Του Κοσμά Βίδου
ΚΑΙ Η ΞΕΛΙΓΩΜΕΝΗ ΒΙΚΥ ...
Πώς (δεν) χόρεψε η Ελεονώρα Μελέτη στα καλλιστεία Ρlaymate 2009: αυτό ήταν το θέμα των ημερών. Γιατί, κακά τα ψέματα, η σταρ του Star δεν χόρεψε. Πηγαινοερχόταν μπατάλικα ταλαιπωρώντας τον χορευτή που προσπαθούσε να τη συνοδέψει, χαμογελώντας παγωμένα (ειδικότητά της) και φορώντας μια γκριμάτσα απίστευτου άγχους. Αφού ο χορός τη χαλάει, προς τι το τόλμημα; Επειδή και η Τατιάνα Στεφανίδου όταν παρουσίαζε τα καλλιστεία (του Αntenna) χόρευε. Ή μάλλον έκανε (και εκείνη) ότι χορεύει. Ακολουθώντας την παράδοση που θέλει τις εν Ελλάδι σταρλετίτσες να...
σταδιοδρομούν προσπαθώντας να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι. Ακόμη πονάνε τα αφτιά μας από τις προσπάθειες της Ρούλας Κορομηλά να τραγουδήσει. Ακόμη γελάμε με την ανάμνηση της Αγγελικής Νικολούλη να υποδύεται την Αλίκη Βουγιουκλάκη άδοντας «καροτσέρη, άσ΄ το καμουτσίκι απ΄ το χέρι», τη στιγμή που θα δίναμε όσα όσα στον καροτσέρη για να την πατήσει και να σταματήσει το μαρτύριό μας. Για άλλη μία φορά η Ελένη Μενεγάκη αποδεικνύεται η εξυπνότερη: δεν διακινδυνεύει, περιορίζεται σε αυτά που ξέρει να κάνει καλά. Δηλαδή στο να στολίζεται, να χαζογελάει και να υποκρίνεται τη χαζή.
...Ο ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Και ενώ οι ξανθιές της πρωινής (κυρίως) ζώνης συνεχίζουν τις εχθροπραξίες (με τη Βίκυ Καγιά να ντεμπουτάρει και να δίνει γελαστή- μέχρι υπερβολής- τη δική της μάχη), ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κάνει ό,τι μπορεί για να αναδειχθεί στην πιο εκνευριστική (και εκνευρισμένη) τηλεπερσόνα της light διασκέδασης. Πράγμα δύσκολο αν έχεις αντίπαλο, στο Star, τον Ανδρέα Μικρούτσικο, αλλά όχι ακατόρθωτο, όπως αποδεικνύει ο παρουσιαστής του Μega, ο οποίος έχει μετατρέψει τον «Ομορφο κόσμο» σε ένα διαρκές κρεσέντο ψεύτικου ενθουσιασμού. Οι υστερικές προσπάθειες του ίδιου και της ομάδας του να μας αποδείξουν ότι καθημερινά είναι το ίδιο (υπερβολικά) ευτυχισμένοι και κεφάτοι μόνο πλήξη προκαλούν. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο... Αν η Μενεγάκη ξεκίνησε την καριέρα της ως κοριτσάκι επιπέδου «Μανίνας», στην πορεία μεγάλωσε, παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, «ωριμάζοντας» (όσο επιτρέπεται να ωριμάσει μια επαγγελματίας Μπάρμπι) μπροστά στην κάμερα και προσαρμόζοντας την τηλεοπτική εικόνα της σε αυτό που είναι σήμερα. (Ιδού άλλο ένα συστατικό της επιτυχίας της.) Ενώ ο Γρηγόρης παραμένει Γρηγοράκης: ένα ανώριμο γυμνασιόπαιδο που σκαρώνει κρύες φάρσες, λέει σάχλες και χοροπηδάει με τους φίλους του σαν το κατσίκι. Θλιβερή εικόνα. Ειδικά όταν προσπαθεί να πλασαριστεί και ως εραστής.
...ΚΑΙ Η ΞΕΛΙΓΩΜΕΝΗ ΒΙΚΥ
Μήπως το λάθος των περισσότερων «πρωινατζήδων» είναι ότι ενώ βγαίνουν για να «πουλήσουν» τον ανέμελο εαυτό τους, τελικά όχι μόνο προσπαθούν να υποδυθούν κάτι άλλο αλλά και χάνουν το μέτρο; Με αποτέλεσμα ακόμη και η ανεμελιά τους να διαστρεβλώνεται ή να προβάλλεται με υπερπληθωρικότητα που εκθέτει; Ετσι υπερβολικός είναι ο Γρηγόρης. Οπως έτσι, υπερβολικά (μέχρι λιγώματος) χαρούμενη εμφανίζεται μέχρι στιγμής η Καγιά. Οχι ότι και η Μενεγάκη δεν υπερβάλλει ενίοτε (παρα)κάνοντας τη χαζή, εκείνη όμως τη βοηθάει ο ακομπλεξάριστος τρόπος με τον οποίο περιφέρει την αμορφωσιά της- άλλο ένα ελάττωμά της το οποίο έχει μετατρέψει σε προτέρημα. Ενώ ο Γρηγόρης εμφανίζεται κομπλεξικός και εδώ. Για να μην αναφερθούμε στη Μελέτη, που βγαίνει για να κουτσομπολέψει με ύφος καθηγήτριας του Γέιλ. Είναι εμφανές: παρ΄ ότι χρόνια στο κουρμπέτι, δεν έχουν βρει ακόμη το ύφος, το στυλ και τις ισορροπίες που απαιτεί η δουλειά τους. Γι΄ αυτό, αντί να εξελιχθούν μένουν στάσιμοι. Κρατώντας και τη lifestyle τηλεόραση πίσω, πολύ πίσω. Και παρουσιάζοντας καθημερινά το ίδιο εργάκι, το οποίο έχουμε κουραστεί να παρακολουθούμε.
On air από το BHMA.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου