ασχολήθηκαν.
Η Χριστίνα Λαμπίρη στο Star προσπαθεί να διαφοροποιηθεί, αλιεύοντας και αυτή φυσικά θέματα από τη δεξαμενή του κουτσομπολίστικου τρας, αλλά προσπαθεί να μην είναι ίδια με των υπολοίπων. Καλεσμένες της η Τζούλια Αλεξανδράτου, για να ξεναγήσει το φιλοθέαμον στη βίλα και το σκάφος της - μάλιστα, απέκτησε και από τα δύο-, και αμέσως μετά η κυρία Μαριάννα από το κανάλι Τηλεφώς, την οποία έχει κάνει και αυτή φίρμα η τηλεοπτική φτώχεια. Την ανακάλυψαν εκείνοι που έχουν βρει την εύκολη συνταγή να προβάλλουν αποσπάσματα από εκπομπές που κάνουν διάφορα «νούμερα» στα περιθωριακά κανάλια, τάχα κάνοντας χιούμορ. Στην πραγματικότητα όμως αποδεικνύουν ότι αυτή την αισθητική διαθέτουν και μόνο αυτήν την τηλεόραση μπορούν να κάνουν.
Αλλά το πιο εντυπωσιακό ήταν ο σπαραγμός των υπολοίπων μεσημεριανάδων για τη Μανωλίδου. Μέρες τώρα θρηνούν. Με το δίκιο τους, γιατί ένα αντρικό δίδυμο όπως οι Καραμέρος- Χαριτάτος πόσο να τροφοδοτήσει τις φλυαρίες των πάνελ, ενώ μια «μπουμπούκα» έτοιμη να τα δώσει όλα για τη δημοσιότητα γίνεται αυτομάτως η θεά τους.
Το πήραν βαριά... οικογενειακώς
Στης Σκορδά βγήκε ο αδελφός του Αδώνιδος και κουνιάδος της Ευγενίας, ο Λεωνίδας, που φαίνεται έχει αναλάβει κάτι σαν τηλεοπτικός πορτ παρόλ της οικογένειας Γεωργιάδη, έξαλλος με τον ΑΝΤ1 που δεν τήρησε τον λόγο του. «Είχαν δώσει τα χέρια και πάτησαν τον λόγο τους». Βρε τι καημός! Πολύ βαριά το ΄χουν πάρει οικογενειακώς.
Με λίγους μήνες που παρουσίασε ένα ριάλιτι της συμφοράς, με ένα «μπουμπούκο» που αποκάλεσε τον σύζυγο και ανοίγοντας την πόρτα του σπιτιού της και ειδικώς του ψυγείου της στην κάμερα αποφάσισε το κουτσομπολιστάν ότι η Ευγενία μπορεί να είναι ιδανική πρωινατζού και έχει βαλθεί να την επιβάλει. Αλλά δεν είναι μόνο η πρώην ριαλιτζού που απασχολεί πανελικό σύμπαν, είναι και η μαγείρισσα που έφυγε από την εκπομπή τής Μενεγάκη, γεγονός που αντιμετωπίζεται σαν να ήρθε η συντέλεια του κόσμου. Πόση μπούρδα μπορεί να χωρέσει η ελληνική τηλεόραση; Πάρα πολύ. Είναι φανερό.
(ΝΕΑ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου